Ook zo'n hekel aan buiten?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Buiten?
Die 2 minuten dat ik buiten was was het donker en droog
Ik heb gisteren ook bijna 2 uur zitten kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben me de de hele tijd met oude reclameblokken aan het vermaken
Klopt, voorwaarde is dat ik er niet doorheen hoef op de fiets of scooter. Anders te nat en soms te pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ik niet naar buiten hoef op de fiets ik ook.
Ik ook van de week nadat ik het topic zag hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben me de de hele tijd met oude reclameblokken aan het vermaken
Ik omschrijf het verkeerd, buiten is leuk, zolang er geen mensen zijn.quote:
Is het toch elke woensdag las i ergens...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef D. het volgende:
Oja, ik heb melk en eieren voor morgen; nationale wentelteefjes-dag
Zonder mensen is het ook een doodse boelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik omschrijf het verkeerd, buiten is leuk, zolang er geen mensen zijn.Maar dat kan niet in de randstad.
jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik bij je etenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef D. het volgende:
Oja, ik heb melk en eieren voor morgen; nationale wentelteefjes-dag
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het toch elke woensdag las i ergens...
Tijd voor boodschappenquote:Ik heb nog 1 ei, geen melk en geen brood n huis
Je hebt wel vertrouwen in mijn wentelteefjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik bij je eten
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder mensen is het ook een doodse boel
TV / [USA] The Last Man on Earth
quote:
Als is het maar om de supermarkt te bemannen en bevoorradenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]En ja ja je hebt gelijk, mensen zijn ook nodig.
ja hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt wel vertrouwen in mijn wentelteefjes?
Tosti met banaan dus. klinkt eigenlijk wel lekker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger op woensdag nogal eens pizzaboterhammen, met pizzaquicksaus en dan wat kaas er overheen. En speciaal voor mij geen saus, maar plakjes banaan.
Ja ok, dan zijn ze wel handig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als is het maar om de supermarkt te bemannen en bevoorraden
Wat eet je dan ipv brood?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit brood en melk in huis ...
Als ik het niet zou hebben zou ik het missenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit brood en melk in huis ...
nee, geen tosti: enkele boterham, plakjes banaan, reepjes kaas en dan onder de grillquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tosti met banaan dus. klinkt eigenlijk wel lekker.
Da's behoorlijk langquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al 100 jaar geen wentelteefjes gegeten
ga ze morgen even brengen bij Dees, en onderweg kom je langs mijn huis, dus daar graag ook wat afleverenquote:
Ok, klinkt wel heel lekker. Paar jaar geleden zou ik rillen bij het idee, nu niet meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen tosti: enkele boterham, plakjes banaan, reepjes kaas en dan onder de grill
Tosti banaan is heerlijk met een beetje kaneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tosti met banaan dus. klinkt eigenlijk wel lekker.
Lekker, maak jij ze dan?quote:
Ik bak ze regelmatig midden in de nacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al 100 jaar geen wentelteefjes gegeten
Een goed humeurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, maak jij ze dan?
Wat zal ik meenemen?
Dat is geen probleem als jij wentelteefjes maaktquote:
Wie weet ga ik het binnenkort wel proberen. Wel met kaas dan, niet met kaneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tosti banaan is heerlijk met een beetje kaneel.
Kaneel is essentieel. Hey, dat rijmt....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oud witbrood, ei, melk, boter, pan, basterdsuiker, kaneel
Bruin is ook prima, en dan met gewone suikerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oud witbrood, ei, melk, boter, pan, basterdsuiker, kaneel
We komen er samen wel uit danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is geen probleem als jij wentelteefjes maakt
Volgens mij doe jij de meeste dingen midden in de nacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bak ze regelmatig midden in de nacht.
Kaas met banaan? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat lekker vind.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen tosti: enkele boterham, plakjes banaan, reepjes kaas en dan onder de grill
Dan zou ik ook geen melk lusten...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger op woensdag nogal eens pizzaboterhammen, met pizzaquicksaus en dan wat kaas er overheen. En speciaal voor mij geen saus, maar plakjes banaan.
Mijn smaak is het ook niet wel kaas met ananas. Bij banaan en appel hoort kaneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kaas met banaan? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat lekker vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |