oeh! ik hartje dat!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
DM levert helaas niet, All you need dan weer wel http://willkommen.allyoun(...)rts/#auslandsversand
ik zit achter mijn snelle computerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan sacha dat ze dit deel niet heeft laten kapen.
Ja, maar dat doe ik thuis, nooit bij de drogistquote:Op zondag 1 maart 2015 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij doucht en scheert nooit, zeker?
14 x hetzelfde? En wat kun jij ermee?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
14x weggedonderd omdat stel ambtenaren niet wisten hoe het werkt.
[ afbeelding ]
Malle Pietje was een held.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Malle Pietje is mijn held.
[ afbeelding ]
Hij had het gekopieerd uit de UTO COS ....quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan FF, omdat hij begon met complimentjes uitdelen.
Complimenten aan KT ,dat ik hier mag zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan FF, omdat hij begon met complimentjes uitdelen.
Viva is spannend.quote:
Moet ie uit de kast komen dan?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Piet zijn alter-ego weer uit de kast haalt
oude rot-computerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
14x weggedonderd omdat stel ambtenaren niet wisten hoe het werkt.
[ afbeelding ]
Of voor:quote:Op zondag 1 maart 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Piet zijn alter-ego weer uit de kast haalt
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.
Niks meer, niks minder.
Iemand die iets anders beweert komt elders iets te kort...
Mijn Peugeot uit 1998 blijft maar rijden, nog nooit gewassen en er ligt inmiddels aardig wat zooi in.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.
Niks meer, niks minder.
Iemand die iets anders beweert komt elders iets te kort...
Uiteraard, succes met je tekortkoming...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:50 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Ik ben het hartgrondig oneens, maar dat moet kunnen, toch?
Dat onderbouwd mijn stelling...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn Peugeot uit 1998 blijft maar rijden, nog nooit gewassen en er ligt inmiddels aardig wat zooi in.
Ik heb nergens last van hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, succes met je tekortkoming...
Veren in den eigen bips prikken is niet chique...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Complimentje voor mezelf omdat ik nog geen complimentje heb gehad
Tuurlijk ,als jij dat wilt denken om jezelf beter te voelen, ga gerust je gangquote:Op zondag 1 maart 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontkenningsfase, ook zo'n fenomeen...
Mijn complimenten dat je ook aan jezelf denktquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me niet beter, maar een stuk gemotoriseerd blik kan mij niet opwinden...quote:Op zondag 1 maart 2015 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk ,als jij dat wilt denken om jezelf beter te voelen, ga gerust je gang
Hopelijk zijn er wel andere zaken die je blij kunnen makenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter, maar een stuk gemotoriseerd blik kan mij niet opwinden...
Plenty...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er wel andere zaken die je blij kunnen maken
Don't worry, ik heb mijn eigen gebreken...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, begon me al zorgen te maken
As a figure of speech
Heb jij een kunstgebit?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:02 schreef just me het volgende:
ik geef jullie allemaal een stralend complimentje
Typisch een antwoord voor iemand die in een oud brik rijdtquote:Op zondag 1 maart 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter, maar een stuk gemotoriseerd blik kan mij niet opwinden...
Perfect zijn is ook overratedquote:Op zondag 1 maart 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, ik heb mijn eigen gebreken...
Je hebt geen idee...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch een antwoord voor iemand die in een oud brik rijdt
hakloquote:Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat vind je er interessant aan?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:06 schreef D. het volgende:
Soms zou ik willen dat auto's geen hobby van me was
Al had ik dan vast wel iets anders gevonden waar ik geld aan uit kan geven
Je wil niet weten hoeveel ik er gehad heb.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:06 schreef D. het volgende:
Soms zou ik willen dat auto's geen hobby van me was
Al had ik dan vast wel iets anders gevonden waar ik geld aan uit kan geven
Jij spreekt Treehutsquote:Op zondag 1 maart 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de groeten van Hak hebben, Dees...
Laat ik je dan gerust stellen, onze auto is nog geen 2 jaar oud en van alle gemakken voorzien...quote:
Waarom? Als je er niet om geeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik je dan gerust stellen, onze auto is nog geen 2 jaar oud en van alle gemakken voorzien...
Als je het niet snapt is het niet bijna uit te leggenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat vind je er interessant aan?
De glimmende lak, de geur van rubberen banden, het gebrul van de uitlaat?
Wat denk dat er dan in dat glaasje naast mijn bed ligt....quote:
Doe maar in dm.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens een posting in een ander topic onder mijn ctrl-v zitten die me vermoedelijk een ban van minimaal een maand op gaat leveren. Iemand die in de tussentijd de dagcijfers bij wil gaan houden?
#TeamMM trouwens wat betreft auto's.
Ik wist van geen glaasje...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Wat denk dat er dan in dat glaasje naast mijn bed ligt....
Ik krijg daar een beeld bijquote:Op zondag 1 maart 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als vervoersmiddel wel, niet om te swaffelen, te kwijlen of te pronken...
Vorm kan me nog wel bekoren, zeker qua oude modellen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet snapt is het niet bijna uit te leggen
Heb het al vanaf ik peuter ben.
Vrijheid, vorm, snelheid, techniek, geschiedenis, ...
Nou, dan kom je me al enigszins tegemoetquote:Op zondag 1 maart 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorm kan me nog wel bekoren, zeker qua oude modellen.
Vrijheid in de zin van vervoer natuurlijk ook wel.
De rest boeit me niet...
Ik heb dat meer met motors.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet snapt is het niet bijna uit te leggen
Heb het al vanaf ik peuter ben.
Vrijheid, vorm, snelheid, techniek, geschiedenis, ...
Die zijn er meer, en daar is ook niets meequote:Op zondag 1 maart 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen auto hater, maar ook geen liefhebber...
jij zegt altijd kan het licht uit....quote:
Swaffelen heb ik nog nooit overwogenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je D. daarbij plaatst en niet mij, dan zit je misschien nog wel goed ook...
Is dat een verkapte manier om te zeggen dat je op vakantie wil?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:09 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens een posting in een ander topic onder mijn ctrl-v zitten die me vermoedelijk een ban van minimaal een maand op gaat leveren. Iemand die in de tussentijd de dagcijfers bij wil gaan houden?
#TeamMM trouwens wat betreft auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |