Het beste van een auto vind ik dat je droog van A naar B kan komen en de muziek snoeihard kan zetten...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Swaffelen heb ik nog nooit overwogen
Kwijlen doe ik niet, en pronken, tja, zo zou men het kunnen zien, maar ik geniet er gewoon van, los van hoe andere mensen er naar kijken
Muziek is ook wel belangrijk jaquote:Op zondag 1 maart 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het beste van een auto vind ik dat je droog van A naar B kan komen en de muziek snoeihard kan zetten...
Ah ben jij dat die altijd zo asociaal met die harde muziek door de buurt rijdt .....quote:Op zondag 1 maart 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het beste van een auto vind ik dat je droog van A naar B kan komen en de muziek snoeihard kan zetten...
Ik ook, maar altijd wel met een verplichte tussenstop ergens...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Muziek is ook wel belangrijk ja
Ik rijd ook weleens van A naar A
Ik doe dan niet aan tussenstops, gewoon, ff toeren, ontspannen, genieten...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar altijd wel met een verplichte tussenstop ergens...
Ik kom al tijden niet meer bij jou in de buurt, aangezien het een flinke tijd opgebroken was die kant op.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ben jij dat die altijd zo asociaal met die harde muziek door de buurt rijdt .....
Zonder bestemming geen autorit voor mij...quote:Op zondag 1 maart 2015 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe dan niet aan tussenstops, gewoon, ff toeren, ontspannen, genieten...
Uiteraard bij voorkeur met mooi weer
En veel ruimte.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snoeiharde Dub op zondagmiddag met open ramen door Putten.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ben jij dat die altijd zo asociaal met die harde muziek door de buurt rijdt .....
Wilde vanmiddag even paling halen in Harderwijk, maar die gasten zaten natuurlijk in hun zondagsrust.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Snoeiharde Dub op zondagmiddag met open ramen door Putten.
Qua binnenruimte valt dat mee/tegenquote:
Ik dus een 'bestelauto', maar had ook liever een station gehad, want da's ruimte zatquote:
Vraagje;rijdt jij Volvo?quote:
Dat is juist heel simpel nu... Je checkt in en je checkt uitquote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sinds die OV kaart snap ik het niet meer.
Ik stap in de trein met een kaartje, stap er weer uit en wanneer het retour is, bewaar ik het kaartje.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is juist heel simpel nu... Je checkt in en je checkt uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |