Slaap het liefst in de ochtend, begin van de middag sta ik op en kom dan langzaam op gang.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij de meeste dingen midden in de nacht.
Heb je een eigen handboek?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als baby lustte ik al geen pap, ik zat al heel jong aan de boterhammen
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pap.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat had ik al door.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slaap het liefst in de ochtend, begin van de middag sta ik op en kom dan langzaam op gang.
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?quote:
Ik ben met Brinta groot gegroeid, nog steeds lekker af en toequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede oplossing, maar dat deden ze niet dus lust ik nu geen pap.
Over een paar decennia krijg je het desnoods per infuus toegediend...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede oplossing, maar dat deden ze niet dus lust ik nu geen pap.
zo eigenaardig is het toch niet dat ik geen melk lust? Verder lust ik geen margarine/ halvarine, biefstuk en orgaanvlees en ik hou niet van rauwe tomaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of acht, whatever.
Het blijven klontjes...
Nee!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben met Brinta groot gegroeid, nog steeds lekker af en toe
Gatverdamme, per infuus dan maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar decennia krijg je het desnoods per infuus toegediend...
die kun je er toch gewoon afhalen met een lepel ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?
Suiker erop werkt niet bij mij.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, op zich is dat niet eigenaardig, maar met al je bijzonderheden ben je toch wel eigen-aardig...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo eigenaardig is het toch niet dat ik geen melk lust? Verder lust ik geen margarine/ halvarine, biefstuk en orgaanvlees en ik hou niet van rauwe tomaat.
af en toe hè, heel af en toequote:
Ik ben 2 jaar terug toen ik fanatiek trainde iedere dag begonnen met Brintaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |