quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de meningen daarover, ik ben voorstander van de juiste persoon op de goede plek.
Hou maar op, mijn cashewnootjes smaken niet best op deze manier...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, die vinden het briljant. En later verandert de inhoud ook natuurlijk. Is het niet alleen meer groenbruin.![]()
bij een bijzonder harig persoon is het helemaal een uitdagingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoiets, dat zou ik dus ook niet kunnen, bij een volwassenen, respect voor de mensen die dat wel kunnen.
Dat hoeft ook niet meer gekauwd te wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit in een luier zien zitten.
Please...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij een bijzonder harig persoon is het helemaal een uitdaging
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou maar op, mijn cashewnootjes smaken niet best op deze manier...
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omg, hoe smaken de nootjes nu MM.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een poepkakpies lachstuip...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?
Had niet anders verwacht, al die watjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
#TeamPiet trouwens. Taken verdelen en elkaars kwaliteiten benutten.
Niet elkaar onnodig voor de voeten lopen en dingen doen waar je slecht in bent.
dreadlock party ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Praatje poep werkt altijd hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een poepkakpies lachstuip...
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verslik me er in, heb ze aan de kant gegooid...
Ik heb er wel meer dan 1 verwisseld. En geen spijt van. Het is wel behoorlijk goor, maar dat zijn dingen die je als goede vader gewoon doet.quote:
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eensquote:
Als het kind schijt kan je het moeilijk in de kak laten zitten tochquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer dan 1 verwisseld. En geen spijt van. Het is wel behoorlijk goor, maar dat zijn dingen die je als goede vader gewoon doet.
Omg, beelddenker hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eens
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eens
Please...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |