Die lust ik ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:33 schreef chufi het volgende:
Ik mag binnenkort weer 4 van deze ophalen
[ afbeelding ]
Ik eet ze het gehele jaar door, in de zomer wat meer dan in de winter maar tochquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
brrrr. zou ik nu geen trek in hebben, veels te koud![]()
Zomers zijn ze wel lekker, mijn favo ijsje
in de winter eet ik ze nooit eigenlijk, wel van die bakjes Hertog ijs, koffiemomentje of zo diequote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik eet ze het gehele jaar door, in de zomer wat meer dan in de winter maar toch
Kloptquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst ijs heb gegeten.
Dat is iets voor jongeren. Niet voor mensen op onze leeftijd.
waar slaat dát nou weer opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
King is gewoon een ouwe lul op sandalen en afgezakte sokken denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is een beetje seniel aan het worden.
Daar lijkt het wel op idd..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij is een beetje seniel aan het worden.
Met een afkeer voor alles wat hedendaags is, hij is blijven hangen in de jaren 60.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
King is gewoon een ouwe lul op sandalen en afgezakte sokken denk ik
kijk maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
King is gewoon een ouwe lul op sandalen en afgezakte sokken denk ik
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat moderne gedoe van alles willen volgen.
Je mist nooit een bus, je haalt altijd de volgende bus die komt.
Zonder vriezerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met een afkeer voor alles wat hedendaags is, hij is blijven hangen in de jaren 60.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
Maar King is wel lief, dus maakt niet uit...
Liefde is blind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef FANN het volgende:
Maar King is wel lief, dus maakt niet uit...
Ik koop in de lente en zomer gewoon een bak roomijs van een liter, wat bananen en aardbeien, 4 bolletjes ijs en een banaan of een paar aardbeien bij elkaar in de staafmixer en hoppa ik heb een heerlijke gezonde shake. En dan slurp ik als een klein kind.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog even een paar boodschapjes halen, maar ik heb ook zo'n dagquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:52 schreef Juup© het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag nog even het dorp in ga voor wat dingen, maar het is zaterdag dus meestal wel druk voor mij. Misschien toch maar een relaxdagje nemen en bijkomen van gisteren, en nog wat was wegwerken.
Een staafmixer? Heb je een prijs gewonnen bij de Wie-kent-kwis? Mannen hebben dat soort apparaten niet in huis.quote:
Oh, jawel hoor, die dingen zijn verdomde handig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een staafmixer? Heb je een prijs gewonnen bij de Wie-kent-kwis? Mannen hebben dat soort apparaten niet in huis.
Over staafmixer gesprokenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een staafmixer? Heb je een prijs gewonnen bij de Wie-kent-kwis? Mannen hebben dat soort apparaten niet in huis.
alles in de blender flikkeren is nog handigerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor, die dingen zijn verdomde handig.
Mo... je haar danstquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga ook nog maar eens 1 ritje voor de laatste boodschappen doen, lekker op de fiets, heerlijk weertje en fietsen is gezond. Heb ik tenminste alles in huis en mijn dagelijkse portie lichaamsbeweging gehad.
Ja, ik heb dus geen blender gewonnen. Moet ik verdorie nog maar eens aan een of andere kwis meedoen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
alles in de blender flikkeren is nog handiger
Nee, vandaag heb ik een staart.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo... je haar danstlekker kop in de wind enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |