Erik Satie is klassieke muziek. Begin vorige eeuw.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Het dorp" is een vreselijk mooi nummer hoor. Serieus.
Einsturzende Neubauten..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart. Meestal ben je zo dol op alles wat Duits is.
Je verward me vast met iemand anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart. Meestal ben je zo dol op alles wat Duits is.
Ik vind Marlene Dietrich ook goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
Ik vind zoveel leuk of mooi... ligt inderdaad aan mijn mood
Ik val bijna in slaap ....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Erik Satie is klassieke muziek. Begin vorige eeuw.
Het is rustige muziek ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap ....
maar lelijk is het niet
Dat begin, zo mooi, blijf even luisteren nu, dank je voor het opzoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik val bijna in slaap ....
maar lelijk is het niet
Als je Voxs ooit eens tegen komt, dan blind "Halber Mensch" zeggen en je hebt een bonuspunt te pakken.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
Je verward me vast met iemand anders.
Ik vind duits helemaal niet leuk. Ik ken het wel, lezen en praten, maar vrolijk word ik er niet van en ik verafschuw slach/ger of hoe je dat schrijft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je Voxs ooit eens tegen komt, dan blind "Halber Mensch" zeggen en je hebt een bonuspunt te pakken.
[..]
Die gooide ik van de week in de muziek-ketting.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je Voxs ooit eens tegen komt, dan blind "Halber Mensch" zeggen en je hebt een bonuspunt te pakken.
[..]
Dat bedoel ik ja. Doe nog eens een pic van Choco in dirndl.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind duits helemaal niet leuk. Ik ken het wel, lezen en praten, maar vrolijk word ik er niet van en ik verafschuw slach/ger of hoe je dat schrijft.
En breng meteen een paar pullen bier mee.....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Doe nog eens een pic van Choco in dirndl.
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook nee, bier bah.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En breng meteen een paar pullen bier mee.....
Schlager, "Marmor, Stein Und Eisen Bricht" aber......quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is verplicht hier.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind duits helemaal niet leuk. Ik ken het wel, lezen en praten, maar vrolijk word ik er niet van en ik verafschuw slach/ger of hoe je dat schrijft.
Ik hoef hem niet eens aan te klikken want ik ken hem wel.quote:
Jammer dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is verplicht hier.
Alle vrouwen moeten een pic in dirndl posten en alle mannen een pic in lederhosen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |