abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149954381
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef El_Matador het volgende:
De mogelijkheden:

- de onhandige/evil gids
- de jongens uit het hostel (die acht ik het meest waarschijnlijk)
- de psychopaat (zo goed als onwaarschijnlijk, met dit gebied is de kans dat je net die ene bloeddorstige psychopaat treft zo bizar klein)
- de lokale bende (die kans zit er, zeker gezien Osman V. zeker in)

Zijn er meer?
Het is allemaal wel heel braaf, nauwelijks BNW-waardig.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_149954430
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Las toevallig net vanochtend ergens een stukje over jonge goedopgeleide nuchtere vrouwen die werkelijk bij iedereen in de auto stappen voor een lift in het buitenland. Levensgevaarlijk. Nederlandse vrouwen zijn sowieso extreem naïef en goedgelovig.
Heb je een link?
pi_149954458
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:24 schreef kuil het volgende:

[..]

Heb je een link?
Nee niet bewaard, dan moet ik ff goed nadenken waar ik het zag en hoe ik daar terecht kwam.
pi_149954663
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Las toevallig net vanochtend ergens een stukje over jonge goedopgeleide nuchtere vrouwen die werkelijk bij iedereen in de auto stappen voor een lift in het buitenland. Levensgevaarlijk. Nederlandse vrouwen zijn sowieso extreem naïef en goedgelovig.
Onbegrijpelijk maar inderdaad realiteit.
pi_149954685
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hij is geen beëdigd professioneel gids in Boquete. En wat ik logisch vind bepaal ik zelf wel. Verder heb ik nog nooit gepost over valse oproepen en fototijden dus waar je dat nou weer vandaan tovert is mij een raadsel.
wie geeft/neemt die beëdigingen af ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149954827
Duurde ff want ik ben ook naïef en goedgelovig maar ik ga toch maar geen vreemde mannen wijzer maken over jonge vrouwen hun auto in krijgen. :')
pi_149955414
quote:
12s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef El_Matador het volgende:
De mogelijkheden:

- de onhandige/evil gids
- de jongens uit het hostel (die acht ik het meest waarschijnlijk)
- de psychopaat (zo goed als onwaarschijnlijk, met dit gebied is de kans dat je net die ene bloeddorstige psychopaat treft zo bizar klein)
- de lokale bende (die kans zit er, zeker gezien Osman V. zeker in)

Zijn er meer?
Die H voldoet wel aan alle eisen, K&L zouden hem al in de voorgaande dagen gesproken kunnen hebben. Op een terrasje, bij het hostel (zijn vader doet er ook zaken mee) in de winkel, tijdens het geven van een lift/taxiritje, aan de bar of in een restaurant.
pi_149955448
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef gynaika het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk maar inderdaad realiteit.
Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook vaak genoeg heb gedaan. :@
pi_149955526
deze Mriador, de foto waar ook K&L op staan

is niet dezelfde plek waar deze man staat en zegt aan deze kant chiriqui en aan deze kant Bocas del Toro .
(is geen duidelijke foto maar toch.)
pi_149955747
Klopt volgens mij, Toni.

De bovenste foto, de film van de man die heen en weer loopt op de mirador en eva's stukje geven mij sterk de indruk dat het lijkt alsof je aankomt en vertrekt aan dezelfde kant van een berg, een halve cirkel loopt, een ruime u-turn, en dus een loop gaat maken. Zou mooi zijn als de expeditie ter plaatse (een vrouw) kan (laten) checken of dat irl en in het grotere geheel ook dit gevoel geeft.
pi_149956053
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef 11en30 het volgende:
Klopt volgens mij, Toni.

De bovenste foto, de film van de man die heen en weer loopt op de mirador en eva's stukje geven mij sterk de indruk dat het lijkt alsof je aankomt en vertrekt aan dezelfde kant van een berg, een halve cirkel loopt, een ruime u-turn, en dus een loop gaat maken. Zou mooi zijn als de expeditie ter plaatse (een vrouw) kan (laten) checken of dat irl en in het grotere geheel ook dit gevoel geeft.
De boomstronk om de onderste foto (still) is niet dezelfde als op de foto erboven. Die is veel te hoog.
De bovenste foto is de plek waar Lisanne stond. Zoals eerder gepost zijn de ouders van K op een andere mirador geweest of hebben ze net de bomen weer gekapt zodat het uitzicht op de bovenste foto klopt?
pi_149956348
Als de dag eerder hypothese klopt dan missen we dus getuigen op 1 april.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149956700
quote:
19s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef El_Matador het volgende:
Eerder "hey, wij weten nog een leuke waterval" door andere buitenlanders meegelokt.
Dat is plausibel, alleen, dan zouden het geen toeristen moeten zijn die binnen enkele dagen Panama zouden hebben verlaten.
Een betrokkene moet rustig de tijd hebben gehad om K&L (levend of dood) en hun spullen helemaal naar de kabelbruggen te verplaatsen, op zo'n manier, dat ze 2 maanden later gevonden werden.
pi_149956708
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoals eerder gepost zijn de ouders van K op een andere mirador geweest of hebben ze net de bomen weer gekapt zodat het uitzicht op de bovenste foto klopt?
Volgens mij zijn de ouders op dezelfde mirador geweest als K en L, eva, de heen en weer lopende man met draaiende camera, en de bovenste foto in Toni's post. F gaat op die verhoging zitten waar dat lapje stof op ligt en de zwarte dichtgeknoopte vuilniszak voor staat.

(En volgens mij is dat lokatie M2, de mirador volgens Baru, op Mata's kaart)

[ Bericht 1% gewijzigd door 11en30 op 23-02-2015 16:00:29 ]
pi_149956797
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dat is plausibel, alleen, dan zouden het geen toeristen moeten zijn die binnen enkele dagen Panama zouden hebben verlaten.
Een betrokkene moet rustig de tijd hebben gehad om K&L (levend of dood) en hun spullen helemaal naar de kabelbruggen te verplaatsen, op zo'n manier, dat ze 2 maanden later gevonden werden.
Waarom? Gewoon op het bureau van BP leggen en een verhaal erbij verzinnen.
pi_149957125
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Waarom? Gewoon op het bureau van BP leggen en een verhaal erbij verzinnen.
O, ja, da's waar ook! O-)
pi_149957170
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:59 schreef RapaNui het volgende:

[..]

O, ja, da's waar ook! O-)
Er is geen enkel bewijs dat de resten ooit in de buurt van de Culebra zijn geweest. Daarom willen ze wsl bodemmonsters.
pi_149957362
quote:
19s.gif Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En je weet zeker dat dat dit bruggetje is? Hoe weet je dat dan?

Door het plotten van de huizen op het alleronderste deel van de Pianista zou je het makkelijk moeten kunnen lokaliseren, mijn Pianista begint waar Google Earth slecht wordt, dus na dit deel.

Het huis van Oliva de K. is volgens mij nooit in beeld geweest? :?
Er staan diverse video's in de OP's van de topics die jij opent.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149957466
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Er is geen enkel bewijs dat de resten ooit in de buurt van de Culebra zijn geweest. Daarom willen ze wsl bodemmonsters.
Slim!
Make my day!
pi_149957515
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De boomstronk om de onderste foto (still) is niet dezelfde als op de foto erboven. Die is veel te hoog.
De bovenste foto is de plek waar Lisanne stond. Zoals eerder gepost zijn de ouders van K op een andere mirador geweest of hebben ze net de bomen weer gekapt zodat het uitzicht op de bovenste foto klopt?
De ouders zijn in AFK op dezelfde plek geweest als Kris en Lisanne en ook op dezelfde plek als Eva Wiessing. Te herkennen aan boomstronken enzo.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149957977
er lopen daar wel degelijk paranoïde schizofrene (gevaarlijke) koeien (stieren) rond

https://unbilletedeida.wo(...)-cerro-punta-panama/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_149957992
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:37 schreef 11en30 het volgende:
Duurde ff want ik ben ook naïef en goedgelovig maar ik ga toch maar geen vreemde mannen wijzer maken over jonge vrouwen hun auto in krijgen. :')
Volgens mij heb ik ook een keer een verhaal van dezelfde strekking in een krant gelezen, vandaar dat ik me het afvroeg.

Kwam nog wel dit artikel tegen over Nederlanders die in het buitenland onverantwoorde risico's nemen: http://www.nrcreader.nl/artikel/6623/overmoed-in-vakantietijd
pi_149958991
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 16:13 schreef Lutalo het volgende:

[..]

De ouders zijn in AFK op dezelfde plek geweest als Kris en Lisanne en ook op dezelfde plek als Eva Wiessing. Te herkennen aan boomstronken enzo.
Prima, dat neem ik dan aan.
pi_149959158
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef jackie12 het volgende:
Mijn scenario was in augustus en blijft in februari dat ik denk dat Feliciano hen een lift heeft gegeven vanaf hun hostel en dat Kris en Lisanne onverwachts mee konden.
Ik denk het niet...dat komt ooit uit en dan hangt hij letterlijk misschien wel.
pi_149959177
even wat foto's van de mirador(s) op een rijtje

1.

2. ben de bron kwijt

3. stil uit onderstaande video

4. stil uit onderstaande video

5. AFK

6. nos http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html

7. plinio fb:

8. telemetro (volgens mij niet op dezelfde mirador als K&L)

9. vanuit een ander hoek gefilmd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')