Als je bij Google dit toetst:quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:22 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Jackie, wat goed van jou. Is het nou in Alto Boquete of Bajo Boquete?
Alto ligt naar het zuiden, bij Palmira
Bajo naar het noorden
Ik kan die Calle C niet vinden?
Dat verwijt ik jou ook niet. Ik geef slechts aan dat er een aanwijsbaar fout kaartje in de OP staat dus die kan er ook uitquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:25 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje niet gemaakt en de veronderstellingen waardoor ze 250 m. uit elkaar ligen ook niet gedaan.
Heeft natuurlijk iets verkeerds gezegd over Boer Zoekt Vrouw.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat degene wiens ban jullie nu bespreken op heel FOK! post?
Geen foto's van personen hier hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als je bij Google dit toetst:
Spanish by the river Boquete dan brengt ie je er gelijk naar toe.
Onder de spanish by the river zie je dan Calle C.
En in het rechter straatje van Calle C zit volgens mij hun hostel.
(ik zal mn vriendin straks vragen voor een screenshot)
Maar is het hem?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen foto's van personen hier hoor.
Het gaat over het hostel, geen personen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ik waarschuw maar even van tevorenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:58 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het gaat over het hostel, geen personen.
gaat om een huisquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ik waarschuw maar even van tevoren
Ik doelde op het waarschuwen, dat kan geen kwaad.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:02 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Tenzij dit bij het woonadres hoort van de getuige M en haar dochter. Dat weet ik dus niet.
Ok.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:04 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik doelde op het waarschuwen, dat kan geen kwaad.
Klopt als een bus alle credits voor jou.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Degene die Jackie genoemd had, is dezelfde die ik een aantal topics geleden gepost had:
hostel:
https://www.here.com/dire(...)2.43593,19,satellite
taalschool Spanish:
https://www.here.com/dire(...)2.43577,17,satellite
Ik heb hem zojuist gepost:quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:22 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Jackie, wat goed van jou. Is het nou in Alto Boquete of Bajo Boquete?
Alto ligt naar het zuiden, bij Palmira
Bajo naar het noorden
Ik kan die Calle C niet vinden?
Kan het buiten de video niet vinden meer: matrassen waren overgedragen aan het O.M. daarna niets meer van vernomen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:
We hebben het gisteren over deze matrassen gehad en volgens mij vroeg iemand toen naar een link
gevonden langs de Pianista...niet gezegd waar. Ik begrijp...: de matrassen tonen aan dat de meisjes al hun bezittingen hadden??? en dachten terug te keren. Ook medicijnen gevonden waaruit zou blijken dat een van de meisjes verkouden was. (resfriada) Kan iemand helpen vertalen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:23 schreef ootjekatootje het volgende:
p deze video zojuist gepost door Jackie liggen op 09:30 de 2 matrassen in de struiken, ik spreek geen spaans dus weet niet waar ze gevonden kunnen zijn.
We hebben het gisteren over deze matrassen gehad en volgens mij vroeg iemand toen naar een link
Dat L. verkouden / grieperig / bronchitis-achtig was, was al vanaf het begin bekend, op basis van de verklaring van hun huisbazin.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef doorgaan het volgende:
[..]
gevonden langs de Pianista...niet gezegd waar. Ik begrijp...: de matrassen tonen aan dat de meisjes al hun bezittingen hadden en dachten terug te keren. Ook medicijnen gevonden waaruit zou blijken dat een van de meisjes verkouden was. (resfriada) Kan iemand helpen...
ik vind alvast deze: Hallan dos cuerpos en río de David; ... Oficiales de la Zona Policial de Bocas del Toro, ... NOTICIAS mayo 14, 2014 prensa.com ...(2 lichamen gevonden in rivier van David)quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:
n mei 2014 zijn er 2 lichamen gevonden, in hetzelfde gebied maar meer naar Bocas toe.
Omdat deze lichamen zijn overgedragen aan het OM Bocas del Toras (en dus niet aan Sinaproc) is die zaak niet gekoppeld geweest aan K&L. Ik vond in de media alleen artikelen die zeiden dat het niet K&L waren. (ok wie waren het dan wel?)
en deze: Cortez, oriundo del estado de Texas, es buscado por Panamá luego que los cuerpos de dos personas aparecieran enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro, en el occidente de ese país fronterizo con Costa Rica.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Ikzelf heb nog een grote vraag:
in mei 2014 zijn er 2 lichamen gevonden, in hetzelfde gebied maar meer naar Bocas toe.
Omdat deze lichamen zijn overgedragen aan het OM Bocas del Toras (en dus niet aan Sinaproc) is die zaak niet gekoppeld geweest aan K&L. Ik vond in de media alleen artikelen die zeiden dat het niet K&L waren. (ok wie waren het dan wel?)
Dit is de enige melding die ik erover kon vinden.
In zo'n licht bevolkt gebied:
binnen een maand 4 doden in de jungle...
Heeft Bocas ook een dorpsforum?
ALs hetzelfde stukje papier als in de nachtfoto is gevonden bij die matrassen geeft dat wel te denken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Dat L. verkouden / grieperig / bronchitis-achtig was, was al vanaf het begin bekend, op basis van de verklaring van hun huisbazin.
ik bedoel: blijkbaar medicijnen gevonden die op verkoudheid duiden: maar in welke verpakking en wat was dat dan voor medicijn...is dit met de ouders gedeeld? Misschien wel niet omdat we er niets over hebben gehoord? Maar kunnen ook medicijnen van anderen zijn. Hoe zat het met die ene spuit die gevonden was? Matrassen dus bij OM..indien op dna gecheckt...dan zou er al meer bekend moeten zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:02 schreef doorgaan het volgende:
ALs hetzelfde stukje papier als in de nachtfoto is gevonden bij die matrassen geeft dat wel te denken.
Bedankt Ootje voor je post. Jackie, ik heb ook veel gezocht, maar niets gevonden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gepost:
Je hebt de straat van de taalschool, Calle a Palmira Centro, zijstraat van Calle via Boquete in Alto.
Op Here zie je daaronder een zijstraat van de Palmira Centro.
Deze heeft weer vier zijstraten, eerste is Cale A, tweede is Cale B, derde weg is Calle C. In een rechte lijn onder de taalschool staat het enige huis met hetzelfde grijzen dak met luifel aan de voorzijde als dat van de hostel van K&L. Met daarnaast een rood zadeldak van de Buren, ook de indeling van de voortuin en de oprit kloppen met de aanzicht foto van hostel van K&L.
Hahaha echt? Nou, dit bewijst wel dat scenario's zonder scheermes en met een goed glas wijn geschreven dienen te worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef doorgaan het volgende:
enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro: begraven in een van de huizen van de eigenaar. Niet gevonden liggend in de jungle dus.
Ze vertellen dat in hun kamer, de medicijnen waren gevonden en dat één van hen verkouden was. Niet op het pad dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef doorgaan het volgende:
[..]
gevonden langs de Pianista...niet gezegd waar. Ik begrijp...: de matrassen tonen aan dat de meisjes al hun bezittingen hadden??? en dachten terug te keren. Ook medicijnen gevonden waaruit zou blijken dat een van de meisjes verkouden was. (resfriada) Kan iemand helpen vertalen?
Altijd zinvol. En wat een verhaal zeg. http://cmm.lefora.com/top(...)R-WI?page=-1?page=-1quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef doorgaan het volgende:
[..]
en deze: Cortez, oriundo del estado de Texas, es buscado por Panamá luego que los cuerpos de dos personas aparecieran enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro, en el occidente de ese país fronterizo con Costa Rica.
uit bron: http://www.laprensa.com.n(...)rtaran-a-sospechosos
Er gebeurt genoeg. Ik denk als je doorzoekt, wordt het een hele lijst. Of dat zinvol is weet ik niet.
in de video zijn ze aan het verbouwen, gezien de bouwmaterialen voor de deurquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:30 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb nog een keer naar het huis gekeken enzovoort. Misschien is het toch gezichtsbedrog dat het een schuine muur zou hebben? Misschien klopt Ootjes vondst toch wel? Ik kom er niet uit.
Is het huis niet hetzelfde dat we vlak ervoor zien in de video, bij dat bruggetje? Of is dat een ander huis? Er staat iig veel groen omheen.
Goed! dat je dat opheldert. Dank u.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef RapaNui het volgende:
Ze vertellen dat in hun kamer, de medicijnen waren gevonden en dat één van hen verkouden was. Niet op het pad dus.
Al hun bezittingen lagen ook in hun kamer. Terwijl de reporter dit vertelt, worden die matrassen in beeld gebracht. Dat verwart de boel.
Denk niet dat het zinvol is. Dat gaat over Wild Bill, die zit al jaren vast. Een uitgekauwd verhaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:58 schreef doorgaan het volgende:
[..]
en deze: Cortez, oriundo del estado de Texas, es buscado por Panamá luego que los cuerpos de dos personas aparecieran enterrados en una de sus propiedades en Bocas del Toro, en el occidente de ese país fronterizo con Costa Rica.
uit bron: http://www.laprensa.com.n(...)rtaran-a-sospechosos
Er gebeurt genoeg. Ik denk als je doorzoekt, wordt het een hele lijst. Of dat zinvol is weet ik niet.
Ik ben weer aan het zoeken:quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef RapaNui het volgende:
Ik wil geen roet in het eten gooien, maar het huis met rood dak (vd buren) zou groter moeten zijn dan dat van Miriam, toch? Op de satelliet foto is het kleiner dan het huis met blauw dak.
case closed voor de matrassen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:43 schreef doorgaan het volgende:
[..]
Ja, want die matrassen zorgen niet voor opheldering.
Nee we zoeken een roze huis met aan de rechterkant een wit huis met een rood dak, 2 deuren naar links als je ervoor staat, voor jouw huis dan, dacht ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef Gorraay het volgende:
Dit huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Rechtsboven het perceel van Spanish by the River Boquete.)
Tja ik ben het dus niet eens. Niet wel de lusten, niet de "lasten". Jij zal wel de laatste zijn die ik zal updaten over een excursie, gesponsord of niet gesponsord. Die laster aan mijn broek en die van andere evt. expeditieleden vergeet ik niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef 11en30 het volgende:
Ik haal de "expeditie" eruit zolang dit niet meer dan vage vakantieplannen betreft. Wanneer het concreter wordt, de tickets en verblijf van alle deelnemers aan de reis gefinancierd en geboekt zijn en er iets van plannen overlegd worden waaruit relevantie voor dit topic blijkt, kan er een spoiler voor de reis geopend worden. Eens?
Niemand vraagt om geld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:01 schreef Fogel het volgende:
Over de expeditie, het moet in ieder geval zeer duidelijk zijn dat het geen FOK!-expeditie is. FOK! staat er namelijk niet achter en heeft er niks mee te maken.
Dat sommige mensen op eigen initiatief op reis gaan dat moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar elke (openbare) vorm van werving/sponsoring hoort hier niet thuis.
En daar is dan ook niks mis meequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:02 schreef agter het volgende:
[..]
Niemand vraagt om geld.
En het is ook zeker niet uit naam van Fok. Gewoon een aantal geïnteresseerde mensen die daar wat uit willen zoeken.
Eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef MeloD het volgende:
[..]
Tja ik ben het dus niet eens. Niet wel de lusten, niet de "lasten". Jij zal wel de laatste zijn die ik zal updaten over een excursie, gesponsord of niet gesponsord. Die laster aan mijn broek en die van andere evt. expeditieleden vergeet ik niet.
Ah, okay! Duidelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
En daar is dan ook niks mis mee
Edit na de edit van de gequote post: natuurlijk kunnen jullie het er gewoon over hebben. Maar al dan niet verkapt om sponsoring vragen dat kan dan weer niet. Mijn reactie was overigens deels omdat er "FOK!-expeditie" als kop stond in een van de vorige versies van de OP, dus ik wilde het even duidelijk maken, da's alles.
100% mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:51 schreef MeloD het volgende:
[..]
Tja ik ben het dus niet eens. Niet wel de lusten, niet de "lasten". Jij zal wel de laatste zijn die ik zal updaten over een excursie, gesponsord of niet gesponsord. Die laster aan mijn broek en die van andere evt. expeditieleden vergeet ik niet.
Idem. Ik zit echt niet te wachten op een vakantieverslag en eventuele ontdekkingen horen imo niet op een forum thuis maar zouden discreet aan de contactpersoon doorgegeven moeten worden. Ik zie dus sowieso nergens mogelijkheden voor updates. En verder begrijp ik goed dat je er stevig van baalt dat ik campagne gevoerd heb tegen jullie fondsenwerving. Ik ben echter tevreden over het resultaat.quote:
eens, ook voor de expeditieleden zelf is het imo veiliger om niets op het forum te posten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Idem. Ik zit echt niet te wachten op een vakantieverslag en eventuele ontdekkingen horen imo niet op een forum thuis maar zouden discreet aan de contactpersoon doorgegeven moeten worden. Ik zie dus sowieso nergens mogelijkheden voor updates. En verder begrijp ik goed dat je er stevig van baalt dat ik campagne gevoerd heb tegen jullie fondsenwerving. Ik ben echter tevreden over het resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |