oeh! ik hartje dat!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
DM levert helaas niet, All you need dan weer wel http://willkommen.allyoun(...)rts/#auslandsversand
ik zit achter mijn snelle computerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan sacha dat ze dit deel niet heeft laten kapen.
Ja, maar dat doe ik thuis, nooit bij de drogistquote:Op zondag 1 maart 2015 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij doucht en scheert nooit, zeker?
14 x hetzelfde? En wat kun jij ermee?quote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
14x weggedonderd omdat stel ambtenaren niet wisten hoe het werkt.
[ afbeelding ]
Malle Pietje was een held.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Malle Pietje is mijn held.
[ afbeelding ]
Hij had het gekopieerd uit de UTO COS ....quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan FF, omdat hij begon met complimentjes uitdelen.
Complimenten aan KT ,dat ik hier mag zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:29 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan FF, omdat hij begon met complimentjes uitdelen.
Viva is spannend.quote:
Moet ie uit de kast komen dan?quote:Op zondag 1 maart 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Piet zijn alter-ego weer uit de kast haalt
oude rot-computerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
14x weggedonderd omdat stel ambtenaren niet wisten hoe het werkt.
[ afbeelding ]
Of voor:quote:Op zondag 1 maart 2015 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als Piet zijn alter-ego weer uit de kast haalt
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.
Niks meer, niks minder.
Iemand die iets anders beweert komt elders iets te kort...
Mijn Peugeot uit 1998 blijft maar rijden, nog nooit gewassen en er ligt inmiddels aardig wat zooi in.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar een auto is slechts een vervoersmiddel.
Niks meer, niks minder.
Iemand die iets anders beweert komt elders iets te kort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |