Je kan van alles in en uit elkaar halen maar dat snap je niet?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sinds die OV kaart snap ik het niet meer.
Misschien wil ik het niet snappen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan van alles in en uit elkaar halen maar dat snap je niet?
zélfs ik snap hetquote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien wil ik het niet snappen.
Je gaat toch met de autoquote:Op zondag 1 maart 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien wil ik het niet snappen.
Het idee dat mijn reisgedrag opgeslagen wordt, staat me tegen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zélfs ik snap hetdus zo moeilijk kan het niet zijn
Je kan toch zo'n anoniem ding nemen?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het idee dat mijn reisgedrag opgeslagen wordt, staat me tegen.
Big Brother weet al teveelquote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het idee dat mijn reisgedrag opgeslagen wordt, staat me tegen.
O jah... jij pint niet... ik snap niet hoe je dat doet dan, één keer in de maand een som geld halen?quote:
Scheermes er overheen en klaar is Kees...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef just me het volgende:
Zo, tijd voor mij om 'n keer echt op tijd te gaan slapen, morgen weer gewoon naar school en dan starten we met.... luizencontrole
gezellig....quote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef just me het volgende:
Zo, tijd voor mij om 'n keer echt op tijd te gaan slapen, morgen weer gewoon naar school en dan starten we met.... luizencontrole
Paarden kopen en verkopen gaat nog gewoon cash.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah... jij pint niet... ik snap niet hoe je dat doet dan, één keer in de maand een som geld halen?
ah.................. ik snap....quote:Op zondag 1 maart 2015 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paarden kopen en verkopen gaat nog gewoon cash.
Tsja, niet meer OV'en, bellen, pinnen, internetten en dan hou je het nog wel even vol voordat ze je getraceerd hebben...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat databases aan elkaar knopen en tadaa je digitale geschiedenis is in kaart gebracht.
Vooraf overmaken mag ook maar daar doen er weinig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |