Psssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Psssstow..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat forum kan echt wel wat leven gebruiken.quote:
Dan doen wij het zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat forum kan echt wel wat leven gebruiken.
straks lente, dan begint het weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft vast nog wel een goed idee met kittens of een pony ofzo.
Ongetwijfeld zal het dan wat opbloeien (hihaho), maar ik heb laatst een lijstje gemaakt (je verwacht het niet....) waar de verschillen tussen januari 2014 en januari 2015 opstonden en F&F was 1 van de allergrootste dalers.quote:
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft vast nog wel een goed idee met kittens of een pony ofzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.
Opgelostquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
vechten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb binnen 5 minuten de grootste ruzie daar.
Begin je weer .. Ziggo aanvragen ipv... UPCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben snel klaar met 5 zenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |