Het is allemaal wel heel braaf, nauwelijks BNW-waardig.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef El_Matador het volgende:
De mogelijkheden:
- de onhandige/evil gids
- de jongens uit het hostel (die acht ik het meest waarschijnlijk)
- de psychopaat (zo goed als onwaarschijnlijk, met dit gebied is de kans dat je net die ene bloeddorstige psychopaat treft zo bizar klein)
- de lokale bende (die kans zit er, zeker gezien Osman V. zeker in)
Zijn er meer?
Heb je een link?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Las toevallig net vanochtend ergens een stukje over jonge goedopgeleide nuchtere vrouwen die werkelijk bij iedereen in de auto stappen voor een lift in het buitenland. Levensgevaarlijk. Nederlandse vrouwen zijn sowieso extreem naïef en goedgelovig.
Onbegrijpelijk maar inderdaad realiteit.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Las toevallig net vanochtend ergens een stukje over jonge goedopgeleide nuchtere vrouwen die werkelijk bij iedereen in de auto stappen voor een lift in het buitenland. Levensgevaarlijk. Nederlandse vrouwen zijn sowieso extreem naïef en goedgelovig.
wie geeft/neemt die beëdigingen af ?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hij is geen beëdigd professioneel gids in Boquete. En wat ik logisch vind bepaal ik zelf wel. Verder heb ik nog nooit gepost over valse oproepen en fototijden dus waar je dat nou weer vandaan tovert is mij een raadsel.
Die H voldoet wel aan alle eisen, K&L zouden hem al in de voorgaande dagen gesproken kunnen hebben. Op een terrasje, bij het hostel (zijn vader doet er ook zaken mee) in de winkel, tijdens het geven van een lift/taxiritje, aan de bar of in een restaurant.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef El_Matador het volgende:
De mogelijkheden:
- de onhandige/evil gids
- de jongens uit het hostel (die acht ik het meest waarschijnlijk)
- de psychopaat (zo goed als onwaarschijnlijk, met dit gebied is de kans dat je net die ene bloeddorstige psychopaat treft zo bizar klein)
- de lokale bende (die kans zit er, zeker gezien Osman V. zeker in)
Zijn er meer?
Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook vaak genoeg heb gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef gynaika het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk maar inderdaad realiteit.
De boomstronk om de onderste foto (still) is niet dezelfde als op de foto erboven. Die is veel te hoog.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef 11en30 het volgende:
Klopt volgens mij, Toni.
De bovenste foto, de film van de man die heen en weer loopt op de mirador en eva's stukje geven mij sterk de indruk dat het lijkt alsof je aankomt en vertrekt aan dezelfde kant van een berg, een halve cirkel loopt, een ruime u-turn, en dus een loop gaat maken. Zou mooi zijn als de expeditie ter plaatse (een vrouw) kan (laten) checken of dat irl en in het grotere geheel ook dit gevoel geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is plausibel, alleen, dan zouden het geen toeristen moeten zijn die binnen enkele dagen Panama zouden hebben verlaten.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef El_Matador het volgende:
Eerder "hey, wij weten nog een leuke waterval" door andere buitenlanders meegelokt.
Volgens mij zijn de ouders op dezelfde mirador geweest als K en L, eva, de heen en weer lopende man met draaiende camera, en de bovenste foto in Toni's post. F gaat op die verhoging zitten waar dat lapje stof op ligt en de zwarte dichtgeknoopte vuilniszak voor staat.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost zijn de ouders van K op een andere mirador geweest of hebben ze net de bomen weer gekapt zodat het uitzicht op de bovenste foto klopt?
Waarom? Gewoon op het bureau van BP leggen en een verhaal erbij verzinnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat is plausibel, alleen, dan zouden het geen toeristen moeten zijn die binnen enkele dagen Panama zouden hebben verlaten.
Een betrokkene moet rustig de tijd hebben gehad om K&L (levend of dood) en hun spullen helemaal naar de kabelbruggen te verplaatsen, op zo'n manier, dat ze 2 maanden later gevonden werden.
O, ja, da's waar ook!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon op het bureau van BP leggen en een verhaal erbij verzinnen.
Er is geen enkel bewijs dat de resten ooit in de buurt van de Culebra zijn geweest. Daarom willen ze wsl bodemmonsters.quote:
Er staan diverse video's in de OP's van de topics die jij opent.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je weet zeker dat dat dit bruggetje is? Hoe weet je dat dan?
Door het plotten van de huizen op het alleronderste deel van de Pianista zou je het makkelijk moeten kunnen lokaliseren, mijn Pianista begint waar Google Earth slecht wordt, dus na dit deel.
Het huis van Oliva de K. is volgens mij nooit in beeld geweest?
Slim!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat de resten ooit in de buurt van de Culebra zijn geweest. Daarom willen ze wsl bodemmonsters.
De ouders zijn in AFK op dezelfde plek geweest als Kris en Lisanne en ook op dezelfde plek als Eva Wiessing. Te herkennen aan boomstronken enzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De boomstronk om de onderste foto (still) is niet dezelfde als op de foto erboven. Die is veel te hoog.
De bovenste foto is de plek waar Lisanne stond. Zoals eerder gepost zijn de ouders van K op een andere mirador geweest of hebben ze net de bomen weer gekapt zodat het uitzicht op de bovenste foto klopt?
Volgens mij heb ik ook een keer een verhaal van dezelfde strekking in een krant gelezen, vandaar dat ik me het afvroeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:37 schreef 11en30 het volgende:
Duurde ff want ik ben ook naïef en goedgelovig maar ik ga toch maar geen vreemde mannen wijzer maken over jonge vrouwen hun auto in krijgen.
Prima, dat neem ik dan aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:13 schreef Lutalo het volgende:
[..]
De ouders zijn in AFK op dezelfde plek geweest als Kris en Lisanne en ook op dezelfde plek als Eva Wiessing. Te herkennen aan boomstronken enzo.
Ik denk het niet...dat komt ooit uit en dan hangt hij letterlijk misschien wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef jackie12 het volgende:
Mijn scenario was in augustus en blijft in februari dat ik denk dat Feliciano hen een lift heeft gegeven vanaf hun hostel en dat Kris en Lisanne onverwachts mee konden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |