3 zomers geweest, mooie omgeving, maar best ver rijdenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet heel ver van waar ik altijd zat, maar wel de andere kant op zie ik.
had je daar ook afspraken mee gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was zelfs zo dat ik haar belde en zei, joh, heb je al gegeten? Dan zei ze nee, en dan zei ik kom naar boven ik heb gekookt eet je een hap mee. Ik mocht haar wel. Maar het was niks serieus voor mij.
Serieus is ook zo serieus he?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was zelfs zo dat ik haar belde en zei, joh, heb je al gegeten? Dan zei ze nee, en dan zei ik kom naar boven ik heb gekookt eet je een hap mee. Ik mocht haar wel. Maar het was niks serieus voor mij.
Nee, ik belde of zij belde en we hoefden maar 3 trappen op of af, vaak stond ze gewoon voor mijn deur. En dan vroeg ze heb je nog bier, ik kom een pilsje drinken.....jajaquote:Op zondag 1 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je daar ook afspraken mee gemaakt?
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je daar ook afspraken mee gemaakt?
Ach, alle vrouwen hier zijn nu tegen me.quote:
Dat was een afspraak die we samen hadden, we willen geen nageslacht samen.quote:
Ja ja, dat weten we onderhand wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een afspraak die we samen hadden, we willen geen nageslacht samen.
Als je het nu nog niet snapt heeft het weinig nut het nog eens uit te leggen.quote:
Anders was ze niet kort over tijd.quote:
Als hij daar blij van wordt mag hij het gerust vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wil het wel graag vertellen, van die meid en de ouwe buurvrouw
Hoe oud was jij toen.... Kijk KT heeft het ook ooit met een oma aangelegd ... Of dat nu voor het geld was wordt nog steeds ontkent en dat ze naar Amerika is verhuisd moeten we ook maar geloven ...quote:
Ik jubel door de kamer....quote:Op zondag 1 maart 2015 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij daar blij van wordt mag hij het gerust vertellen.
Klef is lekker, maar er zijn grenzenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En dat kun je dan zo klef maken als je zelf wilt
Ik wil geen heilige zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En dat kun je dan zo klef maken als je zelf wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |