Een conferencing scherm?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog iemand een 70 inch presentatiescherm nodig met camera?
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik de muziek nog herken .....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef sacha het volgende:
vanavond op Rtl 7, Drive![]()
met mooie muziek van Brian Eno
Dat is vanaf nu over nu jij je meldtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
Het is ook wel erg rustig hier geloof ik.
Maak je niet drukquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ik weer onder mijn steen kruip omdat ik verkeerde dingen uit mijn vingers laat komen.
Ik heb uberhaupt geen idee wat er aan de hand was ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel mensen die dat nu tegen me zeggen. Werkt eigenlijk juist averechts.
Ik wil het niet eens meer weten. Volgens onderwerp graag.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen idee wat er aan de hand was ...
Wat vindt je leuk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, vermaak mij, zodat ik stop met onzin uitkramen op dat internet.
Ach joh, dat zeggen ze van mij ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, vermaak mij, zodat ik stop met onzin uitkramen op dat internet.
Maar jij staat wel achter je eigen onzin, ik soms niet, dan roep ik maar wat. En dat is dan net wat mensen verkeerd/serieus opvatten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, dat zeggen ze van mij ook.
Mijn laptoppie en pc zijn pas weer opgeschoond. had een hoop crap ertussen staan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn computer.Verkeerde vraag nu voor mij. Volgende graag.
Jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Ah, de wachtkamer loopt weer vol.
Wie is de laatste?
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn laptoppie en pc zijn pas weer opgeschoond. had een hoop crap ertussen staan.
De zin en de onzin is bij mij soms niet te scheiden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar jij staat wel achter je eigen onzin, ik soms niet, dan roep ik maar wat. En dat is dan net wat mensen verkeerd/serieus opvatten.
EN volgende week ben je het vergeten wat het was een staat het er maar en als het een programma is doet het misschien ook nog iets met je gegevens of de performance van je pc....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |