quote:Voor het maken van kaarten hebben we 5 mogelijkheden tot onze beschikking
elk met hun voor- en nadelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws
• In de herhaling - Sendero El Pianista - Telemetro - 25 juni 2014
• Overzicht met screencaps van de Mirador door ToniB
• Tips Gorraay voor het gebruik van Photobucket
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 16-02-2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afstanden en hoogteverschillen Quebrada 2 -> mogelijke "Paddock Edwin"-locaties
(vogelvlucht, Google Earth):
• Mata - 0,410 km ; +31 m
• ToniB - 1,280 km ; -353 m
• Matteo - 2,300 km ; -356 mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra informatie
[spoiler]
• In de herhaling; de dierentuin
• Zaak Lisanne en Kris op websleuths.com: deel 7
• Overzichtskaart - Geruisloos - 09-12
• Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
• Analyses van de foto's
• Overzicht en analyses van de telefoongegevens
• Kaarten en luchtfoto's
• Meer kaarten, vondsten en coördinaten
• Flora, fauna, klimaat, zon en maan
• Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 26-02-2015 18:38:09 ]![]()
De OP is bij deze weer van en voor iedereen. Wensen en opmerkingen kunnen gewoon gepost en besproken worden. Ik wil er graag een actueel, leesbaar en aantrekkelijke opening van maken zonder overbodige ballast. Dat zal wel wat tijd vergen want het is hier onderhand voller en stoffiger dan op menig zolder.![]()
Ik haal de "expeditie" eruit zolang dit niet meer dan vage vakantieplannen betreft. Wanneer het concreter wordt, de tickets en verblijf van alle deelnemers aan de reis gefinancierd en geboekt zijn en er iets van plannen overlegd worden waaruit relevantie voor dit topic blijkt, kan er een spoiler voor de reis geopend worden. Eens?
Verder zie ik dus graag alle offtopic en verouderde informatie, vergane links, niet meer interessante zaken etc verdwijnen. Help mee filteren en laat weten wat eruit kan volgens jou. En ook wat er in mag. Wat vinden jullie van het voorstel om een spoiler "scenario's van users" oid te introduceren voor alles wat niet helemaal 100% feitelijk en bevestigd in msm is?
Attendeer mij erop als je wensen of opmerkingen overgeslagen zijn. Dat is niet met opzet. Kom maar op met de goede ideeën.![]()
Video gezien (en een aantal meer).quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:00 schreef jackie12 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)and-works_videogames
En nog vele video's meer
Ik zie niet in deze video hoe je dan bij reeds gemaakte foto's kunt komen, laat staan ze dan editten.
Weet jij dat?Make my day!![]()
Hij zegt volgens mij heel duidelijk dat ie overal bij kan:quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:51 schreef agter het volgende:
[..]
Video gezien (en een aantal meer).
Ik zie niet in deze video hoe je dan bij reeds gemaakte foto's kunt komen, laat staan ze dan editten.
Weet jij dat?
"I can get into the pictures I can get into anything I want to in the phone"
Dus als je eenmaal in de telefoon zit kun je de dingen doen die je ook kunt doen als je de pincode wel hebt.![]()
Ik zie alleen dat hij toegang heeft tot deze icoontjes:quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:55 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hij zegt volgens mij heel duidelijk dat ie overal bij kan:
"I can get into the pictures I can get into anything I want to in the phone"
Dus als je eenmaal in de telefoon zit kun je de dingen doen die je ook kunt doen als je de pincode wel hebt.
En niet tot de rest.
Ook heeft hij niet een normaal iphone scherm.
Zou jouw dochter het eens uit willen proberen?Make my day!![]()
Wat dit filmpje laat zien is dat het kinderlijk eenvoudig is, om zonder te pin te weten, je dan toch de telefoon in kunt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm.
Kan na de 1e bergbeek meteen al foute boel zijn geweest. En die allereerste noodoproepen dus misschien niet eens door de meiden gedaan. Maar door een derde om de telefoon in te komen.
En als dat kan wat is dan allemaal mogelijk?![]()
Hij zegt van wel dus neem ik aan dat je overal bij kunt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:01 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat hij toegang heeft tot deze icoontjes:
[ afbeelding ]
En niet tot de rest.
Ook heeft hij niet een normaal iphone scherm.
Zou jouw dochter het eens uit willen proberen?
Dit filmpje is er ook nog maar volgens mij zijn er -tig filmpjes die je kunnen helpen een Iphone4 of S3 in te komen.
Zelfde verhaal, je kunt overal bij![]()
@jackie12 en andere experts: wie heeft er tijd en zin om de "Tijdlijn" spoiler in de OP nog eens extra kritisch te checken of feitelijkheden?![]()
De OP is van en voor iedereen dus vind ik dat het eigenlijk een democratisch iets moet zijn en dat de topic-opener daar ook naar moet handelenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
@jackie12 en andere experts: wie heeft er tijd en zin om de "Tijdlijn" spoiler in de OP nog eens extra kritisch te checken of feitelijkheden?
Ik vind dan ook dat iedereen even de tijd moet nemen om te kijken wat er mist of wat hem of haar stoort wat er niet in hoort
Ik ben voor feiten in de OP maar wat mij betreft mag er ook een aparte spoiler komen waar ieder zijn of haar "scenario/hersenspinsels kan zeggen"
Van idd mijn lift tot Domnivoor zijn niet verdwalen/geen misdrijf tot idd orgaanhandel en alles daar tussen.
Maar das mijn mening.![]()
doe alles maar in overleg met de vorige OP starterquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef 11en30 het volgende:
De OP is bij deze weer van en voor iedereen. Wensen en opmerkingen kunnen gewoon gepost en besproken worden. Ik wil er graag een actueel, leesbaar en aantrekkelijke opening van maken zonder overbodige ballast. Dat zal wel wat tijd vergen want het is hier onderhand voller en stoffiger dan op menig zolder.![]()
Ik haal de "expeditie" eruit zolang dit niet meer dan vage vakantieplannen betreft. Wanneer het concreter wordt, de tickets en verblijf van alle deelnemers aan de reis gefinancierd en geboekt zijn en er iets van plannen overlegd worden waaruit relevantie voor dit topic blijkt, kan er een spoiler voor de reis geopend worden. Eens?
Verder zie ik dus graag alle offtopic en verouderde informatie, vergane links, niet meer interessante zaken etc verdwijnen. Help mee filteren en laat weten wat eruit kan volgens jou. En ook wat er in mag. Wat vinden jullie van het voorstel om een spoiler "scenario's van users" oid te introduceren voor alles wat niet helemaal 100% feitelijk en bevestigd in msm is?
Attendeer mij erop als je wensen of opmerkingen overgeslagen zijn. Dat is niet met opzet. Kom maar op met de goede ideeën.
niet zomaar iets veranderen,zeker vanwege het feit dat jij niet zo goed in de groep ligt
we zijn hier gebaat bij de posts van echte onderzoekers en niet van mensen die de hele dag niks te doen hebben en hier maar wat komen zwammen en zieken"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Zo gaat het dus echt niet. De vorige OP-starter is niet de eigenaar van de OP. Dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
doe alles maar in overleg met de vorige OP starter
niet zomaar iets veranderen,zeker vanwege het feit dat jij niet zo goed in de groep ligt
we zijn hier gebaat bij de posts van echte onderzoekers en niet van mensen die de hele dag niks te doen hebben en hier maar wat komen zwammen en zieken.
Degene met de lapo mag de nieuwe OP openen en daar krijgt die user even de tijd voor.
Zoals je kunt zien is er al flink gesnoeid in de OP en er gaat nog meer uit want de OP was wanstaltig groot en dat is geen doen om te lezen. Zeker niet mobiel.
Oh en tip : lees de laatste toevoeging aan de topicpointers eens.![]()
Ik doe alles in overleg met alle users hier. De vorige starter hoort daar ook bij maar de andere users niet minder!quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
doe alles maar in overleg met de vorige OP starter![]()
volgens mij heeft domnivoor dat laatst no gedaan. Maar keertje extra checken kan geen kwaad. Laat ik aan een ander over. Een van de redenen namelijk dat ik die op niet hoef.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
@jackie12 en andere experts: wie heeft er tijd en zin om de "Tijdlijn" spoiler in de OP nog eens extra kritisch te checken of feitelijkheden?![]()
overleg met vorige ts gaat nu een beetje lastig...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
doe alles maar in overleg met de vorige OP starter
we zijn hier gebaat bij de posts van echte onderzoekers en niet van mensen die de hele dag niks te doen hebben en hier maar wat komen zwammen en zieken![]()
En is ook helemaal niet de bedoeling. Niemand is de 'eigenaar' van een OP.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
overleg met vorige ts gaat nu een beetje lastig...![]()
Voor de eventuele nieuwe spoiler met input van users denk ik ook aan interpretaties, visies, scenario's, overzichten, niet geverifieerde kaarten, theorieën, desnoods dromen. Welke titel dekt dit alles?![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef 11en30 het volgende:
Wat vinden jullie van het voorstel om een spoiler "scenario's van users" oid te introduceren voor alles wat niet helemaal 100% feitelijk en bevestigd in msm is?![]()
dat gaat lekker danquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo gaat het dus echt niet. De vorige OP-starter is niet de eigenaar van de OP. Dat zou wat zijn zeg.
Degene met de lapo mag de nieuwe OP openen en daar krijgt die user even de tijd voor.
Zoals je kunt zien is er al flink gesnoeid in de OP en er gaat nog meer uit want de OP was wanstaltig groot en dat is geen doen om te lezen. Zeker niet mobiel.
Oh en tip : lees de laatste toevoeging aan de topicpointers eens.
een OP kapen en dan alles wat je niet bevalt er uit knikkeren ?
vaak zit er erg veel werk in om een goeie OP te maken
die 11en30 zit hier continu te zieken en te zeuren en die krijgt de gelegenheid&vrije hand om iemands werk te verzieken ? ze doet overigens helemaal niks in overleg met andere users en loopt zelf pas een paar weken mee.Parate kennis van deze zaak ontbreekt
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Uhhh een OP kapen...wie doet dat regelmatig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat gaat lekker dan
die 11en30 zit hier continu te zieken en te zeuren en die krijgt de gelegenheid&vrije hand om iemands werk te verzieken ? ze doet overigens helemaal niks in overleg met andere users![]()
ik open weleens een OP maar verander NOOIT ietsquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhhh een OP kapen...wie doet dat regelmatig?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ik denk dat het zo moet gaan zoals ik net hierboven beschreef.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik open weleens een OP maar verander NOOIT iets
Verder is Mata in meer van de helft de topicopener geweest en heeft hij alles er in gezet wat hij wilde.
Kaartjes met fantasiepaden hoog boven in de OP kan gewoon echt niet.
Als ik de OP opende vroeg ik altijd of er dingen in of uit moesten.![]()
Jij hebt er geen vertrouwen in maar maak je geen zorgen. Ik zet de nieuwe OP eerst in een post, die daar al voor gereserveerd staat. Wanneer iedereen 'm ziet zitten wordt de oude pas vervangen. Zo ben ik namelijk. In tegenstelling tot de vorige OP starter die meer van een extreem dictatoriale stijl hield.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat gaat lekker dan
die 11en30 zit hier continu te zieken en te zeuren en die krijgt de gelegenheid&vrije hand om iemands werk te verzieken ? ze doet overigens helemaal niks in overleg met andere users en loopt zelf pas een paar weken mee.Parate kennis van deze zaak ontbreekt![]()
![]()
De link bovenaan de OP "Antwoorden voor Kris" kan er wel uit. Op die website is al een half jaar niets meer veranderd.![]()
Zo klopt het.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik open kaap weleens regelmatig een OP maar verander NOOIT iets![]()
Wil je het laten checken door je dochter? Mij lukt het niet, namelijk. Ik kom niet bij mijn foto's.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:11 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hij zegt van wel dus neem ik aan dat je overal bij kunt.
Dit filmpje is er ook nog maar volgens mij zijn er -tig filmpjes die je kunnen helpen een Iphone4 of S3 in te komen.
Zelfde verhaal, je kunt overal bij
En die je nu post, deze tweede video: Dat is weer een andere methode. Niet dezelfde die je hier boven liet zien. Mij lukt ook deze tweede methode niet op mijn iphone 4S. Zal wel aan de softwareversie liggen.
Zou je die eerste methode aub eens door je dochter willen laten testen? Ik ben benieuwd of ze ook de foto's kan bewerken/verwijderen. Mij lukt het niet.Make my day!![]()
Iets betreden doe je met je eigen voeten. Iets zien met je eigen ogen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef 11en30 het volgende:
Expeditie 2015
[spoiler]In 2015 zal een aantal deelnemers van dit topic met eigen ogen het gebied betreden.![]()
De zesde foto is hieruit verdwenen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef 11en30 het volgende:
Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto's![]()
geef maar een link en een voorbeeld TIAquote:"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Wat is TIA?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geef maar een link en een voorbeeld TIA![]()
ja ,weet iedereenquote:
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
De website van Mi Diario meldt als eerste de vermissing.
Die link (in de tijdlijn vd OP) bestaat niet meer, je wordt wel doorverwezen, maar dan kom je op de pagina van vandaag.
Zoeken op Kris Kremers en Lisanne Froon, levert niks op.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Uiteraard. Maar Domnivoor heeft er vaak wel ff werk aan om eea overzichtelijk te maken. Dan is het ook weer zo wat om meteen alles aan te passen als je de OP hebt. Gewoon, beetje peilen wat mensen willen is niet verkeerd en Domnivoor deed eigenlijk nooit moeilijk. Misschien dat ie daarom ook wat te vol was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En is ook helemaal niet de bedoeling. Niemand is de 'eigenaar' van een OP.![]()
s avonds - de ouders van Lisanne Froon worden gebeld door de taalschool/hostel waar de meiden verblijven, die denken dat het Lisanne is die belt
Door degene die belde ( vanuit Panama, taalschool) werd gevraagd "Is this Lisanne?"
Dwz, zo heb ik het altijd begrepen?Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Kom dan met een voorbeeld waar ik een OP aangepast hebquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals iedereen weet dat men geen topics mag kapen."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Ja hoor, daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Domnivoor heeft er vaak wel ff werk aan om eea overzichtelijk te maken. Dan is het ook weer zo wat om meteen alles aan te passen als je de OP hebt. Gewoon, beetje peilen wat mensen willen is niet verkeerd en Domnivoor deed eigenlijk nooit moeilijk. Misschien dat ie daarom ook wat te vol was.
Het is een hele klus om de OP een beetje op te schonen en wellicht verdwijnen er dan weleens wat dingen die hadden kunnen blijven staan.![]()
Kapen hebben we het over. Wel bij de les blijven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kom dan met een voorbeeld waar ik een OP aangepast heb![]()
Dat is wat ik al vaak heb aangehaald.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef Lutalo het volgende:
s avonds - de ouders van Lisanne Froon worden gebeld door de taalschool/hostel waar de meiden verblijven, die denken dat het Lisanne is die belt
Door degene die belde ( vanuit Panama, taalschool) werd gevraagd "Is this Lisanne?"
Dwz, zo heb ik het altijd begrepen?
Anderhalf uur voor een dichte deur wachten tot je naar binnen kunt (want F is ongerust)
Maar daarna niet proberen de nummers te achterhalen wat een hele logische volgende stap zou zijn (sterker nog, zou logisch zijn voor je de kamer in gaat)
Pas aan het einde van de middag Panamese tijd belt Eileen naar Lisanne.
Maar ze krijgt Lisanne niet aan de lijn maar de ouders van Lisanne![]()
Waarom zou een gids ongerust zijn terwijl hij de dames waar hij pas de volgende dag een afspraak mee heeft niet kent en er totaal geen binding mee heeft ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al vaak heb aangehaald.
Anderhalf uur voor een dichte deur wachten tot je naar binnen kunt (want F is ongerust)
Maar daarna niet proberen de nummers te achterhalen wat een hele logische volgende stap zou zijn (sterker nog, zou logisch zijn voor je de kamer in gaat)
Maar ze krijgt Lisanne niet aan de lijn maar de ouders van Lisanne"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dank jequote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Domnivoor heeft er vaak wel ff werk aan om eea overzichtelijk te maken. Dan is het ook weer zo wat om meteen alles aan te passen als je de OP hebt. Gewoon, beetje peilen wat mensen willen is niet verkeerd en Domnivoor deed eigenlijk nooit moeilijk. Misschien dat ie daarom ook wat te vol was.
Ja, ik heb alles wat ik heb gewijzigd eerst in de groep gegooid, en ik haal niet zomaar iets weg wat anderen erin hebben gezet. Ik begrijp ook niet waarom sommigen hier zo graag die OP willen slopen. Er zit veel werk in en hij is/was goed zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 26-02-2015 14:58:06 ]![]()
Diverse redenen: Eileen verkeerde in de veronderstelling dat het (06) nr dat ze gevonden had van Lisanne was. Het kan in de admin. niet duidelijk vermeld hebben gestaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al vaak heb aangehaald.
Maar ze krijgt Lisanne niet aan de lijn maar de ouders van Lisanne
Het kan ook zijn, dat de Froons Eileen niet goed verstaan hebben; het was laat, ze sliepen al?, ineens telefoon, misschien hebben ze een paar woorden (u bent ouders van) gemist.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Dan kan de link weg en de tekst blijven staan: op 3 april werd de vermissing al gemeld door Mi Diario, op 4 april ook door andere media.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:17 schreef Lutalo het volgende:
De website van Mi Diario meldt als eerste de vermissing.
Die link (in de tijdlijn vd OP) bestaat niet meer, je wordt wel doorverwezen, maar dan kom je op de pagina van vandaag.
Zoeken op Kris Kremers en Lisanne Froon, levert niks op.![]()
ik heb hier gelezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kapen hebben we het over. Wel bij de les blijven.
gebruikershandleiding - topics starten en reageren
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
waar staat het dat je 10 min moet wachten voordat je een nieuw deel mag openen ?"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld. Deze opgestapelde brij is imo niet toegankelijk en niet aantrekkelijk meer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit veel werk in en hij is goed zo.
Ik maak een Word-document obv deze OP maar dan zonder de vele fouten zoals ontbrekende foto's, dode links, achterhaalde feiten, offtopic zaken en strijdigheden met de regels (zoals privé woonadressen van getuigen). Verder zal ik een nieuwe spoiler introduceren die er ook zo weer uit kan en ga ik proberen de OP nog verder in te korten zonder dat er essentiële en handige informatie verloren gaat.
Er zit zoveel werk aan het herstellen van dit monster dat ik dat document vast niet in 1 topic gereed heb en aan jullie kan voorleggen maar proberen kan altijd. Ik zet de gereviseerde, geactualiseerde en gemoderniseerde versie eerst in een post en hij gaat pas de OP in als de meerderheid de nieuwe beter vindt dan de oude.![]()
onbegrijpelijk ja .die Op was primaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je
Ja, ik heb alles wat ik heb gewijzigd eerst in de groep gegooid, en ik haal niet zomaar iets weg wat anderen erin hebben gezet. Ik begrijp ook niet waarom sommigen hier zo graag die OP willen slopen. Er zit veel werk in en hij is/was goed zo."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Omdat hij uit zijn voegen groeit en het onleesbaar is geworden. Op mobiel helemaal niet meer te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je
Ja, ik heb alles wat ik heb gewijzigd eerst in de groep gegooid, en ik haal niet zomaar iets weg wat anderen erin hebben gezet. Ik begrijp ook niet waarom sommigen hier zo graag die OP willen slopen. Er zit veel werk in en hij is/was goed zo.![]()
Gewoon het fatsoen hebben om even te wachten tot degene met de lapo klaar is met de nieuwe OP.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik heb hier gelezen
gebruikershandleiding - topics starten en reageren
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
waar staat het dat je 10 min moet wachten voordat je een nieuw deel mag openen ?
Het is allemaal niet zo moeilijk.![]()
Oh je bent de nieuwe mod?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:12 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Deze opgestapelde brij is imo niet toegankelijk en niet aantrekkelijk meer.
Ik maak een Word-document obv deze OP maar dan zonder de vele fouten zoals ontbrekende foto's, dode links, achterhaalde feiten, offtopic zaken en strijdigheden met de regels (zoals privé woonadressen van getuigen). Verder zal ik een nieuwe spoiler introduceren die er ook zo weer uit kan en ga ik proberen de OP nog verder in te korten zonder dat er essentiële en handige informatie verloren gaat.
Er zit zoveel werk aan het herstellen van dit monster dat ik dat document vast niet in 1 topic gereed heb en aan jullie kan voorleggen maar proberen kan altijd. Ik zet de gereviseerde, geactualiseerde en gemoderniseerde versie eerst in een post en hij gaat pas de OP in als de meerderheid de nieuwe beter vindt dan de oude.![]()
nah ja, dode links kunnen eruit en wat info linken naar oudere op's zodat niet te veel info in de recente op komt, prima. En de verbeterpunten van kloothommel lijken mij ook prima.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
onbegrijpelijk ja .die Op was prima
Maar om het nou over het monster te hebben, komt de sfeer niet echt ten goede.
Maar goed, tis maar een op. Hoeft ook weer niet zo gewichtig over te worden gedaan.![]()
Ik zie dat toch anders en dat zeggen de ouders van Lisanne ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:44 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Diverse redenen: Eileen verkeerde in de veronderstelling dat het (06) nr dat ze gevonden had van Lisanne was. Het kan in de admin. niet duidelijk vermeld hebben gestaan.
Het kan ook zijn, dat de Froons Eileen niet goed verstaan hebben; het was laat, ze sliepen al?, ineens telefoon, misschien hebben ze een paar woorden (u bent ouders van) gemist.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)1f-0b4e-c6c48f645c80
Na 11.45 min
Ouders lagen net in bed toen Eileen belde die de bedoeling had om naar Lisanne te bellen.
Dit telefoontje pas na 17 uur strookt niet met anderhalf uur wachten voor een dichte deur om 8.30 uur.
Bij echte ongerustheid heb je om 10.15 uur Lisanne haar nummer en niet pas 7 uur later![]()
dat noem ik dus kapen jaquote:
Ik zeg niets anders dan dat ik (itt tot voorgaande OP-bezetters) geen wijzigingen in de OP aanbreng zonder de input en instemming van de rest. Wat kun je daar nou op tegen hebben?quote:Zou fijn zijn als je dat nog even kwam toelichten.
[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 26-02-2015 15:45:12 ]![]()
Hoe lees je dat schuine stuk.. Dat de ouders denken dat Lisanne hun belt, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef Lutalo het volgende:
Dwz, zo heb ik het altijd begrepen?Make my day!![]()
Welke meerderheid?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:12 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Deze opgestapelde brij is imo niet toegankelijk en niet aantrekkelijk meer.
Er zit zoveel werk aan het herstellen van dit monster dat ik dat document vast niet in 1 topic gereed heb en aan jullie kan voorleggen maar proberen kan altijd. Ik zet de gereviseerde, geactualiseerde en gemoderniseerde versie eerst in een post en hij gaat pas de OP in als de meerderheid de nieuwe beter vindt dan de oude.
Dode links eruit lijkt mij prima. Verders niet zo stoken, aub.Make my day!![]()
Zouden de meiden dit stukje ooit ergens hebben gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar een keer dan.
Momenteel zijn we bezig om de OP op te schonen. Dat is een heidense klus want nogmaals, hij is gigantisch en mobiel onleesbaar. Tot dat klaar is zullen we het hiermee moeten doen.
Daarna kunnen we zien hoe en wat er met de OP gaat gebeuren.![]()
Het probleem is dat veel mensen dit topic willen gebruiken voor eigen gewin denk ik. En dan begint het over ego's te gaan en niet de inhoud.![]()
Hopelijk komt daar nu een eind aan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef mig72 het volgende:
Het probleem is dat veel mensen dit topic willen gebruiken voor eigen gewin denk ik. En dan begint het over ego's te gaan en niet de inhoud.![]()
Het is toch niet zo dat El-Mata weer een ban heeft, mag ik hopen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hopelijk komt daar nu een eind aan.![]()
Jawel, er staat een streep door zn naam.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat El-Mata weer een ban heeft, mag ik hopen?
Maar hoe lang geen idee.![]()
Ja, zo lees ik dat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:40 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe lees je dat schuine stuk.. Dat de ouders denken dat Lisanne hun belt, toch?
Wat vls mij niet klopt "Er kwam een telefoontje binnen uit Panama, van ene Eileen. die had de bedoeling Lisanne te bellen, maar ze kreeg p.o. ons aan de lijn."
"Ze had denk ik een lijstje met nrs van ons thuis."Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Waarom nu dan weer?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, er staat een streep door zn naam.
Maar hoe lang geen idee.
Onbegrijpelijk dat zo'n man met hart voor de zaak iedere keer wordt tegengewerkt.![]()
Ach, dan kan hij in de tijd dat 'ie niet kan posten, rustig wat OP info doornemen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom nu dan weer?
Onbegrijpelijk dat zo'n man met hart voor de zaak iedere keer wordt tegengewerkt.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Waarom precies, geen idee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom nu dan weer?
Onbegrijpelijk dat zo'n man met hart voor de zaak iedere keer wordt tegengewerkt.
t Gezeik op elkaar zou genote worden en eventueel verwijderd. Ik heb niet gekeken of er posts van hem zijn verwijderd of bewerkt.fixed thatquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ach, dan kan hij in de tijd dat 'ie niet kan posten, rustig wat OP info doornemen updaten.![]()
Misschien een beetje teveel hart. Het moet wel gezegd worden dat hij een nogal dictatoriale stijl op nahoudt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom nu dan weer?
Onbegrijpelijk dat zo'n man met hart voor de zaak iedere keer wordt tegengewerkt.![]()
Je weet dat degene wiens ban jullie nu bespreken op heel FOK! post?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom nu dan weer?
Haha, true. Maar de laatste tijd was het vooral hier raak, dus niet gek dat daar dan eerst aan gedacht wordtquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat degene wiens ban jullie nu bespreken op heel FOK! post?![]()
![]()
Schijnbaar. Maar ik refereerde aan de post van Lavenderr en niet aan El M.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:14 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat El-Mata weer een ban heeft, mag ik hopen?![]()
ja en dat niemand dat doorheeft > gaat heel geniepigquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Waarom nu dan weer?
Onbegrijpelijk dat zo'n man met hart voor de zaak iedere keer wordt tegengewerkt."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Het is een waar tranendal hierquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en dat niemand dat doorheeft > gaat heel geniepig![]()
![]()
Zo'n hart voor de zaak dat het gisteren nieuw voor hem was, dat er met enige regelmaat koeien door de geul vd Pianista lopen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en dat niemand dat doorheeft > gaat heel geniepigHoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
ga vooral lekker zo doorquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Zo'n hart voor de zaak dat het gisteren nieuw voor hem was, dat er met enige regelmaat koeien door de geul vd Pianista lopen.
Graag.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom precies, geen idee.
t Gezeik op elkaar zou genote worden en eventueel verwijderd. Ik heb niet gekeken of er posts van hem zijn verwijderd of bewerkt.
[..]
Ben het gezeik op elkaar hier compleet zat. En meer met mij.Make my day!![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef schuschuho het volgende:
Zouden de meiden dit stukje ooit ergens hebben gelezen?Ik probeerde met dit berichtje jullie even weer bij de les te krijgen maar helaas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Jackie:quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:09 schreef agter het volgende:
[..]
Wil je het laten checken door je dochter? Mij lukt het niet, namelijk. Ik kom niet bij mijn foto's.
En die je nu post, deze tweede video: Dat is weer een andere methode. Niet dezelfde die je hier boven liet zien. Mij lukt ook deze tweede methode niet op mijn iphone 4S. Zal wel aan de softwareversie liggen.
Zou je die eerste methode aub eens door je dochter willen laten testen? Ik ben benieuwd of ze ook de foto's kan bewerken/verwijderen. Mij lukt het niet.
Wil je dit nog (laten) doen aub?Make my day!![]()
misschien heb je meer succes met een ander berichtje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ik probeerde met dit berichtje jullie even weer bij de les te krijgen maar helaas!![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:55 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ik probeerde met dit berichtje jullie even weer bij de les te krijgen maar helaas!![]()
![]()
Ik denk dat ik het hostel van Kris en Lisanne heb gevonden.
Voor mij erg belangrijk.
Ootje dacht dat het de derde straat links was.
dus met de rug naar de taalschool
dan 1e links
dan 3e weer links
en zij dacht dan het 4e huis links.(of zij had t goed en begreep ik haar verkeerd)
Ik denk dat het t huis recht daar tegenover is.
Calle C
Gevonden met Google Earth
Google earth vergeleken met deze video.
video stilzetten na 3.28 min
Zie ik het goed?
Als ik het goed zie dan is het hemelsbreed toch nog 300 meter van de taalschool.
Als je via de weg gaat zelfs meer dan 500 meter.
En Agter ik vraag t aan haar vanavond als ze tenminste niet uit logeren gaat.
(ps waarom zijn juist bij de foto's kunnen zo belangrijk voor je?)![]()
Nu zijn er plotseling toch weer 2 Miradors in de OP?
Moeten er nog veel meer mensen verdwalen die informatie over de Sendero Pianista zoeken op internet?Wie dit leest is gek![]()
El mata heeft in elk forum wel zijn vaste vijandenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, true. Maar de laatste tijd was het vooral hier raak, dus niet gek dat daar dan eerst aan gedacht wordt
Wie dit leest is gek![]()
Zo ik begrepen heb, kun je bij die ene de Stille Oceaan zien ( met heel veel mazzel de andere ook ), maar de andere oceaan schijn je bij die andere mirador te kunnen zien. En daar loop je vanzelf langs, zo schijnt. Blijkbaar niet zo'n interessant uitkijkpunt, want er staat weinig over vermeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Moeten er nog veel meer mensen verdwalen die informatie over de Sendero Pianista zoeken op internet?Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Moet je niet bij mij zijn, ik ga m'n handen echt niet aan deze OP branden. Voor dringende correcties kun je het beste even Lavenderr of Fogel vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Moeten er nog veel meer mensen verdwalen die informatie over de Sendero Pianista zoeken op internet?![]()
Of je leest het vorige topic nog een keer door waar uit blijkt dat de punten ongeveer 12 meter uit elkaar liggen en geen 250 zoals het kaartje aangeeft.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Zo ik begrepen heb, kun je bij die ene de Stille Oceaan zien ( met heel veel mazzel de andere ook ), maar de andere oceaan schijn je bij die andere mirador te kunnen zien. En daar loop je vanzelf langs, zo schijnt. Blijkbaar niet zo'n interessant uitkijkpunt, want er staat weinig over vermeld.
Het punt is door volstrekt onzinnige veronderstellingen op de kaartjes verschenenWie dit leest is gek![]()
Jackie, wat goed van jou. Is het nou in Alto Boquete of Bajo Boquete?quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:04 schreef jackie12 het volgende:
Voor mij erg belangrijk.
.......
Alto ligt naar het zuiden, bij Palmira
Bajo naar het noorden
Ik kan die Calle C niet vinden?![]()
Ik heb het kaartje niet gemaakt en de veronderstellingen waardoor ze 250 m. uit elkaar ligen ook niet gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of je leest het vorige topic nog een keer door waar uit blijkt dat de punten ongeveer 12 meter uit elkaar liggen en geen 250 zoals het kaartje aangeeft.
Het punt is door volstrekt onzinnige veronderstellingen op de kaartjes verschenenHoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
De video geeft inderdaad duidelijk het hostel aan waar K en L verbleven. Fijn ook dat je de juiste locatie hebt gevonden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:04 schreef jackie12 het volgende:
Voor mij erg belangrijk.
Ootje dacht dat het de derde straat links was.
dus met de rug naar de taalschool
dan 1e links
dan 3e weer links
en zij dacht dan het 4e huis links.(of zij had t goed en begreep ik haar verkeerd)
Ik denk dat het t huis recht daar tegenover is.
Calle C
Gevonden met Google Earth
Google earth vergeleken met deze video.
video stilzetten na 3.28 min
Zie ik het goed?
Als ik het goed zie dan is het hemelsbreed toch nog 300 meter van de taalschool.
Als je via de weg gaat zelfs meer dan 500 meter.
En Agter ik vraag t aan haar vanavond als ze tenminste niet uit logeren gaat.
(ps waarom zijn juist bij de foto's kunnen zo belangrijk voor je?)![]()
Als je bij Google dit toetst:quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:22 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Jackie, wat goed van jou. Is het nou in Alto Boquete of Bajo Boquete?
Bajo naar het noorden
Ik kan die Calle C niet vinden?
Spanish by the river Boquete dan brengt ie je er gelijk naar toe.
Onder de spanish by the river zie je dan Calle C.
En in het rechter straatje van Calle C zit volgens mij hun hostel.
(ik zal mn vriendin straks vragen voor een screenshot)
Maar is het hem?![]()
Dat verwijt ik jou ook niet. Ik geef slechts aan dat er een aanwijsbaar fout kaartje in de OP staat dus die kan er ook uitquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje niet gemaakt en de veronderstellingen waardoor ze 250 m. uit elkaar ligen ook niet gedaan.Wie dit leest is gek![]()
Heeft natuurlijk iets verkeerds gezegd over Boer Zoekt Vrouw.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat degene wiens ban jullie nu bespreken op heel FOK! post?
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Geen foto's van personen hier hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je bij Google dit toetst:
Spanish by the river Boquete dan brengt ie je er gelijk naar toe.
Onder de spanish by the river zie je dan Calle C.
En in het rechter straatje van Calle C zit volgens mij hun hostel.
(ik zal mn vriendin straks vragen voor een screenshot)
Maar is het hem?![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen foto's van personen hier hoor.![]()
![]()
Hij's leuk!
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Het gaat over het hostel, geen personen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen foto's van personen hier hoor.![]()
Ik denk ik waarschuw maar even van tevorenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het gaat over het hostel, geen personen.![]()
![]()
gaat om een huisquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen foto's van personen hier hoor."A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
Dat kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ik waarschuw maar even van tevoren![]()
Ik doelde op het waarschuwen, dat kan geen kwaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Tenzij dit bij het woonadres hoort van de getuige M en haar dochter. Dat weet ik dus niet.![]()
Ok.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik doelde op het waarschuwen, dat kan geen kwaad.![]()
Degene die Jackie genoemd had, is dezelfde die ik een aantal topics geleden gepost had:
hostel:
https://www.here.com/dire(...)2.43593,19,satellite
taalschool Spanish:
https://www.here.com/dire(...)2.43577,17,satellite![]()
Klopt als een bus alle credits voor jou.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Degene die Jackie genoemd had, is dezelfde die ik een aantal topics geleden gepost had:
hostel:
https://www.here.com/dire(...)2.43593,19,satellite
taalschool Spanish:
https://www.here.com/dire(...)2.43577,17,satellite(ik dacht je het huis aan de overkant bedoelde)
Kun je hem draaien zodat je er van de voorkant naar kijkt? Dan is het nog beter te zien als je m vergelijkt met de video
na 3.28 min
Het is toch echt verder weg dan dat ik dacht. Over de weg ruim 500 meter (das 6 minuten lopen)
(op Google earth zijn de daken trouwens nog duidelijker)
Mochten ze een lift hebben gehad dan heeft niemand van de taalschool dat in ieder geval kunnen zien.
Ook "opgepikt bij de afslag van de taalschool" wordt nu erg onwaarschijnlijk.
Daar over later meer ,ga nu eerst trainen![]()
Ik heb hem zojuist gepost:quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:22 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Jackie, wat goed van jou. Is het nou in Alto Boquete of Bajo Boquete?
Bajo naar het noorden
Ik kan die Calle C niet vinden?
Je hebt de straat van de taalschool, Calle a Palmira Centro, zijstraat van Calle via Boquete in Alto.
Op Here zie je daaronder een zijstraat van de Palmira Centro.
Deze heeft weer vier zijstraten, eerste is Cale A, tweede is Cale B, derde weg is Calle C. In een rechte lijn onder de taalschool staat het enige huis met hetzelfde grijzen dak met luifel aan de voorzijde als dat van de hostel van K&L. Met daarnaast een rood zadeldak van de Buren, ook de indeling van de voortuin en de oprit kloppen met de aanzicht foto van hostel van K&L.![]()
na 3.28 min
Op deze video zojuist gepost door Jackie liggen op 09:30 de 2 matrassen in de struiken, ik spreek geen spaans dus weet niet waar ze gevonden kunnen zijn.
We hebben het gisteren over deze matrassen gehad en volgens mij vroeg iemand toen naar een link![]()
Kan het buiten de video niet vinden meer: matrassen waren overgedragen aan het O.M. daarna niets meer van vernomen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:
We hebben het gisteren over deze matrassen gehad en volgens mij vroeg iemand toen naar een link
Ga even goed luisteren: ze spreken over camas= bedden ipv colchón - dos colchones![]()
Ikzelf heb nog een grote vraag:
in mei 2014 zijn er 2 lichamen gevonden, in hetzelfde gebied maar meer naar Bocas toe.
Omdat deze lichamen zijn overgedragen aan het OM Bocas del Toras (en dus niet aan Sinaproc) is die zaak niet gekoppeld geweest aan K&L. Ik vond in de media alleen artikelen die zeiden dat het niet K&L waren. (ok wie waren het dan wel?)
Dit is de enige melding die ik erover kon vinden.
In zo'n licht bevolkt gebied:
binnen een maand 4 doden in de jungle...
Heeft Bocas ook een dorpsforum?![]()
gevonden langs de Pianista...niet gezegd waar. Ik begrijp...: de matrassen tonen aan dat de meisjes al hun bezittingen hadden??? en dachten terug te keren. Ook medicijnen gevonden waaruit zou blijken dat een van de meisjes verkouden was. (resfriada) Kan iemand helpen vertalen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:
p deze video zojuist gepost door Jackie liggen op 09:30 de 2 matrassen in de struiken, ik spreek geen spaans dus weet niet waar ze gevonden kunnen zijn.
We hebben het gisteren over deze matrassen gehad en volgens mij vroeg iemand toen naar een link
[ Bericht 0% gewijzigd door doorgaan op 26-02-2015 20:50:45 ]![]()
Dat L. verkouden / grieperig / bronchitis-achtig was, was al vanaf het begin bekend, op basis van de verklaring van hun huisbazin.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef doorgaan het volgende:
[..]
gevonden langs de Pianista...niet gezegd waar. Ik begrijp...: de matrassen tonen aan dat de meisjes al hun bezittingen hadden en dachten terug te keren. Ook medicijnen gevonden waaruit zou blijken dat een van de meisjes verkouden was. (resfriada) Kan iemand helpen...
Daarom wekte het ook direct verbazing en achterdocht dat ze onder die omstandigheden zo'n lange wandeling zouden willen maken. Dat was nog vóórdat de stoffelijke overschotten waren gevonden en men nog vooral dacht aan ontvoering e.d. Later hebben de foto's aangetoond dat L. en K. inderdaad gewoon die lange wandeling zijn gaan maken.![]()
ik vind alvast deze: Hallan dos cuerpos en río de David; ... Oficiales de la Zona Policial de Bocas del Toro, ... NOTICIAS mayo 14, 2014 prensa.com ...(2 lichamen gevonden in rivier van David)quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:
n mei 2014 zijn er 2 lichamen gevonden, in hetzelfde gebied maar meer naar Bocas toe.
Omdat deze lichamen zijn overgedragen aan het OM Bocas del Toras (en dus niet aan Sinaproc) is die zaak niet gekoppeld geweest aan K&L. Ik vond in de media alleen artikelen die zeiden dat het niet K&L waren. (ok wie waren het dan wel?)![]()
en deze: Cortez, oriundo del estado de Texas, es buscado por Panamá luego que los cuerpos de dos personas aparecieran enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro, en el occidente de ese país fronterizo con Costa Rica.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Ikzelf heb nog een grote vraag:
in mei 2014 zijn er 2 lichamen gevonden, in hetzelfde gebied maar meer naar Bocas toe.
Omdat deze lichamen zijn overgedragen aan het OM Bocas del Toras (en dus niet aan Sinaproc) is die zaak niet gekoppeld geweest aan K&L. Ik vond in de media alleen artikelen die zeiden dat het niet K&L waren. (ok wie waren het dan wel?)
Dit is de enige melding die ik erover kon vinden.
In zo'n licht bevolkt gebied:
binnen een maand 4 doden in de jungle...
Heeft Bocas ook een dorpsforum?
uit bron: http://www.laprensa.com.n(...)rtaran-a-sospechosos
Er gebeurt genoeg. Ik denk als je doorzoekt, wordt het een hele lijst. Of dat zinvol is weet ik niet.![]()
enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro: begraven in een van de huizen van de eigenaar. Niet gevonden liggend in de jungle dus.![]()
ALs hetzelfde stukje papier als in de nachtfoto is gevonden bij die matrassen geeft dat wel te denken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Dat L. verkouden / grieperig / bronchitis-achtig was, was al vanaf het begin bekend, op basis van de verklaring van hun huisbazin.![]()
ik bedoel: blijkbaar medicijnen gevonden die op verkoudheid duiden: maar in welke verpakking en wat was dat dan voor medicijn...is dit met de ouders gedeeld? Misschien wel niet omdat we er niets over hebben gehoord? Maar kunnen ook medicijnen van anderen zijn. Hoe zat het met die ene spuit die gevonden was? Matrassen dus bij OM..indien op dna gecheckt...dan zou er al meer bekend moeten zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef doorgaan het volgende:
ALs hetzelfde stukje papier als in de nachtfoto is gevonden bij die matrassen geeft dat wel te denken.![]()
Bedankt Ootje voor je post. Jackie, ik heb ook veel gezocht, maar niets gevonden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gepost:
Je hebt de straat van de taalschool, Calle a Palmira Centro, zijstraat van Calle via Boquete in Alto.
Op Here zie je daaronder een zijstraat van de Palmira Centro.
Deze heeft weer vier zijstraten, eerste is Cale A, tweede is Cale B, derde weg is Calle C. In een rechte lijn onder de taalschool staat het enige huis met hetzelfde grijzen dak met luifel aan de voorzijde als dat van de hostel van K&L. Met daarnaast een rood zadeldak van de Buren, ook de indeling van de voortuin en de oprit kloppen met de aanzicht foto van hostel van K&L.
Ik vraag me heel eerlijk af of dit huis het wel is:
1. Moet het dak niet min of meer driehoekig zijn ipv rechthoekig? En dan aan die ene schuine wand, aan de voorkant, dat rechthoekige luifeltje eraan?
2. Op de video zien we een bruggetje+sloot vlakbij naast het huis. Die zie ik hier niet?
Wat denken jullie?![]()
Hahaha echt? Nou, dit bewijst wel dat scenario's zonder scheermes en met een goed glas wijn geschreven dienen te worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef doorgaan het volgende:
enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro: begraven in een van de huizen van de eigenaar. Niet gevonden liggend in de jungle dus.![]()
Ze vertellen dat in hun kamer, de medicijnen waren gevonden en dat één van hen verkouden was. Niet op het pad dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef doorgaan het volgende:
[..]
gevonden langs de Pianista...niet gezegd waar. Ik begrijp...: de matrassen tonen aan dat de meisjes al hun bezittingen hadden??? en dachten terug te keren. Ook medicijnen gevonden waaruit zou blijken dat een van de meisjes verkouden was. (resfriada) Kan iemand helpen vertalen?
Al hun bezittingen lagen ook in hun kamer. Terwijl de reporter dit vertelt, worden die matrassen in beeld gebracht. Dat verwart de boel.![]()
Ik heb nog een keer naar het huis gekeken enzovoort. Misschien is het toch gezichtsbedrog dat het een schuine muur zou hebben? Misschien klopt Ootjes vondst toch wel? Ik kom er niet uit.
Is het huis niet hetzelfde dat we vlak ervoor zien in de video, bij dat bruggetje? Of is dat een ander huis? Er staat iig veel groen omheen.![]()
Altijd zinvol. En wat een verhaal zeg. http://cmm.lefora.com/top(...)R-WI?page=-1?page=-1quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef doorgaan het volgende:
[..]
en deze: Cortez, oriundo del estado de Texas, es buscado por Panamá luego que los cuerpos de dos personas aparecieran enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro, en el occidente de ese país fronterizo con Costa Rica.
Er gebeurt genoeg. Ik denk als je doorzoekt, wordt het een hele lijst. Of dat zinvol is weet ik niet.
- dader: psycho gringo serial killer
- transport lichamen: truck + boot
- zaak opgelost door een expat, voormalig airforce intelligence officer
- hond leidt zoekteam naar graf vermisten
Weten we dat ook weer.
Gelukkig kan dit nooit echt gebeurd zijn volgens Ockham en zijn aanhangers.
[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 26-02-2015 21:46:38 ]![]()
Ik ben dus die telemetro video 2 aan het herkijken. Die hutten zijn goed bevoorraad... Bedje, 2 flessen drank..
4:55in de video zijn ze aan het verbouwen, gezien de bouwmaterialen voor de deurquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb nog een keer naar het huis gekeken enzovoort. Misschien is het toch gezichtsbedrog dat het een schuine muur zou hebben? Misschien klopt Ootjes vondst toch wel? Ik kom er niet uit.
Is het huis niet hetzelfde dat we vlak ervoor zien in de video, bij dat bruggetje? Of is dat een ander huis? Er staat iig veel groen omheen.![]()
Ik wil geen roet in het eten gooien, maar het huis met rood dak (vd buren) zou groter moeten zijn dan dat van Miriam, toch? Op de satelliet foto is het kleiner dan het huis met blauw dak.![]()
Goed! dat je dat opheldert. Dank u.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef RapaNui het volgende:
Ze vertellen dat in hun kamer, de medicijnen waren gevonden en dat één van hen verkouden was. Niet op het pad dus.
Al hun bezittingen lagen ook in hun kamer. Terwijl de reporter dit vertelt, worden die matrassen in beeld gebracht. Dat verwart de boel.![]()
Denk niet dat het zinvol is. Dat gaat over Wild Bill, die zit al jaren vast. Een uitgekauwd verhaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef doorgaan het volgende:
[..]
en deze: Cortez, oriundo del estado de Texas, es buscado por Panamá luego que los cuerpos de dos personas aparecieran enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro, en el occidente de ese país fronterizo con Costa Rica.
Er gebeurt genoeg. Ik denk als je doorzoekt, wordt het een hele lijst. Of dat zinvol is weet ik niet.
Volgens mij is het een artikel uit 2010 http://www.laprensa.com.n(...)rtaran-a-sospechosos![]()
Ik ben weer aan het zoeken:quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef RapaNui het volgende:
Ik wil geen roet in het eten gooien, maar het huis met rood dak (vd buren) zou groter moeten zijn dan dat van Miriam, toch? Op de satelliet foto is het kleiner dan het huis met blauw dak.
Het moet toch in de directe omgeving liggen van de taalschool, bijna schuin tegenover begreep ik![]()
Dit huis?
(Rechtsboven het perceel van Spanish by the River Boquete.)Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
case closed voor de matrassen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:43 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ja, want die matrassen zorgen niet voor opheldering.![]()
Nee we zoeken een roze huis met aan de rechterkant een wit huis met een rood dak, 2 deuren naar links als je ervoor staat, voor jouw huis dan, dacht ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef Gorraay het volgende:
Dit huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Rechtsboven het perceel van Spanish by the River Boquete.)![]()
Tja ik ben het dus niet eens. Niet wel de lusten, niet de "lasten". Jij zal wel de laatste zijn die ik zal updaten over een excursie, gesponsord of niet gesponsord. Die laster aan mijn broek en die van andere evt. expeditieleden vergeet ik niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef 11en30 het volgende:
Ik haal de "expeditie" eruit zolang dit niet meer dan vage vakantieplannen betreft. Wanneer het concreter wordt, de tickets en verblijf van alle deelnemers aan de reis gefinancierd en geboekt zijn en er iets van plannen overlegd worden waaruit relevantie voor dit topic blijkt, kan er een spoiler voor de reis geopend worden. Eens?![]()
Over de expeditie, het moet in ieder geval zeer duidelijk zijn dat het geen FOK!-expeditie is. FOK! staat er namelijk niet achter en heeft er niks mee te maken.
Dat sommige mensen op eigen initiatief op reis gaan dat moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar elke (openbare) vorm van werving/sponsoring hoort hier niet thuis.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niemand vraagt om geld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Fogel het volgende:
Over de expeditie, het moet in ieder geval zeer duidelijk zijn dat het geen FOK!-expeditie is. FOK! staat er namelijk niet achter en heeft er niks mee te maken.
Dat sommige mensen op eigen initiatief op reis gaan dat moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar elke (openbare) vorm van werving/sponsoring hoort hier niet thuis.
En het is ook zeker niet uit naam van Fok. Gewoon een aantal geïnteresseerde mensen die daar wat uit willen zoeken.
Neem aan dat dat gewoon besproken kan worden?Make my day!![]()
En daar is dan ook niks mis meequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:02 schreef agter het volgende:
[..]
Niemand vraagt om geld.
En het is ook zeker niet uit naam van Fok. Gewoon een aantal geïnteresseerde mensen die daar wat uit willen zoeken.
Edit na de edit van de gequote post: natuurlijk kunnen jullie het er gewoon over hebben. Maar al dan niet verkapt om sponsoring vragen dat kan dan weer niet. Mijn reactie was overigens deels omdat er "FOK!-expeditie" als kop stond in een van de vorige versies van de OP, dus ik wilde het even duidelijk maken, da's alles.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef MeloD het volgende:
[..]
Tja ik ben het dus niet eens. Niet wel de lusten, niet de "lasten". Jij zal wel de laatste zijn die ik zal updaten over een excursie, gesponsord of niet gesponsord. Die laster aan mijn broek en die van andere evt. expeditieleden vergeet ik niet.Make my day!![]()
Ah, okay! Duidelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
En daar is dan ook niks mis mee
Edit na de edit van de gequote post: natuurlijk kunnen jullie het er gewoon over hebben. Maar al dan niet verkapt om sponsoring vragen dat kan dan weer niet. Mijn reactie was overigens deels omdat er "FOK!-expeditie" als kop stond in een van de vorige versies van de OP, dus ik wilde het even duidelijk maken, da's alles.Make my day!![]()
100% mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef MeloD het volgende:
[..]
Tja ik ben het dus niet eens. Niet wel de lusten, niet de "lasten". Jij zal wel de laatste zijn die ik zal updaten over een excursie, gesponsord of niet gesponsord. Die laster aan mijn broek en die van andere evt. expeditieleden vergeet ik niet.![]()
Idem. Ik zit echt niet te wachten op een vakantieverslag en eventuele ontdekkingen horen imo niet op een forum thuis maar zouden discreet aan de contactpersoon doorgegeven moeten worden. Ik zie dus sowieso nergens mogelijkheden voor updates. En verder begrijp ik goed dat je er stevig van baalt dat ik campagne gevoerd heb tegen jullie fondsenwerving. Ik ben echter tevreden over het resultaat.quote:![]()
eens, ook voor de expeditieleden zelf is het imo veiliger om niets op het forum te posten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Idem. Ik zit echt niet te wachten op een vakantieverslag en eventuele ontdekkingen horen imo niet op een forum thuis maar zouden discreet aan de contactpersoon doorgegeven moeten worden. Ik zie dus sowieso nergens mogelijkheden voor updates. En verder begrijp ik goed dat je er stevig van baalt dat ik campagne gevoerd heb tegen jullie fondsenwerving. Ik ben echter tevreden over het resultaat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: