Er staat SC....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal PP's vriend eens vragen een bod te doen
Met Frans heb ik minder, maar gaquote:
Ik had op vakantie Beastie Boys en Nick Kamen in de jukeboxquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Zat vroeger op vakantie in de jukebox
Dit is wel een gaaf nummer hoor, het aanklikken waard.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met Frans heb ik minder, maar gaje gang.
Ik klikquote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel een gaaf nummer hoor, het aanklikken waard.
Er zijn best een hoop chansons die ik wel mooi vind, maar kom er niet vaak aan toe om ernaar te luisteren.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:01 schreef Deisyy het volgende:
Dit is wel een gaaf nummer hoor, het aanklikken waard.
Fransquote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met Frans heb ik minder, maar gaje gang.
Dit is geen chanson, maar Franse rock met een tintje New Wave.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn best een hoop chansons die ik wel mooi vind, maar kom er niet vaak aan toe om ernaar te luisteren.
ik was 13 en op een boerderij diep in Beierenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had op vakantie Beastie Boys en Nick Kamen in de jukebox
Gitaartje is lekker en de toetsen ook.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen chanson, maar Franse rock met een tintje New Wave.
Had ik je al eens gevraagd waar dat ongeveer in Beieren was?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
ik was 13 en op een boerderij diep in Beieren
Ja hè, dan doet het er niet toe dat je niet weet wie Frans is.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gitaartje is lekker en de toetsen ook.
vast nietquote:Op zondag 1 maart 2015 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik je al eens gevraagd waar dat ongeveer in Beieren was?
Ik was bijna 13 en het was ergens in de Ardennenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was 13 en op een boerderij diep in Beieren
Nee, is gewoon lekker muziek.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, dan doet het er niet toe dat je niet weet wie Frans is.
Ik was 15 en het was ergens in Zeelandquote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was bijna 13 en het was ergens in de Ardennen
Niet heel ver van waar ik altijd zat, maar wel de andere kant op zie ik.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:07 schreef Doedezemaar het volgende:
vast niet
Was in het gehucht Böhmzwiesel, zoek het maar op
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was bijna 13 en het was ergens in de Ardennen
Dat dus. Ik had een oudere buurvrouw een paar etages lager, daar kwam ik wel eens die was iets ouder dan ik, maar nu is ze dood. Maar goed ik heb wel lol met haar gehad.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ehhh...tja...
Dat moet je per situatie bekijken denk ik
Die dood en die lol hadden toch niets met elkaar te maken he?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had een oudere buurvrouw een paar etages lager, daar kwam ik wel eens die was iets ouder dan ik, maar nu is ze dood. Maar goed ik heb wel lol met haar gehad.
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die dood en die lol hadden toch niets met elkaar te maken he?
3 zomers geweest, mooie omgeving, maar best ver rijdenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet heel ver van waar ik altijd zat, maar wel de andere kant op zie ik.
had je daar ook afspraken mee gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was zelfs zo dat ik haar belde en zei, joh, heb je al gegeten? Dan zei ze nee, en dan zei ik kom naar boven ik heb gekookt eet je een hap mee. Ik mocht haar wel. Maar het was niks serieus voor mij.
Serieus is ook zo serieus he?quote:Op zondag 1 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was zelfs zo dat ik haar belde en zei, joh, heb je al gegeten? Dan zei ze nee, en dan zei ik kom naar boven ik heb gekookt eet je een hap mee. Ik mocht haar wel. Maar het was niks serieus voor mij.
Nee, ik belde of zij belde en we hoefden maar 3 trappen op of af, vaak stond ze gewoon voor mijn deur. En dan vroeg ze heb je nog bier, ik kom een pilsje drinken.....jajaquote:Op zondag 1 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je daar ook afspraken mee gemaakt?
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je daar ook afspraken mee gemaakt?
Ach, alle vrouwen hier zijn nu tegen me.quote:
Dat was een afspraak die we samen hadden, we willen geen nageslacht samen.quote:
Ja ja, dat weten we onderhand wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een afspraak die we samen hadden, we willen geen nageslacht samen.
Als je het nu nog niet snapt heeft het weinig nut het nog eens uit te leggen.quote:
Anders was ze niet kort over tijd.quote:
Als hij daar blij van wordt mag hij het gerust vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wil het wel graag vertellen, van die meid en de ouwe buurvrouw
Hoe oud was jij toen.... Kijk KT heeft het ook ooit met een oma aangelegd ... Of dat nu voor het geld was wordt nog steeds ontkent en dat ze naar Amerika is verhuisd moeten we ook maar geloven ...quote:
Ik jubel door de kamer....quote:Op zondag 1 maart 2015 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij daar blij van wordt mag hij het gerust vertellen.
Klef is lekker, maar er zijn grenzenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En dat kun je dan zo klef maken als je zelf wilt
Ik wil geen heilige zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En dat kun je dan zo klef maken als je zelf wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |