abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150063604
Antwoorden voor Kris
quote:
Voor het maken van kaarten hebben we 5 mogelijkheden tot onze beschikking
elk met hun voor- en nadelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws

In de herhaling - Sendero El Pianista - Telemetro - 25 juni 2014
Overzicht met screencaps van de Mirador door ToniB
Tips Gorraay voor het gebruik van Photobucket

Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 16-02-2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van de wandeling
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto's
SPOILER
Interviews, getuigen & zoekacties
SPOILER
Nieuwslinks & Informatie op video
SPOILER
Afstanden en hoogteverschillen Quebrada 2 -> mogelijke "Paddock Edwin"-locaties
(vogelvlucht, Google Earth):
• Mata - 0,410 km ; +31 m
• ToniB - 1,280 km ; -353 m
• Matteo - 2,300 km ; -356 m

SPOILER
Extra informatie
[spoiler]
In de herhaling; de dierentuin
• Zaak Lisanne en Kris op websleuths.com: deel 7
Overzichtskaart - Geruisloos - 09-12
Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Analyses van de foto's
Overzicht en analyses van de telefoongegevens
Kaarten en luchtfoto's
Meer kaarten, vondsten en coördinaten
Flora, fauna, klimaat, zon en maan
Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 26-02-2015 18:38:09 ]
pi_150064311
De OP is bij deze weer van en voor iedereen. Wensen en opmerkingen kunnen gewoon gepost en besproken worden. Ik wil er graag een actueel, leesbaar en aantrekkelijke opening van maken zonder overbodige ballast. Dat zal wel wat tijd vergen want het is hier onderhand voller en stoffiger dan op menig zolder. :')

Ik haal de "expeditie" eruit zolang dit niet meer dan vage vakantieplannen betreft. Wanneer het concreter wordt, de tickets en verblijf van alle deelnemers aan de reis gefinancierd en geboekt zijn en er iets van plannen overlegd worden waaruit relevantie voor dit topic blijkt, kan er een spoiler voor de reis geopend worden. Eens?

Verder zie ik dus graag alle offtopic en verouderde informatie, vergane links, niet meer interessante zaken etc verdwijnen. Help mee filteren en laat weten wat eruit kan volgens jou. En ook wat er in mag. Wat vinden jullie van het voorstel om een spoiler "scenario's van users" oid te introduceren voor alles wat niet helemaal 100% feitelijk en bevestigd in msm is?

Attendeer mij erop als je wensen of opmerkingen overgeslagen zijn. Dat is niet met opzet. Kom maar op met de goede ideeën.
pi_150064340
quote:
Video gezien (en een aantal meer).
Ik zie niet in deze video hoe je dan bij reeds gemaakte foto's kunt komen, laat staan ze dan editten.
Weet jij dat?
Make my day!
pi_150064367
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:24 schreef 11en30 het volgende:
Kan het ook met 911?
Zal dat niet gelden voor noodnummer?
pi_150064458
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:51 schreef agter het volgende:

[..]

Video gezien (en een aantal meer).
Ik zie niet in deze video hoe je dan bij reeds gemaakte foto's kunt komen, laat staan ze dan editten.
Weet jij dat?
Hij zegt volgens mij heel duidelijk dat ie overal bij kan:

"I can get into the pictures I can get into anything I want to in the phone"

http://www.dailymotion.co(...)and-works_videogames

Dus als je eenmaal in de telefoon zit kun je de dingen doen die je ook kunt doen als je de pincode wel hebt.
pi_150064637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:55 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Hij zegt volgens mij heel duidelijk dat ie overal bij kan:

"I can get into the pictures I can get into anything I want to in the phone"

http://www.dailymotion.co(...)and-works_videogames

Dus als je eenmaal in de telefoon zit kun je de dingen doen die je ook kunt doen als je de pincode wel hebt.

Ik zie alleen dat hij toegang heeft tot deze icoontjes:

En niet tot de rest.
Ook heeft hij niet een normaal iphone scherm.

Zou jouw dochter het eens uit willen proberen?
Make my day!
pi_150064827
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hmm.
Kan na de 1e bergbeek meteen al foute boel zijn geweest. En die allereerste noodoproepen dus misschien niet eens door de meiden gedaan. Maar door een derde om de telefoon in te komen.
Wat dit filmpje laat zien is dat het kinderlijk eenvoudig is, om zonder te pin te weten, je dan toch de telefoon in kunt.
En als dat kan wat is dan allemaal mogelijk?
pi_150064954
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:01 schreef agter het volgende:

[..]

Ik zie alleen dat hij toegang heeft tot deze icoontjes:
[ afbeelding ]
En niet tot de rest.
Ook heeft hij niet een normaal iphone scherm.

Zou jouw dochter het eens uit willen proberen?
Hij zegt van wel dus neem ik aan dat je overal bij kunt.

Dit filmpje is er ook nog maar volgens mij zijn er -tig filmpjes die je kunnen helpen een Iphone4 of S3 in te komen.

Zelfde verhaal, je kunt overal bij
pi_150065507
@jackie12 en andere experts: wie heeft er tijd en zin om de "Tijdlijn" spoiler in de OP nog eens extra kritisch te checken of feitelijkheden?
pi_150065741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
@jackie12 en andere experts: wie heeft er tijd en zin om de "Tijdlijn" spoiler in de OP nog eens extra kritisch te checken of feitelijkheden?
De OP is van en voor iedereen dus vind ik dat het eigenlijk een democratisch iets moet zijn en dat de topic-opener daar ook naar moet handelen

Ik vind dan ook dat iedereen even de tijd moet nemen om te kijken wat er mist of wat hem of haar stoort wat er niet in hoort

Ik ben voor feiten in de OP maar wat mij betreft mag er ook een aparte spoiler komen waar ieder zijn of haar "scenario/hersenspinsels kan zeggen"
Van idd mijn lift tot Domnivoor zijn niet verdwalen/geen misdrijf tot idd orgaanhandel en alles daar tussen.
Maar das mijn mening.
pi_150065833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef 11en30 het volgende:
De OP is bij deze weer van en voor iedereen. Wensen en opmerkingen kunnen gewoon gepost en besproken worden. Ik wil er graag een actueel, leesbaar en aantrekkelijke opening van maken zonder overbodige ballast. Dat zal wel wat tijd vergen want het is hier onderhand voller en stoffiger dan op menig zolder. :')

Ik haal de "expeditie" eruit zolang dit niet meer dan vage vakantieplannen betreft. Wanneer het concreter wordt, de tickets en verblijf van alle deelnemers aan de reis gefinancierd en geboekt zijn en er iets van plannen overlegd worden waaruit relevantie voor dit topic blijkt, kan er een spoiler voor de reis geopend worden. Eens?

Verder zie ik dus graag alle offtopic en verouderde informatie, vergane links, niet meer interessante zaken etc verdwijnen. Help mee filteren en laat weten wat eruit kan volgens jou. En ook wat er in mag. Wat vinden jullie van het voorstel om een spoiler "scenario's van users" oid te introduceren voor alles wat niet helemaal 100% feitelijk en bevestigd in msm is?

Attendeer mij erop als je wensen of opmerkingen overgeslagen zijn. Dat is niet met opzet. Kom maar op met de goede ideeën.
doe alles maar in overleg met de vorige OP starter
niet zomaar iets veranderen,zeker vanwege het feit dat jij niet zo goed in de groep ligt
we zijn hier gebaat bij de posts van echte onderzoekers en niet van mensen die de hele dag niks te doen hebben en hier maar wat komen zwammen en zieken
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150066110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

niet zomaar iets veranderen,zeker vanwege het feit dat jij niet zo goed in de groep ligt
we zijn hier gebaat bij de posts van echte onderzoekers en niet van mensen die de hele dag niks te doen hebben en hier maar wat komen zwammen en zieken
Zo gaat het dus echt niet. De vorige OP-starter is niet de eigenaar van de OP. Dat zou wat zijn zeg :D .
Degene met de lapo mag de nieuwe OP openen en daar krijgt die user even de tijd voor.
Zoals je kunt zien is er al flink gesnoeid in de OP en er gaat nog meer uit want de OP was wanstaltig groot en dat is geen doen om te lezen. Zeker niet mobiel.
Oh en tip : lees de laatste toevoeging aan de topicpointers eens.
pi_150066152
quote:

[..]

Ik doe alles in overleg met alle users hier. De vorige starter hoort daar ook bij maar de andere users niet minder!
  Miss 200.000.000! donderdag 26 februari 2015 @ 13:47:48 #14
367000 roos94
pi_150066157
172 reeksen :D zieke shit
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:51:38 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150066273
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef 11en30 het volgende:
volgens mij heeft domnivoor dat laatst no gedaan. Maar keertje extra checken kan geen kwaad. Laat ik aan een ander over. Een van de redenen namelijk dat ik die op niet hoef.
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:53:48 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150066347
quote:

[..]

overleg met vorige ts gaat nu een beetje lastig...
pi_150066362
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

overleg met vorige ts gaat nu een beetje lastig...
En is ook helemaal niet de bedoeling. Niemand is de 'eigenaar' van een OP.
pi_150066478
Voor de eventuele nieuwe spoiler met input van users denk ik ook aan interpretaties, visies, scenario's, overzichten, niet geverifieerde kaarten, theorieën, desnoods dromen. Welke titel dekt dit alles?
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:59:11 #19
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150066515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef 11en30 het volgende:
Wat vinden jullie van het voorstel om een spoiler "scenario's van users" oid te introduceren voor alles wat niet helemaal 100% feitelijk en bevestigd in msm is?
Goed idee.
pi_150066533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo gaat het dus echt niet. De vorige OP-starter is niet de eigenaar van de OP. Dat zou wat zijn zeg :D .
Degene met de lapo mag de nieuwe OP openen en daar krijgt die user even de tijd voor.
Zoals je kunt zien is er al flink gesnoeid in de OP en er gaat nog meer uit want de OP was wanstaltig groot en dat is geen doen om te lezen. Zeker niet mobiel.
Oh en tip : lees de laatste toevoeging aan de topicpointers eens.
dat gaat lekker dan
een OP kapen en dan alles wat je niet bevalt er uit knikkeren ?
vaak zit er erg veel werk in om een goeie OP te maken
die 11en30 zit hier continu te zieken en te zeuren en die krijgt de gelegenheid&vrije hand om iemands werk te verzieken ? ze doet overigens helemaal niks in overleg met andere users en loopt zelf pas een paar weken mee.Parate kennis van deze zaak ontbreekt :Y
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150066592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat gaat lekker dan
die 11en30 zit hier continu te zieken en te zeuren en die krijgt de gelegenheid&vrije hand om iemands werk te verzieken ? ze doet overigens helemaal niks in overleg met andere users
Uhhh een OP kapen...wie doet dat regelmatig?
pi_150066622
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhhh een OP kapen...wie doet dat regelmatig?
ik open weleens een OP maar verander NOOIT iets
pi_150066757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ik open weleens een OP maar verander NOOIT iets
Ik denk dat het zo moet gaan zoals ik net hierboven beschreef.

Verder is Mata in meer van de helft de topicopener geweest en heeft hij alles er in gezet wat hij wilde.
Kaartjes met fantasiepaden hoog boven in de OP kan gewoon echt niet.

Als ik de OP opende vroeg ik altijd of er dingen in of uit moesten.
pi_150066780
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dat gaat lekker dan
die 11en30 zit hier continu te zieken en te zeuren en die krijgt de gelegenheid&vrije hand om iemands werk te verzieken ? ze doet overigens helemaal niks in overleg met andere users en loopt zelf pas een paar weken mee.Parate kennis van deze zaak ontbreekt :Y
Jij hebt er geen vertrouwen in maar maak je geen zorgen. Ik zet de nieuwe OP eerst in een post, die daar al voor gereserveerd staat. Wanneer iedereen 'm ziet zitten wordt de oude pas vervangen. Zo ben ik namelijk. In tegenstelling tot de vorige OP starter die meer van een extreem dictatoriale stijl hield.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:06:43 #25
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150066781
De link bovenaan de OP "Antwoorden voor Kris" kan er wel uit. Op die website is al een half jaar niets meer veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')