oeh! ik hartje dat!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
DM levert helaas niet, All you need dan weer wel http://willkommen.allyoun(...)rts/#auslandsversand
ik zit achter mijn snelle computerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan sacha dat ze dit deel niet heeft laten kapen.
Ja, maar dat doe ik thuis, nooit bij de drogistquote:Op zondag 1 maart 2015 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij doucht en scheert nooit, zeker?
14 x hetzelfde? En wat kun jij ermee?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
14x weggedonderd omdat stel ambtenaren niet wisten hoe het werkt.
[ afbeelding ]
Malle Pietje was een held.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Malle Pietje is mijn held.
[ afbeelding ]
Hij had het gekopieerd uit de UTO COS ....quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan FF, omdat hij begon met complimentjes uitdelen.
Complimenten aan KT ,dat ik hier mag zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan FF, omdat hij begon met complimentjes uitdelen.
Viva is spannend.quote:
Moet ie uit de kast komen dan?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Piet zijn alter-ego weer uit de kast haalt
oude rot-computerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
14x weggedonderd omdat stel ambtenaren niet wisten hoe het werkt.
[ afbeelding ]
Of voor:quote:Op zondag 1 maart 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Piet zijn alter-ego weer uit de kast haalt
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.
Niks meer, niks minder.
Iemand die iets anders beweert komt elders iets te kort...
Mijn Peugeot uit 1998 blijft maar rijden, nog nooit gewassen en er ligt inmiddels aardig wat zooi in.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.
Niks meer, niks minder.
Iemand die iets anders beweert komt elders iets te kort...
Uiteraard, succes met je tekortkoming...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:50 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Ik ben het hartgrondig oneens, maar dat moet kunnen, toch?
Dat onderbouwd mijn stelling...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn Peugeot uit 1998 blijft maar rijden, nog nooit gewassen en er ligt inmiddels aardig wat zooi in.
Ik heb nergens last van hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, succes met je tekortkoming...
Veren in den eigen bips prikken is niet chique...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Complimentje voor mezelf omdat ik nog geen complimentje heb gehad
Tuurlijk ,als jij dat wilt denken om jezelf beter te voelen, ga gerust je gangquote:Op zondag 1 maart 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, ook zo'n fenomeen...
Mijn complimenten dat je ook aan jezelf denktquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me niet beter, maar een stuk gemotoriseerd blik kan mij niet opwinden...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk ,als jij dat wilt denken om jezelf beter te voelen, ga gerust je gang
Hopelijk zijn er wel andere zaken die je blij kunnen makenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter, maar een stuk gemotoriseerd blik kan mij niet opwinden...
Plenty...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er wel andere zaken die je blij kunnen maken
Don't worry, ik heb mijn eigen gebreken...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken
As a figure of speech
Heb jij een kunstgebit?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:02 schreef just me het volgende:
ik geef jullie allemaal een stralend complimentje
Typisch een antwoord voor iemand die in een oud brik rijdtquote:Op zondag 1 maart 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter, maar een stuk gemotoriseerd blik kan mij niet opwinden...
Perfect zijn is ook overratedquote:Op zondag 1 maart 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, ik heb mijn eigen gebreken...
Je hebt geen idee...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch een antwoord voor iemand die in een oud brik rijdt
hakloquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat vind je er interessant aan?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:06 schreef D. het volgende:
Soms zou ik willen dat auto's geen hobby van me was
Al had ik dan vast wel iets anders gevonden waar ik geld aan uit kan geven
Je wil niet weten hoeveel ik er gehad heb.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:06 schreef D. het volgende:
Soms zou ik willen dat auto's geen hobby van me was
Al had ik dan vast wel iets anders gevonden waar ik geld aan uit kan geven
Jij spreekt Treehutsquote:Op zondag 1 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de groeten van Hak hebben, Dees...
Laat ik je dan gerust stellen, onze auto is nog geen 2 jaar oud en van alle gemakken voorzien...quote:
Waarom? Als je er niet om geeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik je dan gerust stellen, onze auto is nog geen 2 jaar oud en van alle gemakken voorzien...
Als je het niet snapt is het niet bijna uit te leggenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat vind je er interessant aan?
De glimmende lak, de geur van rubberen banden, het gebrul van de uitlaat?
Wat denk dat er dan in dat glaasje naast mijn bed ligt....quote:
Doe maar in dm.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens een posting in een ander topic onder mijn ctrl-v zitten die me vermoedelijk een ban van minimaal een maand op gaat leveren. Iemand die in de tussentijd de dagcijfers bij wil gaan houden?
#TeamMM trouwens wat betreft auto's.
Ik wist van geen glaasje...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Wat denk dat er dan in dat glaasje naast mijn bed ligt....
Ik krijg daar een beeld bijquote:Op zondag 1 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als vervoersmiddel wel, niet om te swaffelen, te kwijlen of te pronken...
Vorm kan me nog wel bekoren, zeker qua oude modellen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet snapt is het niet bijna uit te leggen
Heb het al vanaf ik peuter ben.
Vrijheid, vorm, snelheid, techniek, geschiedenis, ...
Nou, dan kom je me al enigszins tegemoetquote:Op zondag 1 maart 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorm kan me nog wel bekoren, zeker qua oude modellen.
Vrijheid in de zin van vervoer natuurlijk ook wel.
De rest boeit me niet...
Ik heb dat meer met motors.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet snapt is het niet bijna uit te leggen
Heb het al vanaf ik peuter ben.
Vrijheid, vorm, snelheid, techniek, geschiedenis, ...
Die zijn er meer, en daar is ook niets meequote:Op zondag 1 maart 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen auto hater, maar ook geen liefhebber...
jij zegt altijd kan het licht uit....quote:
Swaffelen heb ik nog nooit overwogenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je D. daarbij plaatst en niet mij, dan zit je misschien nog wel goed ook...
Is dat een verkapte manier om te zeggen dat je op vakantie wil?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens een posting in een ander topic onder mijn ctrl-v zitten die me vermoedelijk een ban van minimaal een maand op gaat leveren. Iemand die in de tussentijd de dagcijfers bij wil gaan houden?
#TeamMM trouwens wat betreft auto's.
Het beste van een auto vind ik dat je droog van A naar B kan komen en de muziek snoeihard kan zetten...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Swaffelen heb ik nog nooit overwogen
Kwijlen doe ik niet, en pronken, tja, zo zou men het kunnen zien, maar ik geniet er gewoon van, los van hoe andere mensen er naar kijken
Muziek is ook wel belangrijk jaquote:Op zondag 1 maart 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het beste van een auto vind ik dat je droog van A naar B kan komen en de muziek snoeihard kan zetten...
Ah ben jij dat die altijd zo asociaal met die harde muziek door de buurt rijdt .....quote:Op zondag 1 maart 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het beste van een auto vind ik dat je droog van A naar B kan komen en de muziek snoeihard kan zetten...
Ik ook, maar altijd wel met een verplichte tussenstop ergens...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Muziek is ook wel belangrijk ja
Ik rijd ook weleens van A naar A
Ik doe dan niet aan tussenstops, gewoon, ff toeren, ontspannen, genieten...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar altijd wel met een verplichte tussenstop ergens...
Ik kom al tijden niet meer bij jou in de buurt, aangezien het een flinke tijd opgebroken was die kant op.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ben jij dat die altijd zo asociaal met die harde muziek door de buurt rijdt .....
Zonder bestemming geen autorit voor mij...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe dan niet aan tussenstops, gewoon, ff toeren, ontspannen, genieten...
Uiteraard bij voorkeur met mooi weer
En veel ruimte.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snoeiharde Dub op zondagmiddag met open ramen door Putten.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ben jij dat die altijd zo asociaal met die harde muziek door de buurt rijdt .....
Wilde vanmiddag even paling halen in Harderwijk, maar die gasten zaten natuurlijk in hun zondagsrust.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snoeiharde Dub op zondagmiddag met open ramen door Putten.
Qua binnenruimte valt dat mee/tegenquote:
Ik dus een 'bestelauto', maar had ook liever een station gehad, want da's ruimte zatquote:
Vraagje;rijdt jij Volvo?quote:
Dat is juist heel simpel nu... Je checkt in en je checkt uitquote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sinds die OV kaart snap ik het niet meer.
Ik stap in de trein met een kaartje, stap er weer uit en wanneer het retour is, bewaar ik het kaartje.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is juist heel simpel nu... Je checkt in en je checkt uit
Je kan van alles in en uit elkaar halen maar dat snap je niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sinds die OV kaart snap ik het niet meer.
Misschien wil ik het niet snappen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan van alles in en uit elkaar halen maar dat snap je niet?
zélfs ik snap hetquote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien wil ik het niet snappen.
Je gaat toch met de autoquote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien wil ik het niet snappen.
Het idee dat mijn reisgedrag opgeslagen wordt, staat me tegen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zélfs ik snap hetdus zo moeilijk kan het niet zijn
Je kan toch zo'n anoniem ding nemen?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het idee dat mijn reisgedrag opgeslagen wordt, staat me tegen.
Big Brother weet al teveelquote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het idee dat mijn reisgedrag opgeslagen wordt, staat me tegen.
O jah... jij pint niet... ik snap niet hoe je dat doet dan, één keer in de maand een som geld halen?quote:
Scheermes er overheen en klaar is Kees...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef just me het volgende:
Zo, tijd voor mij om 'n keer echt op tijd te gaan slapen, morgen weer gewoon naar school en dan starten we met.... luizencontrole
gezellig....quote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef just me het volgende:
Zo, tijd voor mij om 'n keer echt op tijd te gaan slapen, morgen weer gewoon naar school en dan starten we met.... luizencontrole
Paarden kopen en verkopen gaat nog gewoon cash.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah... jij pint niet... ik snap niet hoe je dat doet dan, één keer in de maand een som geld halen?
ah.................. ik snap....quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paarden kopen en verkopen gaat nog gewoon cash.
Tsja, niet meer OV'en, bellen, pinnen, internetten en dan hou je het nog wel even vol voordat ze je getraceerd hebben...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat databases aan elkaar knopen en tadaa je digitale geschiedenis is in kaart gebracht.
Vooraf overmaken mag ook maar daar doen er weinig.quote:
Hangt wel af van het soort paard.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paarden kopen en verkopen gaat nog gewoon cash.
Als je geen uitkering hebt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
just me mag wel uitkijken...![]()
SHO / Schoonmoeder Lange Frans is fraudeur
Het lijkt wel verboden om op je kleinkind te passendat is raaaaaaaaaaaar .........
nee dat denk ik ook niet, maar toch is het en beetje raar...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je geen uitkering hebt is er niets aan de hand.
Dure.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hangt wel af van het soort paard.
Tsja, het volk wil nu eenmaal strenge aanpak van die uitkering trekkende figurenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet, maar toch is het en beetje raar...
Nu Opstelten nog, aubquote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
De halve VVD is al door de mand gevallen.
is dat zo?quote:
ik kan dit nog 40 minuten volhouden.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan drakin dat ze op zondagavond nog komt posten.
Die Friesche knollen lijken allemaal op elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij nou je UI aangepast voor Piet?
Veel plezier ...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu ga ik ff met mijn nieuwste speelgoed kloten.
wat test je?quote:
Sommige zijn bruinig.quote:
jaquote:
je zou eigenlijk eens een keer bij de hengstenkeuring moeten kijken.quote:
de trein hikt er van!quote:Op maandag 2 maart 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt het feestje gemist vandaag. 40+ staat in de top-10.![]()
#HistorischHoogtepunt
Heb jij je zelf ook een abo kado gedaan ?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef Kingstown het volgende:
Drakin zit gewoon in ABO te posten. Wat een faalhaas.
hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef Kingstown het volgende:
Drakin zit gewoon in ABO te posten. Wat een faalhaas.
Denk dat Piet daar heus wel eens geweest isquote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
je zou eigenlijk eens een keer bij de hengstenkeuring moeten kijken.
Nee. Ik heb bewust ervoor gekozen om mijn ABO niet meer te verlengen. Heb er jarenlang 1 gehad.quote:
o je lurkt gewoon in abo dusquote:Op maandag 2 maart 2015 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mijn taak als huisarchivaris om zulke dingen te weten.
Friese hengsten heb ik Piet niet eerder over gehoord en de keuring is in Friesland. kan ver zijn voor hem.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Piet daar heus wel eens geweest is
Ok op die manier...quote:Op maandag 2 maart 2015 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Friese hengsten heb ik Piet niet eerder over gehoord en de keuring is in Friesland. kan ver zijn voor hem.
Jeuh, daar kom ik nooit.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
je zou eigenlijk eens een keer bij de hengstenkeuring moeten kijken.
Nummertje voor jouw van Bertus ?quote:
Inmiddels al wat verder maar het is custom build.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
Al ontdekt wat je in huis hebt gehaald aan hardware?
Voornamleijk omdat onze archivaris alles archiveerd... Dus wat ik ook meld KT zal dat weten te beamen of weten te weerleggen ... Lang verhaal...quote:Op maandag 2 maart 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom blijf je in de wij vorm praten?
Wat voor externe aansluitingen zitten er op? En geen HD?quote:Op maandag 2 maart 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inmiddels al wat verder maar het is custom build.
Was ook meer een geintje... Misschien later nog als ik niet toch naar bed benquote:Op maandag 2 maart 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bedankt sjoef, vind er geen reet aan maar de intentie was ok.
nou.... hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 2 maart 2015 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
nou.... hoeft geen sorry te zeggen hoor
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:42 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan Pave voor zijn reclametopic. Word er helemaal weemoedig van.
Nou, ik zag het aantal postings, en dacht Mo, dat is wat veel, dus ik doe nu eigenlijk thuis wat dingen die ik dringend moest doen oa mijn administratie bijwerken. Nu moet ik even naar de Hema (tevens mijn dagelijkse lichaamsbeweging op de fiets), want ik heb inkt nodig voor mijn printer. En als ik thuiskom ga ik nog een en ander in het huishouden doen, dus ik ben druk genoeg. Maar bedankt voor je compliment. En gisteravond was ik niet thuis. Laters.... en schrik niet, dat zal niet vandaag worden, want straks ben ik ook niet thuis. Jullie blij, en ik wens jullie iig nog een fijne voortzetting van deze dag.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:15 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan Mo dat hij vandaag zo lief doet tegen sacha.
Het is wel eens goed dat chufi en FANN wat concurrentie krijgen. Iedere maand dezelfde users op nummer 1, dat is een beetje ongezond, dus je aantal postings moeten nog een stukje hoger liggen deze maand. Dat pusht anderen ook weer en zo wordt 40+ nóg groter met nóg meer hoogtepunten.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, ik zag het aantal postings, en dacht Mo, dat is wat veel
Daar word ik dus helemaal niet blij van. Eerder een beetje verdrietig.quote:en schrik niet, dat zal niet vandaag worden, want straks ben ik ook niet thuis. Jullie blij
Ik kom wel weer aanwaaien, maar ik was erg lui geweest, dus heb een en ander te doen, dat krijg je ervan als je dingen laat liggen. Nu maar snel op de fiets stappen voordat het hier ook gaat regenen, want het ziet er donker uit. CUquote:Op maandag 2 maart 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is wel eens goed dat chufi en FANN wat concurrentie krijgen. Iedere maand dezelfde users op nummer 1, dat is een beetje ongezond, dus je aantal postings moeten nog een stukje hoger liggen deze maand. Dat pusht anderen ook weer en zo wordt 40+ nóg groter met nóg meer hoogtepunten.
[..]
Daar word ik dus helemaal niet blij van. Eerder een beetje verdrietig.
Maar die hebben dan ook verder niks te doen. Of willen niks doen omdat het hier gewoon veel te gezellig is.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is wel eens goed dat chufi en FANN wat concurrentie krijgen. Iedere maand dezelfde users op nummer 1, dat is een beetje ongezond, dus je aantal postings moeten nog een stukje hoger liggen deze maand. Dat pusht anderen ook weer en zo wordt 40+ nóg groter met nóg meer hoogtepunten.
[..]
Daar word ik dus helemaal niet blij van. Eerder een beetje verdrietig.
Iets doen is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:39 schreef drakin het volgende:
Maar die hebben dan ook verder niks te doen. Of willen niks doen omdat het hier gewoon veel te gezellig is.
Mijn volgorde is verkeerd om.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis Mo nu al.![]()
Stomme klootzakken die hem weg hebben gejaagd.
Hoe verhoudt zich dat tot het volgende?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
Even een post gemaakt waar we weer lekker op onszelf kunnen geilen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
Iets doen op FOK! en buiten FOK! is niet helemaal duidelijk?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Hoe verhoudt zich dat tot het volgende?
Nee...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen op FOK! en buiten FOK! is niet helemaal duidelijk?
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis Mo nu al.![]()
Ik ben niet weg, was vandaag druk, druk, druk en ga zo de deur uit, moet wel een plu meenemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis Mo nu al.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen op FOK! en buiten FOK! is niet helemaal duidelijk?
Klinkt bekend, waar heb je het zoal druk mee Mo?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, was vandaag druk, druk, druk en ga zo de deur uit, moet wel een plu meenemen.![]()
Bejaarden op Fok?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nee bah! bejaarden doen niet aan hoogtepunten
Tuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan is er nog hoop dat het ooit wat wordt
Wacht niet te lang....quote:Op maandag 2 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan is er nog hoop dat het ooit wat wordt
Wat ik gisteren al vroeg, welke / wat voor interfaces zitten er op ?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom er niet uit met dat apparaat, dat wordt slopen die handel.
Als jij het niet doet, wie dan wel he?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wou dat ik je optimisme deelde
Dit zit erop, meer niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik gisteren al vroeg, welke / wat voor interfaces zitten er op ?
Tijd om daar mee te beginnen danquote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet zo in de maakbaarheid van het leven.
Is dit net negatief bedoeld als het klinkt?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet zo in de maakbaarheid van het leven.
ik bedoel dat ik wel mijn best doe om er iets van te maken, maar dat je veel toch niet zelf in de hand hebtquote:Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit net negatief bedoeld als het klinkt?
Klopt, hoe hard je ook je best doet, veel heb je zelf niet in de hand, maar het maakt ook een groot verschil hoe je omgaat met de dingen die je niet in de hand in.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik wel mijn best doe om er iets van te maken, maar dat je veel toch niet zelf in de hand hebt
Dat ziet er erg improvisorisch uit idd... Heb je er een monitor aan gehad?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit zit erop, meer niet.
[ afbeelding ]
Drakin moet haar ramen en deuren maar een beetje dicht houden.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, wat moeten de buren wel niet denken?
Yep maar ding moet volgens mij aangestuurd worden vanuit netwerk,quote:Op maandag 2 maart 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ziet er erg improvisorisch uit idd... Heb je er een monitor aan gehad?
Hoeft ze ook niet zoveel te stokenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drakin moet haar ramen en deuren maar een beetje dicht houden.
Kun je wel zien wat voor OS het draait?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep maar ding moet volgens mij aangestuurd worden vanuit netwerk,
Als ik monitor direct aansluit op moederbord videokaart heb ik wel beeld maar kom besturingssysteem niet in.
Een soort van Windows embedded vermoed ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je wel zien wat voor OS het draait?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |