Bejaarden op Fok?quote:Op maandag 2 maart 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
nee bah! bejaarden doen niet aan hoogtepunten
Tuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan is er nog hoop dat het ooit wat wordt
Wacht niet te lang....quote:Op maandag 2 maart 2015 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dan is er nog hoop dat het ooit wat wordt
Wat ik gisteren al vroeg, welke / wat voor interfaces zitten er op ?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom er niet uit met dat apparaat, dat wordt slopen die handel.
Als jij het niet doet, wie dan wel he?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wou dat ik je optimisme deelde
Dit zit erop, meer niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik gisteren al vroeg, welke / wat voor interfaces zitten er op ?
Tijd om daar mee te beginnen danquote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet zo in de maakbaarheid van het leven.
Is dit net negatief bedoeld als het klinkt?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof niet zo in de maakbaarheid van het leven.
ik bedoel dat ik wel mijn best doe om er iets van te maken, maar dat je veel toch niet zelf in de hand hebtquote:Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit net negatief bedoeld als het klinkt?
Klopt, hoe hard je ook je best doet, veel heb je zelf niet in de hand, maar het maakt ook een groot verschil hoe je omgaat met de dingen die je niet in de hand in.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik wel mijn best doe om er iets van te maken, maar dat je veel toch niet zelf in de hand hebt
Dat ziet er erg improvisorisch uit idd... Heb je er een monitor aan gehad?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit zit erop, meer niet.
[ afbeelding ]
Drakin moet haar ramen en deuren maar een beetje dicht houden.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ojee, wat moeten de buren wel niet denken?
Yep maar ding moet volgens mij aangestuurd worden vanuit netwerk,quote:Op maandag 2 maart 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ziet er erg improvisorisch uit idd... Heb je er een monitor aan gehad?
Hoeft ze ook niet zoveel te stokenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drakin moet haar ramen en deuren maar een beetje dicht houden.
Kun je wel zien wat voor OS het draait?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep maar ding moet volgens mij aangestuurd worden vanuit netwerk,
Als ik monitor direct aansluit op moederbord videokaart heb ik wel beeld maar kom besturingssysteem niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |