Nee, ik ben nog geen opa, alleen vader, en mijn zoon kwam zojuist binnenvallen, laters.....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien is Mo ook al wel opa, je weet het niet he?
Stront aan de knikker, bah ik zit net te eten......ik zet dit uit.quote:
zo simpel kan het dus zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stront aan de knikker, bah ik zit net te eten......ik zet dit uit.
Werkt alleen als hij zit te etenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
zo simpel kan het dus zijn![]()
*mental note maakt*
Lekker gekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat doet hij op onvoorspelbare momenten
Want je weet niet watskeburt...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie weten niet hoe het werkt, dat weet ik zelf niet eens.
Ik heb er geen meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij wiens grootje moeten we zijn?
wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Je bestelling wordt op dinsdag 3 maart 2015 Avond (18:00-21:00) afgeleverd.
zal wel precies 21.00 uur worden![]()
Kan ik eindelijk gaan douchen
Is van die Griek, maar die slaapt al, moet morgenochtend om 4 uur weer werken dus dan gaat zijn wekker om 2 uur, kabeltjes en shit, ik weet niet eensquote:
Mijn UV werende hoed die ik had besteld heb ik nooit meer iets van gehoord trouwensquote:
Uw bestelling van 03.03.2015 wordt op dit moment in ons verzendcentrum verwerkt:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Je bestelling wordt op dinsdag 3 maart 2015 Avond (18:00-21:00) afgeleverd.
zal wel precies 21.00 uur worden![]()
Kan ik eindelijk gaan douchen
nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie weer een videorecorder gekocht?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie weer een videorecorder gekocht?
3 paarden voor je vrouw?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo mijn auto ff leeghalen, ligt aardig vol.
Oude rot-computersquote:
Een conferencing scherm?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog iemand een 70 inch presentatiescherm nodig met camera?
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik de muziek nog herken .....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef sacha het volgende:
vanavond op Rtl 7, Drive![]()
met mooie muziek van Brian Eno
Dat is vanaf nu over nu jij je meldtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
Het is ook wel erg rustig hier geloof ik.
Maak je niet drukquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ik weer onder mijn steen kruip omdat ik verkeerde dingen uit mijn vingers laat komen.
Ik heb uberhaupt geen idee wat er aan de hand was ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel mensen die dat nu tegen me zeggen. Werkt eigenlijk juist averechts.
Ik wil het niet eens meer weten. Volgens onderwerp graag.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen idee wat er aan de hand was ...
Wat vindt je leuk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, vermaak mij, zodat ik stop met onzin uitkramen op dat internet.
Ach joh, dat zeggen ze van mij ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, vermaak mij, zodat ik stop met onzin uitkramen op dat internet.
Maar jij staat wel achter je eigen onzin, ik soms niet, dan roep ik maar wat. En dat is dan net wat mensen verkeerd/serieus opvatten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, dat zeggen ze van mij ook.
Mijn laptoppie en pc zijn pas weer opgeschoond. had een hoop crap ertussen staan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn computer.Verkeerde vraag nu voor mij. Volgende graag.
Jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Ah, de wachtkamer loopt weer vol.
Wie is de laatste?
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn laptoppie en pc zijn pas weer opgeschoond. had een hoop crap ertussen staan.
De zin en de onzin is bij mij soms niet te scheiden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar jij staat wel achter je eigen onzin, ik soms niet, dan roep ik maar wat. En dat is dan net wat mensen verkeerd/serieus opvatten.
EN volgende week ben je het vergeten wat het was een staat het er maar en als het een programma is doet het misschien ook nog iets met je gegevens of de performance van je pc....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.
Niet proberen dus bij jou.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De zin en de onzin is bij mij soms niet te scheiden.
Dat had ik ook al een tijdje niet, toch maar zin gemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.
Ja ja ik weet het. Ik ga het morgen wel even uitzoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
EN volgende week ben je het vergeten wat het was een staat het er maar en als het een programma is doet het misschien ook nog iets met je gegevens of de performance van je pc....
Ja zeg, heb er pas een paar dagen last van, ik weet hoe het komt, mijn virusscanner heeft de belangrijkste shit al weggehaald, moet alleen nu nog iets zoeken waar ik dat bestandje kan vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat had ik ook al een tijdje niet, toch maar zin gemaakt.
Zeker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard. Baas over je eigen leven.
Waarom niet meteen als je het merkt even een systeemherstel naar een dag ervoor?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, heb er pas een paar dagen last van, ik weet hoe het komt, mijn virusscanner heeft de belangrijkste shit al weggehaald, moet alleen nu nog iets zoeken waar ik dat bestandje kan vinden.Komt goed.
Omgquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Sommige mensen kunnen dat wel...
Vergeet altijd een punt te maken. Kweet niet of dat automatisch gaat en ben er al even mee bezig geweest, had geen zin meer, toen kwam het echte leven weer langs en nu ben ik een paar dagen verder. Morgen kijk ik er naar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet meteen als je het merkt even een systeemherstel naar een dag ervoor?
Gooi wat in de groep en we haken in.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeet altijd een punt te maken. Kweet niet of dat automatisch gaat en ben er al even mee bezig geweest, had geen zin meer, toen kwam het echte leven weer langs en nu ben ik een paar dagen verder. Morgen kijk ik er naar.Ok, ander onderwerp dan maar weer.
Oeh oeh, zelfkennis beschik ik wel over. Schiet er alleen geen ruk mee op.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen die dat niet kunnen, hebben wel zelfkennis...
Eeeeehhhhh, lekker weertje vandaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gooi wat in de groep en we haken in.
Ja lekker, de hele dag regen hier.quote:
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd nat toen ik boodschappen deed....
Ben je al naar 50 Shades of Grey geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh oeh, zelfkennis beschik ik wel over. Schiet er alleen geen ruk mee op.
Buiten?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellie, wat voor weer had jij vandaag?
Zolang ik niet naar buiten hoef op de fiets ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is minder leuk. Alhoewel ik zelf de regen wel erg fijn vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |