Ik pasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als er nog iemand wil meeten vanavond.
Ik ben hier zometeen.
https://www.facebook.com/(...)4478/?type=1&theater
wat een teringherriequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
No, you ain't what you're not..
Dat had ik al door, en ik snap best dat niet iedereen into Zappa is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is meer van Toon Hermans. Die is niet zo modern als ons.
Neuh, vond het niet zo fijn om te horen, maar snel weer uitgezet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vin dat geen mooie muziek, jij wel?
Of die anderequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN is meer van Toon Hermans. Die is niet zo modern als ons.
"Het dorp" is een vreselijk mooi nummer hoor. Serieus.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Het dorp" is een vreselijk mooi nummer hoor. Serieus.
Rammstein. Deutschland über alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
Neuh, vond het niet zo fijn om te horen, maar snel weer uitgezet.![]()
Maar ik heb genoeg andere teringherrie waar ik naar luister. Ligt aan mijn bui.
Het is zoals Choco zegt afhankelijk van je mood. Zo houd ik bijvoorbeeld ook heel erg van Erik Satie, maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets dan.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is zoals Choco zegt afhankelijk van je mood. Zo houd ik bijvoorbeeld ook heel erg van Erik Satie, maar dat zegt jou natuurlijk helemaal niets dan.
Rammstein is super, zeker qua teksten. Want ja. Duits is een mooie taal.quote:
Nee, geen Rammstein.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rammstein. Deutschland über alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |