SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
die stond al in het vorige topicquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=Spock-acteur Leonard Nimoy (83) is overleden]afbeelding[/url] ]
Juperdepuupquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Juup, ik bedoelde dat je ook gewoon goed voor jezelf moet zorgen, ook als de kleine dame er niet is
Doe het vnl op gehoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is trouwens flicka knulla, dus sjoef had het bijna juist
De anderen worden gecensureerd...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:11 schreef D. het volgende:
Niet echt mooie dames trouwens, die uit de OP
Soms heb ik best wel medelijden met je .....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
sodeju! huis is weer verbouwd maar de vloer ligt er nog![]()
*weer thuis is*
cool. Ik heb het opgepikt door Zweedse blogs te lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, en spreken
Heb voor een Zweeds bedrijf gewerkt
Ik weetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Juup, ik bedoelde dat je ook gewoon goed voor jezelf moet zorgen, ook als de kleine dame er niet is
Wat heeft ie nu weer uitgespookt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
*weer thuis is*
waarom?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
*weer thuis is*
Waarschijnlijk te veel om op te noemen.... Fijne thuiskomst... Om nog even tot over middernacht bezig te zijn om de puinzooi van je postbode op te moeten ruimenquote:
Tja... ik weet niet wat hij heeft uitgevreten, misschien alleen iets verplaatst ofzo en Sacha zal dat inmiddels wel gewend zijn, maar lijkt mij ook lastig, zal Sas ook wel vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te veel om op te noemen.... Fijne thuiskomst... Om nog even tot over middernacht bezig te zijn om de puinzooi van je postbode op te moeten ruimen
Ja, schiet niet opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme FANN....in Flora en Fauna.
Slechts 1 mod daar en een subforum wat in coma ligt. Kan nog wel even duren dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
Ja, schiet niet opleek een beetje op FHF dus ik zat verkeerd
![]()
maar ik heb al gevraagd of ie verplaatst kan worden maar dat duurt een beetje lang
Wie weet horen we het nog en zo niet dan fantaseren we rustig verderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja... ik weet niet wat hij heeft uitgevreten, misschien alleen iets verplaatst ofzo en Sacha zal dat inmiddels wel gewend zijn, maar lijkt mij ook lastig, zal Sas ook wel vinden
nah, ze was er wel meteen en ze zei dat ze had opgeruimd, maar misschien is een topic verhuizenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slechts 1 mod daar en een subforum wat in coma ligt. Kan nog wel even duren dus.
Ze heeft geeneens een tuin ....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme FANN....in Flora en Fauna.
omdat ie anders niet weet wat hij moet doen...quote:
Nu voor straf met blote sokken naar bed?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat ie anders niet weet wat hij moet doen...
en dan gaat ie alles verplaatsen als ie alleen thuis is![]()
morgen weer een dag alles terugzetten
sokken met gaten!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu voor straf met blote sokken naar bed?
witte sokkenquote:
800 geboden, of zei de rus nee?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volvo wordt niks, kloon kan weer in de kast.
waar dan Piet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:
nah, je zag er goed uit hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow <3 . Ik wou dat ik er zo uitzag.
oh, jij bent er eentje van straffen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu voor straf met blote sokken naar bed?
Ja beetje sporten enzo...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww... liev. Nu nog zo'n lichaam als de dames op die foto...
Komt nog wel....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow <3 . Ik wou dat ik er zo uitzag.
Jij lult ook maar wat me je ''je kan ze ook huren'' zeg dan waar, want ik kan niks vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oh ja dat mag alleen jijquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:51 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, jij bent er eentje van straffen?
Daar heb je ook geen vrouwelijk gezelschap dus kan je net zo goed blijven waar je bent..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef JuupŠ het volgende:
Het smaakt goed, maar bij gebrek aan vrouwelijk gezelschap pak ik zo meteen het OV richting huis maar
Laatste bus en zo Fannquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb je ook geen vrouwelijk gezelschap dus kan je net zo goed blijven waar je bent..
waar ben je eigenlijk ?In de kroeg?
jammer hčquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar zag ik je juist voor aan....
sukkelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:57 schreef JuupŠ het volgende:
Het smaakt goed, maar bij gebrek aan vrouwelijk gezelschap pak ik zo meteen het OV richting huis maar
juistquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
effe serieus Sas, hoe los je dat op?
Gewoon niks zeggen en morgen alles terugzetten?
Droogneuken krijgt opeens een hele andere betekenis.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef JuupŠ het volgende:
Mocht her niet kloppen, ik Fuck mobiel. Sorry.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:08 schreef JuupŠ het volgende:
Mocht her niet kloppen, ik Fuck mobiel. Sorry.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Droogneuken krijgt opeens een hele andere betekenis.
Staat er.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat me je ''je kan ze ook huren'' zeg dan waar, want ik kan niks vinden
Psssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Psssstow..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat forum kan echt wel wat leven gebruiken.quote:
Dan doen wij het zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat forum kan echt wel wat leven gebruiken.
straks lente, dan begint het weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft vast nog wel een goed idee met kittens of een pony ofzo.
Ongetwijfeld zal het dan wat opbloeien (hihaho), maar ik heb laatst een lijstje gemaakt (je verwacht het niet....) waar de verschillen tussen januari 2014 en januari 2015 opstonden en F&F was 1 van de allergrootste dalers.quote:
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft vast nog wel een goed idee met kittens of een pony ofzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.
Opgelostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
vechten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.
Begin je weer .. Ziggo aanvragen ipv... UPCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben snel klaar met 5 zenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |