SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
http://gearbullet.tweakbl(...)ese-windows-tablet-2quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een review over geschreven?![]()
Hoe lang heb je hem al? Is dat dé win8 tablet op dit moment, want ik ben er totaal niet in thuis. Telefoons volg ik nog wel, maar tablets... Ga mijn telefoon ook al vervangen voor een Lumia, dus alles windows lijkt me wel wat.
[..]
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik hoop voor je dat de app store inmiddels wat uitgebreider geworden is. Het gebrekkige aanbod was voor mij de reden om van Windows Phone af te stappen ondanks het briljante interface. (draai nu een WP8 launcher op Androidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al? Is dat dé win8 tablet op dit moment, want ik ben er totaal niet in thuis. Telefoons volg ik nog wel, maar tablets... Ga mijn telefoon ook al vervangen voor een Lumia, dus alles windows lijkt me wel wat.
[..]
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.)
De allerbelangrijkste apps waren er wel, maar daarnaast miste ik toch veel. Als een tv-programma oid een app uitbracht, was dat alleen voor Android en iPhone.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Vandaag oordopjes binnen gekregen (die bestverkochte op aliexpress). Niks van te zeggen voor die prijs. Zitten lekker, sluiten de buitenwereld goed af. Prima. En dat voor een dollar of 3 geloof ik.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://gearbullet.tweakbl(...)ese-windows-tablet-2Toch nog wat nadelen als ik 't zo lees.
- opslag - is er geen 64 of 128gb versie beschikbaar?
- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de app store inmiddels wat uitgebreider geworden is. Het gebrekkige aanbod was voor mij de reden om van Windows Phone af te stappen ondanks het briljante interface. (draai nu een WP8 launcher op Android)
De allerbelangrijkste apps waren er wel, maar daarnaast miste ik toch veel. Als een tv-programma oid een app uitbracht, was dat alleen voor Android en iPhone.of toch maar de tab nog even houden
Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.![]()
Bedankt voor de tip. De pipo w6 ziet eruit als een goede kandidaat ter vervanging van het vorige model.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
http://tweakers.net/productreview/105423/voyo-a1-mini-zwart.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef FreaZ het volgende:
[..]
[..]
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.
Gaat welliswaar niet om dezelfde tablet, maar dan heb je wel een beetje een idee hoe of wat omtrent windows tablets![]()
![]()
wat dat betreft worden dualboot tablets ook steeds goedkoper. voor iets meer dan 110 euro heb je een Chuwi Vi8, 32GB met Android & Win 8.1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FreaZ het volgende:
[..]
BedanktToch nog wat nadelen als ik 't zo lees.
- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.
[..]
Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen wordenof toch maar de tab nog even houden
Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.
Dan heb je zowel je windows als je clash of clans
5% korting met 8S0is2v2LI (werkt op een hoop artikelen) bij Tinydeal
[ Bericht 6% gewijzigd door Kenzi op 25-02-2015 03:18:35 ]![]()
opslag is inderdaad wat klein. Zelf heb ik er dan ook een 64gb externe virituele schijf aan gekoppeld (in vorm van micro sd). Wellicht update ik die nog eens naar 128gb als ik ruimte te kort kom.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FreaZ het volgende:
[..]
BedanktToch nog wat nadelen als ik 't zo lees.
- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.
Gamen gaat hem niet worden inderdaad, daarvoor zou je een surface moeten hebben.
Dat hoop ik ookquote:[..]
Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen wordenof toch maar de tab nog even houden
Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben nu dan eindelijk opzoek naar een USB hub van 3USB+
Ik heb inmiddels 3 USB apparaten die ik iedere dag moet opladen en wordt gek van alle slots die het inneemt. Dus wil ik 2x een cheape dock hebben van 3-5 USB poorten. Wel is het van belang dat het snel oplaad en dit als minimum per poort heeft: 2A at 20V
Iemand tips?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dit Anker-geval wat al enkele malen voorbij is gekomen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb inmiddels 3 USB apparaten die ik iedere dag moet opladen en wordt gek van alle slots die het inneemt. Dus wil ik 2x een cheape dock hebben van 3-5 USB poorten. Wel is het van belang dat het snel oplaad en dit als minimum per poort heeft: 2A at 20V
Iemand tips?
http://www.amazon.de/gp/product/B00GTGS2I6/![]()
Bedankt! Ik heb nu een galaxy tab 8.9 met een resolutie van 1280 x 800 en ik zou het liefst toch een tablet willen met een hogere resolutie. Het is nu gewoon te blokkerig voor mijn gevoel en na 3 jaar wil ik toch wel een stap vooruit maken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://tweakers.net/productreview/105423/voyo-a1-mini-zwart.html
Gaat welliswaar niet om dezelfde tablet, maar dan heb je wel een beetje een idee hoe of wat omtrent windows tabletsJa, dat inderdaad een optie. Ik was hem ook al tegen gekomen. De twijfel zit hem dan eerder in de 32GB opslag. Met een dualboot blijft er nog minder over. Een microSD is een optie, maar dan heb je meteen ook veel lagere lees/schrijf snelheden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:25 schreef Kenzi het volgende:
[..]
wat dat betreft worden dualboot tablets ook steeds goedkoper. voor iets meer dan 110 euro heb je een Chuwi Vi8, 32GB met Android & Win 8.1
Dan heb je zowel je windows als je clash of clans
5% korting met 8S0is2v2LI (werkt op een hoop artikelen) bij TinydealEn waarom is gamen zo'n "probleem" bij dit soort tablets? Ligt dat aan windows 8 of de hardware? Dus zou een dualboot (en dus android) dat probleem oplossen? Ik zie in youtube reviews dat het voornamelijk (bij 1200p) tablets aan de resolutie ligt. Wanneer je die lager zet is gamen prima te doen, aldus die mensen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
opslag is inderdaad wat klein. Zelf heb ik er dan ook een 64gb externe virituele schijf aan gekoppeld (in vorm van micro sd). Wellicht update ik die nog eens naar 128gb als ik ruimte te kort kom.
Gamen gaat hem niet worden inderdaad, daarvoor zou je een surface moeten hebben.
[..]
Dat hoop ik ook
Wat ik eigenlijk zoek (tot dusver)
- 64GB+ opslag
- 8,9 tot 10,1 inch scherm
- Full HD (of 1200p)
- Windows 8.1 (dualboot mag)
- voldoende power om te gamen. Geen steam games, maar app store games.
En dat alles voor niet meer dan $200![]()
![]()
Wie heeft er ervaring met Bluetooth oordopjes? Ik heb een gave die ervoor zorgt dat de kabeltjes steeds stukgaan (2 Xiaomi Pistons gesloopt), vandaar wil ik het eens met bluetooth proberen.
Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.![]()
Die 2A begrijp ik, maar 20V?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand tips?
Is dat niet een beetje heel veel te veel?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Is voor een laptopquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die 2A begrijp ik, maar 20V?
Is dat niet een beetje heel veel te veel?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ben bang dat die combo van 20V + USB moeilijk te vinden is.quote::: Not an expert, but I play one on the web ::
Zojuist naar aanleiding van jullie lovende recensies, de Earson bluetooth speaker besteldben benieuwd...
[ Bericht 0% gewijzigd door denkjedat op 25-02-2015 16:59:23 ]![]()
ik heb deze. lange batt duur en zit goed (op de fiets in ieder geval, ik gruwel bij hardlopen met doppies/muziek)quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef wihehin het volgende:
Wie heeft er ervaring met Bluetooth oordopjes? Ik heb een gave die ervoor zorgt dat de kabeltjes steeds stukgaan (2 Xiaomi Pistons gesloopt), vandaar wil ik het eens met bluetooth proberen.
Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.
werkt alleen niet op Lumia
maar verder prima op iOS (Andr weet ik niet)
give it a try voor 9
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html
of deze op Ali
http://www.aliexpress.com/item/-/1992802845.htmlNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
bangood? of elders?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef denkjedat het volgende:
Zojuist naar aanleiding van jullie lovende recensies, de Earson bluetooth speaker besteldben benieuwd...
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
iemand deze aangeschaft en wil delen hoe ze bevallen?
http://www.aliexpress.com/item/-/1990907447.html
(staan in mijn cart al een tijdje, de lichte apricot, maar ik twijfel)Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
iets boven je budget maar http://www.tinydeal.com/a(...)rt-app-p-143698.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef wihehin het volgende:
Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.
zijn wel tof met die magneetjes wanneer je hem niet in hebt.![]()
![]()
Bluedio i6,quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef wihehin het volgende:
Kan je gewoon lekker je eigen dopjes koppelen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
hm..quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:51 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ben je wel voor een tientje genaaid
http://m.banggood.com/Wat(...)tphone-p-911696.html![]()
![]()
Zie het zo, voor dat beetje meer krijg je er een doos bij. (de banggood versie is OEM)quote:
ook kan het een andere versie zijn (klepje verschillend)
maar met doos was je hier wel iets voordeliger geweest :p http://www.tinydeal.com/e(...)peaker-p-125257.html![]()
Thanks, heb die van Banggood gekocht! Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik heb deze. lange batt duur en zit goed (op de fiets in ieder geval, ik gruwel bij hardlopen met doppies/muziek)
werkt alleen niet op Lumia
maar verder prima op iOS (Andr weet ik niet)
give it a try voor 9
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html
of deze op Ali
http://www.aliexpress.com/item/-/1992802845.html![]()
Er is voor jou nog een hoop te leren als chinashopper dusquote:
Tip 1: Chinaprices.us
Tip 2: http://chinakorting.nl/
al is die bij banggood niet te vinden onder de naam earson..![]()
Ach.. gelukkig gaat het niet om mega bedragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Er is voor jou nog een hoop te leren als chinashopper dus
Tip 1: Chinaprices.us
Tip 2: http://chinakorting.nl/
al is die bij banggood niet te vinden onder de naam earson..
Maar bedankt voor de tip! zal het direct even noteren![]()
![]()
Nouja. geen Mega bedragen.. Ik vind 11 a 12 euro op 1 item veel verschilquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Ach.. gelukkig gaat het niet om mega bedragen.
Maar bedankt voor de tip! zal het direct even noteren
Zeker in china.
Daarvoor had je nog wel veel dingen in china van kunnen kopen![]()
![]()
Ik heb nog 's wat ledstrips besteld
Was alweer veel te lang geleden
3x 5m 5630 Warm White bij Banggood, vanwege het feit dat ik daar al 3 keer dezelfde bestelling heb
gedaan en ik tevreden ben over de strips.
Ik heb 'n nieuwe wapenkast (omdat de vorige niet meer voldeed voor het aantal wapens dat ik in huis heb) en die moet natuurlijk ook mooi verlicht worden
Weet er iemand of er ledstrips bestaan in een iet-wat robustere uitvoering om bv in de voortent van een caravan of partytent of zo op te hangen.
Dus een strip die niet permantent blijft hangen, maar af en toe voor een aantal dagen gebruikt wordt en misschien ook wat tegen vocht ed kan.![]()
Zowiezo voor 'n strip gaan met 'n laagje siliconen erover.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand of er ledstrips bestaan in een iet-wat robustere uitvoering om bv in de voortent van een caravan of partytent of zo op te hangen.
Dus een strip die niet permantent blijft hangen, maar af en toe voor een aantal dagen gebruikt wordt en misschien ook wat tegen vocht ed kan.
Om 'm verwijderbaar te maken zou ik er velcro (de hook-kant) tegenzetten en dan de andere kant van de velcro (de loop-kant) op de tent zelf.
Weet je al hoe je 'm wil gaan voeden?
Want er zijn ook strips die je kan voeden vanaf je powerbank met 'n USB-stekker
Linkjes :
http://www.banggood.com/3(...)f-IP65-p-940908.html voor 12V
http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-956701.html voor USB/5V:: Not an expert, but I play one on the web ::
vandaag mn XP10400 binnengekregen. als je je telefoon er aan hebt hangen, knipperen er dan altijd lichtjes?![]()
Yes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef bl-bl-blikje het volgende:
vandaag mn XP10400 binnengekregen. als je je telefoon er aan hebt hangen, knipperen er dan altijd lichtjes?![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb 'n nieuwe wapenkast (omdat de vorige niet meer voldeed voor het aantal wapens dat ik in huis heb) en die moet natuurlijk ook mooi verlicht worden
You can't be late if you don't show up.![]()
Hoe kan dat op 5V werken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zowiezo voor 'n strip gaan met 'n laagje siliconen erover.
Om 'm verwijderbaar te maken zou ik er velcro (de hook-kant) tegenzetten en dan de andere kant van de velcro (de loop-kant) op de tent zelf.
Linkjes :
http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-956701.html voor USB/5V
Alle ledstrips werken normaliter op 12V.
Verder al iemand ervaring met cashback retourkosten via Paypal?![]()
Super, deze met usb lijkt mij handigst. Ofwel met een gsm-lader, ofwel gewoon aan de powerbank.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zowiezo voor 'n strip gaan met 'n laagje siliconen erover.
Linkjes :
http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-956701.html voor USB/5V
Deze zijn zeker met een siloconenlaagje?![]()
Zou het dan toch?
Mystery Xiaomi device to be lightweight and super small, possible GoPro rival?Over ruim 72 uur weten we meer. Ik hoop het.quote:Xiaomi fans should mark the 2nd March as a date to remember in their diary as a new mystery product will be unveiled, but what on earth could it be?
A teaser posted on Xiaomi’s Weibo simply shows us a picture of a matchbox and promises more in formation on the 2nd March, while a second image shows the matchbox open showing packed luggage and a snorkel mask, so what are Xiaomi planning to launch?
Our guess (and we might be grasping at straws here) is that Xiaomi could finally be ready to unveil their own action camera to rival the GoPro. Current GoPro camera are roughly the size of a matchbox and are very lightweight (once removed from their waterproof casing), and they are perfect for use while traveling or swimming too.
GoPro camera’s and Chinese cameras such as the SJ5000, have become very popular around the globe and are often used for extreme sports, and radio control drones. Current sports camera’s range from around $100 to $500, a Xiaomi camera will likely cost much less.
Ik verwacht niet de eerder genoemde specs voor eerder genoemde prijs maar ben toch benieuwd.
EDIT: oh, en vorige week woensdag wat bij BG besteld, de 20e verzonden en vandaag binnen.
Snel!![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 26-02-2015 21:54:14 ]![]()
Nopez, er zijn ook ledstrips die op andere voltages werken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe kan dat op 5V werken?
Alle ledstrips werken normaliter op 12V.Yepz! Waterproofquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef ridsel het volgende:
[..]
Super, deze met usb lijkt mij handigst. Ofwel met een gsm-lader, ofwel gewoon aan de powerbank.
Deze zijn zeker met een siloconenlaagje?Lolz, zoveel niet, maar ik ben van 10 stuks naar 15 stuks gegaan, en dan moet je volgens de wettelijke voorschriften blijkbaar opeens een kluis hebben ipv een kast.quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door dodge_911 op 26-02-2015 22:55:09 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Dat zou awesome zijn!quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
[ afbeelding ]
Mystery Xiaomi device to be lightweight and super small, possible GoPro rival?
[..]
Over ruim 72 uur weten we meer. Ik hoop het.
Ik verwacht niet de eerder genoemde specs voor eerder genoemde prijs maar ben toch benieuwd.
EDIT: oh, en vorige week woensdag wat bij BG besteld, de 20e verzonden en vandaag binnen.
Snel!![]()
![]()
![]()
Niemand heeft gezegd dat Xiaomi niet met een action cam gaat komen, ik verwacht zeker dat dit een action cam gaat worden of dat hij over niet veel tijd aangekondigd wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
[ afbeelding ]
[..]
Snel!![]()
![]()
Het is alleen zo dat de prijs en de specificaties van destijd nooit gerealiseerd gaan worden denk ik.
De prijs was destijds voor 99 yuan al een foutje.. dat moest 999 yuan zijn.
maar 4K verwacht ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik laat me graag verassen![]()
![]()
En dan je urne Chinashoppen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat Xiaomi niet met een action cam gaat komen, ik verwacht zeker dat dit een action cam gaat worden of dat hij over niet veel tijd aangekondigd wordt.
Het is alleen zo dat de prijs en de specificaties van destijd nooit gerealiseerd gaan worden denk ik.
maar 4K verwacht ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik laat me graag verassen![]()
![]()
Ik zag vandaag op Youtube een Amerikaanse review van de Mi Note.
Daarin werd gezegd dat Xiaome de aanval op de US heeft ingezet met kleine accessoires.
Review was trouwens erg positief.
[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 27-02-2015 01:48:58 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Aan de andere kant; stel dat die 999 yuan moet worden; dat is zo'n $140.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Downstar het volgende:
Niemand heeft gezegd dat Xiaomi niet met een action cam gaat komen, ik verwacht zeker dat dit een action cam gaat worden of dat hij over niet veel tijd aangekondigd wordt.
maar 4K verwacht ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik laat me graag verassen
Met zo'n prijs kunnen ze niet met 1080p 30fps. aankomen; eigenlijk ook al geen 1080p 60fps. meer.Laten ze die camerasensor in de camera stoppen: 4K video.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:50 schreef dodge_911 het volgende:
Daarin werd gezegd dat Xiaome de aanval op de US heeft ingezet met kleine accessoires.
Review was trouwens erg positief.![]()
![]()
VOTE5WQJNB voor 10% extra korting op deze producten: http://c.dx.com/collectio(...)campaign=201502osars
Waardoor je oa een SJ4000 voor $66 kan oppikken.![]()
En vandaag bestelling 2 ontvangen; had tegelijk 3 producten besteld dus misschien morgen de laser level binnen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Snel!![]()
![]()
![]()
Het bekende horloge. Best wel mooi ding. Even lastig met instellen (datum, maand etc.) maar uiteindelijk wel gelukt. Alleen nog kijken hoe alarm moet.
Wel grappig dat de klok op Hong Kong tijd staat bij ontvangst.![]()
(Foto is dus 45 minuten geleden gemaakt)
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 27-02-2015 14:41:00 ]![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En vandaag bestelling 2 ontvangen; had tegelijk 3 producten besteld dus misschien morgen de laser level binnen?![]()
[ afbeelding ]
Het bekende horloge. Best wel mooi ding. Even lastig met instellen (datum, maand etc.) maar uiteindelijk wel gelukt. Alleen nog kijken hoe alarm moet.
(Foto is dus 45 minuten geleden gemaakt)
Edit: Thanks, besteld
[ Bericht 4% gewijzigd door roflmaker op 27-02-2015 14:52:05 ]Hello, is it me you are looking for!?![]()
Kreeg dit, een of andere mail van een QQ. Geen idee van welke bestelling het is. Of is dit gewoon spam? Heb er wel even op gereageerd maar vroeg mij af of iemand dit vaker mee heeft gemaakt.quote:Hello,
Could you kindly pay extra USD3.50 as registration fee?The parcel that shipped to Netherlands may lost on the way, or it takes a long time to arrive there.What’s more,the post office may delay the regular mail.In order to track the parcel and make sure it arrive successfully, I hope you can pay it. If you don't accept it, I am afraid that it might lose.Hope you can understand. Waiting for your early reply.Ajax Amsterdam![]()
Dat zal chinabuye wel zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:13 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Kreeg dit, een of andere mail van een QQ. Geen idee van welke bestelling het is. Of is dit gewoon spam? Heb er wel even op gereageerd maar vroeg mij af of iemand dit vaker mee heeft gemaakt.You can't be late if you don't show up.![]()
Ziet er op de foto leuk uit, maar 127 gr... Man dat is toch niet comfortabel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En vandaag bestelling 2 ontvangen; had tegelijk 3 producten besteld dus misschien morgen de laser level binnen?![]()
[ afbeelding ]
(Foto is dus 45 minuten geleden gemaakt)"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Het gewicht van een zwaarder horloge went heel snel. Als je geen 127gr. kunt hebben aan je arm dan heb je een groot probleemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ziet er op de foto leuk uit, maar 127 gr... Man dat is toch niet comfortabel?In je broekzak gaat zo'n gewicht hangen en trekken. Aan je pols heb je daar totaal geen last van.
Een beetje duikhorloge tikt ruim boven de 200 gram aan.![]()
Ik vind het juist te lichtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het gewicht van een zwaarder horloge went heel snel. Als je geen 127gr. kunt hebben aan je arm dan heb je een groot probleemIn je broekzak gaat zo'n gewicht hangen en trekken. Aan je pols heb je daar totaal geen last van.
Een beetje duikhorloge tikt ruim boven de 200 gram aan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ah, zo ken ik de Verge, Apple voor en naquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:50 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
En dan je urne Chinashoppen?![]()
![]()
Review was trouwens erg positief..
Whoeiii mijn IboodMonkeybrain box is verzonden!
een box vol met (china)zooi waar is waarschijnlijk niet op zit te wachten op een paar dingetjes na
Maargoed met monkey weet je het nooit
Mogelijk morgen nog binnen.. Voorwaarde van monkey was dat ik hem ga unboxen voor dit topic..
Weet niet of het zo verstandig is geweest om dat voorstel te accepteren![]()
![]()
Ik wilde nog een witte onderbroek van de Wibra volsmeren met pindakaas om je reactie te zien...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:20 schreef Downstar het volgende:
Whoeiii mijn IboodMonkeybrain box is verzonden!
een box vol met (china)zooi waar is waarschijnlijk niet op zit te wachten op een paar dingetjes na
Maargoed met monkey weet je het nooit
Mogelijk morgen nog binnen.. Voorwaarde van monkey was dat ik hem ga unboxen voor dit topic..
Weet niet of het zo verstandig is geweest om dat voorstel te accepteren![]()
hahah ja daar zou jij wel voor instaat zijn jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wilde nog een witte onderbroek van de Wibra volsmeren met pindakaas om je reactie te zien...![]()
![]()
Ik heb even jullie hulp nodig. Op AE heb ik een order met 5 curren horloges niet gekregen, besteld in november. Dispute aangemaakt vorige maand, kreeg te horen dat ik moest wachten tot 15 maart. Daar was ik al boos over, maar goed. Toen begon die 'teller' als het waren te tellen tot en met gister. Toen is er weer zo'n 'dispute process' geweest. Nu moet ik wachten tot 4 april?!?!
Wat is dit voor idiote 'seller protection'.Dat pakket is verdomme al anderhalve maand eerder verzonden. Wat zijn dat daar voor achterlijke medewerkers? Kan ik het geld ook terug claimen via de creditcard maatschappij?quote:his applies to all escalated disputes for orders that were shipped during 2014/12/1 to 2015/1/15.![]()
Op wat voor manier is een licht horloge eigenlijk niet comfortabel? Lijkt me alleen een probleem als je je naakt voelt zonder iets aan je pols of zo.quote:
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Van Aliexpress. Over 18 dagen is weer zo'n dispute result en dan komen ze weer aan met 'wacht to mei'. En dan kom je bij de AE support chat, jezus. Bespaar je tijd, kom daar niet! Leg je het hele verhaal uit, krijg je als antwoord; 'I suggest you to respond on the dispute'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:17 schreef G-NiLES het volgende:
Van wie kreeg je te horen dat je moest wachten?
En, 'ik kan zien dat dit het laatste bericht is dat je gereageerd hebt, en dit is de laatste email van de dispute afdeling'. Ja leuk.. Maar dat bericht heb ik zelf getypt en die brief had ik al gezien, daarom zit ik in deze chat??
Laatste keer AE voor mij dit. Frustratie ten top![]()
Hey Colinquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik zoek 2 waterproof drybags van 30 a 40L van PVC voor een goede prijs.
Heb zelf alle bovenstaande webshops en ebay al doorgekeken maar kan zo niet echt iets vinden.
Max. 18 dollar per stuk.![]()
AliExpress dudeThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Toch niet. Net zo'n Chuango G5 alarm gekocht.Het is een virus, hè.
AliExpress niets gevonden.quote:
Nou via Tomtop deze gevonden.
http://www.tomtop.com/out(...)-camping-h10371.html
Echter kun je de grootte selecteren maar hij past de prijs niet aan?
In de titel staat 25L maar bij opties nog grotere versies. Zou eigenlijk de 35L versie willen.
Ik heb deze ook op ebay (tomtopstore) gevonden maar daar is de 25L versie al 20 dollar ipv 14
EDIT: oh, er komen ook nog verzendkosten bij
[ Bericht 6% gewijzigd door Miniem op 28-02-2015 17:27:13 ]![]()
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
AliExpress niets gevonden.
Nou via Tomtop deze gevonden.
http://www.tomtop.com/out(...)-camping-h10371.html
Echter kun je de grootte selecteren maar hij past de prijs niet aan?
In de titel staat 25L maar bij opties nog grotere versies. Zou eigenlijk de 35L versie willen.
Ik heb deze ook op ebay (tomtopstore) gevonden maar daar is de 25L versie al 20 dollar ipv 14
EDIT: oh, er komen ook nog verzendkosten bij![]()
ik heb honderden resultaten.
![]()
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtik heb honderden resultaten.
Ik wil PVC.![]()
Aah, daar heb ik niet naar gekeken of dat er is :p mijn excusesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.
Ik wil PVC.![]()
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef rene90 het volgende:
Hendige shit, orico cable wrap
$1,29 voor 1 meter
klik
[ afbeelding ]. Vast niet zo mooi als die Orico dingen, maar ze voldoen prima.
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
[..]
(Ververs de pagina maar eens een paar keer en haal het eens door de vertaalmachine)
Dus eigenlijk alleen de vraag; met wat voor resoluties en framerates gaan ze komen.
Daarnaast:![]()
![]()
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellen. Vast niet zo mooi als die Orico dingen, maar ze voldoen prima.
![]()
Die zijn het, maar ze ware eerst goedkoper dacht ik.
Die kostte eerst geen kut inderdaad, dan kan je beter die orico nemen voor die 1.29 dollar.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:02 schreef RobertNL het volgende:
Die zijn het, maar ze ware eerst goedkoper dacht ik.
![]()
Kan niet wachtenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.
(Ververs de pagina maar eens een paar keer en haal het eens door de vertaalmachine)
Dus eigenlijk alleen de vraag; met wat voor resoluties en framerates gaan ze komen.
Daarnaast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Gearbest kan er ook wat van met hun nieuwsbrieven
Pipo W2F van $323,20naar $139,05
Lijkt ibood wel joh.![]()
Hoelang duurt het voordat cashbackXL bedragen goedkeurt? Alles staat hier nog op 'bevestigd', en nog niet op 'goedgekeurd'.
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.![]()
Het moet niet gekker worden, Afgelopen zondag heb ik een bestelling geplaatst bij buyincoins en gisteren stond de postbode aan de deur. Zo snel heb ik het niet vaak meegemaakt![]()
![]()
Hoe werkt dat dat precies?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
20 meter rollen FTW
inderdaad erg handig dit soort spul voor cablemanagment.
Ik heb trouwens ook nog wel veel van die china klittenband gekleurde dingen pakjes liggen,
waren inderdaad soms 1 of 10 cent ofzo..You can't be late if you don't show up.![]()
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?![]()
Zie het probleem nietquote:Op zondag 1 maart 2015 13:03 schreef mitchy112 het volgende:
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?. Gewoon verzonden met de Belgische post.
Bij mij sturen ze heel vaak pakjes met China post terwijl het ook naar Nederland gaat. Vet raarquote:Op zondag 1 maart 2015 13:03 schreef mitchy112 het volgende:
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?![]()
ik heb een tijd terug bij een bestelling deze meegenomen:quote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
20 meter rollen FTW
inderdaad erg handig dit soort spul voor cablemanagment.
Ik heb trouwens ook nog wel veel van die china klittenband gekleurde dingen pakjes liggen,
waren inderdaad soms 1 of 10 cent ofzo..
https://www.conrad.nl/nl/(...)mm-zwart-523147.html
en ondanks dat het wat dunner material is, werkt het vrij goed. (en het dunne was voor mijn gebruik toevallig ook erg handig)
dat dikke klittenband is vaak relatief duur, of hele korte stukjes.. Wil zelf op maat knippen![]()
![]()
Geen idee, kijk gewoon in de FAQ van cashbackxlquote:Op zondag 1 maart 2015 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang duurt het voordat cashbackXL bedragen goedkeurt? Alles staat hier nog op 'bevestigd', en nog niet op 'goedgekeurd'.
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.![]()
Jongens ipv zo lullig te doen he, kun je miss ook een beetje aardig reageren. Ik ben normaal gewend dat het via HK post gaat, vond dit gewoon raar. Geesh want zijn jullie toxic zeg.![]()
Met een noodgang!quote:Op zondag 1 maart 2015 12:52 schreef noodgang het volgende:
Het moet niet gekker worden, Afgelopen zondag heb ik een bestelling geplaatst bij buyincoins en gisteren stond de postbode aan de deur. Zo snel heb ik het niet vaak meegemaakt
(Je pakketje komt met Britney-air!)quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef mitchy112 het volgende:
Jongens ipv zo lullig te doen he, kun je miss ook een beetje aardig reageren. Ik ben normaal gewend dat het via HK post gaat, vond dit gewoon raar. Geesh want zijn jullie toxic zeg.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Bij Banggood duurde het 6 wekenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.
Ach ja, als het geld maar komt.![]()
10400 mah powerbank maar ¤13,73 euro bij banggood:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-923637.html
code acc75a![]()
Mi band voor 13,94 euro met MIBANDS12OFF![]()
ook weer uitverkoop: http://goo.gl/Ndla5I
Die hype begint nu toch wel een beetje te ver te gaan ...eerst dat die tattoo en nu zowat elke pagina dit :F![]()
"You have used the coupon the maximum number of 1 times allowed per customer."quote:Op zondag 1 maart 2015 20:46 schreef rene90 het volgende:
code acc75a![]()
De XPB van mijn broer heeft vandaag de geest gegeven net2.5 maand oud, niet veel gebruikt.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Late night
shopping
5000 variant maar gekocht voor mezelf/als cadeau eventueel met lampje![]()
M'n broer bestelt morgen zelf een nieuwe 10400 XPB aangezien ik de kortingscoupon niet kan gebruiken.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ben aan het nadenken of ik nog ff House of Cards op zet en dan nog een uur of drie langer opblijf om mee te doen aan de PW Happy Hour met die Lenovo VIBE X2. Geen microSD-slot. Maar 2300mAh, maar verder niet zo heel veel set-backs... misschien een leuk overbruggertje om een paar maanden mee rond te lopen. 'k Doe al zo lang met de G4S. Ik wil gewoon weer eens iets nieuws... maar verder is er niet veel dat ik echt wat vind.#firstworldproblems
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
niet inloggen en vervolgens via PayPal checkout betalenquote:Op maandag 2 maart 2015 03:47 schreef N22 het volgende:
[..]
"You have used the coupon the maximum number of 1 times allowed per customer."![]()
De XPB van mijn broer heeft vandaag de geest gegeven net2.5 maand oud, niet veel gebruikt.
![]()
![]()
Wow-ho-ho. http://www.phonearena.com(...)icolor-flash_id66454 Fuck yeah...quote:Op maandag 2 maart 2015 04:14 schreef shiznuts het volgende:
Ben aan het nadenken of ik nog ff House of Cards op zet en dan nog een uur of drie langer opblijf om mee te doen aan de PW Happy Hour met die Lenovo VIBE X2. Geen microSD-slot. Maar 2300mAh, maar verder niet zo heel veel set-backs... misschien een leuk overbruggertje om een paar maanden mee rond te lopen. 'k Doe al zo lang met de G4S. Ik wil gewoon weer eens iets nieuws... maar verder is er niet veel dat ik echt wat vind.#firstworldproblems
![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Xiaomi Yi action camera 399 CNY. 1080p met 60fps. Het is wel nog afwachten wat casings enzo gaan kosten want die zitten er niet standaard bij.![]()
Zal ik hem dan toch maar kopenquote:Op zondag 1 maart 2015 20:46 schreef rene90 het volgende:
code acc75aMooi prijsje
![]()
Thanksquote:Op maandag 2 maart 2015 08:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
niet inloggen en vervolgens via PayPal checkout betalen![]()
Was dat zo'n kalender met coupons erbij of gewoon puur mooie Chinese tinydeal medewerkers?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:00 schreef Kenzi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zouden we volgend jaar ook maar een Tinydeal kalender moeten maken? :p
DX had destijds wel zoiets met coupons, en dan kostte die kalender 10 dollar ofzo.![]()
Tinydeal heeft nog niet zo'n kalender gemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Was dat zo'n kalender met coupons erbij of gewoon puur mooie Chinese tinydeal medewerkers?
DX had destijds wel zoiets met coupons, en dan kostte die kalender 10 dollar ofzo.
Dit is van afgelopen Chinees Nieuwjaarsfeest:
http://kenzi.tweakblogs.n(...)wjaar-met-je-bedrijf
DX heeft idd wel zo'n kalender![]()
Niet alleen LITBquote:Op maandag 2 maart 2015 01:35 schreef shiznuts het volgende:
omfg. xD(uit de recentste LITB newsletter)
[ afbeelding ]
Onder een steen gelegen?:
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:00 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Xiaomi Yi action camera 399 CNY. 1080p met 60fps. Het is wel nog afwachten wat casings enzo gaan kosten want die zitten er niet standaard bij.
Zoals verwacht waren de verwachtingen dus véél te hoog, zoals gebruikelijk.
Maar toch, mocht de prijs niet te hoog uitvallen voor ons dan is het nog steeds een interessante camera.
Dit is dus feitelijk een SJCam SJ5000+ voor een lagere prijs.
En qua framerate ook beter dan de duurdere GoPro Hero.
Dus deze Yi gaat mogelijk dus wel interessanter zijn dan de GoPro waar de SJ5000+ IMHO dat haast niet meer is (die biedt alleen 1080p 60fps. wat de Hero niet heeft, maar ik verwacht dat de Hero 2 dat wel gaat krijgen).
Alleen de grote vraag gaat dus de compatibiliteit zijn. De SJCam's kunnen GoPro accessoires gebruiken waardoor je een enorm aanbod hebt voor lage prijzen.
Als deze haar eigen systeem gaat gebruiken heb je minder aanbod en hogere prijzen.![]()
specs:
http://www.mi.com/yicamera/specs/
Hij is kleiner en lichter dan de GoPro en waarschijnlijk gaan de acc. dan ook niet passen.
Maar gezien het aanbod van acc. voor Xiaomi producten hier in China is dat binnen een maand na release geen probleem meer.![]()
kwaliteit in die demofilmpjes is vrij matig, of ligt dat aan mij?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ben benieuwd naar de SJ4000/5000 vs Xiaomi Yi camera vergelijkingsfilmpjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:07 schreef Catch22- het volgende:
kwaliteit in die demofilmpjes is vrij matig, of ligt dat aan mij?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Het gaat dan toch ook vooral op de mounts. Als die gelijk zijn aan de GoPro/SJCam dan zit je goed.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:03 schreef Kenzi het volgende:
specs:
http://www.mi.com/yicamera/specs/
Hij is kleiner en lichter dan de GoPro en waarschijnlijk gaan de acc. dan ook niet passen.
Maar gezien het aanbod van acc. voor Xiaomi producten hier in China is dat binnen een maand na release geen probleem meer.
Maar we zien nergens de behuizing (of ben ik blind?) dus dat is nog de vraag.
Maar als accessoires wel compatibel zijn zou dat wel beter zijn; want prijzen zullen dan altijd lager zijn en aanbod groter.Een ding wat voor hen spreekt; uploads zijn vaak vrij brak qua kwaliteit (denk aan Youtube wat hevige compressie heeft).quote:Op maandag 2 maart 2015 11:07 schreef Catch22- het volgende:
kwaliteit in die demofilmpjes is vrij matig, of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:09 schreef tokko1 het volgende:
Ben benieuwd naar de SJ4000/5000 vs Xiaomi Yi camera vergelijkingsfilmpjes.![]()
Specs is niet alles.
Maar ben wel benieuwd naar:
1) GoPro compatibiliteit
2) Kwaliteit van beelden
3) Uiteindelijke prijzen (alle acc. bijkopen die bij de SJCam's zitten gaat de uiteindelijk prijs stuk hoger worden)
Het is dus (zoals verwacht, maar niet zoals gehoopt met die 4K geruchten) meer een concurrent voor de SJCam's dan voor GoPro (op de Hero na). Maar dat is ook leuk voor de concurrentie in dat prijssegment.
Mocht ik de hexa ein-de-lijk eens de lucht in sturen dan is dit misschien toch een camera die ik zou kunnen kopen.
Was nooit geïnteresseerd in die dingen maar dit kan interessant worden.
Als de hexa de lucht in gaat moet daar namelijk wel een camera onder.![]()
(De DSLR gaat daar écht niet onder)
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 02-03-2015 11:54:22 ]![]()
Psies. Nu nog een yicopter met gimbal (incl. tilt) en FPV ervoor voor een zacht prijsje.
57 euro dus. Zal wel een stukje duurder zijn in de webshops.
En ben benieuwd wat er straks nog bij zit.![]()
Nu is het dilemma nog groter voor mijn komende-mee-op-vakantie-aankoop: nu de sj4000 kopen (inclusief alle spullen die daarbij zitten) of toch even wachten op de Xiaomi Yi ( en hopen dat er accessoires voor komen gelijkwaardig aan de sj4000-set)..
Twijfel, twijfel..
update: weet iemand nog die link naar de beschrijving van die wifi-lampen? Dat was toch Mi-Light?Daar was laatst een discussie over en ik wil ze eigenlijk ook in de huiskamer installeren. Tips zijn welkom
[ Bericht 36% gewijzigd door JiePieWie op 02-03-2015 13:09:25 ]![]()
geloof daar dus niks van he.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:41 schreef Chunees het volgende:
Samsung Galaxy S6 in 10 minuten opgeladen.. The future is here?
leuk ding die s6, maar kleine accu en dat fast charge werkt ook niet helemaal lekker hoorde ikOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
nope, gevoel had ik ook alquote:Op maandag 2 maart 2015 11:07 schreef Catch22- het volgende:
kwaliteit in die demofilmpjes is vrij matig, of ligt dat aan mij?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ik weet niet wanneer je op vakantie gaat maar ik zou even afwachten wat de Xiaomi gaat doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:01 schreef JiePieWie het volgende:
Nu is het dilemma nog groter voor mijn komende-mee-op-vakantie-aankoop: nu de sj4000 kopen (inclusief alle spullen die daarbij zitten) of toch even wachten op de Xiaomi Yi ( en hopen dat er accessoires voor komen gelijkwaardig aan de sj4000-set)..
Twijfel, twijfel..
Zowel qua prijs als qua kwaliteit.
Let wel; de prijs van zo'n ¤70-80 zal dus waarschijnlijk zonder accessoires zijn. Koop alle accessoires die bijvoorbeeld bij een SJCam erbij zitten er nog los bij en je bent al flink duurder uit dan die ¤70-80.
En dan is het natuurlijk nog maar de vraag hoe het met de compatibiliteit van die accessoires gesteld is.
Overigens; langere video van Xiaomi:
EDIT: eigenlijk moeten ze de MiBand compatible maken met deze camera; dat je via die armband de camera aan/uit kunt zetten bijvoorbeeld.![]()
Voor normaal gebruik vind ik een app waardeloos namelijk.
[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 02-03-2015 17:59:23 ]![]()
![]()
De Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera, dé wireless IP camera van Xiaomi, of van Xiaoyi, of toch de Ants camera? Het is allemaal een en dezelfde camera door Xiaomi geproduceerd onder de merknaam Xiaoyi. En de camera waar ik het in deze review over ga hebben. Het is een draadloze IP camera. Dus een camera die via je draadloze Wifi netwerk beeld doorstuurt naar je telefoon en/of tablet.
De camera kan je voor veel verschillende dingen gebruiken maar de voornaamste redenen zijn toch wel als beveiligingscamera en als babysit camera.
De cam komt zoals je van Xiaomi gewend bent in een minimalistische maar goed doordachte verpakking. Op de verpakking een klein xiaomi logo te vinden op de achterkant. Alle andere logo’s zijn van “YI” het sub-merk dus. In de doos zit de cam in zijn behuizing, een (Chinese) handleiding, (US plug) oplader en een USB kabel van 1,5m. Van Tinydeal kreeg ik standaard zonder hiervoor gevraagd/extra betaald te hebben een US-->EU plug meegeleverd. Goede handige service dus.![]()
- Features: - 720P HD resolution
- 111 ° wide-angle - 4x (digitaal) zoom
- Video/Foto opnamen maken
- Microfoon
- Luidspreker (two-way-communication)
- Micro-SD kaart opslag
- Micro-USB power-plug
- Motion detection
- Wifi (De Wifi schijnt trouwens niet(goed) te werken op 5Mhz wifi dus check voordat je deze cam koopt of je een modem hebt met de 2,4 Ghz band (bijna alle routers/modems))![]()
Om de cam te koppelen aan je telefoon/tablet moet je ten eerste aan hetzelfde (draadloos) netwerk verbonden zijn en ten tweede moet je op je mobiele apparaat dezelfde app geïnstalleerd hebben. De officiële app is trouwens volledig in het chinees dus hier heb je waarschijnlijk niets aan. Er zijn verschillende vertaalde versies van de app te krijgen. Onder andere op een ‘goedgekeurde’ thread in het officiële Xiaomi forum. Deze heb ik zelf gebruikt.
Dan komt het koppelen zelf, start de app op en log in (met bijvoorbeeld je Xiaomi account). Sluit je cam op een stroombron aan (Laptop, USB-stroom adapter, powerbank etc.) en reset deze door op de achterzijde in het kleine gaatje enkele seconden de reset-button ingedrukt te houden. Dan klinkt er een Chinese stem en staat je cam open voor detectie. In de app kan je dan “een camera toevoegen”. Zelf heb ik dit een paar keer moeten proberen voordat het lukte. Maar hij doet het nu elke keer gewoon bij het opstarten.
(eventueel kan je deze guide gebruiken die door asm980 gemaakt is (van het en.miui.com forum))![]()
De cam zelf is eigenlijk maar een redelijk kleine module met een doorsnede van 6cm bij 3cm. Deze zit in een strakke witte behuizing geklikt en kan vrij rond draaien, de behuizing heeft een kantelpunt en een stevige basis. Deze basis is zelf zwaarder dan de cam, dus je kunt hem in elke positie neerzetten.. hij zal niet omvallen. Kortom je kan hem op je bureau ergens op richten, maar ook bovenop de kast dat hij recht naar beneden kijkt. Wil je hem aan de muur bevestigen? Dan kan je de basis los likken en de schroefgaten gebruiken die er al in zitten om hem vast te zetten op je muur.
Om het beeld van je IP-cam te bekijken heb je dus de Ants-cam app nodig. Ik heb voor deze review de iets beperktere versie gebruikt omdat niet alle features nog vertaald zijn en het daardoor ook niet de aller laatste versie van de app is. Maar ook met deze app kom je al een heel eind.
Allereerst gebruik je de app om je IP-cam te koppelen, de keren daarna verschijnt hij al in het menu en kan je hem activeren door er gewoon op te klikken.
In de camera interface kan je het beeld in portraid bewegen door te swypen of je toestel heen en weer te bewegen. In landscape krijg je wel het hele beeld te zien.
Met de tijdbalk onderin kan je terug in de tijd kijken (opgeslagen op je SD-kaartje, zonder is het dus niet mogelijk), hierop staat ook de ‘motion detectie’ aangegeven. Hierbij moet je wel vaak bufferen.. maar ’t werkt wel redelijk.
Live video geeft hij ongeveer met 20fps 720p door na enkele seconden gebufferde te hebben, ook zit er wat vertraging in de doorgifte.
Door op de microfoon-knop in het midden te drukken en in je telefoon te spreken stuur je een audio-bericht naar de cam en zal dit via het speakertje te horen zijn. Andersom kan je de microfoon van de cam ook aan zetten om te horen wat er aan de andere kant gebeurt.
Daarnaast kan je nog wat andere instellingen veranderen, zoals het ledje op de voorkant, je cam updaten etc.
Bij mij op de universiteit is het netwerk beschermd met een extra protocol boven WPA2 met een inlognaam/code. Volgens mij is het niet mogelijk om je cam dan via dat netwerk makkelijk te koppelen en te bekijken. Maar ik wou hem daar toch gebruiken, dus moest er iets anders op gevonden worden. Uiteindelijk heb ik daar een ander product van Xiaomi voor gebruikt. Namelijk de mini-wifi-dongle van Xiaomi, en dan nog in combinatie met een Xiaomi powerbank.. kon ik hem mooi ergens hoog plaatsen en overzicht hebben van de werkplek.
De Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera is voor mij een superleuke en ook functionele gimmick gebleken. Met zijn ongeveer 30/35 euro is het niet een heel goedkope wireless ip camera maar ook niet een hele dure. De feature set en uitstekende kwaliteit die je er voor terug krijgt is het voor mij zeker waard. De flexibel mount waar de cam in zit is mij erg handig gebleken want je kan hem in echt bijna alle standen zetten. De beeldkwaliteit is meer dan genoeg voor huis-tuin-keuken gebruik, misschien zelfs wel voor kleine bedrijven. Enige echt grote nadeel van de cam is en blijft dat hij eigenlijk bedoelt is voor de Chinese markt. En alle bijbehorende nadelen van dien. Dus de Chinese app, gesproken Chinese boodschappen etc. Maar er valt mee te leven, en desondanks vind ik de cam zeker zijn geld waard!
Hij is onder andere te koop bij Tinydeal maar ook bij ongeveer alle andere Chinese webshops.
Meer informatie op de officiële (Chinese) Xiaomi site: LINK.
En voor support/feedback kan je altijd hier je vraag stellen of even rondneuzen op het onofficiële Xiaomi support/feedback forum hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 02-03-2015 17:54:19 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Leuke review, heb je toch nog wat gehad aan die dongle van mequote:Op maandag 2 maart 2015 17:35 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera, dé wireless IP camera van Xiaomi, of van Xiaoyi, of toch de Ants camera? Het is allemaal een en dezelfde camera door Xiaomi geproduceerd onder de merknaam Xiaoyi. En de camera waar ik het in deze review over ga hebben. Het is een draadloze IP camera. Dus een camera die via je draadloze Wifi netwerk beeld doorstuurt naar je telefoon en/of tablet.
De camera kan je voor veel verschillende dingen gebruiken maar de voornaamste redenen zijn toch wel als beveiligingscamera en als babysit camera.
De cam komt zoals je van Xiaomi gewend bent in een minimalistische maar goed doordachte verpakking. Op de verpakking een klein xiaomi logo te vinden op de achterkant. Alle andere logo’s zijn van “YI” het sub-merk dus. In de doos zit de cam in zijn behuizing, een (Chinese) handleiding, (US plug) oplader en een USB kabel van 1,5m. Van Tinydeal kreeg ik standaard zonder hiervoor gevraagd/extra betaald te hebben een US-->EU plug meegeleverd. Goede handige service dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Features: - 720P HD resolution
- 111 ° wide-angle - 4x (digitaal) zoom
- Video/Foto opnamen maken
- Microfoon
- Luidspreker (two-way-communication)
- Micro-SD kaart opslag
- Micro-USB power-plug
- Motion detection
- Wifi (De Wifi schijnt trouwens niet(goed) te werken op 5Mhz wifi dus check voordat je deze cam koopt of je een modem hebt met de 2,4 Ghz band (bijna alle routers/modems))
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om de cam te koppelen aan je telefoon/tablet moet je ten eerste aan hetzelfde (draadloos) netwerk verbonden zijn en ten tweede moet je op je mobiele apparaat dezelfde app geïnstalleerd hebben. De officiële app is trouwens volledig in het chinees dus hier heb je waarschijnlijk niets aan. Er zijn verschillende vertaalde versies van de app te krijgen. Onder andere op een ‘goedgekeurde’ thread in het officiële Xiaomi forum. Deze heb ik zelf gebruikt.
Dan komt het koppelen zelf, start de app op en log in (met bijvoorbeeld je Xiaomi account). Sluit je cam op een stroombron aan (Laptop, USB-stroom adapter, powerbank etc.) en reset deze door op de achterzijde in het kleine gaatje enkele seconden de reset-button ingedrukt te houden. Dan klinkt er een Chinese stem en staat je cam open voor detectie. In de app kan je dan “een camera toevoegen”. Zelf heb ik dit een paar keer moeten proberen voordat het lukte. Maar hij doet het nu elke keer gewoon bij het opstarten.
(eventueel kan je deze guide gebruiken die door asm980 gemaakt is (van het en.miui.com forum))
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De cam zelf is eigenlijk maar een redelijk kleine module met een doorsnede van 6cm bij 3cm. Deze zit in een strakke witte behuizing geklikt en kan vrij rond draaien, de behuizing heeft een kantelpunt en een stevige basis. Deze basis is zelf zwaarder dan de cam, dus je kunt hem in elke positie neerzetten.. hij zal niet omvallen. Kortom je kan hem op je bureau ergens op richten, maar ook bovenop de kast dat hij recht naar beneden kijkt. Wil je hem aan de muur bevestigen? Dan kan je de basis los likken en de schroefgaten gebruiken die er al in zitten om hem vast te zetten op je muur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om het beeld van je IP-cam te bekijken heb je dus de Ants-cam app nodig. Ik heb voor deze review de iets beperktere versie gebruikt omdat niet alle features nog vertaald zijn en het daardoor ook niet de aller laatste versie van de app is. Maar ook met deze app kom je al een heel eind.
Allereerst gebruik je de app om je IP-cam te koppelen, de keren daarna verschijnt hij al in het menu en kan je hem activeren door er gewoon op te klikken.
In de camera interface kan je het beeld in portraid bewegen door te swypen of je toestel heen en weer te bewegen. In landscape krijg je wel het hele beeld te zien.
Met de tijdbalk onderin kan je terug in de tijd kijken (opgeslagen op je SD-kaartje, zonder is het dus niet mogelijk), hierop staat ook de ‘motion detectie’ aangegeven. Hierbij moet je wel vaak bufferen.. maar ’t werkt wel redelijk.
Live video geeft hij ongeveer met 20fps 720p door na enkele seconden gebufferde te hebben, ook zit er wat vertraging in de doorgifte.
Door op de microfoon-knop in het midden te drukken en in je telefoon te spreken stuur je een audio-bericht naar de cam en zal dit via het speakertje te horen zijn. Andersom kan je de microfoon van de cam ook aan zetten om te horen wat er aan de andere kant gebeurt.
[ afbeelding ]
Daarnaast kan je nog wat andere instellingen veranderen, zoals het ledje op de voorkant, je cam updaten etc.
[ afbeelding ]
Bij mij op de universiteit is het netwerk beschermd met een extra protocol boven WPA2 met een inlognaam/code. Volgens mij is het niet mogelijk om je cam dan via dat netwerk makkelijk te koppelen en te bekijken. Maar ik wou hem daar toch gebruiken, dus moest er iets anders op gevonden worden. Uiteindelijk heb ik daar een ander product van Xiaomi voor gebruikt. Namelijk de [url= http://www.tinydeal.com/x(...)htmlmini-wifi-dongle[/url] van Xiaomi, en dan nog in combinatie met een Xiaomi powerbank.. kon ik hem mooi ergens hoog plaatsen en overzicht hebben van de werkplek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Xiaomi Ants Xiaoyi Smart Camera is voor mij een superleuke en ook functionele gimmick gebleken. Met zijn ongeveer 30/35 euro is het niet een heel goedkope wireless ip camera maar ook niet een hele dure. De feature set en uitstekende kwaliteit die je er voor terug krijgt is het voor mij zeker waard. De flexibel mount waar de cam in zit is mij erg handig gebleken want je kan hem in echt bijna alle standen zetten. De beeldkwaliteit is meer dan genoeg voor huis-tuin-keuken gebruik, misschien zelfs wel voor kleine bedrijven. Enige echt grote nadeel van de cam is en blijft dat hij eigenlijk bedoelt is voor de Chinese markt. En alle bijbehorende nadelen van dien. Dus de Chinese app, gesproken Chinese boodschappen etc. Maar er valt mee te leven, en desondanks vind ik de cam zeker zijn geld waard!
Hij is onder andere te koop bij Tinydeal maar ook bij ongeveer alle andere Chinese webshops.
Meer informatie op de officiële (Chinese) Xiaomi site: LINK.
En voor support/feedback kan je altijd hier je vraag stellen of even rondneuzen op het onofficiële Xiaomi support/feedback forum hier.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die loopt niet lekker zinquote:Op maandag 2 maart 2015 03:37 schreef Kenzi het volgende:
Die hype begint nu toch wel een beetje te ver te gaan ...eerst dat die tattoo en nu zowat elke pagina dit :FYou can't be late if you don't show up.![]()
Je weet dat een vergelijkbare SJ5000+ daar ¤158 doet (weliswaar met een bende accessoires) en een GoPro Hero (die geen 1080p 60fps. doet) ¤139?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:36 schreef Miniem het volgende:
Duur! 100 euro voor de nieuwe xiaomi!
http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.html
En dat de vaste prijs net geen ¤60 voor de Chinese markt geldt?
En dat dus ¤100 ronduit goedkoop is?
Voor een product wat nog geen 24 uur geleden is aangekondigd voor een prijs van ¤60 op de Chinese markt vindt ik een pre-order van ¤100 niet duur.
Had de pre-order prijs persoonlijk hoger verwacht.![]()
Ik heb weer een 2 euro tegoedje gekregen van MITB in mijn mail, even voor jullie dus reden om je spam folder te checken.![]()
Ik krijg ze nu bijna wekelijks, misschien wel een leuk idee om een lijstje te maken met wat iedereen gekocht heeft? mijn ideeën raken bijna op namelijk
tot nu toe:
aansteker:
http://www.miniinthebox.c(...)serstijl_p76618.html
Paracord dinges:
http://www.miniinthebox.c(...)rmband_p2252534.html
Hoesje voor telefoon:
http://www.miniinthebox.c(...)leuren-_p374592.html (hier heb ik er 3 van passen om de meeste telefoons)![]()
Haha, ja hier ook weer $3. Wordt de 3e bestelling in 4 weken. En maar complimenten geven dat ik ze trouw blijfIk heb echt geen flauw idee wat ik moet bestellen
![]()
![]()
Led zaklamp kan je op zoeken, krijg je wel grappige dingetjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:22 schreef FreaZ het volgende:
Haha, ja hier ook weer $3. Wordt de 3e bestelling in 4 weken. En maar complimenten geven dat ik ze trouw blijfIk heb echt geen flauw idee wat ik moet bestellen
![]()
Naar aanleiding van tokko1's review van de Xiaomi-cam, zoek ik 'n -wifi-dongle die op usb power werkt en verder niets nodig heeft.
Ik wil zo'n cam kunnen gebruiken zonder laptop en wel via telefoon in kunnen loggen (als 'n soort van babyfoon).
Volgens tokko1 moet zoiets wel bestaan, iemand 'n tip/idee?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Vandaag voor 't eerst neutrale feedback gegeven op eBay, na honderden aankopen.
LCD-scherm voor iPhone 4 gekocht, ingebouwd, zit er een dode pixel in. Wil de verkoper dat ik hem weer uit elkaar haal om vervolgens een foto te maken van de achterkant, zodat hij kan zien dat het het scherm is van hem. Terwijl ik al vaker schermen bij hem vandaan heb gehaald (vanuit de UK), dus hij heeft al lang en breed aan mij kunnen verdienen.![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met een niet te dure nacht kijker? Ik vond een bericht uit 2010 maar ik denk dat er inmiddels weer andere spullen te krijgen zijn.Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden![]()
Volgens mij gaat de dhgate seller m'n keyboard case niet meer verzenden, wacht nu al 2 weken op verzending en de case is inmiddels verdubbeld in prijs![]()
hij is nu 21,99?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen weer in de aanbieding om 18:00 uur. Kost nu nog ¤25,41 maar dan dus minder.
[ afbeelding ]![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik iedere keer als ik uit de kroeg terug kom en ik genoeg gedronken heb ik iets koop op een random Chinese webshop voor onder de $15,-
Zo krijg je onverwacht cadeautjes waarvan je helemaal vergeten bent dat je het besteld hebt.
Ik denk dat deze kussensloop wel 1 van m'n favorieten is.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik iedere keer als ik uit de kroeg terug kom en ik genoeg gedronken heb ik iets koop op een random Chinese webshop voor onder de $15,-
Zo krijg je onverwacht cadeautjes waarvan je helemaal vergeten bent dat je het besteld hebt.
Ik denk dat deze kussensloop wel 1 van m'n favorieten is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
topding. Ik heb deze variantquote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen weer in de aanbieding om 18:00 uur. Kost nu nog ¤25,41 maar dan dus minder.
[ afbeelding ]
http://www.amazon.de/gp/a(...)uZFy-ZseL&ref=plSrch
Met vijf goede usbkabels. Ideaal. Al het lader en kabelgeneuzel in huis opgelost.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:39 schreef shiznuts het volgende:
Psies. Nu nog een yicopter met gimbal (incl. tilt) en FPV ervoor voor een zacht prijsje.
http://wan.mi.com/4584.html
Ze verkopen ook nog een drone maar die kan ik ff niet vinden. Is wel van andere fabrikant maar gezien je in een aantal Yi Cam demo filmpjes een beeld vanaf een quadcopter ziet zou het best kunnen dat ze zelf ook met een quad komen.![]()
Wat wil je precies doen? Deze cam hangt gewoon in je wifi netwerk. En kan je dan via telefoon benaderen. Geen laptop of usb dongle voor nodig. Of heb je geen wifi op de plek waar je de cam wil neerzetten?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Naar aanleiding van tokko1's review van de Xiaomi-cam, zoek ik 'n -wifi-dongle die op usb power werkt en verder niets nodig heeft.
Ik wil zo'n cam kunnen gebruiken zonder laptop en wel via telefoon in kunnen loggen (als 'n soort van babyfoon).
Volgens tokko1 moet zoiets wel bestaan, iemand 'n tip/idee?
Zoiets:
http://www.tinydeal.com/t(...)ry-bank-p-92520.html
[ Bericht 14% gewijzigd door Kenzi op 03-03-2015 02:28:26 ]![]()
Ik heb geen wifi op die plek inderdaad. Dus ik wil zelf 'n "netwerk" opzetten om zo de camera met 'n telefoon te laten communiceren. Ik heb al 'n TP-Link TL-WR710N. Daar zou 't dus ook mee moeten kunnen? Ik zal eens zo'n camera gaan bestellen, dan kan ik 't uitproberenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:17 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Wat wil je precies doen? Deze cam hangt gewoon in je wifi netwerk. En kan je dan via telefoon benaderen. Geen laptop of usb dongle voor nodig. Of heb je geen wifi op de plek waar je de cam wil neerzetten?
Zoiets:
http://www.tinydeal.com/t(...)ry-bank-p-92520.html
[ afbeelding ]
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Vers vanuit mijn chat venster :p zou het over uurtje ofzo moeten doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 07:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb geen wifi op die plek inderdaad. Dus ik wil zelf 'n "netwerk" opzetten om zo de camera met 'n telefoon te laten communiceren. Ik heb al 'n TP-Link TL-WR710N. Daar zou 't dus ook mee moeten kunnen? Ik zal eens zo'n camera gaan bestellen, dan kan ik 't uitproberen
Coupon code is XIAOMI2015 FROM 3.3-3.18
http://www.tinydeal.com/o(...)th-app-p-142032.html
[ Bericht 1% gewijzigd door Kenzi op 03-03-2015 10:01:06 ]![]()
Kan het dat deze al expired is?quote:
Laat maar, ik was too soon
Lijkt me toch wel expired
Stiekum ninjaeditten, Kenzi :p
Voor die prijs heb ik er toch nog maar 1tje besteld(N°4
)
[ Bericht 13% gewijzigd door dodge_911 op 03-03-2015 12:16:34 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Shiznuts of iemand anders.
Ik zit nu in het dashcamtopic te kijken.
Daar raden ze een G1W dashcam aan.
Zijn die beelden te vergelijken met een SJ4000 en dergelijke?
Ik wil hem namelijk op mijn brommer hebben met of een powerbank of een 5V aansluiting knutselen.
Weet alleen of dat aan te raden is? behoudt zon ding wel zijn settings als de stroom eraf is?![]()
kan je dat ding echt alleen maar met de antz app bekijken? of heeft het nog iets van een webinterface?![]()
Je kan, mits de juiste firmwareversie ook gewoon de RTSP-streams afvangenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:51 schreef mschol het volgende:
kan je dat ding echt alleen maar met de antz app bekijken? of heeft het nog iets van een webinterface?
Op youtube veel video's te vinden van de G1W.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef Miniem het volgende:
Ik wil hem namelijk op mijn brommer hebben met of een powerbank of een 5V aansluiting knutselen.
Weet alleen of dat aan te raden is? behoudt zon ding wel zijn settings als de stroom eraf is?
Het ding is natuurlijk niet waterdicht, dus niet in de regen op de brommer en zolang de batterij niet leeg is zal hij zijn instellingen wel vasthouden verwacht ik.![]()
Ik skull glaasje en nog wat kleine ledstrips besteld...quote:Op maandag 2 maart 2015 19:16 schreef Thymen. het volgende:
Ik krijg ze nu bijna wekelijks, misschien wel een leuk idee om een lijstje te maken met wat iedereen gekocht heeft? mijn ideeën raken bijna op namelijk
tot nu toe:
aansteker:
http://www.miniinthebox.c(...)serstijl_p76618.html
Paracord dinges:
http://www.miniinthebox.c(...)rmband_p2252534.html
Hoesje voor telefoon:
http://www.miniinthebox.c(...)leuren-_p374592.html (hier heb ik er 3 van passen om de meeste telefoons)
http://www.lightinthebox.(...)ml?litb_from=sysmail![]()
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:36 schreef Miniem het volgende:
Duur! 100 euro voor de nieuwe xiaomi!
http://www.banggood.com/O(...)Camera-p-969228.htmlEn nu bij IBuygou pre-orders: $85.99 en $104.99.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:52 schreef Iemand91 het volgende:
Je weet dat een vergelijkbare SJ5000+ daar ¤158 doet (weliswaar met een bende accessoires) en een GoPro Hero (die geen 1080p 60fps. doet) ¤139?
En dat de vaste prijs net geen ¤60 voor de Chinese markt geldt?
En dat dus ¤100 ronduit goedkoop is?
Voor een product wat nog geen 24 uur geleden is aangekondigd voor een prijs van ¤60 op de Chinese markt vindt ik een pre-order van ¤100 niet duur.
Had de pre-order prijs persoonlijk hoger verwacht.
Da's omgerekend ¤77 / ¤94; ronduit goedkoop vind ik.
Tenzij de accessoires duur gaan uitvallen zal deze dus goedkoper zijn dan de SJ5000+ met accessoires.
Mits de beeldkwaliteit goed zit en er GoPro-compatibiliteit is, zie ik dan zo geen reden meer voor om de SJ5000+ te kopen.![]()
Ik wacht nog maar ff op de accessoires en de reviewsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
En nu bij IBuygou pre-orders: $85.99 en $104.99.
Da's omgerekend ¤77 / ¤94; ronduit goedkoop vind ik.
Tenzij de accessoires duur gaan uitvallen zal deze dus goedkoper zijn dan de SJ5000+ met accessoires.
Mits de beeldkwaliteit goed zit en er GoPro-compatibiliteit is, zie ik dan zo geen reden meer voor om de SJ5000+ te kopen.![]()
![]()
Da's sowieso wel een goed idee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:07 schreef Miniem het volgende:
Ik wacht nog maar ff op de accessoires en de reviews![]()
![]()
Hopen dat Techmoan er ff een mooie review van maaktOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Voor Xiaomi fanboys. De originele mascotte!
Korting met code EH80pIVF40
http://www.tinydeal.com/d(...)x2nh62-p-145989.html![]()
'k Vind dat Xiaomi ons er zo ééntje cadeau moet doen, met wat we allemaal aan Xiaomi spul naar hier hebben gehaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:18 schreef Miniem het volgende:
Voor Xiaomi fanboys. De originele mascotte!
Korting met code EH80pIVF40
http://www.tinydeal.com/d(...)x2nh62-p-145989.html
Ik heb deze:
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=37813455884 .
Had toen een hele tas vol Xiaomi-zooi besteld bij ze. Bureaumat, polo shirt, kleine fratsen.
Godverdju! Net daarvoor eentje besteld en toen aan 't werk gegaan. Nu zie ik dit!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:22 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Vers vanuit mijn chat venster :p zou het over uurtje ofzo moeten doen.
http://www.tinydeal.com/o(...)th-app-p-142032.html
Hoe lang is deze geldig? Ik bestel er misschien nog eentje, eerst testen hoe 't met de eerste bevalt."If you're not a manc, you're a wank"![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:22 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Vers vanuit mijn chat venster :p zou het over uurtje ofzo moeten doen.
http://www.tinydeal.com/o(...)th-app-p-142032.htmlJe qoute 't zelf, dudequote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Godverdju! Net daarvoor eentje besteld en toen aan 't werk gegaan. Nu zie ik dit!
Hoe lang is deze geldig? Ik bestel er misschien nog eentje, eerst testen hoe 't met de eerste bevalt.
Oh,dat zie ik nu pas als 'n datum. Hopelijk is de eerste op tijd hierquote:
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Kan je dat Xiaoyi ding ook als gewone webcam bij een desktop pc gebruiken? Ik twijfel of ik er een wil bestellen, als ik er niks mee blijk te kunnen wil ik hem aan m'n ouders geven
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 15:14:33 ]![]()
Via mininthebox drie kabeltjes gekocht om mijn ipad op te laden geeft mijn iPad aan "opladen uit". De kabeltjes geven dus te weinig stroom om mijn ipad op te laden..... Maar een bericht gestuurd naar ze, ben benieuwd...![]()
Afaik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:14 schreef J.B. het volgende:
Kan je dat Xiaoyi ding ook als gewone webcam bij een desktop pc gebruiken? Ik twijfel of ik er een wil bestellen, als ik er niks mee blijk te kunnen wil ik hem aan m'n ouders geven
Net binnengekregen :
naar aanleiding van een post hier of bij de buren, vond ik wel handig, en was er zelf een paar maanden geleden naar op zoek
Dus, voor de nieuwsgierigen : link
[ Bericht 13% gewijzigd door dodge_911 op 03-03-2015 16:05:16 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Heb je een linkje, dat kan ik ook wel ergens voor gebruikenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:30 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Afaik niet.
Net binnengekregen :
[ afbeelding ]
naar aanleiding van een post hier of bij de buren, vond ik wel handig, en was er zelf een paar maanden geleden naar op zoek
Don't let my username fool you...![]()
Here you goquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je een linkje, dat kan ik ook wel ergens voor gebruiken
Ah jammer:quote:quote:Please notice that the data line are not connected through, so this cable can not be used for data transfer.Don't let my username fool you...![]()
En dan kreeg ik ook nog mijn Bluedio iossless music bluetooth headset binnen
snap niet wat Bluedio tegen iOS heeft
Meteen de ontvanger aan de Anker gehangen en de rest in de kast geflikkerd, want ik heb veel betere inears dan wat er mee geleverd wordt
Dat lijkt de gewone 1/4" schroefdraad te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef roflcat het volgende:
Weet niet of dit al bekend is, maar was voor mij goed nieuws! Op deze foto is te zien dat er gewoon zo'n stukje schroefdraad onder in de camera zit, dan is de camera toch gewoon compatibel is met GoPro accessoires?![]()
[ afbeelding ]
Heeft niet zozeer met GoPro accessoires te maken maar meer met andere accessoires.
Dat type schroefdraad is standaard op cameraspul en dus handig met statieven, selfiesticks e.d.quote:![]()
Dit lijkt positief; want dat lijkt dus dezelfde mount te zijn als de GoPro/SJCam's wat dan betekend dat we uit het hele grote archief van GoPro/SJCam accessoires kunnen putten.
Wel foeilelijke kleuren zeg.![]()
En jammer dat er geen scherm opzit...
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 03-03-2015 23:01:58 ]![]()
Banggood maakt het na lange tijd weer eens waar, vandaag de OBD2 dongle binnengekregen. 22 februari besteld, niet slecht dus. Zal hem morgen even uitproberen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:24 schreef l0lownkill het volgende:
Banggood maakt het na lange tijd weer eens waar, vandaag de OBD2 dongle binnengekregen. 22 februari besteld, niet slecht dus. Zal hem morgen even uitproberen
Ben jij mijn kloon?
Ook op 22 februari besteld. Ook vandaag binnengekregen...
Nu alleen nog de nieuwe auto afgeleverd krijgen...
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 03-03-2015 22:26:11 ]![]()
Het is net alsof...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij mijn kloon?
Ook op 22 februari besteld. Ook vandaag binnengekregen...You can't be late if you don't show up.![]()
Is overigens ¤16.99 geworden.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Coupon aangemaakt voor de Xiaomi Pistons v2
miep35off
http://www.tinydeal.com/x(...)ablets-p-140494.html
Zijn ze weer een stukje goedkoper![]()
![]()
Is er iemand die hardloopt met de Xiaomi Pistons? Is dit een beetje te doen of vallen ze makkelijk uit je oren? Momenteel loop ik met de orginele apple IEM's maar daar zit een mic aan wat niet zo handig is.![]()
Ik loop er niet mee, maar ze zitten niet echt goed in m'n oren. Waarschijnlijk niet geschikt voor je.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:09 schreef verbraakje het volgende:
Is er iemand die hardloopt met de Xiaomi Pistons? Is dit een beetje te doen of vallen ze makkelijk uit je oren? Momenteel loop ik met de orginele apple IEM's maar daar zit een mic aan wat niet zo handig is.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Heb je andere pasvormen geprobeerd? (die in dat doosje onder de headset zitten :pquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik loop er niet mee, maar ze zitten niet echt goed in m'n oren. Waarschijnlijk niet geschikt voor je.
Bij mij zitten ze vrij stevig, en hardlopen of mountainbiken is totaal geen probleem.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kenzi op 04-03-2015 11:08:13 ]![]()
Yup.. misschien heb ik teveel druk op m'n oren of zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Heb je andere pasvormen geprobeerd? (die in dat doosje onder de headset zitten :p
Bij mij zitten ze vrij stevig, en hardlopen of mountainbiken is totaal geen probleem.
voor iets meer heb je hem morgen met nederlandse garantiequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
NITECORE Digicharger D4 LCD Display Universal Smart Charger in de aanbieding bij Banggood: $24.99.
[ afbeelding ]
http://www.dampaccu.nl/nitecore-digicharger-d4.html
( zelfde shop als http://www.nkon.nl/nitecore-digicharger-d4.html)Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
niemand?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:18 schreef Thee het volgende:
Heeft iemand ervaring met een niet te dure nacht kijker? Ik vond een bericht uit 2010 maar ik denk dat er inmiddels weer andere spullen te krijgen zijn.Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden![]()
Inclusief verzending ¤30.90.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef Catch22- het volgende:
voor iets meer heb je hem morgen met nederlandse garantie
http://www.dampaccu.nl/nitecore-digicharger-d4.html
( zelfde shop als http://www.nkon.nl/nitecore-digicharger-d4.html)
Inclusief verzending bij BG: ¤22.99, scheelt toch ¤7.91 of 26%.
Met CashbackXL gaat daar ook nog zo'n ¤1.24 vanaf waarmee je op ¤21.75 komt of zo'n 30% goedkoper.
[ Bericht 99% gewijzigd door Iemand91 op 04-03-2015 13:00:47 ]![]()
Ik ga mijn SJ4000 verkopen, vind hem maar niets. Iemand interesse?Maar twee keer gebruikt. Ga zo Xiaomi camera kopen als hij uitkomt.
Al het geld voor de kabeltjes die mijn iPad niet ondersteunen terug gekregen van Mini in the Box. Super netjes van ze!![]()
Welke is nou de betere keuze? Nu ik in China zit ga ik binnenkort sowieso de Xiaomi bestellen, maar wil er ook een SJCam bij... welke is dan de betere? De SJ5000 of de 6000? Of alsnog de 4000?
Iemand ervaringen?Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Misschien de 60fps. bij 1080p?quote:De SJ4000/5000 is 60 x 41 x 24.7 millimeter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef Kenzi het volgende:
xiaomi is wat kleiner toch? maar verder bijna hetzelfde als de SJ5000+
De XiaoYi is 60.4 x 42 x 21.2 millimeter.
Puur qua specs is de SJ5000+ nagenoeg gelijk aan de XiaoYi; alleen die laatste heeft geen schermpje en kan ook op 960p filmen (de SJCams naar mijn weten niet, of wel?).
Het ontbreken van een scherm is natuurlijk wel enorm jammer.
En nu de XiaoYi qua pre-orders rond de $80-100 ligt lijkt deze een stuk goedkoper te gaan worden dan de SJ5000+.
Al moet je bij de XiaoYi natuurlijk nog wel de accessoires bijkopen die je bij de SJcams al bijkrijgt.
Maar het lijkt dat de XiaoYi hetzelfde mountingssyteem krijgt als de SJcams/GoPro's dus dat is relatief goedkoop en groot aanbod.Jij hier?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Welke is nou de betere keuze? Nu ik in China zit ga ik binnenkort sowieso de Xiaomi bestellen, maar wil er ook een SJCam bij... welke is dan de betere? De SJ5000 of de 6000? Of alsnog de 4000?
Iemand ervaringen?![]()
De SJ6000 bestaat niet. (wat als SJ6000 verkocht wordt is nep en geen echte SJcam)
De XiaoYi is nog maar een paar dagen geleden aangekondigd en op een paar filmpjes na is er eigenlijk nog niets over bekend. Youtube kent hevige compressie dus daar kun je ook niet echt op aan.
Het is wachten op de eerste reviews of de XiaoYi inderdaad een goede camera wordt.
Puur qua specs en prijs doet het al beter dan de SJcam's en de GoPro Hero, maar goede specs zegt niet alles.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 04-03-2015 14:26:04 ]![]()
Ik hier!quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien de 60fps. bij 1080p?
[..]
De SJ4000/5000 is 60 x 41 x 24.7 millimeter.
De XiaoYi is 60.4 x 42 x 21.2 millimeter.
Puur qua specs is de SJ5000+ nagenoeg gelijk aan de XiaoYi; alleen die laatste heeft geen schermpje en kan ook op 960p filmen (de SJCams naar mijn weten niet, of wel?).
En nu de XiaoYi qua pre-orders rond de $80-100 ligt lijkt deze een stuk goedkoper te gaan worden dan de SJ5000+.
Al moet je bij de XiaoYi natuurlijk nog wel de accessoires bijkopen die je bij de SJCams al bijkrijgt.
Maar het lijkt dat de XiaoYi hetzelfde mountingssyteem krijgt als de SJCams/GoPro's dus dat is relatief goedkoop en groot aanbod.
[..]
Jij hier?![]()
De SJ6000 bestaat niet.
De XiaoYi is nog maar een paar dagen geleden aangekondigd en op een paar filmpjes na is er eigenlijk nog niets over bekend. Youtube kent hevige compressie dus daar kun je ook niet echt op aan.
Het is wachten op de eerste reviews of de XiaoYi inderdaad een goede camera wordt.
Puur qua specs en prijs doet het al beter dan de SJCam's en de GoPro Hero, maar goede specs zegt niet alles.
En specs al wat bekeken, maar was benieuwd naar eigen ervaringen met de SJ4000 en SJ5000, wil er een bij hebben, als reserve en voor alle bijgeleverde items.
Die Yi komt er sowieso. Zit hier toch, en lokale collega's kunnen mooi even het Chinees voor me vertalen en bemiddelen op Taobao
Ik meende echt dat ik een SJ6000 zag, zal nog eens zoeken.
Edit: Ah, een nepper dus. Mijn excuses, niet goed opgelet.Sometimes the journey is the goal
Concurentie voor de Chinese webshop op het gebied van Xiaomi, een echt europese shop van Xiaomi zelf.
https://www.techinasia.co(...)ories-europe-launch/Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De SJ4000 versus de SJ5000 verschilt vooral in sensor (nieuwere schijnt beter te zijn) en heeft in foto stand iets meer megapixels en iets groter schermpje (maar zelfde resolutie op dat scherm).quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hier!
En specs al wat bekeken, maar was benieuwd naar eigen ervaringen met de SJ4000 en SJ5000, wil er een bij hebben, als reserve en voor alle bijgeleverde items.
Die Yi komt er sowieso. Zit hier toch, en lokale collega's kunnen mooi even het Chinees voor me vertalen en bemiddelen op Taobao
Ik meende echt dat ik een SJ6000 zag, zal nog eens zoeken.
Edit: Ah, een nepper dus. Mijn excuses, niet goed opgelet.
Van beide versies heb je ook de Wifi versie.
De SJ5000 is de 'beste' SJcam die je nu kunt krijgen; die heeft zeg maar alles wat de SJ5000 wifi heeft maar doet daar 60fps. bij 1080p bij.
Ergens in deze reeks zijn deze camera's wel gereviewd.
Kijk vooral ook eens wat reviews van TechmoanMeh, weinig aanbod en hogere prijzen. Zo'n MiBand heb je voor nog geen ¤14 uit China; een Europese shop van Xiaomi gaat duurder zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:34 schreef tokko1 het volgende:
Concurentie voor de Chinese webshop op het gebied van Xiaomi, een echt europese shop van Xiaomi zelf.
https://www.techinasia.co(...)ories-europe-launch/
Gaat dus vooral om de accessoires (powerbanks e.d.). Als ze die vanuit Europa gaan verkopen gaan die relatief gezien een stuk duurder zijn.
Ging het nou op hun telefoons, de nieuwe XiaoYi e.d. dan kon het nog interessant zijn.
De relatieve meerprijs is dan lager en zaken als garantie gaan dan meespelen wat bij een MiBand o.i.d. niet echt belangrijk is.![]()
Kijk, hier kan ik wat mee, dankjewel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De SJ4000 versus de SJ5000 verschilt vooral in sensor (nieuwere schijnt beter te zijn) en heeft in foto stand iets meer megapixels en iets groter schermpje (maar zelfde resolutie op dat scherm).
Van beide versies heb je ook de Wifi versie.
De SJ5000 is de 'beste' SJcam die je nu kunt krijgen; die heeft zeg maar alles wat de SJ5000 wifi heeft maar doet daar 60fps. bij 1080p bij.
Ergens in deze reeks zijn deze camera's wel gereviewd.
Ga je link eens doorspitten
Sometimes the journey is the goal
Ik krijg die SJ4000 niet goed ingesteld, ik faal er gewoon inquote:En hij ligt hier vooral stof te happen... Ik denk ook niet dat ik die Xiaomi ga halen, misschien een keer als ik weer wat geld heb, maar ben er achter gekomen dat ik het gewoon te weinig gebruik voor dat geld of ik vergeet het mee te nemen zoals bij het skien
![]()
![]()
![]()
Iemand deze aangeschaft en wil delen hoe ze bevallen?
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Mijn ervaring met schoenen uit china is dat de zool er vrijwel meteen uitscheurt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)You can't be late if you don't show up.![]()
Yay! Vanmiddag m'n USB Borescope binnengekregen. Helaas niet aan de gang te krijgen op android (zal wel aan mijn beperkte kennis ervan liggen) maar aan m'n Macs doet'ie 't voortreffelijk, zonder ook maar iets te moeten installeren
Wat is je prijs? Wellicht dat ik hem van je koop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga mijn SJ4000 verkopen, vind hem maar niets. Iemand interesse?Maar twee keer gebruikt. Ga zo Xiaomi camera kopen als hij uitkomt.
Al het geld voor de kabeltjes die mijn iPad niet ondersteunen terug gekregen van Mini in the Box. Super netjes van ze!
WIl nog wel ff wachten op wat meer info over de nieuwe Xiaomi.![]()
HA! that's what she saidquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is de vraagprijs? Ik heb misschien wel interessequote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga mijn SJ4000 verkopen, vind hem maar niets. Iemand interesse?![]()
![]()
Je kan het beste gewoon eens naar een markt toe, hier in Amsterdam op de Dappermarkt heb je gewoon een kraam staan met allemaal van zulke schoenen voor 15-25 euro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef mcwops het volgende:
[ afbeelding ]
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)![]()
Ik heb de OBD2 dongle even geprobeerd, krijg hem niet echt aan de praat. Heb hem in het OBD poortje in de Volvo S60 gedaan maar krijg hem niet werkend met dashcommand op android of iObd op iOS. Wat is precies de bedoeling?You can't be late if you don't show up.![]()
Moet je niet je volvo in een soort uitleest stand zetten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb de OBD2 dongle even geprobeerd, krijg hem niet echt aan de praat. Heb hem in het OBD poortje in de Volvo S60 gedaan maar krijg hem niet werkend met dashcommand op android of iObd op iOS. Wat is precies de bedoeling?![]()
contact moet aanstaan he!quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb de OBD2 dongle even geprobeerd, krijg hem niet echt aan de praat. Heb hem in het OBD poortje in de Volvo S60 gedaan maar krijg hem niet werkend met dashcommand op android of iObd op iOS. Wat is precies de bedoeling?Aigh aigh Captain!![]()
Contact aan of zelfs de motor stationair laten draaien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb de OBD2 dongle even geprobeerd, krijg hem niet echt aan de praat. Heb hem in het OBD poortje in de Volvo S60 gedaan maar krijg hem niet werkend met dashcommand op android of iObd op iOS. Wat is precies de bedoeling?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Mwah, camera zit toch op mijn helm of aan harnas bij mijn buik. Kost alleen maar accu.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef Miniem het volgende:
Jammer de nieuwe Xiaomi camera geen schermpje heeft. Lijkt me echt een gemis bij zoiets?![]()
Ik vind het kut dat je nu niet weet wat je film/fotokader is. Zeker fotos is op de gok.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah, camera zit toch op mijn helm of aan harnas bij mijn buik. Kost alleen maar accu.![]()
Had hem wel in het contact staan, met draaiende motor nog niet uitgeprobeerd. Probeer morgen nog wel even.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Contact aan of zelfs de motor stationair laten draaien?
Over die uitleesstanr: ik zal het even opzoeken. Bedankt voor de tips!You can't be late if you don't show up.![]()
Ben wel benieuwd naar die nieuwe cam van Xiaomi, hopelijk komt Techmoan snel met een positieve review.![]()
140 tot 170 graden in de meeste gevallen dus zo'n probleem zal het niet zijn. Of zoals bij gopro zo'n opzetstukje achterop zodat je lcd scherm hebtquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat je nu niet weet wat je film/fotokader is. Zeker fotos is op de gok.![]()
Wat voor opzetstukje is dat dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
140 tot 170 graden in de meeste gevallen dus zo'n probleem zal het niet zijn. Of zoals bij gopro zo'n opzetstukje achterop zodat je lcd scherm hebt
Voorbeeldje?![]()
Enn...quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
NITECORE Digicharger D4 LCD Display Universal Smart Charger in de aanbieding bij Banggood: $24.99.
[ afbeelding ]
Ziet er ook wel kek uit.Gewoon ff Techmoan volgen en dan weet je het.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef Miniem het volgende:
Weet alleen of dat aan te raden is? behoudt zon ding wel zijn settings als de stroom eraf is?
http://shop.gopro.com/EME(...)acpac/ALCDB-401.htmlquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat voor opzetstukje is dat dan?
Voorbeeldje?![]()
Heb je wel geïnformeerd en ingelogd om te kijken of er reactie was? Hier lijkt het nu geregeld te zijn namelijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:22 schreef mschol het volgende:
Volgens mij gaat de dhgate seller m'n keyboard case niet meer verzenden, wacht nu al 2 weken op verzending en de case is inmiddels verdubbeld in prijsThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ding stond een hele tijd op processing, en gisteren is hij versprongen naar shipped.. incl (nog niet werkende) tracking codequote:Op donderdag 5 maart 2015 01:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je wel geïnformeerd en ingelogd om te kijken of er reactie was? Hier lijkt het nu geregeld te zijn namelijk.
dus wellicht krijg ik hem nog binnen![]()
![]()
jup, werktquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:01 schreef Mord_Sith het volgende:
Wetenjullie of de Xiaomi MiBand ook werkt met de iphone 5s?
trouwens
[ Bericht 27% gewijzigd door Kenzi op 05-03-2015 07:33:29 ]![]()
Ja, hopen dan maar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ding stond een hele tijd op processing, en gisteren is hij versprongen naar shipped.. incl (nog niet werkende) tracking code
dus wellicht krijg ik hem nog binnen
Enniewaus. Postbode! CX-10A (headless <- was ik nieuwsgierig naar) met coole displaybox van BG.
En van deze Hong Kongse handelaar -> http://www.aclub.com/product-p/nik_28_2.8_mf.htm , dit:
Ziet er mooi uit, die doos. Hoe is de kwaliteit?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:33 schreef shiznuts het volgende:
Enniewaus. Postbode! CX-10A (headless <- was ik nieuwsgierig naar) met coole displaybox van BG.
Heb zelf een WLtoys V676 (ongeveer even groot als de XC10) besteld om headless te testen. Helaas nog onderweg.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ik had al een normale groene CX-10 en het is de meest easy going en flexibele quad out there. Bij andere quadjes vliegen de propellers er veel sneller af en moet je lopen zoeken, bij de CX10 niet. Vliegeigenschappen zijn prima, luistert goed. Ik had niet zo veel vertrouwen in zo'n kleine transmitter, maar het werkt prima en omdat de combo zo klein is kun je 'em gewoon ergens waar je vaak chillt deponeren en verveel je je ff een paar minuten, dan pak je 'em er zo bij en ga je een stukkie vliegen. Vind het echt cool voor dat geld. Ik ben zelf wel van de mindset inmiddels dat ik vlieg vanuit het perspectief van het quadje, dus ik was wel nieuwsgierig of dat headless een beetje makkelijk op te pakken is, of of dat een brainfuck wordt.Is als een fiets met een stuur dat bij links sturen rechts gaat en omgekeerd lijkt me. Maar het voordeel is dat je op een grotere range kunt vliegen zonder oriëntatie ('wat is nu de voorkant, ik zie waar 'ie vliegt maar ik kan niet zien wat waar is, aaaahhh!') te verliezen.
Ik geloof verder dat al die RC Toys companies samenwerken. Op de Cheerson box zag ik een logootje van SH. Die zijn van back in de day man. En die helicopter van laatst was ook van WLToys in samenwerking met JJRC.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
https://www.facebook.com/(...)6948/?type=1&theater "Pagina van TinyDeal.com"quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik ben nogal kieskeurig als het om herrie gaat qua computers. Mijn 2 nas apparaten maken gewoon een teringherrie omdat ze HDD vibraties geven. Schuim of fietsbanden erin proppen helpt niet dus hang ik de boel wel in een lege pc kast. 4 sata verlengsnoeren van Ebay en dan de HDD's stil plaatsen op gespannen fietsband. De herrie fan kan dan ook meteen weg.
Ik ben nooit zo onder de indruk van een hoop apparaten![]()
![]()
![]()
Heeft iemand ervaring met dartpijltjes bij onze chinese vrienden? Op aliexpress staat een ruim aanbod dus een mooi moment om iDeal eens uit te proberen
Ik heb weleens zo'n setje cheapo's gehaald op Ebay, alle punten stonden scheef in de barrelquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:16 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft iemand ervaring met dartpijltjes bij onze chinese vrienden? Op aliexpress staat een ruim aanbod dus een mooi moment om iDeal eens uit te proberen![]()
Een setje van de Action was beter.
Kijk dus naar de wat duurdere als dat nog interessant is vergeleken met Nederlandse prijzen.![]()
ALDI/Lidl hebben af en toe weleens wat. En anders gewoon bij de Intertoys/Bart Smit/Blokker of lokale sportstoko?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Whehe, eBay-verkoper een neutrale score gegeven omdat het scherm dat ik bestled had een dode pixel had en hem weer helemaal uit elkaar moest halen om foto's te maken om te laten zien dat het hun scherm was en ik had daar geen zin in. Terwijl ik daar vaker wat had gekocht, dus ik verwacht dan wel beetje coulance. Maar vooruit.
Krijg ik vandaag dit bericht:Hehequote:Dear xxx, would you pls reply us for the neutral feedback and the item???
Sorry to bother you.
We have checked your neutral feedback and feel terribly sorry for the result. Sorry again for any inconvenience
To save your time, we would like to offer you 3 GBP refund, would you like to accept it??
Besides, would you pls do us a favor to revise the neutral feedback into positive??
Expecting your reply
Best regards.![]()
![]()
Tja, je bent hier in NL al dik 3 tientjes kwijt voor een degelijke set en dan heb je er nog geen flyers bij die er letterlijk doorheen vliegen. Natuurlijk heb je ze ook een stuk goedkoper maar dan zijn de achterkantjes veelal van plastic en mijn ervaring hiermee is dat als ze afketsen het soms gebeurt dat het afbreekt. De chinees maakt het dan weer interessant met goedkope flyers en achterkantjes van aluminium (althans, iets dat er op lijkt).quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb weleens zo'n setje cheapo's gehaald op Ebay, alle punten stonden scheef in de barrel![]()
Een setje van de Action was beter.
Kijk dus naar de wat duurdere als dat nog interessant is vergeleken met Nederlandse prijzen.
Anyways, bedankt voor de tips, ik kijk nog wel even verder
Ik heb die van mij binnen. Even één sessie getest en voor mij is headless wel iets. Ik kan me wel voorstellen dat de die hards het te 'beginner' vinden. Maar ja.. dát ben ik natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik geloof verder dat al die RC Toys companies samenwerken. Op de Cheerson box zag ik een logootje van SH. Die zijn van back in de day man. En die helicopter van laatst was ook van WLToys in samenwerking met JJRC.
Nadeel lijkt te zijn dat je aan dezelfde kant van de copter moet blijven. Als je om jezelf heen vliegt zijn de controls inverted. (schijnt te komen door de goedkopere manier van headless; course lock wat werkt met één of ander algoritme, niet met een kompas) Straks eens testen of dat echt zo is.
Moet hem zo wel even beter levellen bij het aanzetten, want kreeg hem niet goed getrimd. Hij lijkt vooralsnog net zo crashbestendig te zijn als de Cheerson. Zal ze van het weekend eens naast elkaar zetten.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dromer op 05-03-2015 20:22:42 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dan loop je het risico dat iemand ertegenaan loopt en je HDD's instant crashen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben nogal kieskeurig als het om herrie gaat qua computers. Mijn 2 nas apparaten maken gewoon een teringherrie omdat ze HDD vibraties geven. Schuim of fietsbanden erin proppen helpt niet dus hang ik de boel wel in een lege pc kast. 4 sata verlengsnoeren van Ebay en dan de HDD's stil plaatsen op gespannen fietsband. De herrie fan kan dan ook meteen weg.
Ik ben nooit zo onder de indruk van een hoop apparaten![]()
[ afbeelding ]![]()
Net voor het eerst iets besteld van Taobao.com via Basetao.com. Nu maar hopen dat het aankomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil![]()
pff was net buitengesloten van mn huis
Nu zoek ik dus zn lockpick setje, moeilijk is t niet maar moet je wel het setje hebben
Iemand een idee waar je zn ding goedkoop kan krijgen? Bij LITB zijn ze al snel 24eur de set
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe mij er maar eenquote:
kan ik hem gelijk bij mn baas introduceren om een flinke order te plaatsen
Ik heb er nog wel eentje liggen van dx, ooit eens gekocht maar natuurlijk nooit gebruiktquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:28 schreef Jimbo het volgende:
pff was net buitengesloten van mn huis
Nu zoek ik dus zn lockpick setje, moeilijk is t niet maar moet je wel het setje hebben
Iemand een idee waar je zn ding goedkoop kan krijgen? Bij LITB zijn ze al snel 24eur de set(gaat om deze). DM maar als je interesse hebt
![]()
Hier kun je de .apk downloaden van de Xiaomi Yi camera. Met wat videos, foto e.d.
Niet geheel verrassend nagenoeg geheel in het Chinees...![]()
Okay, weer paar dingetjes binnengekregen :
Xiaoyi Little Ants N°3
3 MiLED's (heb er nu 8)
10 Molle D-rings
Nog 'n update van de USB borescope :
daar is de behuizing van blijven steken in m'n Magtech .22 :/
Hij is er nu gelukkig terug uit, dankzij de hulp van mijn persoonlijke wapenmaker (pa) die ff heel simpel de loop eraf haalde en met een staafje de behuizing onbeschadigd eruit kon duwen.
In .22 gaan we 'm dus niet meer gebruiken
XBP (10400mAh) besteld bij BG (a ¤13.82 met de acc75a coupon) ter vervanging van de kapotte powerbank van m'n broer. Bedankt voor de tip rene90
ziet er wel weer netjes uitquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je de .apk downloaden van de Xiaomi Yi camera. Met wat videos, foto e.d.
Niet geheel verrassend nagenoeg geheel in het Chinees...
Wel een M8pro, geen P4.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Blijepeen het volgende:
Toevallig iemand een Pipo P4 tablet te koop?![]()
Ik laat niemand binnen. Hooguit de postbode mag 3 stappen binnenkomen om een grote doos binnen te schuiven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan loop je het risico dat iemand ertegenaan loopt en je HDD's instant crashen.![]()
Dan nog loop je risico. Ik heb bij een bedrijf gewerkt, waar de robots opnieuw konden worden afgesteld door grondwerkzaamheden bij een naburig bedrijf.![]()
NAS ergens neerzetten waar je nooit/zelden bent. Dan heb je ook geen last van het geluid. Dat is het voordeel van zo'n ding; je hoeft er eigenlijk zelden bij.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Wellicht voor een goede prijsquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Blijepeen het volgende:
Toevallig iemand een Pipo P4 tablet te koop?![]()
![]()
je zielquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:15 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wat is volgens jou een redelijke prijs?
muhahahahaOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus zo wordt iemand moderator!quote:Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ben al een tijdje op zoek naar 2 dingen. Iphone rigs en wat leuke dingetjes voor in huis, maar iedere keer stuit ik op de prijs. Zijn ook echt twee dingen waarvan ik verwacht dat ze uit China voor cheappy te halen zijn, maar in de shops uit de OP kan ik het niet echt vinden.
Iphone (handheld) rigs bedoel ik zoiets mee, voor stabielere video beelden: http://turtleback.hk/170-780-thickbox/iphone-5-5s-rig.jpg
Voor leukigheidjes ben ik meer op zoek naar zulks: http://eu.mnkbusiness.com/kitchen/
dx en banggood etc hebben wel handige dingen, maar zit weinig humor in en allemaal een beetje hetzelfde assortiment.
Iemand een idee waar ik het best los kan gaan met het bestellen van deze spullen?![]()
Heel veel plastic spul en dat is niet bepaald iets wat ik uit China zou halen en dan in een hete pan / bij voedsel zou gebruiken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef JapieGijs het volgende:
Voor leukigheidjes ben ik meer op zoek naar zulks: http://eu.mnkbusiness.com/kitchen/
dx en banggood etc hebben wel handige dingen, maar zit weinig humor in en allemaal een beetje hetzelfde assortiment.
Iemand een idee waar ik het best los kan gaan met het bestellen van deze spullen?![]()
Ik reageer wel even in je V&A topic, dat is wat praktischer dan hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:15 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wat is volgens jou een redelijke prijs?![]()
Dat was al bekend ja. Toch handig jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:06 schreef dimmak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-voor-ideal-toe.html
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:32 schreef l0lownkill het volgende:
Dat was al bekend ja. Toch handig niet aan te raden ja![]()
gewoon in de live chat gaan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:15 schreef davedavy het volgende:
Banggood reageert enorm traag of reageren ze gewoon niet?
![]()
Vandaag m'n nieuwe Earson binnen gekregen, dank banggood. Oude kraakte, ff filmpje gemaakt en ze stuurden zo een nieuwe op![]()
![]()
Als je een cc hebt is het niet handig nee, maar als je van beke de shops koopt valt het vast wel mee.quote:You can't be late if you don't show up.![]()
De coupon codes in dollars van MITB/LITB worden steeds meer waardquote:.
(weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je de coupon codes in dollars krijgt?)
![]()
dat, en 3maal in de week danny furieus pijpenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
artikel nog niet gelezen, maar eerste gedachte is ' en je koopbescherming dan?'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:06 schreef dimmak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-voor-ideal-toe.htmlOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De accessory mount.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ga je nu eindelijk een cam halen voor in de raceauto want ik begin een beetje gek te worden van jouquote:Bij elke nieuwe cam post je allerlei info, daarna ga je zeuren en vervolgens wacht je op iets nieuws.
![]()
![]()
True enough though.
Dan hexacoptertje ff oplappen. Camera erop mikken.Whop chop.
Schrijf, tekst, woord, spel, grammatica en andere fouten graag melden via een privébericht.
Versie 1.0; 06-03-15- Inhoudsopgave
1. Inleiding
2. Specificaties
3. Bestellen & ontvangen
- 3.1 Unboxing
- 3.2 Design en bouwkwaliteit
4.Prestaties
- 4.1 Benchmarks
- 4.2 Connectiviteit
-- 4.2.1 WIFI
-- 4.2.2 Ethernet
-- 4.2.3 ROM & SD, USB snelheid
5. Software
- 5.1 Interface
- 5.2 KODI
- 5.3 Games
- 5.3 overig
6. Conclusie- 1. Inleiding
Gezien mijn Panasonic SmartTV steeds minder apps heeft (en geen Netflix) was ik opzoek naar een mini PC waar mee ik films en wat andere apps op mijn TV kon gebruiken. Ik heb eerder diverse Android sticks en boxjes gehad, deze waren het helaas veelal niet niet door de matige decodering en/of snelheid.
Nu een goed jaar later is het tijd om weer eens een mediaspeler (op basis van Android) te testen, deze keer niet met een Rockchip of andere Chinese processor maar een box met een Intel Atom processor. Waarom deze processor en dit merk?
Allereerst hoop ik stiekem dat dit kastje een dualboot mogelijkheid krijgt (al dan niet officieel). Zodat ik het beste van beide werelden heb. Een Windows/Android dual boot optie leent zich prima voor simpel kantoorwerk en met een combo tussen Android en Windows zou ik de office desktop vaarwel kunnen zeggen. Daarnaast zou ik hem in mijn tas kunnen gooien om mee te nemen als ik straks een half jaar in het buitenland zit. Schermpje er bij en je hebt een prima media / office PCtje.
Daarnaast is MiniX is altijd vrij sterk geweest in ondersteuning (in vergelijking met andere TV box fabrikanten) daarom heb ik hoop dat dit boxje het met wat updates dus allemaal waar kan maken.
Allereerst ga ik dit beestje vooral inzetten voor films en games. Natuurlijk zou ik voor dat eerste ook een Chromecast voor kunnen gebruiken, maar ik wil graag meer dan dat: Wat gamen (emulator / GTA) en een aantal andere apps gebruiken op een groot scherm lonken mij wel.
Naast de MiniX Z64 op Android is er ook een windows variant, deze is nog iets duurder, dit was de reden om voor bij de TV deze variant te nemen. Windows 8.1 installeren kan altijd nog en licenties voor de studie via Dreamspark pro zijn gratis. Naast de Z64 heb ik ook nog een PIPO X7 gekocht, hier volgt binnenkort een review over.
- 2. Specificaties
SOC (System on a Chip):
Fabrikant: Intel
CPU:
Ontwikkelaar: Intel
Structuur: Bay trail
Rekenkernen: 4
Kloksnelheid: 1.3GHz
Turbo: 1.83GHz[/li]
GPU:
Ontwikkelaar: Intel
Structuur: 7e generatie Intel HD graphics
Kloksnelheid: 600MHz
Modem/connectiviteit:
WIFI: B/G/N
Bluetooth: 4.0
Ethernet: Ja, 10/100 mbit/s
Geheugen
RAM: 2GB
Flash: 32GB
Beschikbaar: 24GB
Micro SD: Ja, tot 64GB
Afmetingen & gewicht
Formaat: 11,4 x 11,4 x 2,4 CM (LxBxH)
Hoogte met antenne: 14,2 CM
Gewicht: 276 gram
Aansluitingen:
USB: 2x USB 2.0
HDMI: 1.4
3.5mm jack: Ja
Software
Android: 4.4.4
- 3. Bestellen & ontvangen
Op vrijdag de 23 januari heb ik de MiniX Z64 besteld bij Geekbuying.com (Officiële reseller van MiniX)
Na het weekend was deze al verzonden (met DHL), waarna deze vrijdag 30 januari binnen kwam.
3.1 Unboxing
De MiniX komt in een simpel blauw doosje, op dit doosje vinden we wat marketinguitingen, logos en de specificaties.
Foto: Doosje
Als we het doosje open maken zien we direct 2 boekjes liggen. Het geleurde flyertje bevat reclame van andere modellen van MiniX en de tweede is de gebruiksaanwijzing. Deze gebruiksaanwijzing komt in meerdere talen waaronder Duits en Engels.
Foto: Flyers
Foto: Handleiding
Daaronder vinden wij natuurlijk de TV box zelf:
Foto: De MiniX Z64
Onder de TV box vinden we dan de accessoires:
Foto: Meegeleverde accessoires
In de doos vinden we dus:
- Afstandsbediening (1, 2, 3)
- HDMI kabel
- EU Adapter
- USB kabel
- Flyer producten MiniX
- Handleiding
- MiniX Z64
3.2 Design en bouwkwaliteit
De MiniX Z64 heeft een simpel maar doeltreffende behuizing. De behuizing is mooi compact. Daarnaast heeft deze ook een mooie matzwarte afwerking. Het kastje zelf voelt stevig en zwaar aan waardoor ik denk dat deze prima blijft staan, zelfs als de kabels wat trekken.
Aan de voorkant van het zwarte doosje kan je de IR sensor vinden. Deze is icm met de meegeleverde afstandsbediening één van de manieren om het apparaat te bedienen.
Foto: voorkant
Foto: Rechterkant
Aan de rechterkant van het apparaat vinden we achtereenvolgens de Powerknop, Micro SD kaart slot, en 2x een USB 2.0 poort. De achterkant bevat de 3.5mm aansluting, HDMI 1.4 aansluiting, Ethernet aansluiting, en power In aansluiting.
Foto: Achterkant
Aan de linkerkant van het toestel (geen foto) vinden wij alleen de niet verwijderbare antenne. En de onderkant vinden wij naast het Android logo de serienummers en een overzicht van diverse certificering.
Het gewicht van het toestel in combinatie met de rubberen voetjes die zich aan de onderkant bevinden zorgen er voor dat het geheel stevig blijft staan.
Foto: Onderkant
Foto: Afstandsbediening
De afstandsbediening die is meegeleverd is een simpele unit met enkele knoppen. Ook deze heeft een matzwarte afwerking. Wel voelt deze door het lage gewicht wat goedkoop aan.
De hardware lijkt dus prima, wat wellicht wel een puntje kan zijn is de warmte. Het gehele kastje is passief gekoeld en voelde soms wat warm aan. Bij enorm lange / veel stress zou dit wellicht problemen op kunnen leveren. Throttling van de chipset of het gebruiken van de turbo zijn naar mijn idee reële kritiekpuntjes van deze hardware.
Foto: Temperatuur bij wat testen.- 4. Prestaties
Natuurlijk heb ik de TV box aan diverse testen onderworpen waaronder Benchmarks. Ik wil er wel op wijzen dat benchmarks alleen een indicatie zijn en zeker niet altijd de praktijk weergeven.
In de praktijk werkt de box prima. Voor meer informatie over de (software) prestaties verwijs ik je graag door naar het onderdeel software.
4.1 Benchmarks
GFX Bench
Screenshot: Zoals te zien wordt de TV box gezien als een 8.7'' tablet.
Screenshot: Meer specificaties
Screenshot: Scores
Screenshot: Scores
Vellamo
Screenshot: Resultaten browser
Screenshot: Multicore
Screenshot: Metal
Detailscore metal:
http://i.imgur.com/yPJQiG0.png
3D mark (ice storm extreme)
Screenshot: Resulataat 3D mark
Geekbench
Screenshot: Geekbench
Antutu benchmark
Screenshot: Antutu benchmark
Epic citadel
Screenshot: Score Epic citadel
Wil je graag meer of andere benchmarks zien? Laat het dan weten!
4.2 Connectiviteit
De connectiviteit van een TV box is natuurlijk belangrijk bij een tekort aan bandbreedte lopen films niet lekker en gaat de boel stotteren. Natuurlijk is het het beste om de TV box aan te sluiten via ethernet maar ik heb in dit geval ook diverse tests met WIFI gedaan.
4.2.1 WIFI
Screenshot: ethernet (30/3 Mbit abonnement)
Prima doorvoersnelheid voor Netflix, Youtube en films. De afstand tot het WIFI access point was ongeveer 7 meter (2 muren).
4.2.2 Ethernet
Screenshot: ethernet (30/3 Mbit abonnement)
Bij verdere tests zie ik (intern) downloadsnelheden van 70Mbps en ruim 25Mbps up, waarschijnlijk meer dan genoeg voor alle taken die je met dit kastje wil doen.
4.2.3 Flash, USB & SD snelheid
Flash snelheid:
Screenshot: Test SDbench
Screenshot: Tests metal
Gezien de marketing van de snelheid van het flashgeheugen heb ik deze natuurlijk ook even aan de tand gevoeld. Bovenstaande snelheden lijken mij wederom meer dan prima voor zo'n device.
USB en Flash lees/schrijfsnelheden
Screenshot: SD bench, USB 2.0 64GB sandisk
Screenshot: SD bench, 64GB Sandusk USH-1
Screenshot: SSD via USB 2.0 behuizing
De schrijfsnelheden zouden wellicht sneller kunnen, maar zelf gebruik ik het niet veel. De leessnelheid is voldoende voor het meer en deel van de media die je zou willen afspelen.- 5. Software
Dan de software, de MINIX is geleverd met Android 4.4 icm diverse apps. De versie van het besturingssysteem bij ontvangst was 4.4.4 (20150123). Ondertussen heeft de MiniX een OTA update gehad naar versie 20150205, nog steeds Android 4.4.4.
In onderstaande hoofdstukken kan je meer lezen over de interface, Kodi, Gaming en andere mogelijkheden.- 5.1 Interface
Screenshot: homescreen / launcher bij eerste startup
De interface ziet er wel aardig uit, en laat zich dus ook wel redelijk bedienen. Wel zijn er hier en daar wat verbeterpunten. Waar een aantal van de blokken standaard shortcuts zijn zijn enkele andere van deze shortcuts mappen:
Screenshot: Mappen
Deze mappen vereisen weer een extra klik. Zelf zou ik graag de mogelijkheid willen hebben om de keuze te maken of ik een map wil of niet. Daarnaast zou ik de volgorde grote van een aantal van de tegels graag willen aanpassen.
Met een klik op de plus (in de mappen) of onder op het scherm kan je apps toevoegen aan de interface:
Screenshot: meer apps
De bediening van de interface gaat redelijk goed met de meegeleverde afstandsbediening maar wellicht bieden andere (TV) launchers toch meer en betere mogelijkheden.
Binnen de menu's en andere delen van de interface zijn niet tot weinig veranderingen doorgevoerd. Het menu bevat een HDMI overscan optie en een Intel smart video optie, verder zijn hier geen aanpassingen te vinden.
Screenshot: overscan
Screenshot: Intel smart video
Door de weinige aanpassingen en standaard apps blijft dan ook ruim 24GB over om je eigen apps op te installeren.
Screenshot: Opslag- 5.2 KODI
Screendhot: Kodi
De MiniX Z64 komt met een eigen versie van KODI, deze versie ondersteunt de volledige hardwaredecoding van de chipset. Overigens is het zelf installeren van een nieuwere versie van Kodi ook mogelijk.
Binnen Kodi loopt alles soepel, de menu's laden goed. Ik heb niet het idee dat een zwaardere skin heel veel problemen zou opleveren voor de Z64.
De meeste video's die de chipset ondersteund worden prima afgespeeld. De volgende codecs / files spelen (goed):
H.264 codec / MP4 (Big Buck Bunny): 1080p
MPEG2 / MPG video: 1080p
MPEG4 / AVI: 1080p
VC1 codec (WMV): 1080p
Birds met 40mbps: Speelt goed af: 1080P
HD.Club-4K-Chimei-inn-60mbps.mp4: Speelt goed af: 4K
bbb_sunflower_1080p_60fps_stereo_abl.mp4: Speelt goed af, 1080P
Screenshot: Versie en hardwaregebruik (tijdens updaten van plug-ins)- 5.3 Games
Dan games! Games lijken mij een leuke invulling van dit apparaatje. Naast de Z64 bezit ik ook een Ouya, deze gaat regelmatig mee naar vrienden (plezier gegarandeerd).
Helaas is de OUYA niet krachtig genoeg voor een aantal games, daarom denk ik dat de Z64 mijn Ouya op het vlak van die zwaardere games kan gaan vervangen.
De Z64 heb ik dan ook met diverse games getest in combinatie met een Ipega controller.
GTA: SA werkt daarbij prima, na wat spelen kom ik geen vertragingen tegen. Daarbij kon ik ook de resolutie en drawdistance (iets) hoger zetten zonder problemen.
Gamen gaat (boven verwachting) goed en het is dan ook zeker iets dat ik nog wel vaker zal gebruiken. Mocht je bepaalde games getest willen hebben, laat het dan even weten!
Screenshot: GTA: SA
Screenshot: Beach buggy Blitz![]()
- 5.4 Software overig
De MiniX Z64 komt met diverse apps voorgeïnstalleerd. Onder deze apps zitten:
- Play store
- WIDI
- AirPin pro (Gratis licentie via MiniX)
- ES file explorer
Screenshot: apps 1
Screenshot: apps 2
De AirPin pro is wel een leuke uitbreiding! Erg handig op via Airplay dingen van je tablet op de TV weer te kunnen geven.
Ziggo TV
Helaas werkt Ziggo TV niet. De streams laden niet en crashen direct bij het opstarten.
Hoe dit kan durf ik (nu) nog niet te zeggen. Wellicht heeft het wat te maken met de intel SOC.
Netflix
Netflix werkt redelijk. Als de stream gestart is en eenmaal loopt gaat het perfect. Maar soms slaat de machine vast als je wil pauzeren. Ook dit lijkt mij iets dat met een update verholpen kan worden
Youtube
Zelfde probleem als bij Netflix maar soms nog iets heviger.
Updates
MiniX heeft de nieuwe update met datum 0502 al vrijgegeven, helaas is deze voor mijn MiniX nog niet beschikbaar. Op het forum proberen ze er wel veel aan te doen om mensen te informeren en te helpen bij bugs. Dit stemt mij (voor nu) wel gelukkig met dit apparaat, ik ben niet bang dat ik na 6 maand met een toestel zit dat geen update meer ontvangt en nog steeds vele bugs heeft.
Windows & Ubuntu
Naast Android kan je ook in de Bios van de Z64 komen, dit geeft je de mogelijkheid om andere systemen te installeren en te laten booten van ander geheugen. Zo is er Ubuntu beschikbaar:
https://docs.google.com/d(...)9J2kXWQ1noq_agQ/edit
Daarnaast kan Windows ook geïnstalleerd worden op de Z64. Helaas is dualboot nog niet mogelijk.
- 6. Conclusie
Zoals het nu lijkt is de MiniX Z64 een prima apparaatje. De snelheid lijkt prima in orde. Vooral games draaien prima op het apparaat. Netflix en video via XBMC werken ook wel redelijk, wel zijn er nog diverse problemen met video apps die vast slaan als je iets wil aanpassen. Maar dit lijken/zijn meer software dan hardware issues.
Gezien de korte tijd dat het apparaat uit is en ik hier een unit met de eerste software heb denk ik dat dit allemaal nog wel opgelost gaat worden. Zeker gezien de reacties op de fora van MiniX op problemen.
Wanneer ik mijn MiniX Z64 heb geüpgrade naar de nieuwste firmware en dit opnieuw heb getest zal ik het video gedeelte dan ook aanpassen.
Daarnaast zal ik de komende tijd zal ik deze review op jullie verzoek waar nodig dan ook aanvullen! Mocht je tips, tests en/of tricks hebben die je graag wil zien in de review dan hoor ik het graag!
De MiniX is onder andere te koop bij Geekbuying voor $145
Disclaimer: bovenstaande is een tracking link om het aantal klicks te zien, geen refferal link. Dit product heb ik met korting kunnen kopen, vandaar dat ik in deze review Geekbuying vermeld.
Coupon
Ik zal net zoals de voorgaande keren proberen een coupon te regelen voor dit product. Mocht ik ergens een coupon kunnen regelen dan zal ik dat hier melden.
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 06-03-2015 19:49:53 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Had je nou ook de X8-H? Ben benieuwd wat daar überhaupt te merken is aan verschil namelijk.
Voordeel van dit lijkt me dat er misschien een mogelijkheid is voor dualboot? En was iets met Android en XBMC output dat niet lekker wilde?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Elke keer legitieme reden; geen deed 1080p 60fps.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:59 schreef monkeybrain het volgende:
Ga je nu eindelijk een cam halen voor in de raceauto want ik begin een beetje gek te worden van jouBij elke nieuwe cam post je allerlei info, daarna ga je zeuren en vervolgens wacht je op iets nieuws.
De SJ5000+ wel. Maar met wat die moet kosten zou ik net zo goed kunnen wachten op een GoPro Hero 2 die waarschijnlijk dan ook 1080p 60fps. doet en minder kost.
Deze kan nu én 1080p 60fps. doen én het heeft een heel erg nette prijs.
Wel vind ik het niet hebben van een scherm een groot gemis.
Instellen via app is leuk, maar in de praktijk niet handig. (omstandigheden zijn daar niet altijd geschikt voor.
Wat wel tof zou zijn is dat Xiaomi hun MiBand compatible zou maken met die camera.
Dat je de camera met de MiBand kunt aan/uit zetten bijvoorbeeld.
Overigens, ZTE komt ook met een camera:Je weet waarom die hexa (nog) niet vliegt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef shiznuts het volgende:
True enough though.
Dan hexacoptertje ff oplappen. Camera erop mikken.Whop chop.
Maar als ik soms beelden zie die met zo'n ding worden gemaakt wordt de drang steeds groter.![]()
Misschien maar een quad van maken; die hexa heeft nu genoeg power om mij op te tillen haast.
Wauw, is dat een Intel NUC of een MiniX.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:08 schreef RobertNL het volgende:
De MiniX komt in een simpel blauw doosje, op dit doosje vinden we wat marketinguitingen, logos en de specificaties.
Ik zie dat de output nog steeds vast staat op 60hz.?quote:De MiniX Z64 komt met een eigen versie van KODI, deze versie ondersteunt de volledige hardwaredecoding van de chipset. Overigens is het zelf installeren van een nieuwere versie van Kodi ook mogelijk.
Dat is wel een nadeel aan Android.Ik weet niet of je een goede game pc hebt, maar als je hier Windows of Linux opzet kun je ook bezig met Steam In-Home Streaming: ofwel games spelen op dit apparaat die op je game pc staan.quote:Gamen gaat (boven verwachting) goed en het is dan ook zeker iets dat ik nog wel vaker zal gebruiken. Mocht je bepaalde games getest willen hebben, laat het dan even weten!![]()
(en dus de grafische power van je game pc gebruiken)Kan natuurlijk ook aan Ziggo liggen. Waren er ook niet beperkingen aan de dataverbinding? (lees bedraad vs. draadloos?)quote:Ziggo TV
Helaas werkt Ziggo TV niet. De streams laden niet en crashen direct bij het opstarten.
Hoe dit kan durf ik (nu) nog niet te zeggen. Wellicht heeft het wat te maken met de intel SOC.
Zoiets + Windows wordt interessant als HTPC (en vervanger van bijv. m'n Ouya).
Geen 60Hz. gezeur meer wat je met Android hebt (Op hacks zoals bij de Minix Neo X8-H na), volledige Windows omgeving. Moet alleen de prijs nog wat zakken.
(En opmerking; je link bij kopje prestaties werkt op Tweakers wel maar hier niet)
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 06-03-2015 20:27:14 ]![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef mcwops het volgende:
no shit..:(
als je hiermee over straat durft....
http://tinyurl.com/lv3fa6xquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef mcwops het volgende:
[
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)![]()
![]()
Nee geen X8-H, hier. Moet overigens wel zeggen dat hij super snel opstartquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:34 schreef shiznuts het volgende:
Had je nou ook de X8-H? Ben benieuwd wat daar überhaupt te merken is aan verschil namelijk.
Voordeel van dit lijkt me dat er misschien een mogelijkheid is voor dualboot? En was iets met Android en XBMC output dat niet lekker wilde?. Maar weet niet of de X8 dat ook doet. Dualboot lijkt mij echt wel fijn. Ubuntu is wellicht ook wel grappig om er naast te draaien.
Met welk knopje? Of met gestures? Zie niet het praktisch nut directquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Iemand91 het volgende:
Elke keer legitieme reden; geen deed 1080p 60fps.
De SJ5000+ wel. Maar met wat die moet kosten zou ik net zo goed kunnen wachten op een GoPro Hero 2 die waarschijnlijk dan ook 1080p 60fps. doet en minder kost.
Instellen via app is leuk, maar in de praktijk niet handig. (omstandigheden zijn daar niet altijd geschikt voor.
Wat wel tof zou zijn is dat Xiaomi hun MiBand compatible zou maken met die camera.
Dat je de camera met de MiBand kunt aan/uit zetten bijvoorbeeld."Gaat proberen met Pipo X7"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Iemand91 het volgende:
Ik weet niet of je een goede game pc hebt, maar als je hier Windows of Linux opzet kun je ook bezig met Steam In-Home Streaming: ofwel games spelen op dit apparaat.Ah, dat moet ik dan nog even proberen, alleen bedraad gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Iemand91 het volgende:
Kan natuurlijk ook aan Ziggo liggen. Waren er ook niet beperkingen aan de dataverbinding? (lees bedraad vs. draadloos?)Die hacks kunnen natuurlijk ook prima naar deze miniPC toe komen, hij is net uit en dus nog vrij onbekendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Iemand91 het volgende:
Geen 60Hz. gezeur meer wat je met Android hebt (Op hacks zoals bij de Minix Neo X8-H na), volledige Windows omgeving. Moet alleen de prijs nog wat zakken.
(En opmerking; je link bij kopje prestaties werkt op Tweakers wel maar hier niet ). Ben benieuwd of het wel gaat aanslaan. Zelf heb ik hem gekocht om de intel soc, 1 van de twee (x7 of deze) blijft staan en de ander gaat naar een maat van mij waarschijnlijk. Overigens ook nog en Voyo A1 PC onderweg voor weer iemand anders
En aangepast, ankeren gaat helaas niet op Fok!
Tja, weet niet wat die MiBand precies qua toetsen o.i.d. heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef RobertNL het volgende:
Met welk knopje? Of met gestures? Zie niet het praktisch nut direct
Maar ik lees dat je bijv. over de MiBand kunt swipen en zo je telefoon kunt unlocken.
Hetzelfde swipen zou Xiaomi ook voor de camera kunnen gebruiken.
Beiden hebben bluetooth ondersteuning. Dus dat je de MiBand als (simpele) afstandsbediening kunt gebruiken. Dus over de MiBand swippen: camera opnemen.
Nog een keer swipen; camera stopt met opnemen.
En praktisch nut?
Als je met een 4-puntsgordel in een kuipstoel met nekkraag zit vastgeriemd kun je niet meer bij de camera komen om deze aan te zetten.
Zo'n MiBand kun je dan nog om je pols doen en zo de camera laten beginnen/stoppen met opnemen.
En aanzetten voordat je vastgeriemd zit is niet praktisch, want soms zit je haast langer in de auto dan de accuduur van zo'n camera. (vooral die 38 min. die Techmoan eerst had met de SJ5000+)
Zijn nog wel meer situaties te verzinnen waar je niet bij de camera kan en dan lijkt me een zo'n oplossing wel handig. Heb je voor ¤10 een mooie afstandsbediening.Ik zeg natuurlijk niet dat dat de oplossing is.quote:Ah, dat moet ik dan nog even proberen, alleen bedraad gedaan.
De Ziggo app is zowieso een draak van een app namelijk...True true. Het is nog een pril begin en wie wat wat komt.quote:Die hacks kunnen natuurlijk ook prima naar deze miniPC toe komen, hij is net uit en dus nog vrij onbekend. Ben benieuwd of het wel gaat aanslaan. Zelf heb ik hem gekocht om de intel soc, 1 van de twee (x7 of deze) blijft staan en de ander gaat naar een maat van mij waarschijnlijk. Overigens ook nog en Voyo A1 PC onderweg voor weer iemand anders
Maar Windows i.p.v. Android lijkt me voor een HTPC sowieso wel fijner.Nope, kunt niet linken binnen dezelfde post.quote:En aangepast, ankeren gaat helaas niet op Fok!![]()
Aangezien de Xiaomi bluetooth heeft zal hij wel kunnen werken met de afstandsbediening die er nu al is voor de GoPro op afstand op te zetten. Ook met de wifi zal je hem wel vanop afstand kunnen opzetten. Hoet dus niet perse de Miband (Mifit) zijn, maar zou wel een zeer straffe integratie zijn van Xiaomiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:10 schreef Iemand91 het volgende:
Zijn nog wel meer situaties te verzinnen waar je niet bij de camera kan en dan lijkt me een zo'n oplossing wel handig. Heb je voor ¤10 een mooie afstandsbediening![]()
![]()
Het hebben van geen scherm vind ik ook een groot minpunt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Elke keer legitieme reden; geen deed 1080p 60fps.
Dat je de camera met de MiBand kunt aan/uit zetten bijvoorbeeld.
Overigens, ZTE komt ook met een camera:
[ afbeelding ]
[..]
Je weet waarom die hexa (nog) niet vliegt.
Maar als ik soms beelden zie die met zo'n ding worden gemaakt wordt de drang steeds groter.![]()
Misschien maar een quad van maken; die hexa heeft nu genoeg power om mij op te tillen haast.
[..]
Wauw, is dat een Intel NUC of een MiniX.
[..]
Ik zie dat de output nog steeds vast staat op 60hz.?
Dat is wel een nadeel aan Android.
[..]
Ik weet niet of je een goede game pc hebt, maar als je hier Windows of Linux opzet kun je ook bezig met Steam In-Home Streaming: ofwel games spelen op dit apparaat die op je game pc staan.![]()
(en dus de grafische power van je game pc gebruiken)
[..]
Kan natuurlijk ook aan Ziggo liggen. Waren er ook niet beperkingen aan de dataverbinding? (lees bedraad vs. draadloos?)
(En opmerking; je link bij kopje prestaties werkt op Tweakers wel maar hier niet)
Zo te zien bij de ZTE ook al.![]()
lullig om te zeggen, maar dit is illegaal in Nederlandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 07:54 schreef FreaZ het volgende:
Tegoed is weer op![]()
http://www.miniinthebox.c(...)er-band_p202437.html..
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
lullig om te zeggen, maar dit is illegaal in Nederland..
![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal niet bij stilgestaan... jeugdsentiment enzo. Staat hier een boete op of iets dergelijks?![]()
kan geclassificeerd worden als illegaal wapenbezit denk ik zelfs > strafblad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:30 schreef FreaZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal niet bij stilgestaan... jeugdsentiment enzo. Staat hier een boete op of iets dergelijks?
al zal dat voor zon ding als dit misschien wel mee vallen. Toch mag het niet in NL.![]()
Kan je gaan solliciteren bij de politiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:46 schreef Erasmo het volgende:
Komt m'n gratis fietsachterlicht van mitb binnen, is ie blauw![]()
![]()
Ik zie het t.z.t. wel. Thanks voor de waarschuwing iig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan geclassificeerd worden als illegaal wapenbezit denk ik zelfs > strafblad.
al zal dat voor zon ding als dit misschien wel mee vallen. Toch mag het niet in NL.![]()
![]()
Welke SJ4000 moet je nou hebben, je hebt die novatek, en de SJcam. En is die optie van wifi nog hendig voor die 6 euro meer? Kan je dan met wifi gewoon de filmpjes naar je pc zetten ofzo?![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: