Er staat SC....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal PP's vriend eens vragen een bod te doen
Met Frans heb ik minder, maar gaquote:
Ik had op vakantie Beastie Boys en Nick Kamen in de jukeboxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Zat vroeger op vakantie in de jukebox
Dit is wel een gaaf nummer hoor, het aanklikken waard.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met Frans heb ik minder, maar gaje gang.
Ik klikquote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel een gaaf nummer hoor, het aanklikken waard.
Er zijn best een hoop chansons die ik wel mooi vind, maar kom er niet vaak aan toe om ernaar te luisteren.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef Deisyy het volgende:
Dit is wel een gaaf nummer hoor, het aanklikken waard.
Fransquote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met Frans heb ik minder, maar gaje gang.
Dit is geen chanson, maar Franse rock met een tintje New Wave.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn best een hoop chansons die ik wel mooi vind, maar kom er niet vaak aan toe om ernaar te luisteren.
ik was 13 en op een boerderij diep in Beierenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had op vakantie Beastie Boys en Nick Kamen in de jukebox
Gitaartje is lekker en de toetsen ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen chanson, maar Franse rock met een tintje New Wave.
Had ik je al eens gevraagd waar dat ongeveer in Beieren was?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
ik was 13 en op een boerderij diep in Beieren
Ja hè, dan doet het er niet toe dat je niet weet wie Frans is.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gitaartje is lekker en de toetsen ook.
vast nietquote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik je al eens gevraagd waar dat ongeveer in Beieren was?
Ik was bijna 13 en het was ergens in de Ardennenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was 13 en op een boerderij diep in Beieren
Nee, is gewoon lekker muziek.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, dan doet het er niet toe dat je niet weet wie Frans is.
Ik was 15 en het was ergens in Zeelandquote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was bijna 13 en het was ergens in de Ardennen
Niet heel ver van waar ik altijd zat, maar wel de andere kant op zie ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
vast niet
Was in het gehucht Böhmzwiesel, zoek het maar op
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was bijna 13 en het was ergens in de Ardennen
Dat dus. Ik had een oudere buurvrouw een paar etages lager, daar kwam ik wel eens die was iets ouder dan ik, maar nu is ze dood. Maar goed ik heb wel lol met haar gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ehhh...tja...
Dat moet je per situatie bekijken denk ik
Die dood en die lol hadden toch niets met elkaar te maken he?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had een oudere buurvrouw een paar etages lager, daar kwam ik wel eens die was iets ouder dan ik, maar nu is ze dood. Maar goed ik heb wel lol met haar gehad.
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die dood en die lol hadden toch niets met elkaar te maken he?
3 zomers geweest, mooie omgeving, maar best ver rijdenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet heel ver van waar ik altijd zat, maar wel de andere kant op zie ik.
had je daar ook afspraken mee gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was zelfs zo dat ik haar belde en zei, joh, heb je al gegeten? Dan zei ze nee, en dan zei ik kom naar boven ik heb gekookt eet je een hap mee. Ik mocht haar wel. Maar het was niks serieus voor mij.
Serieus is ook zo serieus he?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was zelfs zo dat ik haar belde en zei, joh, heb je al gegeten? Dan zei ze nee, en dan zei ik kom naar boven ik heb gekookt eet je een hap mee. Ik mocht haar wel. Maar het was niks serieus voor mij.
Nee, ik belde of zij belde en we hoefden maar 3 trappen op of af, vaak stond ze gewoon voor mijn deur. En dan vroeg ze heb je nog bier, ik kom een pilsje drinken.....jajaquote:Op zondag 1 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je daar ook afspraken mee gemaakt?
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je daar ook afspraken mee gemaakt?
Ach, alle vrouwen hier zijn nu tegen me.quote:
Dat was een afspraak die we samen hadden, we willen geen nageslacht samen.quote:
Ja ja, dat weten we onderhand wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een afspraak die we samen hadden, we willen geen nageslacht samen.
Als je het nu nog niet snapt heeft het weinig nut het nog eens uit te leggen.quote:
Anders was ze niet kort over tijd.quote:
Als hij daar blij van wordt mag hij het gerust vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wil het wel graag vertellen, van die meid en de ouwe buurvrouw
Hoe oud was jij toen.... Kijk KT heeft het ook ooit met een oma aangelegd ... Of dat nu voor het geld was wordt nog steeds ontkent en dat ze naar Amerika is verhuisd moeten we ook maar geloven ...quote:
Ik jubel door de kamer....quote:Op zondag 1 maart 2015 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij daar blij van wordt mag hij het gerust vertellen.
Klef is lekker, maar er zijn grenzenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En dat kun je dan zo klef maken als je zelf wilt
Ik wil geen heilige zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En dat kun je dan zo klef maken als je zelf wilt
Ik heb nog nooit iets met welk geloof dan ook gehad.quote:
Count me inquote:Op zondag 1 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met welk geloof dan ook gehad.
Het gaat ook meer om hoe de rest van de wereld met godsdienst omgaatquote:Op zondag 1 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met welk geloof dan ook gehad.
Hier niets van dat alles...quote:Op zondag 1 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En toch is mn dochter gedoopt, maar was ik niet voor de kerk getrouwd
Ja, doei. Dat was de uitslag van de stemmingwijzer bij Juup.quote:
Die dingen zijn bloedlink beneden.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eentje voor boven en eentje voor beneden.
Kan ookquote:Op zondag 1 maart 2015 00:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eentje voor boven en eentje voor beneden.
Wij mannen zijn gewoon erg gevoelig.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Huisgenoot wilde ooit weten of dat echt pijn deed, zo'n epileerapparaat dus we hebben het getest op zijn arm. Hij zat bijna tegen het plafond, het watje
Ik weet dat het pijn diet... Heb wel eens mogen waxen... Maar zelf nog nooit... Alleen pleisterstrips op harige ondergrond... Hard en snel is de beste oplossing...quote:Op zondag 1 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon erg gevoelig.
met een mesje je huid openhalen doet meer pijnquote:Op zondag 1 maart 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het pijn diet... Heb wel eens mogen waxen... Maar zelf nog nooit... Alleen pleisterstrips op harige ondergrond... Hard en snel is de beste oplossing...
Dat is nieuw voor me.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met een mesje je huid openhalen doet meer pijn
Boven moet ik wel want mijn baard is te vol en te grijs. Met baard zie ik er 10 jaar ouder uit dan nu.quote:
Nou, ik even wel omdat ik zojuist gek werd van mijn katten, dus moest ik even tot rust komen....quote:
Hoezo?quote:
Hybridequote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 08:06 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er staan legio topics in 40+ te wachten op antwoord van je, dus je kunt je energie daar helemaal kwijt.quote:
goedemorgen, das dan geheel tegen de wet van de zwaartekrachtquote:Op zondag 1 maart 2015 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn god, mijn ogen vielen zomaar opeens open. Goedemorgen....
Nee hoor, als ik slaap zijn mijn ogen dicht, en zodra ik wakker word gaan ze vanzelf open. Kost me helemaal geen moeite.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:01 schreef sacha het volgende:
[..]
goedemorgen, das dan geheel tegen de wet van de zwaartekracht
Ik weet niet hoe jij slaapt, sterker nog, ik wil het ook niet weten.quote:
bij Mo kan alles, kennelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 11:11 schreef Deisyy het volgende:
Je ogen kunnen in ieder geval niet open vallen.
Ja, omdat ik altijd liggend slaap, en mijn hoofd een ietsje naar achter leunt.quote:
Er staat maar 1 puntje op jouw i.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wel geinig overigens dat vrouwen altijd de puntjes op de "i" willen zetten.
says who?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wel geinig overigens dat vrouwen altijd de puntjes op de "i" willen zetten.
Daarom denken vrouwen zo onlogisch, ze willen er altijd meer puntjes op zetten.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom denken vrouwen zo onlogisch, ze willen er altijd meer puntjes op zetten.Terwijl er in de meeste gevallen maar 1 puntje op hoort te staan.
Je mond staat open, pas op voor vliegjes.quote:
ga je haar wassen danquote:Op zondag 1 maart 2015 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mond staat open, pas op voor vliegjes.
Heb ik met de kerst nog gedaan, het kan zo nog wel even.quote:
Zo dat is een mooi bedrag.... Heb je er al plannen voor?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, aangifte inkomstenbelasting gedaan, ik krijg ¤19 terug
Een groot feest?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo dat is een mooi bedrag.... Heb je er al plannen voor?
quote:Op zondag 1 maart 2015 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje veel sterke koffie op.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doctor Who en The Master!quote:Op zondag 1 maart 2015 08:06 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
King?quote:Op zondag 1 maart 2015 10:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedereen zal zo zijn eigen redenen hebben en kliekjes zijn bijna onvermijdelijk. Is ook niet per definitie een slecht iets. Ook in de hoogtijdagen waren die er al. Zelf post ik ook steeds vaker op dezelfde paar subfora (ik word heel chagrijnig van een hoop subfora op FOK!, dus waarom zou ik daar nog posten?) en dan kom je vaak dezelfde users tegen. Anderen gaan dat dan betitelen als "kliekje" . De vraag die interessanter is, dat is hoe "een kliek" omgaat met "nieuwkomers" en in hoeverre "nieuwkomers" omgaan met de dynamiek en cultuur op dat subforum. Soms erg interessant om te zien.
Ik krijg ''ietsje'' meerquote:Op zondag 1 maart 2015 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
In principe hebben we hier 1 van de weinige SC's op FOK! waar nieuwelingen redelijk makkelijk met open armen ontvangen worden. Geen vaste OP, geen UI-en verzameling etc. dat zie je maar heel weinig.quote:
Ik kijk later deze week wel een keertje, nu kom ik er niet doorheen. Maar ik verwacht toch wel een aanzienlijke teruggavequote:
klopt eigenlijk wel, zo dacht ik er ook overquote:Op zondag 1 maart 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In principe hebben we hier 1 van de weinige SC's op FOK! waar nieuwelingen redelijk makkelijk met open armen ontvangen worden. Geen vaste OP, geen UI-en verzameling etc. dat zie je maar heel weinig.
Aan de andere kant explodeert 40+ de laatste tijd waardoor de eigen dynamiek en cultuur die er is onder druk staat. Dat is een potentiële brandhaard. Een "gezond groeiende" SC kent af een toe en paar nieuwkomers wat het makkelijker maakt voor beide kanten. Als er teveel in 1 keer komen, dan kan dat conflicten en ergernis opleveren.
Onderhuids zie ik dat af en toe ook wel broeien. Qua levendigheid buiten de SC is het wel een plus, want het zorgt ervoor dat men ook eens wat vaker buiten de SC gaat kijken en reageren.
Ja, jij hebt dochter, eigen huis en al die shit, dat heb ik allemaal niet, was wel zo klaar,quote:Op zondag 1 maart 2015 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk later deze week wel een keertje, nu kom ik er niet doorheen. Maar ik verwacht toch wel een aanzienlijke teruggave
Chufi's dochter is toch meerderjarig, dat maakt dus weinig uit voor je aangifte, een eigen huis betekent wel wat extra aandacht en werk.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dochter, eigen huis en al die shit, dat heb ik allemaal niet, was wel zo klaar,
dat scheelt
Heel makkelijk dan, vergeet mijn naam, en negeer me gewoon, is beter voor je hart. Ik zal sowieso nooit irl in je huiskamer komen, dus dat is al helemaal makkelijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:55 schreef sacha het volgende:
ik moet er wat langer aan wennen dan normaal dat Mo in de huiskamer zit
Volgens mij betaalt Chufi nog het één en ander voor zijn dochter, dus dat al wel uitmaken.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufi's dochter is toch meerderjarig, dat maakt dus weinig uit voor je aangifte, een eigen huis betekent wel wat extra aandacht en werk.
Ja, moet je alles opnieuw uitleggen enzoquote:Op zondag 1 maart 2015 12:55 schreef sacha het volgende:
ik moet er wat langer aan wennen dan normaal dat Mo in de huiskamer zit
Als ze nog studeert wel ja tot 27 jr.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Chufi nog het één en ander voor zijn dochter, dus dat al wel uitmaken.
Nou danquote:Op zondag 1 maart 2015 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ze nog studeert wel ja tot 27 jr.
Klopt, sinds 2 jaar of zo is daarvoor niets meer aftrekbaar... Maar ik doe het andersquote:Op zondag 1 maart 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufi's dochter is toch meerderjarig, dat maakt dus weinig uit voor je aangifte, een eigen huis betekent wel wat extra aandacht en werk.
Ik neem gewoon aan dat je wel hebt uitgezocht, waar je nog voordeel uit kan halen qua aftrekposten.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, sinds 2 jaar of zo is daarvoor niets meer aftrekbaar... Maar ik doe het anders
Ze woont al sinds 2002 in Spanje, en voor haar studie ontvangt ze Spaanse beursen (die niet terugbetaald hoeven te worden)quote:Op zondag 1 maart 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem gewoon aan dat je wel hebt uitgezocht, waar je nog voordeel uit kan halen qua aftrekposten.
en dat bedoel ik dus niet dat is mijn probleemquote:Op zondag 1 maart 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel makkelijk dan, vergeet mijn naam, en negeer me gewoon, is beter voor je hart. Ik zal sowieso nooit irl in je huiskamer komen, dus dat is al helemaal makkelijk.
Mooi, net zo min als het mijn probleem is, prima geregeld.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:08 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus niet dat is mijn probleem
dit bedoel ik, de mate van agressie die ik proef, daar moet ik mee om leren gaanquote:Op zondag 1 maart 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, net zo min als het mijn probleem is, prima geregeld.
Je proeft maar een eind weg, ik zou zeggen, ga op cursus agressiebeheersing ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:12 schreef sacha het volgende:
[..]
dit bedoel ik, de mate van agressie die ik proef, daar moet ik mee om leren gaan
bedankt voor de tip!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je proeft maar een eind weg, ik zou zeggen, ga op cursus agressiebeheersing ofzo.
Misschien is dat wel aftrekbaarquote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je proeft maar een eind weg, ik zou zeggen, ga op cursus agressiebeheersing ofzo.
Dat is mooi blijft je dochter iig niet met een flinke studieschuld zitten, dat moet jou ook een gerust gevoel geven.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze woont al sinds 2002 in Spanje, en voor haar studie ontvangt ze Spaanse beursen (die niet terugbetaald hoeven te worden)
Je bent sinds kort veel en dominant aanwezig. Je doet dat met enige regelmaat op een manier die hier ongebruikelijk is. Dat is mss niet jouw probleem, maar het kan wel problemen op gaan leveren. Sacha is nog zo lief dat ze zich aan wil passen, maar dat is niet bij iedereen het geval. Je hoeft echt niet zo hard te plassen om je territorium af te bakenen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mooi, net zo min als het mijn probleem is, prima geregeld.
Ik pas me ook aan, maar kan soms ook assertief zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent sinds kort veel en dominant aanwezig. Je doet dat met enige regelmaat op een manier die hier ongebruikelijk is. Dat is mss niet jouw probleem, maar het kan wel problemen op gaan leveren. Sacha is nog zo lief dat ze zich aan wil passen, maar dat is niet bij iedereen het geval. Je hoeft echt niet zo hard te plassen om je territorium af te bakenen.
¤ 6,00 minder en je had niets terug gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
ja, ik zat vroeger ook nogal eens onder de grens( die vroeger hoger lag), zo lullig. Mijn vader is expert, dus die wees me nog wel eens op wat handigheidjes, met name qua aftrek voor zorgkosten, maar dat is ook steeds meer afgebouwd. Heb mijn ooglaseren ooit deels via de belastingteruggave gefinancierd.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¤ 6,00 minder en je had niets terug gehad.
Een forum voor agressief assertief postende mensen lijkt me wel een goed idee.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
TH heeft (wederom!) de oplossing. Een 50+ forum aanmaken waar Mo dan assertief kan gaan zitten doen. Samen met Tong en TH. Lijkt me wel een topshow.40+ / Moet er een 50+ forum komen op Fok!?
Is niet zo mijn ding. Daar ben ik nog veel te jong voor.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
TH heeft (wederom!) de oplossing. Een 50+ forum aanmaken waar Mo dan assertief kan gaan zitten doen. Samen met Tong en TH. Lijkt me wel een topshow.40+ / Moet er een 50+ forum komen op Fok!?
Geniaalquote:Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
ik heb een andere definitie van assertiviteitquote:Op zondag 1 maart 2015 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pas me ook aan, maar kan soms ook assertief zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
Nice! Waar heb je de hunebedden bezocht?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:45 schreef MadMaster het volgende:
Via KT's area (heb zelfs hunebedden bezocht vanmiddag...) weer zurück zu Hause...
was ie thuis? zat ie eronder?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:45 schreef MadMaster het volgende:
Via KT's area (heb zelfs hunebedden bezocht vanmiddag...) weer zurück zu Hause...
Havelte, na een wandeling vanaf de nabijgelegen schaapskooi bij de vlindertuin.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice! Waar heb je de hunebedden bezocht?
Tegenover het theehuis en de speeltuin. Mooi. Lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Havelte, na een wandeling vanaf de nabijgelegen schaapskooi bij de vlindertuin.
Ik heb je er niet getroffen. Wel veel andere bezoekers en mijn voormalige standplaats tijdens militaire dienst.
Dat was de oorspronkelijke reden van mijn bezoek daar, was nu toch in de buurt.
Maar wat zijn die wegen daar langs het kanaal lang en saai...
*mee blij is*quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Goedenavond lieve mensen.Ik heb een andere laptop.Dat maakt me blij.
quote:
En wat voor 1 is het geworden? 1 van Coolblue die ook op zondag leveren?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee dat niet.Een HP van MP,maar ik ben er heel blij mee.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat voor 1 is het geworden? 1 van Coolblue die ook op zondag leveren?
Ok , ja dat bedacht ik me net iets later, omdat je niet schreef een nieuwe,,,, Veel plezier er meequote:Op zondag 1 maart 2015 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee dat niet.Een HP van MP,maar ik ben er heel blij mee.
Dank je,gaat zeker lukken.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok , ja dat bedacht ik me net iets later, omdat je niet schreef een nieuwe,,,, Veel plezier er mee
Wat heb je met je oude laptop gedaan? Als het een Betamax is, dan even bewaren, want FANN zoekt er nog zo 1.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb je met je oude laptop gedaan? Als het een Betamax is, dan even bewaren, want FANN zoekt er nog zo 1.
Wordt/was/is/wel/niet...?quote:Op zondag 1 maart 2015 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Compliment voor 40+.want het complimentendag.
Twee dagen over de grens geweest en ik ben alweer een nazi...quote:Op zondag 1 maart 2015 19:57 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje voor MM dat hij zo lief is tegen FF en niet de taalnazi uithangt.
De schnitzels?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Da's een goeie reden om de grens over te gaan, hier staat het voor ergens in de zomer op de planning
Inkopen waren prima (sehr billig!), schnitzels iets minder. Te vet, zelfs voor Duitsers...quote:Op zondag 1 maart 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Da's een goeie reden om de grens over te gaan, hier staat het voor ergens in de zomer op de planning
Lekker(der)quote:Op zondag 1 maart 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die eet ik zelden meer. Meestal is het Bratwurst.
ambitieuze plannen. Het vage plan voor een paar dagen Stockholm blijft nog steeds een vaag plan, en dan verder een dagje ( of een paar dagen) Duitsland.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inkopen waren prima (sehr billig!), schnitzels iets minder. Te vet, zelfs voor Duitsers...
Gisteren ook de vakantieplannen voor dit jaar doorgenomen.
Spanje stond al op het programma, Oostenrijk, Schotland en de USA of Canada zijn er bij gekomen...
De Currywurst variant kan ik wel waarderen, de vaak slappe Bratwurst niet zo.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die eet ik zelden meer. Meestal is het Bratwurst.
zet mij ergens in Dld neer waar er Bratwurst is en waar ik een supermarkt en de DM kan plunderen en ik vind het al snel goed.quote:
he getsie nee, geen slappe worsten. Ooit op de Expo in Hannover hadden ze fijne knapperige dunne, een meter lang.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Currywurst variant kan ik wel waarderen, de vaak slappe Bratwurst niet zo.
Zeker bij die feesttenten maken ze er vaak een bende van met halfgare/snotterige worsten.
Brrrrrr...
DM?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zet mij ergens in Dld neer waar er Bratwurst is en waar ik een supermarkt en de DM kan plunderen en ik vind het al snel goed.
Ik heb bestelde whisky ingekocht/opgehaald en wat dingen die hier niet of nauwelijks verkrijgbaar zijn (lauchenbrötchen, goede Kasseler rib, leberkäse, speck, dat soort zaken).quote:Op zondag 1 maart 2015 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ambitieuze plannen. Het vage plan voor een paar dagen Stockholm blijft nog steeds een vaag plan, en dan verder een dagje ( of een paar dagen) Duitsland.
Wat heb je allemaal gekocht?
Jij eet een meter worst weg?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he getsie nee, geen slappe worsten. Ooit op de Expo in Hannover hadden ze fijne knapperige dunne, een meter lang.
Je was zeker ook fan van de Schlecker?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Drogeriemarkt http://www.dm.de/de_homepage/
Ow, een vrouwendingquote:Op zondag 1 maart 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yep, bestelde er regelmatig. In Spanje bestaan ze nog. In Dld is de DM qua assortiment en prijzen onverslaanbaar, ik vind de natuurcosmetica van hun eigen merk Alverde heel prettig.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was zeker ook fan van de Schlecker?
gewone niet hoor, maar dit waren hele dunnequote:Op zondag 1 maart 2015 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij eet een meter worst weg?
Je blijft verbazen...
Ik ben niet zo into de cosmetica.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yep, bestelde er regelmatig. In Spanje bestaan ze nog. In Dld is de DM qua assortiment en prijzen onverslaanbaar, ik vind de natuurcosmetica van hun eigen merk Alverde heel prettig.
kijk wel uit, maar paar dagen gebruiken anders raakt je slijmvlies verslaafdquote:Op zondag 1 maart 2015 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into de cosmetica.
Heb dit weekend wel voor het eerst neusspray met xylometazoline gekocht, want voor de 3e keer in twee maanden ben ik strontverkouden. Normaal zelden of nooit, maar ik kom nu zo langzamerhand in ademnood. Om gek van te worden!
Duitse vriendin overtuigde me van het nut van dat spul en het werkt!
Ik heb gezegd dat als het na de maximale toegestane 7 dagen niet over is ik euthanasie toe pas...quote:Op zondag 1 maart 2015 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk wel uit, maar paar dagen gebruiken anders raakt je slijmvlies verslaafd
ik heb via de huisarts neusspray voor het hooikoortsseizoen, daar zit dat spul niet inquote:Op zondag 1 maart 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat als het na de maximale toegestane 7 dagen niet over is ik euthanasie toe pas...
bezorgen ze in Nederland?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |