Zo klopt het.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik open kaap weleens regelmatig een OP maar verander NOOIT iets
Wil je het laten checken door je dochter? Mij lukt het niet, namelijk. Ik kom niet bij mijn foto's.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:11 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hij zegt van wel dus neem ik aan dat je overal bij kunt.
Dit filmpje is er ook nog maar volgens mij zijn er -tig filmpjes die je kunnen helpen een Iphone4 of S3 in te komen.
Zelfde verhaal, je kunt overal bij
Iets betreden doe je met je eigen voeten. Iets zien met je eigen ogen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef 11en30 het volgende:
Expeditie 2015
[spoiler]In 2015 zal een aantal deelnemers van dit topic met eigen ogen het gebied betreden.
De zesde foto is hieruit verdwenen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:28 schreef 11en30 het volgende:
Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto's
geef maar een link en een voorbeeld TIAquote:
Wat is TIA?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geef maar een link en een voorbeeld TIA
ja ,weet iedereenquote:
Uiteraard. Maar Domnivoor heeft er vaak wel ff werk aan om eea overzichtelijk te maken. Dan is het ook weer zo wat om meteen alles aan te passen als je de OP hebt. Gewoon, beetje peilen wat mensen willen is niet verkeerd en Domnivoor deed eigenlijk nooit moeilijk. Misschien dat ie daarom ook wat te vol was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En is ook helemaal niet de bedoeling. Niemand is de 'eigenaar' van een OP.
Kom dan met een voorbeeld waar ik een OP aangepast hebquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals iedereen weet dat men geen topics mag kapen.
Ja hoor, daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Domnivoor heeft er vaak wel ff werk aan om eea overzichtelijk te maken. Dan is het ook weer zo wat om meteen alles aan te passen als je de OP hebt. Gewoon, beetje peilen wat mensen willen is niet verkeerd en Domnivoor deed eigenlijk nooit moeilijk. Misschien dat ie daarom ook wat te vol was.
Kapen hebben we het over. Wel bij de les blijven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kom dan met een voorbeeld waar ik een OP aangepast heb
Dat is wat ik al vaak heb aangehaald.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef Lutalo het volgende:
s avonds - de ouders van Lisanne Froon worden gebeld door de taalschool/hostel waar de meiden verblijven, die denken dat het Lisanne is die belt
Door degene die belde ( vanuit Panama, taalschool) werd gevraagd "Is this Lisanne?"
Dwz, zo heb ik het altijd begrepen?
Waarom zou een gids ongerust zijn terwijl hij de dames waar hij pas de volgende dag een afspraak mee heeft niet kent en er totaal geen binding mee heeft ?quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al vaak heb aangehaald.
Anderhalf uur voor een dichte deur wachten tot je naar binnen kunt (want F is ongerust)
Maar daarna niet proberen de nummers te achterhalen wat een hele logische volgende stap zou zijn (sterker nog, zou logisch zijn voor je de kamer in gaat)
Pas aan het einde van de middag Panamese tijd belt Eileen naar Lisanne.
Maar ze krijgt Lisanne niet aan de lijn maar de ouders van Lisanne
Dank jequote:Op donderdag 26 februari 2015 14:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Domnivoor heeft er vaak wel ff werk aan om eea overzichtelijk te maken. Dan is het ook weer zo wat om meteen alles aan te passen als je de OP hebt. Gewoon, beetje peilen wat mensen willen is niet verkeerd en Domnivoor deed eigenlijk nooit moeilijk. Misschien dat ie daarom ook wat te vol was.
Diverse redenen: Eileen verkeerde in de veronderstelling dat het (06) nr dat ze gevonden had van Lisanne was. Het kan in de admin. niet duidelijk vermeld hebben gestaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat is wat ik al vaak heb aangehaald.
Anderhalf uur voor een dichte deur wachten tot je naar binnen kunt (want F is ongerust)
Maar daarna niet proberen de nummers te achterhalen wat een hele logische volgende stap zou zijn (sterker nog, zou logisch zijn voor je de kamer in gaat)
Pas aan het einde van de middag Panamese tijd belt Eileen naar Lisanne.
Maar ze krijgt Lisanne niet aan de lijn maar de ouders van Lisanne
Dan kan de link weg en de tekst blijven staan: op 3 april werd de vermissing al gemeld door Mi Diario, op 4 april ook door andere media.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:17 schreef Lutalo het volgende:
De website van Mi Diario meldt als eerste de vermissing.
Die link (in de tijdlijn vd OP) bestaat niet meer, je wordt wel doorverwezen, maar dan kom je op de pagina van vandaag.
Zoeken op Kris Kremers en Lisanne Froon, levert niks op.
ik heb hier gelezenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kapen hebben we het over. Wel bij de les blijven.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Deze opgestapelde brij is imo niet toegankelijk en niet aantrekkelijk meer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zit veel werk in en hij is goed zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |