Nou, ik zag het aantal postings, en dacht Mo, dat is wat veel, dus ik doe nu eigenlijk thuis wat dingen die ik dringend moest doen oa mijn administratie bijwerken. Nu moet ik even naar de Hema (tevens mijn dagelijkse lichaamsbeweging op de fiets), want ik heb inkt nodig voor mijn printer. En als ik thuiskom ga ik nog een en ander in het huishouden doen, dus ik ben druk genoeg. Maar bedankt voor je compliment. En gisteravond was ik niet thuis. Laters.... en schrik niet, dat zal niet vandaag worden, want straks ben ik ook niet thuis. Jullie blij, en ik wens jullie iig nog een fijne voortzetting van deze dag.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:15 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan Mo dat hij vandaag zo lief doet tegen sacha.
Het is wel eens goed dat chufi en FANN wat concurrentie krijgen. Iedere maand dezelfde users op nummer 1, dat is een beetje ongezond, dus je aantal postings moeten nog een stukje hoger liggen deze maand. Dat pusht anderen ook weer en zo wordt 40+ nóg groter met nóg meer hoogtepunten.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou, ik zag het aantal postings, en dacht Mo, dat is wat veel
Daar word ik dus helemaal niet blij van. Eerder een beetje verdrietig.quote:en schrik niet, dat zal niet vandaag worden, want straks ben ik ook niet thuis. Jullie blij
Ik kom wel weer aanwaaien, maar ik was erg lui geweest, dus heb een en ander te doen, dat krijg je ervan als je dingen laat liggen. Nu maar snel op de fiets stappen voordat het hier ook gaat regenen, want het ziet er donker uit. CUquote:Op maandag 2 maart 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is wel eens goed dat chufi en FANN wat concurrentie krijgen. Iedere maand dezelfde users op nummer 1, dat is een beetje ongezond, dus je aantal postings moeten nog een stukje hoger liggen deze maand. Dat pusht anderen ook weer en zo wordt 40+ nóg groter met nóg meer hoogtepunten.
[..]
Daar word ik dus helemaal niet blij van. Eerder een beetje verdrietig.
Maar die hebben dan ook verder niks te doen. Of willen niks doen omdat het hier gewoon veel te gezellig is.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is wel eens goed dat chufi en FANN wat concurrentie krijgen. Iedere maand dezelfde users op nummer 1, dat is een beetje ongezond, dus je aantal postings moeten nog een stukje hoger liggen deze maand. Dat pusht anderen ook weer en zo wordt 40+ nóg groter met nóg meer hoogtepunten.
[..]
Daar word ik dus helemaal niet blij van. Eerder een beetje verdrietig.
Iets doen is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:39 schreef drakin het volgende:
Maar die hebben dan ook verder niks te doen. Of willen niks doen omdat het hier gewoon veel te gezellig is.
Mijn volgorde is verkeerd om.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis Mo nu al.![]()
Stomme klootzakken die hem weg hebben gejaagd.
Hoe verhoudt zich dat tot het volgende?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
Even een post gemaakt waar we weer lekker op onszelf kunnen geilen.
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen is voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
Iets doen op FOK! en buiten FOK! is niet helemaal duidelijk?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Hoe verhoudt zich dat tot het volgende?
Nee...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen op FOK! en buiten FOK! is niet helemaal duidelijk?
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis Mo nu al.![]()
Ik ben niet weg, was vandaag druk, druk, druk en ga zo de deur uit, moet wel een plu meenemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Ik mis Mo nu al.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iets doen op FOK! en buiten FOK! is niet helemaal duidelijk?
Klinkt bekend, waar heb je het zoal druk mee Mo?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, was vandaag druk, druk, druk en ga zo de deur uit, moet wel een plu meenemen.![]()
Bejaarden op Fok?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nee bah! bejaarden doen niet aan hoogtepunten
Tuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan is er nog hoop dat het ooit wat wordt
Wacht niet te lang....quote:Op maandag 2 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan is er nog hoop dat het ooit wat wordt
Wat ik gisteren al vroeg, welke / wat voor interfaces zitten er op ?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom er niet uit met dat apparaat, dat wordt slopen die handel.
Als jij het niet doet, wie dan wel he?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wou dat ik je optimisme deelde
Dit zit erop, meer niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik gisteren al vroeg, welke / wat voor interfaces zitten er op ?
Tijd om daar mee te beginnen danquote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet zo in de maakbaarheid van het leven.
Is dit net negatief bedoeld als het klinkt?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet zo in de maakbaarheid van het leven.
ik bedoel dat ik wel mijn best doe om er iets van te maken, maar dat je veel toch niet zelf in de hand hebtquote:Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit net negatief bedoeld als het klinkt?
Klopt, hoe hard je ook je best doet, veel heb je zelf niet in de hand, maar het maakt ook een groot verschil hoe je omgaat met de dingen die je niet in de hand in.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik wel mijn best doe om er iets van te maken, maar dat je veel toch niet zelf in de hand hebt
Dat ziet er erg improvisorisch uit idd... Heb je er een monitor aan gehad?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit zit erop, meer niet.
[ afbeelding ]
Drakin moet haar ramen en deuren maar een beetje dicht houden.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, wat moeten de buren wel niet denken?
Yep maar ding moet volgens mij aangestuurd worden vanuit netwerk,quote:Op maandag 2 maart 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ziet er erg improvisorisch uit idd... Heb je er een monitor aan gehad?
Hoeft ze ook niet zoveel te stokenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drakin moet haar ramen en deuren maar een beetje dicht houden.
Kun je wel zien wat voor OS het draait?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep maar ding moet volgens mij aangestuurd worden vanuit netwerk,
Als ik monitor direct aansluit op moederbord videokaart heb ik wel beeld maar kom besturingssysteem niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |