Het is allemaal wel heel braaf, nauwelijks BNW-waardig.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef El_Matador het volgende:
De mogelijkheden:
- de onhandige/evil gids
- de jongens uit het hostel (die acht ik het meest waarschijnlijk)
- de psychopaat (zo goed als onwaarschijnlijk, met dit gebied is de kans dat je net die ene bloeddorstige psychopaat treft zo bizar klein)
- de lokale bende (die kans zit er, zeker gezien Osman V. zeker in)
Zijn er meer?
Heb je een link?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Las toevallig net vanochtend ergens een stukje over jonge goedopgeleide nuchtere vrouwen die werkelijk bij iedereen in de auto stappen voor een lift in het buitenland. Levensgevaarlijk. Nederlandse vrouwen zijn sowieso extreem naïef en goedgelovig.
Onbegrijpelijk maar inderdaad realiteit.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:21 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Las toevallig net vanochtend ergens een stukje over jonge goedopgeleide nuchtere vrouwen die werkelijk bij iedereen in de auto stappen voor een lift in het buitenland. Levensgevaarlijk. Nederlandse vrouwen zijn sowieso extreem naïef en goedgelovig.
wie geeft/neemt die beëdigingen af ?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hij is geen beëdigd professioneel gids in Boquete. En wat ik logisch vind bepaal ik zelf wel. Verder heb ik nog nooit gepost over valse oproepen en fototijden dus waar je dat nou weer vandaan tovert is mij een raadsel.
Die H voldoet wel aan alle eisen, K&L zouden hem al in de voorgaande dagen gesproken kunnen hebben. Op een terrasje, bij het hostel (zijn vader doet er ook zaken mee) in de winkel, tijdens het geven van een lift/taxiritje, aan de bar of in een restaurant.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef El_Matador het volgende:
De mogelijkheden:
- de onhandige/evil gids
- de jongens uit het hostel (die acht ik het meest waarschijnlijk)
- de psychopaat (zo goed als onwaarschijnlijk, met dit gebied is de kans dat je net die ene bloeddorstige psychopaat treft zo bizar klein)
- de lokale bende (die kans zit er, zeker gezien Osman V. zeker in)
Zijn er meer?
Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook vaak genoeg heb gedaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef gynaika het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk maar inderdaad realiteit.
De boomstronk om de onderste foto (still) is niet dezelfde als op de foto erboven. Die is veel te hoog.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:12 schreef 11en30 het volgende:
Klopt volgens mij, Toni.
De bovenste foto, de film van de man die heen en weer loopt op de mirador en eva's stukje geven mij sterk de indruk dat het lijkt alsof je aankomt en vertrekt aan dezelfde kant van een berg, een halve cirkel loopt, een ruime u-turn, en dus een loop gaat maken. Zou mooi zijn als de expeditie ter plaatse (een vrouw) kan (laten) checken of dat irl en in het grotere geheel ook dit gevoel geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is plausibel, alleen, dan zouden het geen toeristen moeten zijn die binnen enkele dagen Panama zouden hebben verlaten.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef El_Matador het volgende:
Eerder "hey, wij weten nog een leuke waterval" door andere buitenlanders meegelokt.
Volgens mij zijn de ouders op dezelfde mirador geweest als K en L, eva, de heen en weer lopende man met draaiende camera, en de bovenste foto in Toni's post. F gaat op die verhoging zitten waar dat lapje stof op ligt en de zwarte dichtgeknoopte vuilniszak voor staat.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost zijn de ouders van K op een andere mirador geweest of hebben ze net de bomen weer gekapt zodat het uitzicht op de bovenste foto klopt?
Waarom? Gewoon op het bureau van BP leggen en een verhaal erbij verzinnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Dat is plausibel, alleen, dan zouden het geen toeristen moeten zijn die binnen enkele dagen Panama zouden hebben verlaten.
Een betrokkene moet rustig de tijd hebben gehad om K&L (levend of dood) en hun spullen helemaal naar de kabelbruggen te verplaatsen, op zo'n manier, dat ze 2 maanden later gevonden werden.
O, ja, da's waar ook!quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon op het bureau van BP leggen en een verhaal erbij verzinnen.
Er is geen enkel bewijs dat de resten ooit in de buurt van de Culebra zijn geweest. Daarom willen ze wsl bodemmonsters.quote:
Er staan diverse video's in de OP's van de topics die jij opent.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je weet zeker dat dat dit bruggetje is? Hoe weet je dat dan?
Door het plotten van de huizen op het alleronderste deel van de Pianista zou je het makkelijk moeten kunnen lokaliseren, mijn Pianista begint waar Google Earth slecht wordt, dus na dit deel.
Het huis van Oliva de K. is volgens mij nooit in beeld geweest?
Slim!quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat de resten ooit in de buurt van de Culebra zijn geweest. Daarom willen ze wsl bodemmonsters.
De ouders zijn in AFK op dezelfde plek geweest als Kris en Lisanne en ook op dezelfde plek als Eva Wiessing. Te herkennen aan boomstronken enzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De boomstronk om de onderste foto (still) is niet dezelfde als op de foto erboven. Die is veel te hoog.
De bovenste foto is de plek waar Lisanne stond. Zoals eerder gepost zijn de ouders van K op een andere mirador geweest of hebben ze net de bomen weer gekapt zodat het uitzicht op de bovenste foto klopt?
Volgens mij heb ik ook een keer een verhaal van dezelfde strekking in een krant gelezen, vandaar dat ik me het afvroeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:37 schreef 11en30 het volgende:
Duurde ff want ik ben ook naïef en goedgelovig maar ik ga toch maar geen vreemde mannen wijzer maken over jonge vrouwen hun auto in krijgen.
Prima, dat neem ik dan aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:13 schreef Lutalo het volgende:
[..]
De ouders zijn in AFK op dezelfde plek geweest als Kris en Lisanne en ook op dezelfde plek als Eva Wiessing. Te herkennen aan boomstronken enzo.
Ik denk het niet...dat komt ooit uit en dan hangt hij letterlijk misschien wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef jackie12 het volgende:
Mijn scenario was in augustus en blijft in februari dat ik denk dat Feliciano hen een lift heeft gegeven vanaf hun hostel en dat Kris en Lisanne onverwachts mee konden.
Waarom zou F. daar dan over liegen, met een groot risico dat dat uiteindelijk uit komt?quote:Op maandag 23 februari 2015 15:33 schreef jackie12 het volgende:
Mijn scenario was in augustus en blijft in februari dat ik denk dat Feliciano hen een lift heeft gegeven vanaf hun hostel en dat Kris en Lisanne onverwachts mee konden.
hmm, hij is zelf als één van de eerste die berg omhoog gegaan en vroeg aan Martina op 3 april of zij de meisjes had gezien, nam zelfs nog wat fruit mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:14 schreef kuil het volgende:
[..]
Waarom zou F. daar dan over liegen, met een groot risico dat dat uiteindelijk uit komt?
Waarom wist F. dan niet direct in welk gebied K&L gezocht moesten worden?
Waarom blijf je maar focussen op dezelfde man terwijl ze in het geval van een lift net zo goed met iemand anders zouden kunnen zijn meegereden?
Volgens de vinders wel. Volgens de fotomakers wel. En volgens Pittí wel. Officieel wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Er is geen enkel bewijs dat de resten ooit in de buurt van de Culebra zijn geweest. Daarom willen ze wsl bodemmonsters.
Precies op de grens van land en bos, als ik het zo begrijpquote:Again, very pretty countryside, steadily climbing, the cloud forest getting closer and closer. Right at the tree line entrance to the cloud forest there was a fence, a locked gate and a sign ~ Private Property No Admittance. Curses!!! A little disappointed, we walked back to town.
Mooi overzicht, OPwaardige post imo.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef ToniB het volgende:
8. telemetro (volgens mij niet op dezelfde mirador als K&L)
[ afbeelding ]
Een heel aannemelijke mogelijkheid.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:32 schreef ToniB het volgende:
[..]
Wat nou als hij wel zijn zoon als gids heeft aangeboden en verder nergens bij betrokken was die dag. Volgende dag meiden halen, komen niet, sleutel halen, kamer bekijken, dan 's avonds nog eens terug komen en aangifte doen. Ondertussen zoon gesproken die zegt nee hoor alles ging prima, heb ze bij de weg (restaurant) terug gebracht. Om zoon te beschermen niet genoemd bij politie. Voelt zich echter zeer verantwoordelijk en gaat zelf zoektochten organiseren.
Ander hek.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Even terugkomend op dat beruchte hek en waar zich dat zou bevinden:
[..]
Precies op de grens van land en bos, als ik het zo begrijp
groot risico? Waarom zou iemand zn mond opentrekken? Loyaliteit is groot daar.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:14 schreef kuil het volgende:
[..]
Waarom zou F. daar dan over liegen, met een groot risico dat dat uiteindelijk uit komt?
Waarom wist F. dan niet direct in welk gebied K&L gezocht moesten worden?
Waarom blijf je maar focussen op dezelfde man terwijl ze in het geval van een lift net zo goed met iemand anders zouden kunnen zijn meegereden?
Wat hangen daar van die rode zakjes in de bomen achter de koe?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:30 schreef StaceySinger het volgende:
er lopen daar wel degelijk paranoïde schizofrene (gevaarlijke) koeien (stieren) rond
[ afbeelding ]
https://unbilletedeida.wo(...)-cerro-punta-panama/
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:14 schreef kuil het volgende:
[..]
Waarom zou F. daar dan over liegen, met een groot risico dat dat uiteindelijk uit komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wist F. dan niet direct in welk gebied K&L gezocht moesten worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom blijf je maar focussen op dezelfde man terwijl ze in het geval van een lift net zo goed met iemand anders zouden kunnen zijn meegereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
via een linkje naar betreffende post dan, de op moet niet te veel uitgebreid worden zag ik voorbij komen.quote:![]()
je mag het nummeren zoals je wilt.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:39 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mooi overzicht, OPwaardige post imo.
(alleen 8. is afwijkend en zou ik dan als laatste nummeren)![]()
inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2015 17:32 schreef ToniB het volgende:
[..]
hmm, hij is zelf als één van de eerste die berg omhoog gegaan en vroeg aan Martina op 3 april of zij de meisjes had gezien, nam zelfs nog wat fruit mee.
Wat nou als hij wel zijn zoon als gids heeft aangeboden en verder nergens bij betrokken was die dag. Volgende dag meiden halen, komen niet, sleutel halen, kamer bekijken, dan 's avonds nog eens terug komen en aangifte doen. Ondertussen zoon gesproken die zegt nee hoor alles ging prima, heb ze bij de weg (restaurant) terug gebracht. Om zoon te beschermen niet genoemd bij politie. Voelt zich echter zeer verantwoordelijk en gaat zelf zoektochten organiseren.![]()
Rechtsaf naar de Mirador, rechtdoor naar Horqueta...quote:Op maandag 23 februari 2015 01:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de Master of the Mountain zelf zegt, in deze welbekende video op 1:07:
Op deze y-sprong ga je links op een lang kronkelig pad naar Horqueta.. en de rechtertak voert naar de Mirador van El Pianista. Ook een belangrijk beslismoment, waarbij het niet duidelijk is waar je heen moet.
Maar welk pad van die 2 is dan onderdeel van de eigenlijke Pianista trail?Wie dit leest is gek![]()
Stel dat hij/iemand ze 1 april nog even een slinger omhoog heeft gegeven met auto, dan klopt van alle getuigenverklaringen alleen de datum niet. En de kleding. 31 Maart: Pfffff toch wel erg warm in een lycra, morgen maar een korte jeans aan. En alles past in het scenario.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:32 schreef ToniB het volgende:
[..]
hmm, hij is zelf als één van de eerste die berg omhoog gegaan en vroeg aan Martina op 3 april of zij de meisjes had gezien, nam zelfs nog wat fruit mee.![]()
Sorry. Het hek van de offline gehaalde routebeschrijving met daarbij de vrouw in regenkleding is volgens mij niet een hek waar verboden toegang borden op hingen.quote:![]()
plausibelquote:Op maandag 23 februari 2015 17:32 schreef ToniB het volgende:
hmm, hij is zelf als één van de eerste die berg omhoog gegaan en vroeg aan Martina op 3 april of zij de meisjes had gezien, nam zelfs nog wat fruit mee.
Wat nou als hij wel zijn zoon als gids heeft aangeboden en verder nergens bij betrokken was die dag. Volgende dag meiden halen, komen niet, sleutel halen, kamer bekijken, dan 's avonds nog eens terug komen en aangifte doen. Ondertussen zoon gesproken die zegt nee hoor alles ging prima, heb ze bij de weg (restaurant) terug gebracht. Om zoon te beschermen niet genoemd bij politie. Voelt zich echter zeer verantwoordelijk en gaat zelf zoektochten organiseren.![]()
Ben blij dat je dit aanhaalt. Roep dit al maanden.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:29 schreef Lutalo het volgende:
Tijdlijn
Kris en Lisanne
Foto 491 waterflesje boomstronk 12.03
Foto's Mirador 13.00
Vlgs de ouders zijn ze ca 11.00 aan de tocht begonnen (ook bij restaurant El Pianista?) Niet bekend is uit welk gegeven dit is afgeleid.
Video AFK
Ca 5.30 bij het begin vd pianista trail.
Er komt een truck aan ze gaan even aan de kant.
Dat is bij het Pianista restaurant.
Ca 5.45 vertrek begin pad el Pianista
"We zijn nu ong. een half uurtje de Pianista op en dit is waar de meiden liepen om ong. 12.00 uur op 1 april, toen was het nog leuk".
6.15 dichtbij het pad waar het bos/de jungle begint; het fotomoment- nr 491- van Kris met waterflesje boomstam is op deze video niet te zien.
Ca 8.00 op de top vd Pianista.
Video Eva Wiessing.
Ze begint de video met 'Hier zijn Kris en Lisanne naar boven gegaan.'
'Hier' is bij een steen met een oranje pijl erop. Het fotomoment (491) is een eindje verder in de video.
"Het kost ons ruim 2 uur om de top te bereiken."
Vanaf welk punt gerekend? Vanaf het punt waar de video begint?
Op de top wijst ze op het evt. uitzicht op de Stille Oceaan ( idd niet beide oceanen) het pad waar ze vandaan komt en waar ze weer terug moet ligt rechts op de video, achter haar.
Voor iedereen: bekijk de video Benefits en kijk hoe lang ze er over doen
Bekijk AFK en kijk hoe lang ze er over doen
Bekijk Eva en bekijk hoe lang ze er over doet
Bekijk de foto's van alle hikers die de Pianista hebben gedaan; ze maken allemaal foto's van het begin (restaurant, rivierovergang etc)
Als Kris en Lisanne met een taxi zijn afgezet bij het restaurant zullen er ongetwijfeld foto's zijn van het begin.
1- Ze hebben foto's gemaakt van het restaurant: Kun je dan binnen 2 uur op de top komen?
Ik denk van niet
2- De eerste foto is van na de rivierenovergang. Dan de vraag:waarom niet eerder foto's?
Ik denk omdat ze toen in de auto zaten.
Foto 11.05 uur en ik denk dat het mistery grotendeels is opgelost![]()
Mooi, duidelijk, klopt dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rechtsaf naar de Mirador, rechtdoor naar Horqueta...Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Snuff movies, daar is ook een goed betaald markt voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb jij een sterke maag? Dat filmpje met die eikel? gepost in april 2014 gezien? Ik heb er 3 dagen "last" van gehad.
Dat is geen normaal pubergedrag...
En in Rotterdam waren een paar jaar geleden een paar vrouwen van de straat geplukt en gedwongen om seks te hebben met honden.
Allemaal easy money als je de weg naar de liefhebbers weet.Wie dit leest is gek![]()
Er kan genoeg uit de OP dat daar niet thuis hoort en dan idd een link naar de post van ToniB.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
via een linkje naar betreffende post dan, de op moet niet te veel uitgebreid worden zag ik voorbij komen.![]()
H is dus een fan van die troep en post dat dus op zijn FBquote:Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Snuff movies, daar is ook een goed betaald markt voor.
En in Rotterdam waren een paar jaar geleden een paar vrouwen van de straat geplukt en gedwongen om seks te hebben met honden.
Allemaal easy money als je de weg naar de liefhebbers weet..
Lekker jong...![]()
Opwarmertje tussendoor voor de overnachting van de expeditie: deze op top Vulkaan.
Deze hikers waren daarna 3 dagen uitgerangeerd; jullie natuurlijk niet
http://likeabirdie.blogspot.nl/2010/12/hike.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |