Wij mannen zijn gewoon erg gevoelig.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Huisgenoot wilde ooit weten of dat echt pijn deed, zo'n epileerapparaat dus we hebben het getest op zijn arm. Hij zat bijna tegen het plafond, het watje
Ik weet dat het pijn diet... Heb wel eens mogen waxen... Maar zelf nog nooit... Alleen pleisterstrips op harige ondergrond... Hard en snel is de beste oplossing...quote:Op zondag 1 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon erg gevoelig.
met een mesje je huid openhalen doet meer pijnquote:Op zondag 1 maart 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het pijn diet... Heb wel eens mogen waxen... Maar zelf nog nooit... Alleen pleisterstrips op harige ondergrond... Hard en snel is de beste oplossing...
Dat is nieuw voor me.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met een mesje je huid openhalen doet meer pijn
Boven moet ik wel want mijn baard is te vol en te grijs. Met baard zie ik er 10 jaar ouder uit dan nu.quote:
Nou, ik even wel omdat ik zojuist gek werd van mijn katten, dus moest ik even tot rust komen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |