abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149767117
Antwoorden voor Kris

Nieuws:

Tips Gorraay voor het gebruik van Photobucket
Vertaling van artikel "Familie van de Nederlandsen vertrouwt het OM niet" (El Siglo, vrijdag 16 mei 2014)

• Duidelijk filmpje dat het eerste deel van de Pianista laat zien, inclusief de paddocks en de hutjes aldaar - Screenshots van de Mirador tot de paddock

Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 16-02-2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van de wandeling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vondsten Lisanne en Kris
SPOILER
Algemene foto's
SPOILER
Interviews / getuigen
SPOILER
Zoekacties
SPOILER
Nieuwslinks
SPOILER
Informatie op video
SPOILER
Informatieve posts - update 14-02-2015
SPOILER
Vragenlijsten - update 16-02-2015
SPOILER
In de herhaling; de dierentuin
Kaart van Baru (voormalige gids uit Boquete)
• Zaak Lisanne en Kris op websleuths.com: deel 7
Overzichtskaart - Geruisloos - 09-12
Verschillende kaarten op een rijtje - 14-12
Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Analyses van de foto's
Overzicht en analyses van de telefoongegevens
Kaarten en luchtfoto's
Vondsten en coördinaten in Google Maps
Flora, fauna, klimaat, zon en maan
Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

In 2015 zal een aantal deelnemers van dit topic met eigen ogen het gebied betreden. Voor deze unieke FOK!expeditie is voorbereiding nodig door een aantal openstaande en belangrijke vragen te beantwoorden.

Dat kunnen we samen, net als het resultaat van 165+ topics sleuthing deze OP heeft opgeleverd.

Elke OP bevat een vraag. Als deze duidelijk beantwoord is, wordt die in de OP gezet en volgt er een nieuwe vraag over wat er met Lisanne en Kris gebeurd zou kunnen zijn en wij, vanaf de zolderkamertjes, deze al zouden kunnen beantwoorden.

Voor andere serieuze vormen van samenwerking of sponsoring, neem contact op met Domnivoor.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Centrale vraag 1
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 18-02-2015 21:26:02 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149767157
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Lutalo het volgende:
afbeelding ]

afbeelding ]

Zie gele "M"" die ik er met paint op gezet heb.
Daaraan denk ik dezelfde plek te herkennen.

Bovenste is voor mij sowieso gelijk aan de onderste.
De "still' van de video (middelste) ben ik niet zeker van.
die middelste foto die gele lijn meer naar boven. Die hogere heuvels.

Ja Toni bedankt, je hebt gelijk, wist ik wel, maar zette toch gele M verkeerd.
:)
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149767180
Laatste post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:00 schreef ToniB het volgende:

[..]

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149767243
De 2e M staat niet helemaal goed ingetekend maar hoort imo wel bij de 1e. Het 3e plaatje zie ik er niet in.
pi_149767606
Tweede M staat idd niet goed moet hoger zie bericht Tony.
Op de Bing map kun je draaien, dan kun je de "M" net zo plaatsen als je wilt, boven, onder, links, rechts, net zolang tot "M" plaatje van Matteo op dezelfde plek ligt als "M"van Tony.
Zie ook de wat kalere plek voor de "M"begint.
pi_149767630
Mata, misschien heb je wel gelijk over H13?

Deze link:
http://www.bing.com/maps/(...)_&mode=D&rtop=0~0~0~

Is te vinden in post #125 van Baru:
http://www.websleuths.com(...)0819341#post10819341

Hij heeft ook een attachment geplaatst waaop 2 finca's zijn omcirkeld. Een daarvan is dus de finca van de Vrienden (H13?).
Volgens Baru wordt de finca van Serracin permanent bewoond / bemand/ bemensd door personeel.
pi_149767639
@Lutalo: Nee hoor. De eerste M loopt langs de 2 hutjes. De tweede M ook (hoewel die wat verschoven en een flinke slag gedraaid moet worden maar dat maakt niet uit, hij volgt min of meer nog dezelfde glooiing).

Edit: Oh wacht Ik draai de nummers om. Anyhow rechts langs de huisjes naar beneden.

[ Bericht 4% gewijzigd door 11en30 op 17-02-2015 18:32:33 ]
pi_149767893
Wrong, zie onder.

[ Bericht 29% gewijzigd door El_Matador op 17-02-2015 19:04:28 ]

pi_149767974
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:26 schreef 11en30 het volgende:
@Lutalo: Nee hoor. De eerste M loopt langs de 2 hutjes. De tweede M ook (hoewel die wat verschoven en een flinke slag gedraaid moet worden maar dat maakt niet uit, hij volgt min of meer nog dezelfde glooiing).

Edit: Oh wacht Ik draai de nummers om. Anyhow rechts langs de huisjes naar beneden.
Ik moet mezelf corrigeren, ben ff gaan wandelen met Bing, de "M" van Tony is niet exact dezelfde plek als Matteo, ze zijn wel in 1 Bing beeld te vangen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lutalo op 17-02-2015 21:03:50 ]
pi_149768297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:12 schreef Lutalo het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:55 schreef Lutalo het volgende:
afbeelding ]

afbeelding ]

Zie gele "M"" die ik er met paint op gezet heb.
Daaraan denk ik dezelfde plek te herkennen.

Bovenste is voor mij sowieso gelijk aan de onderste.
De "still' van de video (middelste) ben ik niet zeker van.

Ja Toni bedankt, je hebt gelijk, wist ik wel, maar zette toch gele M verkeerd.
:)
klopt. Hier heuvels goed aangegeven.

is niet dezelfde plek als de hutjes van familie S.
1 = plek waar ik bedoel.
En waar ik een 2 heb gezet is de plek zoals hier algemeen aangenomen fam. S)
pi_149768302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:35 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik moet mezelf corrigeren, ben ff gaan wandelen met Bing, de "M" van Tony is niet exact dezelfde plek als Matteo, ze zijn wel in 1 Bing beeld te vangen.
Mooi beeld.

25 is dus net iets ten noorden van Matteo's Huis 13. Is dat waar Toni het plaatst, ik heb hem iets verder naar het noorden, gebaseerd op die coordinaten?

[ Bericht 5% gewijzigd door El_Matador op 17-02-2015 21:08:26 ]

pi_149768320
@EM: De 2 op jouw kaart is volgens mij de 2 (Serracin) van ToniB. Zijn 1 (paddock) ligt meer naar op wat op jouw kaart het westen zou zijn, op het andere/middelste open stuk.
pi_149768351
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat hier als B staat (eerste link) is Huis 12, onbekend van wie. Huis 13 (Serracin), waar matteo_111 de hutjes plaatst, ligt verder naar het oosten op die grotere paddock. In de noordwesthoek daarvan plaatst ToniB de huisjes.

Even het plaatje hier, dat praat makkelijker:

[ afbeelding ]

Duidelijker zo? ;)
nee nee nee!
pi_149768384
@El_Matador ik weet niks van coördinaten, ben alleen gaan wandelen met de Bing Map van Baru
pi_149768491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:45 schreef ToniB het volgende:

[..]

nee nee nee!
Rustig, rustig, ik zie wat je bedoelt, ik baseerde de plek op coordinaten die RapaNui doorgaf...

Zo klopt ie wel?

pi_149768639
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Rustig, rustig, ik zie wat je bedoelt, ik baseerde de plek op coordinaten die RapaNui doorgaf...

Zo klopt ie wel?

[ afbeelding ]
pff, kreeg bijna een hartaanval!...haha
Soms wil je wel door die pc kruipen en het even aanwijzen wat je bedoeld. Het frustreert soms zo als men je niet goed begrijpt. Enfin, probleem opgelost, het staat nu op de juiste plek.
pi_149768650
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo klopt ie wel?
Volgens mij wel vwb 1-3. Is 4 en 5 al zeker?
pi_149769145
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:53 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Volgens mij wel vwb 1-3. Is 4 en 5 al zeker?
OP is ook geupdate met de nieuwe hoogte en coordinaten van ToniB. Vertaling van "zijn" artikel wordt gelinkt.

Andere inzichten over de hutjes op de paddocks?

pi_149770159
Overzicht en analyses van de telefoongegevens
SPOILER

pi_149770297
Analyses van de foto's
SPOILER

pi_149770374
Kaarten en luchtfoto's
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 18-02-2015 18:41:35 ]

pi_149770767
Vondsten en coördinaten in Google Maps - update 14-02-2015
SPOILER

pi_149770873
Flora, fauna, klimaat, zon en maan

SPOILER

pi_149771399
heb geprobeerd een panorama foto te creëren van de paddock.
Misschien helpt het om een nog beter inzicht te krijgen.
pi_149771426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef ToniB het volgende:
heb geprobeerd een panorama foto te creëren van de paddock.
Misschien helpt het om een nog beter inzicht te krijgen.
[ afbeelding ]
zou hem eigenlijk rond moeten maken maar daar heb ik geen programma voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')