Dat zou je willen, ik kom ze je iig niet brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik mijn lijstje ook doorgeven Mo ?
De inhoud is in dit geval onbelangrijk. Gewoon iets bedenken en maar blijven c/p-en.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:12 schreef just me het volgende:
meer een uitdaging wat je moet neerzetten
hahaha gewoon een word bestandje aanmaken en dan idd c/p-enquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De inhoud is in dit geval onbelangrijk. Gewoon iets bedenken en maar blijven c/p-en.
bedankt voor het aanbod Mo maar ik ga zo zelf welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is iig droog en ik zie zelfs het zonnetje.
Vandaag begint het nieuwe wielerseizoen weer echt. Wat een fijn nieuws toch weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:35 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.... Ik moet eerst nog even wakker worden
oooh die heerlijk gespierde benen, die stevige billenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag begint het nieuwe wielerseizoen weer echt. Wat een fijn nieuws toch weer.
Nu maak je me een beetje verlegen, maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:43 schreef just me het volgende:
oooh die heerlijk gespierde benen, die stevige billen
pfffffffffffff veel te vroegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:00 schreef Kingstown het volgende:
Naar Sacha haar videochannel aan het kijken. Topshow!![]()
En als de "vriendin" en haar vriend het goed geregeld hebben is er niet eens iets aan te doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef sacha het volgende:
jammer dat dit
KLB / Toeslagen binnenharken
in klaagbaak staat
gc, of lifestylequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Waar had die dan beter kunnen staan?
mijn buurvrouw liet vroeger 4 kinderen op één zwemabonnement zwemmen
als je geen geld hebt moet je creatief zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Waar had die dan beter kunnen staan?
Nou, nou nou wat een schandequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier... chocomelk en een broodje kaas, vanavond Lasagna
Als je creatief bent, dan heb je geld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:03 schreef sacha het volgende:
als je geen geld hebt moet je creatief zijn
brrrr. zou ik nu geen trek in hebben, veels te koudquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier [ afbeelding ] (al is die al weer op). en vanavond witlof in ham en kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |