voor dat melkdrinken krijg ik dan weer niet betaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...
Geen melk lusten, maar wel bij een harige volwassene een luier verschonen.
Respect, maar ik zou toch voor die beker melk gaan. Neus dicht en slikken dan maar...
Heb je een nieuwe fetisj?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor dat melkdrinken krijg ik dan weer niet betaald
Het is inderdaad een beetje lastig te rijmenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...
Geen melk lusten, maar wel bij een harige volwassene een luier verschonen.
Respect, maar ik zou toch voor die beker melk gaan. Neus dicht en slikken dan maar...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eens
Ik vind het knap dat je het doet, al is het tegen betaling.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik betaal zelfs om melk te mogen drinkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He Choco ... Ik had wel gelijk toch dat met je komst hier vanavond opeens iedereen weer wakker isquote:
Dit staat er wat raar...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink de melk van DDM dan wel en betaal haar daarvoor...
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
He Choco ... Ik had wel gelijk toch dat met je komst hier vanavond opeens iedereen weer wakker is
Dan kwam het door mij ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.![]()
Mensen zijn gewoon weer wakker of klaar met bezigheden en zoeken nu ontspanning.
Ik heb daarom enorm veel respect voor mensen als jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen dagelijks werk hoor, ik werk steeds minder op de echt verzorgende groepen, maar het komt nog steeds af en toe voor. Of dingen als diarree die via de broekspijp naar beneden loopt, ook altijd een succes.
Weet je, zij kunnen er niets aan doen. In zo'n situatie zou ik zelf ook graag geholpen willen worden als ik het zelf niet zou kunnen.
Neuhj, ik heb gewoon weer wat energie (al is het nog niet veel), dus kom ik o.a. hier weer even euhmmm tja wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.![]()
Mensen zijn gewoon weer wakker of klaar met bezigheden en zoeken nu ontspanning.
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen dagelijks werk hoor, ik werk steeds minder op de echt verzorgende groepen, maar het komt nog steeds af en toe voor. Of dingen als diarree die via de broekspijp naar beneden loopt, ook altijd een succes.
Weet je, zij kunnen er niets aan doen. In zo'n situatie zou ik zelf ook graag geholpen willen worden als ik het zelf niet zou kunnen.
DDM melkt haar logees waren we vanochtend achter gekomen, dus dat maakt het ietsje minder raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik drink de melk van DDM dan wel en betaal haar daarvoor...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |