Als ik dat zou moeten doen ga ik gegarandeerd over mijn nek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog nooit een luier gewisseld.
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog nooit een luier gewisseld.
Ja goed idee.... Heb er zoveel gedaan ....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.
O ja, ik vind Doedezemaar zeer interessant...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze heeft al haar eigen bingokaart. De rest houdt FANN bij in een excel-bestandje.
Een echte vader doet dit ook!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.
Netjes van jou. En je hebt het overleefd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed idee.... Heb er zoveel gedaan ....
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaatsvervangende trots...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb dat altijd deskundig weten te vermijden.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...
Ik vind dat best wel raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb dat altijd deskundig weten te vermijden.
volwassenen die niet kauwen....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.
Een van de velenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...
A la bloepquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...
Zoiets, dat zou ik dus ook niet kunnen, bij een volwassenen, respect voor de mensen die dat wel kunnen.quote:
Gelukkig verschillen de meningen daarover, ik ben voorstander van de juiste persoon op de goede plek.quote:
Ik ben een geëmancipeerde man ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Netjes van jou. En je hebt het overleefd.
Klopt, die vinden het briljant. En later verandert de inhoud ook natuurlijk. Is het niet alleen meer groenbruin.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit in een luier zien zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |