Als ik dat zou moeten doen ga ik gegarandeerd over mijn nek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog nooit een luier gewisseld.
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog nooit een luier gewisseld.
Ja goed idee.... Heb er zoveel gedaan ....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.
O ja, ik vind Doedezemaar zeer interessant...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze heeft al haar eigen bingokaart. De rest houdt FANN bij in een excel-bestandje.
Een echte vader doet dit ook!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.
Netjes van jou. En je hebt het overleefd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed idee.... Heb er zoveel gedaan ....
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaatsvervangende trots...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb dat altijd deskundig weten te vermijden.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...
Ik vind dat best wel raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb dat altijd deskundig weten te vermijden.
volwassenen die niet kauwen....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.
Een van de velenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...
A la bloepquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...
Zoiets, dat zou ik dus ook niet kunnen, bij een volwassenen, respect voor de mensen die dat wel kunnen.quote:
Gelukkig verschillen de meningen daarover, ik ben voorstander van de juiste persoon op de goede plek.quote:
Ik ben een geëmancipeerde man ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Netjes van jou. En je hebt het overleefd.
Klopt, die vinden het briljant. En later verandert de inhoud ook natuurlijk. Is het niet alleen meer groenbruin.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit in een luier zien zitten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de meningen daarover, ik ben voorstander van de juiste persoon op de goede plek.
Hou maar op, mijn cashewnootjes smaken niet best op deze manier...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, die vinden het briljant. En later verandert de inhoud ook natuurlijk. Is het niet alleen meer groenbruin.![]()
bij een bijzonder harig persoon is het helemaal een uitdagingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoiets, dat zou ik dus ook niet kunnen, bij een volwassenen, respect voor de mensen die dat wel kunnen.
Dat hoeft ook niet meer gekauwd te wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit in een luier zien zitten.
Please...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij een bijzonder harig persoon is het helemaal een uitdaging
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou maar op, mijn cashewnootjes smaken niet best op deze manier...
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omg, hoe smaken de nootjes nu MM.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een poepkakpies lachstuip...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?
Had niet anders verwacht, al die watjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
#TeamPiet trouwens. Taken verdelen en elkaars kwaliteiten benutten.
Niet elkaar onnodig voor de voeten lopen en dingen doen waar je slecht in bent.
dreadlock party ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Praatje poep werkt altijd hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een poepkakpies lachstuip...
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verslik me er in, heb ze aan de kant gegooid...
Ik heb er wel meer dan 1 verwisseld. En geen spijt van. Het is wel behoorlijk goor, maar dat zijn dingen die je als goede vader gewoon doet.quote:
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eensquote:
Als het kind schijt kan je het moeilijk in de kak laten zitten tochquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer dan 1 verwisseld. En geen spijt van. Het is wel behoorlijk goor, maar dat zijn dingen die je als goede vader gewoon doet.
Omg, beelddenker hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eens
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eens
Please...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor dat melkdrinken krijg ik dan weer niet betaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...
Geen melk lusten, maar wel bij een harige volwassene een luier verschonen.
Respect, maar ik zou toch voor die beker melk gaan. Neus dicht en slikken dan maar...
Heb je een nieuwe fetisj?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor dat melkdrinken krijg ik dan weer niet betaald
Het is inderdaad een beetje lastig te rijmenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...
Geen melk lusten, maar wel bij een harige volwassene een luier verschonen.
Respect, maar ik zou toch voor die beker melk gaan. Neus dicht en slikken dan maar...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het doet, al is het tegen betaling.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik betaal zelfs om melk te mogen drinkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He Choco ... Ik had wel gelijk toch dat met je komst hier vanavond opeens iedereen weer wakker isquote:
Dit staat er wat raar...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink de melk van DDM dan wel en betaal haar daarvoor...
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
He Choco ... Ik had wel gelijk toch dat met je komst hier vanavond opeens iedereen weer wakker is
Dan kwam het door mij ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.![]()
Mensen zijn gewoon weer wakker of klaar met bezigheden en zoeken nu ontspanning.
Ik heb daarom enorm veel respect voor mensen als jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen dagelijks werk hoor, ik werk steeds minder op de echt verzorgende groepen, maar het komt nog steeds af en toe voor. Of dingen als diarree die via de broekspijp naar beneden loopt, ook altijd een succes.
Weet je, zij kunnen er niets aan doen. In zo'n situatie zou ik zelf ook graag geholpen willen worden als ik het zelf niet zou kunnen.
Neuhj, ik heb gewoon weer wat energie (al is het nog niet veel), dus kom ik o.a. hier weer even euhmmm tja wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.![]()
Mensen zijn gewoon weer wakker of klaar met bezigheden en zoeken nu ontspanning.
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen dagelijks werk hoor, ik werk steeds minder op de echt verzorgende groepen, maar het komt nog steeds af en toe voor. Of dingen als diarree die via de broekspijp naar beneden loopt, ook altijd een succes.
Weet je, zij kunnen er niets aan doen. In zo'n situatie zou ik zelf ook graag geholpen willen worden als ik het zelf niet zou kunnen.
DDM melkt haar logees waren we vanochtend achter gekomen, dus dat maakt het ietsje minder raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik drink de melk van DDM dan wel en betaal haar daarvoor...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.
Zie je wel, chuf praat een beetje raar. En geen idee wat je kom doen, als je het maar gezellig vind.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, ik heb gewoon weer wat energie (al is het nog niet veel), dus kom ik o.a. hier weer even euhmmm tja wat doe ik hier eigenlijk?
Je zou het vaker moeten doen, want het staat je juist zo goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daarom enorm veel respect voor mensen als jij.
Petje af (en dat doe ik niet vaak. Hè Dees...?).
het is een onderdeel van iets dat verder het leukste werk van de hele wereld is. Ik word ervoor betaald om raar te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.
Ho maar...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM melkt haar logees waren we vanochtend achter gekomen, dus dat maakt het ietsje minder raar.
Tijdens mijn werk draag ik 'm niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou het vaker moeten doen, want het staat je juist zo goed.
Dat is een mooie combinatie dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een onderdeel van iets dat verder het leukste werk van de hele wereld is. Ik word ervoor betaald om raar te doen
Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk draag ik 'm niet.
Sowieso binnen niet...
Heb een jaar busje gereden met die mensen om wat zinnigs te doen maar werd er gek van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een onderdeel van iets dat verder het leukste werk van de hele wereld is. Ik word ervoor betaald om raar te doen
choco bebe die juich smiley, ik zie je gewoon elke keer voor me zo achter je pc met van die dingenquote:
billen en tetten hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Bagger ze vannacht, ik ga dromen van strontluiers en bekers melk...
Onzinnige kinderen werkt dan niet neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een jaar busje gereden met die mensen om wat zinnigs te doen maar werd er gek van.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
En zilveruitjes in konthaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Dat verhaal wat je toen vertelde, de verhalen, kan ik beter zeggen, ik moest wel lachen toen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een jaar busje gereden met die mensen om wat zinnigs te doen maar werd er gek van.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
choco bebe die juich smiley, ik zie je gewoon elke keer voor me zo achter je pc met van die dingen
dat is ook precies de juiste aanpakquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat verhaal wat je toen vertelde, de verhalen, kan ik beter zeggen, ik moest wel lachen toen.
Dat je wel eens te hard remde en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |