abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150189301

The Last Man on Earth is an American post-apocalyptic comedy television series created by Will Forte. The series will air on the American broadcast network Fox on March 1, 2015. The pilot episode was written by Forte and directed by Phil Lord and Christopher Miller.

THE LAST MAN ON EARTH is a new single-camera comedy about the life and adventures of the last man on earth. PHIL MILLER (Forte) was once just an average guy who loved his family and hated his job at the bank - now he's humanity's last hope. Will he ever find another person alive on the planet? Would hoping that she is a female be asking too much?

The Last Man on Earth (TV Series 2015– ) - IMDb
(she/her)
pi_150189313
Lijkt me grappig en leuk, ik ga kijken!
(she/her)
pi_150190596
Ik had een serie met 1 man en alleen maar vrouwen verwacht.
pi_150210542
Duurt elke aflevering +/- 20 of 40 minuten?
Gisteren zouden namelijk afl. 1 en 2 uitgezonden moeten zijn, maar ik kan alleen s01e01 vinden die 43:34 minuten duurt.
pi_150212703
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
Duurt elke aflevering +/- 20 of 40 minuten?
Gisteren zouden namelijk afl. 1 en 2 uitgezonden moeten zijn, maar ik kan alleen s01e01 vinden die 43:34 minuten duurt.
Dat is aflevering 1 en 2.

grappig begin, wel een karige fantasie hebben de schrijvers. :P
pi_150225060
_O-

Dat wijf, wat een autist
pi_150226310
Eerste deel moest ik trouwens denken aan I am Legend, met z'n gepraat tegen die paspop
pi_150226370
Ik ga 'm of vanavond of morgen kijken.
(she/her)
pi_150227056
Leuke serie, ook an sich wel goed weergeven wat het alleen zijn met je gaat doen...
pi_150239735
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:07 schreef wc-eend het volgende:
Leuke serie, ook an sich wel goed weergeven wat het alleen zijn met je gaat doen...
Ik denk dat ik binnen een maand al zelfmoord heb gepleegd.

Zijn hobby trouwens _O- Jammer dat hij lijm gebruikte
pi_150242678
Ik vond het leuk, maar toch ergerde ik me aan veel dingen, ook waren veel dingen leuk gedaan.

Ten eerst had ik gehoopt dat hij wat langer alleen bleef en wat meer gekke dingen uit ging halen, misschien proberen te vliegen, meer mooie auto's zoeken. Of whatever z'n hobby is.

Ten tweede, waarom daar, waarom niet ergens waar planten beter groeien zonder stromend water, waarom niet wissen van huis na een paar weken rotzooi maken, teveel vragen...

Ten derde vond ik het mooi dat dat semi-lekkere wijf een droom was, dat was te toevallig geweest, dus wel mooi dat er dan een irritant wijf voor terug komt, maar parkeren op de parkeerplaats en stoppen voor een stop sign ging me weer te ver. Al had ze wel een goed punt met would you burn a church?
pi_150243144
Was wel een leuke pilot en 2de aflevering. Op een gegeven moment zat de sleur er wel even in maar toen gebeurde er weer iets leuks en had het mijn interesse weer te pakken.
pi_150243353
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:15 schreef JDx het volgende:
Ik vond het leuk, maar toch ergerde ik me aan veel dingen, ook waren veel dingen leuk gedaan.

Ten eerst had ik gehoopt dat hij wat langer alleen bleef en wat meer gekke dingen uit ging halen, misschien proberen te vliegen, meer mooie auto's zoeken. Of whatever z'n hobby is.

Ten tweede, waarom daar, waarom niet ergens waar planten beter groeien zonder stromend water, waarom niet wissen van huis na een paar weken rotzooi maken, teveel vragen...

Ten derde vond ik het mooi dat dat semi-lekkere wijf een droom was, dat was te toevallig geweest, dus wel mooi dat er dan een irritant wijf voor terug komt, maar parkeren op de parkeerplaats en stoppen voor een stop sign ging me weer te ver. Al had ze wel een goed punt met would you burn a church?
Vergeet ook niet: Ha, ik heb alle staten van de VS gehad, dus dan zal er ergens anders ook wel niemand zijn :T
pi_150243742
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:34 schreef HPLC het volgende:

[..]

Vergeet ook niet: Ha, ik heb alle staten van de VS gehad, dus dan zal er ergens anders ook wel niemand zijn :T
Daarom zei ik waarom niet proberen te vliegen, of met een boot naar eilanden? Wel weer realistisch dat hij DVD's kocht, want er is natuurlijk geen stroom en geen internet. En dat hij toen met een diesel aggregaat films ging kijken haha.

Wel weer lame dat hij een jaar na het virus nog een hele supermarkt leeg haalde, meeste zal toch zwaar verrot zijn? Maar aangezien de komische insteek en dat het een 20 minuten serie is zal het niet al te serieus zijn.
pi_150243887
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het virus, had op z'n minst een paar lichamen verwacht. Of liet het virus iedereen verdwijnen?
pi_150244344
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:51 schreef HPLC het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het virus, had op z'n minst een paar lichamen verwacht. Of liet het virus iedereen verdwijnen?
Het welbekende zoutzuur virus, nee geintje, geen idee :')
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:40:24 #17
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_150314921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Daarom zei ik waarom niet proberen te vliegen, of met een boot naar eilanden? Wel weer realistisch dat hij DVD's kocht, want er is natuurlijk geen stroom en geen internet. En dat hij toen met een diesel aggregaat films ging kijken haha.

Wel weer lame dat hij een jaar na het virus nog een hele supermarkt leeg haalde, meeste zal toch zwaar verrot zijn? Maar aangezien de komische insteek en dat het een 20 minuten serie is zal het niet al te serieus zijn.
Ik zou het opzich rete eng vinden als ik de enige ben in de wereld om dan een hele oceaan over te vliegen :@
When all else fails, you always have delusion.
pi_150315293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Het blikvoer en de chips die hij pakte verrot niet zo snel.
pi_150315579
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:54 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Het blikvoer en de chips die hij pakte verrot niet zo snel.
Had toch wel even de vleesafdeling willen zien :P
pi_150315653
Ja, dat zal wel goed stinken.
pi_150499378
Dat einde haha, zo voorspelbaar.
pi_150499446
Ik vond de eerste aflevering erg leuk, ben benieuwd naar de rest
pi_150499490
Ik wil comedy, geen drama.
pi_150500506
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:40 schreef truedestiny het volgende:
Ik wil comedy, geen drama.
Met dat wijf valt weinig te lachen, irritant figuur. Ik vind het idee super, de personages minder.
pi_150501494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:08 schreef JDx het volgende:

[..]

Met dat wijf valt weinig te lachen, irritant figuur. Ik vind het idee super, de personages minder.
Ik vind het juist grappig, die rare typetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')