SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
die stond al in het vorige topicquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=Spock-acteur Leonard Nimoy (83) is overleden]afbeelding[/url] ]
Juperdepuupquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Juup, ik bedoelde dat je ook gewoon goed voor jezelf moet zorgen, ook als de kleine dame er niet is
Doe het vnl op gehoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is trouwens flicka knulla, dus sjoef had het bijna juist
De anderen worden gecensureerd...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef D. het volgende:
Niet echt mooie dames trouwens, die uit de OP
Soms heb ik best wel medelijden met je .....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
sodeju! huis is weer verbouwd maar de vloer ligt er nog![]()
*weer thuis is*
cool. Ik heb het opgepikt door Zweedse blogs te lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, en spreken
Heb voor een Zweeds bedrijf gewerkt
Ik weetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Juup, ik bedoelde dat je ook gewoon goed voor jezelf moet zorgen, ook als de kleine dame er niet is
Wat heeft ie nu weer uitgespookt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
*weer thuis is*
waarom?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
*weer thuis is*
Waarschijnlijk te veel om op te noemen.... Fijne thuiskomst... Om nog even tot over middernacht bezig te zijn om de puinzooi van je postbode op te moeten ruimenquote:
Tja... ik weet niet wat hij heeft uitgevreten, misschien alleen iets verplaatst ofzo en Sacha zal dat inmiddels wel gewend zijn, maar lijkt mij ook lastig, zal Sas ook wel vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te veel om op te noemen.... Fijne thuiskomst... Om nog even tot over middernacht bezig te zijn om de puinzooi van je postbode op te moeten ruimen
Ja, schiet niet opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme FANN....in Flora en Fauna.
Slechts 1 mod daar en een subforum wat in coma ligt. Kan nog wel even duren dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
Ja, schiet niet opleek een beetje op FHF dus ik zat verkeerd
![]()
maar ik heb al gevraagd of ie verplaatst kan worden maar dat duurt een beetje lang
Wie weet horen we het nog en zo niet dan fantaseren we rustig verderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... ik weet niet wat hij heeft uitgevreten, misschien alleen iets verplaatst ofzo en Sacha zal dat inmiddels wel gewend zijn, maar lijkt mij ook lastig, zal Sas ook wel vinden
nah, ze was er wel meteen en ze zei dat ze had opgeruimd, maar misschien is een topic verhuizenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slechts 1 mod daar en een subforum wat in coma ligt. Kan nog wel even duren dus.
Ze heeft geeneens een tuin ....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme FANN....in Flora en Fauna.
omdat ie anders niet weet wat hij moet doen...quote:
Nu voor straf met blote sokken naar bed?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat ie anders niet weet wat hij moet doen...
en dan gaat ie alles verplaatsen als ie alleen thuis is![]()
morgen weer een dag alles terugzetten
sokken met gaten!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu voor straf met blote sokken naar bed?
witte sokkenquote:
800 geboden, of zei de rus nee?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volvo wordt niks, kloon kan weer in de kast.
waar dan Piet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:
nah, je zag er goed uit hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow <3 . Ik wou dat ik er zo uitzag.
oh, jij bent er eentje van straffen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu voor straf met blote sokken naar bed?
Ja beetje sporten enzo...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww... liev. Nu nog zo'n lichaam als de dames op die foto...
Komt nog wel....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow <3 . Ik wou dat ik er zo uitzag.
Jij lult ook maar wat me je ''je kan ze ook huren'' zeg dan waar, want ik kan niks vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oh ja dat mag alleen jijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, jij bent er eentje van straffen?
Daar heb je ook geen vrouwelijk gezelschap dus kan je net zo goed blijven waar je bent..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef JuupŠ het volgende:
Het smaakt goed, maar bij gebrek aan vrouwelijk gezelschap pak ik zo meteen het OV richting huis maar
Laatste bus en zo Fannquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen vrouwelijk gezelschap dus kan je net zo goed blijven waar je bent..
waar ben je eigenlijk ?In de kroeg?
jammer hčquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar zag ik je juist voor aan....
sukkelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef JuupŠ het volgende:
Het smaakt goed, maar bij gebrek aan vrouwelijk gezelschap pak ik zo meteen het OV richting huis maar
juistquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
effe serieus Sas, hoe los je dat op?
Gewoon niks zeggen en morgen alles terugzetten?
Droogneuken krijgt opeens een hele andere betekenis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef JuupŠ het volgende:
Mocht her niet kloppen, ik Fuck mobiel. Sorry.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef JuupŠ het volgende:
Mocht her niet kloppen, ik Fuck mobiel. Sorry.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Droogneuken krijgt opeens een hele andere betekenis.
Staat er.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat me je ''je kan ze ook huren'' zeg dan waar, want ik kan niks vinden
Psssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Psssstow..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat forum kan echt wel wat leven gebruiken.quote:
Dan doen wij het zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat forum kan echt wel wat leven gebruiken.
straks lente, dan begint het weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft vast nog wel een goed idee met kittens of een pony ofzo.
Ongetwijfeld zal het dan wat opbloeien (hihaho), maar ik heb laatst een lijstje gemaakt (je verwacht het niet....) waar de verschillen tussen januari 2014 en januari 2015 opstonden en F&F was 1 van de allergrootste dalers.quote:
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft vast nog wel een goed idee met kittens of een pony ofzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.
Opgelostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
vechten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.
Begin je weer .. Ziggo aanvragen ipv... UPCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben snel klaar met 5 zenders.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij .. Hier praten we met je
Als je naar dat soort kroegen gaat zal er weinig gepraat worden ...quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je naar dat soort kroegen gaat zal er weinig gepraat worden ...
Dat is dus iets van 1 post per halve sec., hoeveel mensen zou je daar voor nodig hebben?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:04 schreef Kingstown het volgende:
Ik wil binnenkort eens gaan proberen om een recordpoging op te gaan zetten om het snelste topic ooit te gaan verslaan. Dat record staat nu op 1 minuut en 45 seconden. Met al die nieuwe spamhoeren hier zouden we dat moeten kunnen verbeteren. Binnenkort is trouwens een heel rekbaar begrip. Een idee uitwerken duurt altijd wel even.
Users met ABO hebben geen wachttijd om te posten, dus die kunnen achter elkaar door blijven c/p-en, maar ik denk dat je toch al snel aan een stuk of 50 users moet denken. 300 postings binnen 105 secondes is wel een grote uitdaging.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is dus iets van 1 post per halve sec., hoeveel mensen zou je daar voor nodig hebben?
mag ik mijn lijstje ook doorgeven Mo ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens mijn boodschappen doen, het is misschien nu nog rustig in de AH, ik haat rijen aan de kassa en veel mensen op een kluit.....
Dat zou je willen, ik kom ze je iig niet brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik mijn lijstje ook doorgeven Mo ?
De inhoud is in dit geval onbelangrijk. Gewoon iets bedenken en maar blijven c/p-en.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:12 schreef just me het volgende:
meer een uitdaging wat je moet neerzetten
hahaha gewoon een word bestandje aanmaken en dan idd c/p-enquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De inhoud is in dit geval onbelangrijk. Gewoon iets bedenken en maar blijven c/p-en.
bedankt voor het aanbod Mo maar ik ga zo zelf welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is iig droog en ik zie zelfs het zonnetje.
Vandaag begint het nieuwe wielerseizoen weer echt. Wat een fijn nieuws toch weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:35 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.... Ik moet eerst nog even wakker worden
oooh die heerlijk gespierde benen, die stevige billenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag begint het nieuwe wielerseizoen weer echt. Wat een fijn nieuws toch weer.
Nu maak je me een beetje verlegen, maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:43 schreef just me het volgende:
oooh die heerlijk gespierde benen, die stevige billen
pfffffffffffff veel te vroegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:00 schreef Kingstown het volgende:
Naar Sacha haar videochannel aan het kijken. Topshow!![]()
En als de "vriendin" en haar vriend het goed geregeld hebben is er niet eens iets aan te doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef sacha het volgende:
jammer dat dit
KLB / Toeslagen binnenharken
in klaagbaak staat
gc, of lifestylequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Waar had die dan beter kunnen staan?
mijn buurvrouw liet vroeger 4 kinderen op één zwemabonnement zwemmen
als je geen geld hebt moet je creatief zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Waar had die dan beter kunnen staan?
Nou, nou nou wat een schandequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier... chocomelk en een broodje kaas, vanavond Lasagna
Als je creatief bent, dan heb je geld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:03 schreef sacha het volgende:
als je geen geld hebt moet je creatief zijn
brrrr. zou ik nu geen trek in hebben, veels te koudquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:24 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hier [ afbeelding ] (al is die al weer op). en vanavond witlof in ham en kaas
Die lust ik ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:33 schreef chufi het volgende:
Ik mag binnenkort weer 4 van deze ophalen
[ afbeelding ]
Ik eet ze het gehele jaar door, in de zomer wat meer dan in de winter maar tochquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
brrrr. zou ik nu geen trek in hebben, veels te koud![]()
Zomers zijn ze wel lekker, mijn favo ijsje
in de winter eet ik ze nooit eigenlijk, wel van die bakjes Hertog ijs, koffiemomentje of zo diequote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:36 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik eet ze het gehele jaar door, in de zomer wat meer dan in de winter maar toch
Kloptquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst ijs heb gegeten.
Dat is iets voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
waar slaat dát nou weer opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
King is gewoon een ouwe lul op sandalen en afgezakte sokken denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hij is een beetje seniel aan het worden.
Daar lijkt het wel op idd..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hij is een beetje seniel aan het worden.
Met een afkeer voor alles wat hedendaags is, hij is blijven hangen in de jaren 60.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
King is gewoon een ouwe lul op sandalen en afgezakte sokken denk ik
kijk maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
King is gewoon een ouwe lul op sandalen en afgezakte sokken denk ik
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat moderne gedoe van alles willen volgen.
Je mist nooit een bus, je haalt altijd de volgende bus die komt.
Zonder vriezerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:48 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Met een afkeer voor alles wat hedendaags is, hij is blijven hangen in de jaren 60.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
Maar King is wel lief, dus maakt niet uit...
Liefde is blind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
Maar King is wel lief, dus maakt niet uit...
Ik koop in de lente en zomer gewoon een bak roomijs van een liter, wat bananen en aardbeien, 4 bolletjes ijs en een banaan of een paar aardbeien bij elkaar in de staafmixer en hoppa ik heb een heerlijke gezonde shake. En dan slurp ik als een klein kind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog even een paar boodschapjes halen, maar ik heb ook zo'n dagquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:52 schreef JuupŠ het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag nog even het dorp in ga voor wat dingen, maar het is zaterdag dus meestal wel druk voor mij. Misschien toch maar een relaxdagje nemen en bijkomen van gisteren, en nog wat was wegwerken.
Een staafmixer? Heb je een prijs gewonnen bij de Wie-kent-kwis? Mannen hebben dat soort apparaten niet in huis.quote:
Oh, jawel hoor, die dingen zijn verdomde handig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een staafmixer? Heb je een prijs gewonnen bij de Wie-kent-kwis? Mannen hebben dat soort apparaten niet in huis.
Over staafmixer gesprokenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een staafmixer? Heb je een prijs gewonnen bij de Wie-kent-kwis? Mannen hebben dat soort apparaten niet in huis.
alles in de blender flikkeren is nog handigerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, die dingen zijn verdomde handig.
Mo... je haar danstquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga ook nog maar eens 1 ritje voor de laatste boodschappen doen, lekker op de fiets, heerlijk weertje en fietsen is gezond. Heb ik tenminste alles in huis en mijn dagelijkse portie lichaamsbeweging gehad.
Ja, ik heb dus geen blender gewonnen. Moet ik verdorie nog maar eens aan een of andere kwis meedoen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
alles in de blender flikkeren is nog handiger
Nee, vandaag heb ik een staart.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo... je haar danstlekker kop in de wind enzo
Die had ik vorige week al willen posten voor hemquote:
Geniet er maar lekker van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:47 schreef JuupŠ het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker op het terras, in de zonneschijn en een beetje wind![]()
Tot zover mijn thuisblijfbankhangdag
Dat biertje staat daar wel erg alleen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:47 schreef JuupŠ het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker op het terras, in de zonneschijn en een beetje wind![]()
Tot zover mijn thuisblijfbankhangdag
Kom naar hier naartoe, dan krijg jij er ook wel 1 dan is mijn 0,5 ltr niet alleenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat biertje staat daar wel erg alleen.
Ik zie nagenoeg geen bewolking, maar ik ga zo verkassen even naar de stad denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat het zonnetje nog even aanhoudt dan
Al gearriveerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:29 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik zie nagenoeg geen bewolking, maar ik ga zo verkassen even naar de stad denk ik.
Ik lach mezelf suf nu ik in de stad benquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nog boeiende exemplaren gezien?
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je nog boeiende exemplaren gezien?
jij bent een heel bijzonder exemplaar toch ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....
Zeker weten, maar niet geīnteresseerd in de blikken van mannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:04 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent een heel bijzonder exemplaar toch ?
Mooi zo en jammer van de vrouwtjes, zal wel te koud zijn nog.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:02 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik lach mezelf suf nu ik in de stad ben![]()
Maar m.b.t. gewillige vrouwtjes apen valt het best tegen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het niet want ik kwam er niet langs...oh, wacht, je bedoeld vrouwelijk exemplaren....
Die moeten dan wel gewillig zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik bedoelde inderdaad de vrouwelijke aapjes voor Juup
Dat zou wel handig zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die moeten dan wel gewillig zijn.
Ach, een beetje eigenwijs is wel een uitdaging, vind ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, maar niet geīnteresseerd in de blikken van mannen.
Dan hebben ze aan mij een behoorlijke uitdaging, qua eigenwijsheid had ik een vrouw kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, een beetje eigenwijs is wel een uitdaging, vind ik.
Zie je mij van achteren en je denkt wow, tot ik me omdraai als je fluit.......quote:
Soms wel, ligt eraan hoe eigenwijs iemand is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, een beetje eigenwijs is wel een uitdaging, vind ik.
Nou, ik ben ook niet bepaald meegaand. En een beetje weird. Maar ik val helemaal niet op mannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:15 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Dan hebben ze aan mij een behoorlijke uitdaging, qua eigenwijsheid had ik een vrouw kunnen zijn
joh!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook niet bepaald meegaand. En een beetje weird.
Ach, daar zit ik niet mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en hoe vaker je dit meldt, hoe minder ik je geloof
and what you see is what you getquote:
Ben nu eenmaal niet meegaand, dat geeft nogal eens problemen in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
[..]
maar waarom vertel je dit zo vaak?
Ik pasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als er nog iemand wil meeten vanavond.
Ik ben hier zometeen.
https://www.facebook.com/(...)4478/?type=1&theater
wat een teringherriequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
No, you ain't what you're not..
Dat had ik al door, en ik snap best dat niet iedereen into Zappa is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is meer van Toon Hermans. Die is niet zo modern als ons.
Neuh, vond het niet zo fijn om te horen, maar snel weer uitgezet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vin dat geen mooie muziek, jij wel?
Of die anderequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is meer van Toon Hermans. Die is niet zo modern als ons.
"Het dorp" is een vreselijk mooi nummer hoor. Serieus.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Het dorp" is een vreselijk mooi nummer hoor. Serieus.
Rammstein. Deutschland über alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
Neuh, vond het niet zo fijn om te horen, maar snel weer uitgezet.![]()
Maar ik heb genoeg andere teringherrie waar ik naar luister. Ligt aan mijn bui.
Het is zoals Choco zegt afhankelijk van je mood. Zo houd ik bijvoorbeeld ook heel erg van Erik Satie, maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is zoals Choco zegt afhankelijk van je mood. Zo houd ik bijvoorbeeld ook heel erg van Erik Satie, maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets dan.
Rammstein is super, zeker qua teksten. Want ja. Duits is een mooie taal.quote:
Nee, geen Rammstein.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rammstein. Deutschland über alles.
Erik Satie is klassieke muziek. Begin vorige eeuw.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Het dorp" is een vreselijk mooi nummer hoor. Serieus.
Einsturzende Neubauten..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart. Meestal ben je zo dol op alles wat Duits is.
Je verward me vast met iemand anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart. Meestal ben je zo dol op alles wat Duits is.
Ik vind Marlene Dietrich ook goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
Ik vind zoveel leuk of mooi... ligt inderdaad aan mijn mood
Ik val bijna in slaap ....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Erik Satie is klassieke muziek. Begin vorige eeuw.
Het is rustige muziek ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap ....
maar lelijk is het niet
Dat begin, zo mooi, blijf even luisteren nu, dank je voor het opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap ....
maar lelijk is het niet
Als je Voxs ooit eens tegen komt, dan blind "Halber Mensch" zeggen en je hebt een bonuspunt te pakken.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
Je verward me vast met iemand anders.
Ik vind duits helemaal niet leuk. Ik ken het wel, lezen en praten, maar vrolijk word ik er niet van en ik verafschuw slach/ger of hoe je dat schrijft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je Voxs ooit eens tegen komt, dan blind "Halber Mensch" zeggen en je hebt een bonuspunt te pakken.
[..]
Die gooide ik van de week in de muziek-ketting.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je Voxs ooit eens tegen komt, dan blind "Halber Mensch" zeggen en je hebt een bonuspunt te pakken.
[..]
Dat bedoel ik ja. Doe nog eens een pic van Choco in dirndl.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind duits helemaal niet leuk. Ik ken het wel, lezen en praten, maar vrolijk word ik er niet van en ik verafschuw slach/ger of hoe je dat schrijft.
En breng meteen een paar pullen bier mee.....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Doe nog eens een pic van Choco in dirndl.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook nee, bier bah.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En breng meteen een paar pullen bier mee.....
Schlager, "Marmor, Stein Und Eisen Bricht" aber......quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is verplicht hier.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind duits helemaal niet leuk. Ik ken het wel, lezen en praten, maar vrolijk word ik er niet van en ik verafschuw slach/ger of hoe je dat schrijft.
Ik hoef hem niet eens aan te klikken want ik ken hem wel.quote:
Jammer dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is verplicht hier.
Alle vrouwen moeten een pic in dirndl posten en alle mannen een pic in lederhosen.
Bij youtube linkjes hoef je niet dat dingetje van fok te gebruiken, de link is al genoeg.quote:
Soms ben ik wat te snel en doe dingen tegelijk, maar thnx voor de tip.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij youtube linkjes hoef je niet dat dingetje van fok te gebruiken, de link is al genoeg.
Geeft niets, ik wist dit in het begin ook niet, tot iemand dit vertelde, zo helpen we elkaar op fok.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms ben ik wat snel en doe dingen tegelijk, maar thnx voor de tip.
Nou, dat is aardig. FHF.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niets, ik wist dit in het begin ook niet, tot iemand dit vertelde, zo helpen we elkaar op fok.
'Jaja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
Wilde eigenlijk ook nog deze smiley erbij
Zelfs die hoor ik liever niet meer. Dus ik ga het niet doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Ik wacht op iemand die Nena gaat posten met 99 luchtballonnen
Nee, wel deze.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Speciaal voor jou dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Die heb ik al als ringtoonquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
Mijne doet gewoon trrriiinnngggg.quote:
je bent niet meegaand dus daarom val je de hele tijd in herhaling?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nu eenmaal niet meegaand, dat geeft nogal eens problemen in het dagelijks leven.
Nee, ben muziekliefhebber, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
je bent niet meegaand dus daarom val je de hele tijd in herhaling?
Dan ben je uniekquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ben muziekliefhebber, niet meer en niet minder.
Alleen een bepaalde selectie van 30 seconden of zo .. Of ik wel of geen Zeit habe...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:32 schreef FANN het volgende:
[..]
om je eraan te herinneren dat je dingetjes over datum zijn?
oh zit het zo!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ben muziekliefhebber, niet meer en niet minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |