heb jij een sterke maag? Dat filmpje met die eikel? gepost in april 2014 gezien? Ik heb er 3 dagen "last" van gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Denk je echt dat Kris en Lisanne door Feliciano met zijn zoon zijn meegegeven?
Kom op, dat jochie is nogal puberaal met typische latin lowlife teksten en humor, maar geen moordenaar.
Maar wel een amateur. En wsl onvolwassen in lastige situaties.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Kom op, dat jochie is nogal puberaal met typische latin lowlife teksten en humor, maar geen moordenaar.
Link? Ik heb een sterke maag.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb jij een sterke maag? Dat filmpje met die eikel? gepost in april 2014 gezien? Ik heb er 3 dagen "last" van gehad.
Dat is geen normaal pubergedrag...
Nee, die heb ik (gelukkig) nooit gezien.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
heb jij een sterke maag? Dat filmpje met die eikel? gepost in april 2014 gezien? Ik heb er 3 dagen "last" van gehad.
Dat is geen normaal pubergedrag...
nee dat is de 1e ons bekende foto 491 om 12.03 bij die boomstronk.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat die foto bij het begin van de klim genomen is? Nee, dat was niet bekend. Het is een hypothese van me, maar hij rammelt qua tijd. 11:05 onderaan Pianista en dan in 58 minuutjes bij begin Klim staan maak je mij niet wijs, dat haal je op de motor net.
Een amateur wat? Gids? Telefoonoproepenbewerker? Fotoeditor?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Maar wel een amateur. En wsl onvolwassen in lastige situaties.
Goed gezien. En ook het/een hek goed gespot.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:03 schreef ToniB het volgende:
[..]
nee dat is de 1e ons bekende foto 491 om 12.03 bij die boomstronk.
Eva stapt hier 0.11 sec. geholpen door gids overheen.
http://nos.nl/video/66744(...)ug-moeten-nemen.html
Denk je dat het echt is dan? Lijkt me sterk.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Man heeft zijn zaakje op de tafel vast en snijdt met mes eikel eraf, heel rustig.
Vul hem niet in, ik heb geen hypothese neergezet over die psychopaat in combinatie met L&K. Ik geeft je alleen een psychopaat uit Boquete.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een amateur wat? Gids? Telefoonoproepenbewerker? Fotoeditor?
Valse sporen, valse oproepen en valse fototijden maakt het hele verhaal zo ongelooflijk belachelijk (en door niemand van de betrokkenen ontdekt, met meer data dan wij) dat het in een film thuishoort.
Vraag Ockham en zijn scheermes voor een logischere verklaring.
Jij ziet hem als psychopaat, ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vul hem niet in, ik heb geen hypothese neergezet over die psychopaat in combinatie met L&K. Ik geeft je alleen een psychopaat uit Boquete.
Die woont er dus wel.
Is de afstand van het begin tot de klim tot de Mirador al uitgerekend? En is het hoogteverschil tussen die twee punten bekend?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat die foto bij het begin van de klim genomen is? Nee, dat was niet bekend. Het is een hypothese van me, maar hij rammelt qua tijd. 11:05 onderaan Pianista en dan in 58 minuutjes bij begin Klim staan maak je mij niet wijs, dat haal je op de motor net.
Ja, ik vermoed dat het echt is, anders is die naast gangster en gids ook nog een goede reggiseurquote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat het echt is dan? Lijkt me sterk.
Ziek nog steeds, maar goed.
Kunnen gasten van 24 niet puberaal zijn????? Kijk je wel eens in ONZ of KLB?
Hij is geen beëdigd professioneel gids in Boquete. En wat ik logisch vind bepaal ik zelf wel. Verder heb ik nog nooit gepost over valse oproepen en fototijden dus waar je dat nou weer vandaan tovert is mij een raadsel.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een amateur wat? Gids? Telefoonoproepenbewerker? Fotoeditor?
Valse sporen, valse oproepen en valse fototijden maakt het hele verhaal zo ongelooflijk belachelijk (en door niemand van de betrokkenen ontdekt, met meer data dan wij) dat het in een film thuishoort.
Vraag Ockham en zijn scheermes voor een logischere verklaring.
nou dat jochie is al een man hoor. En heeft ervaring als gids (al dan niet samen met zijn vader). Heeft pas geleden nog met succes een cursus gids gedaan, zie fb plinio. En indien op aanraden van één van de betrouwbaarste gidsen uit Boquete (omdat hij die dag zelf geen tijd had), de meiden besloten dat het wel goed zou zitten met dat "jochie", is het helemaal niet zo ver gek gezocht idee.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:59 schreef El_Matador het volgende:
Niks "verkrachtingen", gewoon wat plaatjes van wat ruigere seks, nou nou poe poe, dat is meteen een moordenaar hoor.
Nee, als er derden in het spel zijn, dan mensen die Kris en Lisanne vertrouwden. Daarom denk ik ook eerder andere hostelgangers dan lokalen.
Dat kwalificeert wel voor psychopaat ja, mee eens.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Man heeft zijn zaakje op de tafel vast en snijdt met mes eikel eraf, heel rustig. Alles onder het bloed en ander filmt dat
Nog niet precies, maar dat is zeker zo'n 4-5 km over het pad bergop.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef kuil het volgende:
[..]
Is de afstand van het begin tot de klim tot de Mirador al uitgerekend? En is het hoogteverschil tussen die twee punten bekend?
Ok, dat van Plinio wist ik niet, ik zit haast nooit op FB.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef ToniB het volgende:
[..]
nou dat jochie is al een man hoor. En heeft ervaring als gids (al dan niet samen met zijn vader). Heeft pas geleden nog met succes een cursus gids gedaan, zie fb plinio. En indien op aanraden van één van de betrouwbaarste gidsen uit Boquete (omdat hij die dag zelf geen tijd had), de meiden besloten dat het wel goed zou zitten met dat "jochie", is het helemaal niet zo ver gek gezocht idee.
Lijkt me dan sterk dat die foto om 12.03 bij het begin van de klim is gemaakt, en dat ze vervolgens over een stukje van 150m klimmen nog bijna een uur hebben gedaan. Hoe zeker weten we nu dat die foto bij de start van het steile stuk is gemaakt en niet op een andere plek op de route die wel zou matchen met het tijdsschema?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet precies, maar dat is zeker zo'n 4-5 km over het pad bergop.
Start = 1265 m
Start Klim ~1705 m
450 klimmen tot aan de start van de Klim (foto _491), daarna nog eens 150 m klimmen op een kort stukje
We weten niets zeker, daarom zeg ik; het is een hypothese.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef kuil het volgende:
[..]
Lijkt me dan sterk dat die foto om 12.03 bij het begin van de klim is gemaakt, en dat ze vervolgens over een stukje van 150m klimmen nog bijna een uur hebben gedaan. Hoe zeker weten we nu dat die foto bij de start van het steile stuk is gemaakt en niet op een andere plek op de route die wel zou matchen met het tijdsschema?
Omdat K&L in alles voor safe gingen (zie opmerking moeder over Lisanne) denk ik dat ze nooit met vreemden de bossen ingetrokken zijn. Een zoon van een gerenommeerde gids is in mijn ogen ook betrouwbaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dat van Plinio wist ik niet, ik zit haast nooit op FB.
Maar dat Kris en Lisanne met zo'n jochie (hij mag dan 24 zijn, zo ziet ie er zeker niet uit en dat zullen Kris en Lisanne ook gedacht moeten hebben, zij waren nog jonger) zomaar eventjes hun eerste hike samen gingen maken, wil er bij mij echt niet in. En dan niets tegen pa en ma zeggen?
Eerder "hey, wij weten nog een leuke waterval" door andere buitenlanders meegelokt.
Las toevallig net vanochtend ergens een stukje over jonge goedopgeleide nuchtere vrouwen die werkelijk bij iedereen in de auto stappen voor een lift in het buitenland. Levensgevaarlijk. Nederlandse vrouwen zijn sowieso extreem naïef en goedgelovig.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dat van Plinio wist ik niet, ik zit haast nooit op FB.
Maar dat Kris en Lisanne met zo'n jochie (hij mag dan 24 zijn, zo ziet ie er zeker niet uit en dat zullen Kris en Lisanne ook gedacht moeten hebben, zij waren nog jonger) zomaar eventjes hun eerste hike samen gingen maken, wil er bij mij echt niet in. En dan niets tegen pa en ma zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |