Ik heb nog nooit iets met welk geloof dan ook gehad.quote:
Count me inquote:Op zondag 1 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met welk geloof dan ook gehad.
Het gaat ook meer om hoe de rest van de wereld met godsdienst omgaatquote:Op zondag 1 maart 2015 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets met welk geloof dan ook gehad.
Hier niets van dat alles...quote:Op zondag 1 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En toch is mn dochter gedoopt, maar was ik niet voor de kerk getrouwd
Ja, doei. Dat was de uitslag van de stemmingwijzer bij Juup.quote:
Die dingen zijn bloedlink beneden.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eentje voor boven en eentje voor beneden.
Kan ookquote:Op zondag 1 maart 2015 00:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eentje voor boven en eentje voor beneden.
Wij mannen zijn gewoon erg gevoelig.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Huisgenoot wilde ooit weten of dat echt pijn deed, zo'n epileerapparaat dus we hebben het getest op zijn arm. Hij zat bijna tegen het plafond, het watje
Ik weet dat het pijn diet... Heb wel eens mogen waxen... Maar zelf nog nooit... Alleen pleisterstrips op harige ondergrond... Hard en snel is de beste oplossing...quote:Op zondag 1 maart 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon erg gevoelig.
met een mesje je huid openhalen doet meer pijnquote:Op zondag 1 maart 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het pijn diet... Heb wel eens mogen waxen... Maar zelf nog nooit... Alleen pleisterstrips op harige ondergrond... Hard en snel is de beste oplossing...
Dat is nieuw voor me.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met een mesje je huid openhalen doet meer pijn
Boven moet ik wel want mijn baard is te vol en te grijs. Met baard zie ik er 10 jaar ouder uit dan nu.quote:
Nou, ik even wel omdat ik zojuist gek werd van mijn katten, dus moest ik even tot rust komen....quote:
Hoezo?quote:
Hybridequote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 08:06 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er staan legio topics in 40+ te wachten op antwoord van je, dus je kunt je energie daar helemaal kwijt.quote:
goedemorgen, das dan geheel tegen de wet van de zwaartekrachtquote:Op zondag 1 maart 2015 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn god, mijn ogen vielen zomaar opeens open. Goedemorgen....
Nee hoor, als ik slaap zijn mijn ogen dicht, en zodra ik wakker word gaan ze vanzelf open. Kost me helemaal geen moeite.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:01 schreef sacha het volgende:
[..]
goedemorgen, das dan geheel tegen de wet van de zwaartekracht
Ik weet niet hoe jij slaapt, sterker nog, ik wil het ook niet weten.quote:
bij Mo kan alles, kennelijkquote:Op zondag 1 maart 2015 11:11 schreef Deisyy het volgende:
Je ogen kunnen in ieder geval niet open vallen.
Ja, omdat ik altijd liggend slaap, en mijn hoofd een ietsje naar achter leunt.quote:
Er staat maar 1 puntje op jouw i.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wel geinig overigens dat vrouwen altijd de puntjes op de "i" willen zetten.
says who?quote:Op zondag 1 maart 2015 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wel geinig overigens dat vrouwen altijd de puntjes op de "i" willen zetten.
Daarom denken vrouwen zo onlogisch, ze willen er altijd meer puntjes op zetten.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom denken vrouwen zo onlogisch, ze willen er altijd meer puntjes op zetten.Terwijl er in de meeste gevallen maar 1 puntje op hoort te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |