Slaap het liefst in de ochtend, begin van de middag sta ik op en kom dan langzaam op gang.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij de meeste dingen midden in de nacht.
Heb je een eigen handboek?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als baby lustte ik al geen pap, ik zat al heel jong aan de boterhammen
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pap.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat had ik al door.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slaap het liefst in de ochtend, begin van de middag sta ik op en kom dan langzaam op gang.
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?quote:
Ik ben met Brinta groot gegroeid, nog steeds lekker af en toequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede oplossing, maar dat deden ze niet dus lust ik nu geen pap.
Over een paar decennia krijg je het desnoods per infuus toegediend...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede oplossing, maar dat deden ze niet dus lust ik nu geen pap.
zo eigenaardig is het toch niet dat ik geen melk lust? Verder lust ik geen margarine/ halvarine, biefstuk en orgaanvlees en ik hou niet van rauwe tomaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of acht, whatever.
Het blijven klontjes...
Nee!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben met Brinta groot gegroeid, nog steeds lekker af en toe
Gatverdamme, per infuus dan maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar decennia krijg je het desnoods per infuus toegediend...
die kun je er toch gewoon afhalen met een lepel ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?
Suiker erop werkt niet bij mij.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, op zich is dat niet eigenaardig, maar met al je bijzonderheden ben je toch wel eigen-aardig...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo eigenaardig is het toch niet dat ik geen melk lust? Verder lust ik geen margarine/ halvarine, biefstuk en orgaanvlees en ik hou niet van rauwe tomaat.
af en toe hè, heel af en toequote:
Ik ben 2 jaar terug toen ik fanatiek trainde iedere dag begonnen met Brintaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Afdekken met plastic keukenfolie tijdens het afkoelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?
Suiker erop werkt niet bij mij.
Heerlijk, ik hou daar ook van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook bij de choco, dacht dat je misschien een handige oplossing had. En soms heb je mensen die ze gewoon opeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
die kun je er toch gewoon afhalen met een lepel ?
Gatverdamme, ik gruwel daarvan.quote:
Ik meer als het er weer uit komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ga al over mijn nek als ik het ruik of als ik het kinderen zie eten...
Dat vind ik dus geen eigenaardigheid...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel soms heb ik vroege dienst en moet Brinta voor de cliënten maken, sta dan zowat te kokhalzen.
Dan dip ik mijn vinger in de warme chocolademelk en blijft de vel zo aan mijn vingers hangenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook bij de choco, dacht dat je misschien een handige oplossing had. En soms heb je mensen die ze gewoon opeten.![]()
Kreeg ik ook een vel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afdekken met plastic keukenfolie tijdens het afkoelen.
Hou op, ik zou een bar slechte vader zijn wat dat betreft...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik meer als het er weer uit komt.
Just me is geen kind he.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik gruwel daarvan.
Ga al over mijn nek als ik het ruik of als ik het kinderen zie eten...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan dip ik mijn vinger in de warme chocolademelk en blijft de vel zo aan mijn vingers hangen
OMG.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan dip ik mijn vinger in de warme chocolademelk en blijft de vel zo aan mijn vingers hangen
Aanstellerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel soms heb ik vroege dienst en moet Brinta voor de cliënten maken, sta dan zowat te kokhalzen.
Heb nog nooit een luier gewisseld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op, ik zou een bar slechte vader zijn wat dat betreft...
Weer die rillingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje wilde altijd de vellen van de custardpudding, brrrr
Inclusief verheerlijkt gezichtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Deed mijn moeder ook. En dan zeker ook hmmm erbij?
![]()
Ze heeft al haar eigen bingokaart. De rest houdt FANN bij in een excel-bestandje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...
joh, van de meeste ranzigheid op mijn werk gaat de gemiddelde mens over z'n nek en dar heb ik dan weer weinig last vanquote:
Ik zie het voor me, eigenlijk wel jammer dat ik mijn kinderen nooit zo heb kunnen laten gruwelen.quote:
Piet!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog nooit een luier gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |