Ik ben er ook van overtuigd. Finca's en paddocks zijn met elkaar verbonden dat is zo simpel als wat. Ik vraag me alleen af of K&L met voorbedachte rade hebben gespeeld met dat idee. Dat lijkt me zo sterk. Als ze om 2 uur bij 1Q waren, dan konden ze echt wel een groffe inschatting maken hoe lang het zou duren om de andere kant te bereiken via PdM en dan helemaal naar het dal en de bewoonde wereld lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:32 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben er tenminste van overtuigd dat er een combinatie van paden is die dit mogelijk maakt.
Over al die paden is op internet niets te vinden. Wij verzamelen dit nauwgezet over een periode van 1 jaar, splintertje voor splintertje. Behalve de lokale bewoners weet niemand dit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:02 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Ik ben er ook van overtuigd. Finca's en paddocks zijn met elkaar verbonden dat is zo simpel als wat. Ik vraag me alleen af of K&L met voorbedachte rade hebben gespeeld met dat idee. Dat lijkt me zo sterk. Als ze om 2 uur bij 1Q waren, dan konden ze echt wel een groffe inschatting maken hoe lang het zou duren om de andere kant te bereiken via PdM en dan helemaal naar het dal en de bewoonde wereld lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogelijke locatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Mijn locatie zou op basis van dit uitzicht beter tussen Huis 12 en Q2 passen. Dit uitzicht klopt niet, of die lagere heuvels in de voorgrond (naar het noordoosten, links naast die donkere foto) staan niet op Google Earth.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:24 schreef 11en30 het volgende:
Goed werk!
Voor mij vergeefse moeite, ik zet al mijn koeien in op matteo's weitje.![]()
Volgens mij niet. Die foto op 2:16 is een drassig pad, die foto erna een foto van een quebrada, maar net zoals bij Kris en Lisanne bij Q1, een pad dat het kruist. Dat zie je ook op de volgende foto.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef 11en30 het volgende:
Volgen onze vrienden nou op de foto gemonteerd op 2:16 een quebrada als pad omhoog?
Ik heb geen enkele twijfel over matteo's lokatie. Nog geen miniprocent.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze 3-3,5 uur doorgestoomd zijn (en ook zolang terug) en ondertussen geen enkele foto of video gemaakt?
Dapper. Ik zou nooit al mijn kaarten op iets zetten, maar goed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:36 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele twijfel over matteo's lokatie. Nog geen miniprocent.
De verhoudingen van matteo's weitje kloppen uitstekend met de video. Ik verdubbel mijn inzet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dapper. Ik zou nooit al mijn kaarten op iets zetten, maar goed.
De paddock van Matteo is weids, glooiend en uitgestrekt. Niet zoals de paddock op Edwins video.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:38 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De verhoudingen van matteo's weitje kloppen uitstekend met de video. Ik verdubbel mijn inzet.
Dit geldt dus ook voor jou?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien dat jackie Baru kan aanschrijven, of hij de hutjes herkent?
Als hij zegt H13, is ie betrouwbaar en kunnen we verder. Zegt ie een andere plek, dan is het een charlatan en liegt ie iedereen voor.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:55 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat geldt voor mij? Ik hou me niet bezig met de nummering van Baru.
Je hebt het over H13. Dat is een nummering van Baru. Traagste kloon ever jij hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Coordinaten is nummering door geografen, niet door Baru.
Ja het is wat. En het dan nog "un pequeño viaje" noemen. Kun je nagaan wat een watjes wij zijn.quote:
Om foto's van Photobucket te plaatsen gebruik ik een sjabloon. Ik hoef dan alleen nog de bestandsnaam vóór .jpg in te vullen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef RapaNui het volgende:
@Mata; niet iedereen is goed in kaarten tekenen![]()
Ik heb gisteren enorm gestunteld om een foto te plaatsen vanuit photobucket.
Vandaag heb ik imgur gebruikt. Voorlopig geen photobucket voor mij. Als iemand dat van mij vraagt, dan zeg ik dat ik het niet kan.
Goeie tip, opgenomen in de OP.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:21 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Om foto's van Photobucket te plaatsen gebruik ik een sjabloon. Ik hoef dan alleen nog de bestandsnaam vóór .jpg in te vullen.
[ afbeelding ]
Als je de 'variabelen' even aanpast aan de url van je eigen PB-foto's, kun je het sjabloon gewoon overnemen.
Wat heeft de FOK!FAQ nou met deze OP te maken? Eruit ermee!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie tip, opgenomen in de OP.
Mensen komen hier om allerlei redenen, ook meelezers. Die kunnen deze tip gebruiken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat heeft de FOK!FAQ nou met deze OP te maken? Eruit ermee!
Je hebt gezien wat ze bij zich hadden? Jij denkt dat ze een meerdaagse trip gingen maken? Waar sliepen ze dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef jackie12 het volgende:
Nog een keer:
Kan heel goed zijn dat ze verschillende dingen er niet in gemonteerd hebben.
In die nieuwe (liefdes) video heb je op t eind 4 beeldjes. (rechtsboven volgen)
Na 4.37 min wordt er gefilmd en zie je het Pianista restaurant liggen.
Misschien dat ze hier die dag al begonnen met filmen maar er eenvoudigweg niet in hebben gemonteerd.
Ouwehoer. Weg met die offtopic troep!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen komen hier om allerlei redenen, ook meelezers. Die kunnen deze tip gebruiken.
De OP is een heel bont geheel van feiten, maandenlang onderzoek en nieuwe oude vragen die in andere vormen terugkomen.
Lever net zulk waardevol werk (voor anderen) aan als miura, Perico, Geruisloos, Domnivoor, jackie12 (het dag-eerder-scenario), ToniB, matteo, RapaNui, Gorraay en al die anderen die in de OP gekomen zijn, en je staat er ook tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |