Dat is dus iets van 1 post per halve sec., hoeveel mensen zou je daar voor nodig hebben?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:04 schreef Kingstown het volgende:
Ik wil binnenkort eens gaan proberen om een recordpoging op te gaan zetten om het snelste topic ooit te gaan verslaan. Dat record staat nu op 1 minuut en 45 seconden. Met al die nieuwe spamhoeren hier zouden we dat moeten kunnen verbeteren. Binnenkort is trouwens een heel rekbaar begrip. Een idee uitwerken duurt altijd wel even.
Users met ABO hebben geen wachttijd om te posten, dus die kunnen achter elkaar door blijven c/p-en, maar ik denk dat je toch al snel aan een stuk of 50 users moet denken. 300 postings binnen 105 secondes is wel een grote uitdaging.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is dus iets van 1 post per halve sec., hoeveel mensen zou je daar voor nodig hebben?
mag ik mijn lijstje ook doorgeven Mo ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens mijn boodschappen doen, het is misschien nu nog rustig in de AH, ik haat rijen aan de kassa en veel mensen op een kluit.....
Dat zou je willen, ik kom ze je iig niet brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik mijn lijstje ook doorgeven Mo ?
De inhoud is in dit geval onbelangrijk. Gewoon iets bedenken en maar blijven c/p-en.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:12 schreef just me het volgende:
meer een uitdaging wat je moet neerzetten
hahaha gewoon een word bestandje aanmaken en dan idd c/p-enquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De inhoud is in dit geval onbelangrijk. Gewoon iets bedenken en maar blijven c/p-en.
bedankt voor het aanbod Mo maar ik ga zo zelf welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is iig droog en ik zie zelfs het zonnetje.
Vandaag begint het nieuwe wielerseizoen weer echt. Wat een fijn nieuws toch weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:35 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.... Ik moet eerst nog even wakker worden
oooh die heerlijk gespierde benen, die stevige billenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaag begint het nieuwe wielerseizoen weer echt. Wat een fijn nieuws toch weer.
Nu maak je me een beetje verlegen, maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:43 schreef just me het volgende:
oooh die heerlijk gespierde benen, die stevige billen
pfffffffffffff veel te vroegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:00 schreef Kingstown het volgende:
Naar Sacha haar videochannel aan het kijken. Topshow!![]()
En als de "vriendin" en haar vriend het goed geregeld hebben is er niet eens iets aan te doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef sacha het volgende:
jammer dat dit
KLB / Toeslagen binnenharken
in klaagbaak staat
gc, of lifestylequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Waar had die dan beter kunnen staan?
mijn buurvrouw liet vroeger 4 kinderen op één zwemabonnement zwemmen
als je geen geld hebt moet je creatief zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Waar had die dan beter kunnen staan?
Nou, nou nou wat een schandequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef just me het volgende:
Hierquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier... chocomelk en een broodje kaas, vanavond Lasagna
Als je creatief bent, dan heb je geld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:03 schreef sacha het volgende:
als je geen geld hebt moet je creatief zijn
brrrr. zou ik nu geen trek in hebben, veels te koudquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier [ afbeelding ] (al is die al weer op). en vanavond witlof in ham en kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |