Klopt, sinds 2 jaar of zo is daarvoor niets meer aftrekbaar... Maar ik doe het andersquote:Op zondag 1 maart 2015 12:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufi's dochter is toch meerderjarig, dat maakt dus weinig uit voor je aangifte, een eigen huis betekent wel wat extra aandacht en werk.
Ik neem gewoon aan dat je wel hebt uitgezocht, waar je nog voordeel uit kan halen qua aftrekposten.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt, sinds 2 jaar of zo is daarvoor niets meer aftrekbaar... Maar ik doe het anders
Ze woont al sinds 2002 in Spanje, en voor haar studie ontvangt ze Spaanse beursen (die niet terugbetaald hoeven te worden)quote:Op zondag 1 maart 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem gewoon aan dat je wel hebt uitgezocht, waar je nog voordeel uit kan halen qua aftrekposten.
en dat bedoel ik dus niet dat is mijn probleemquote:Op zondag 1 maart 2015 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel makkelijk dan, vergeet mijn naam, en negeer me gewoon, is beter voor je hart. Ik zal sowieso nooit irl in je huiskamer komen, dus dat is al helemaal makkelijk.
Mooi, net zo min als het mijn probleem is, prima geregeld.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:08 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus niet dat is mijn probleem
dit bedoel ik, de mate van agressie die ik proef, daar moet ik mee om leren gaanquote:Op zondag 1 maart 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi, net zo min als het mijn probleem is, prima geregeld.
Je proeft maar een eind weg, ik zou zeggen, ga op cursus agressiebeheersing ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:12 schreef sacha het volgende:
[..]
dit bedoel ik, de mate van agressie die ik proef, daar moet ik mee om leren gaan
bedankt voor de tip!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je proeft maar een eind weg, ik zou zeggen, ga op cursus agressiebeheersing ofzo.
Misschien is dat wel aftrekbaarquote:Op zondag 1 maart 2015 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je proeft maar een eind weg, ik zou zeggen, ga op cursus agressiebeheersing ofzo.
Dat is mooi blijft je dochter iig niet met een flinke studieschuld zitten, dat moet jou ook een gerust gevoel geven.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze woont al sinds 2002 in Spanje, en voor haar studie ontvangt ze Spaanse beursen (die niet terugbetaald hoeven te worden)
Je bent sinds kort veel en dominant aanwezig. Je doet dat met enige regelmaat op een manier die hier ongebruikelijk is. Dat is mss niet jouw probleem, maar het kan wel problemen op gaan leveren. Sacha is nog zo lief dat ze zich aan wil passen, maar dat is niet bij iedereen het geval. Je hoeft echt niet zo hard te plassen om je territorium af te bakenen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mooi, net zo min als het mijn probleem is, prima geregeld.
Ik pas me ook aan, maar kan soms ook assertief zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent sinds kort veel en dominant aanwezig. Je doet dat met enige regelmaat op een manier die hier ongebruikelijk is. Dat is mss niet jouw probleem, maar het kan wel problemen op gaan leveren. Sacha is nog zo lief dat ze zich aan wil passen, maar dat is niet bij iedereen het geval. Je hoeft echt niet zo hard te plassen om je territorium af te bakenen.
¤ 6,00 minder en je had niets terug gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, aangifte inkomstenbelasting gedaan, ik krijg ¤19 terug
ja, ik zat vroeger ook nogal eens onder de grens( die vroeger hoger lag), zo lullig. Mijn vader is expert, dus die wees me nog wel eens op wat handigheidjes, met name qua aftrek voor zorgkosten, maar dat is ook steeds meer afgebouwd. Heb mijn ooglaseren ooit deels via de belastingteruggave gefinancierd.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¤ 6,00 minder en je had niets terug gehad.
Een forum voor agressief assertief postende mensen lijkt me wel een goed idee.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
TH heeft (wederom!) de oplossing. Een 50+ forum aanmaken waar Mo dan assertief kan gaan zitten doen. Samen met Tong en TH. Lijkt me wel een topshow.40+ / Moet er een 50+ forum komen op Fok!?
Is niet zo mijn ding. Daar ben ik nog veel te jong voor.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
TH heeft (wederom!) de oplossing. Een 50+ forum aanmaken waar Mo dan assertief kan gaan zitten doen. Samen met Tong en TH. Lijkt me wel een topshow.40+ / Moet er een 50+ forum komen op Fok!?
Geniaalquote:Op zondag 1 maart 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
ik heb een andere definitie van assertiviteitquote:Op zondag 1 maart 2015 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik pas me ook aan, maar kan soms ook assertief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |