Hangt wel af van het soort paard.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paarden kopen en verkopen gaat nog gewoon cash.
Als je geen uitkering hebt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
just me mag wel uitkijken...![]()
SHO / Schoonmoeder Lange Frans is fraudeur
Het lijkt wel verboden om op je kleinkind te passendat is raaaaaaaaaaaar .........
nee dat denk ik ook niet, maar toch is het en beetje raar...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als je geen uitkering hebt is er niets aan de hand.
Dure.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hangt wel af van het soort paard.
Tsja, het volk wil nu eenmaal strenge aanpak van die uitkering trekkende figurenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet, maar toch is het en beetje raar...
Nu Opstelten nog, aubquote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
De halve VVD is al door de mand gevallen.
is dat zo?quote:
ik kan dit nog 40 minuten volhouden.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:40 schreef Kingstown het volgende:
Complimentje aan drakin dat ze op zondagavond nog komt posten.
Die Friesche knollen lijken allemaal op elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij nou je UI aangepast voor Piet?
Veel plezier ...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nu ga ik ff met mijn nieuwste speelgoed kloten.
wat test je?quote:
Sommige zijn bruinig.quote:
jaquote:
je zou eigenlijk eens een keer bij de hengstenkeuring moeten kijken.quote:
de trein hikt er van!quote:Op maandag 2 maart 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt het feestje gemist vandaag. 40+ staat in de top-10.![]()
#HistorischHoogtepunt
Heb jij je zelf ook een abo kado gedaan ?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef Kingstown het volgende:
Drakin zit gewoon in ABO te posten. Wat een faalhaas.
hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef Kingstown het volgende:
Drakin zit gewoon in ABO te posten. Wat een faalhaas.
Denk dat Piet daar heus wel eens geweest isquote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
je zou eigenlijk eens een keer bij de hengstenkeuring moeten kijken.
Nee. Ik heb bewust ervoor gekozen om mijn ABO niet meer te verlengen. Heb er jarenlang 1 gehad.quote:
o je lurkt gewoon in abo dusquote:Op maandag 2 maart 2015 00:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is mijn taak als huisarchivaris om zulke dingen te weten.
Friese hengsten heb ik Piet niet eerder over gehoord en de keuring is in Friesland. kan ver zijn voor hem.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Piet daar heus wel eens geweest is
Ok op die manier...quote:Op maandag 2 maart 2015 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Friese hengsten heb ik Piet niet eerder over gehoord en de keuring is in Friesland. kan ver zijn voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |