AliExpress niets gevonden.quote:
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
AliExpress niets gevonden.
Nou via Tomtop deze gevonden.
http://www.tomtop.com/out(...)-camping-h10371.html
Echter kun je de grootte selecteren maar hij past de prijs niet aan?
In de titel staat 25L maar bij opties nog grotere versies. Zou eigenlijk de 35L versie willen.
Ik heb deze ook op ebay (tomtopstore) gevonden maar daar is de 25L versie al 20 dollar ipv 14
EDIT: oh, er komen ook nog verzendkosten bij![]()
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtik heb honderden resultaten.
Aah, daar heb ik niet naar gekeken of dat er is :p mijn excusesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.
Ik wil PVC.
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef rene90 het volgende:
Hendige shit, orico cable wrap
$1,29 voor 1 meter
klik
[ afbeelding ]
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
Mystery Xiaomi device to be lightweight and super small, possible GoPro rival?
[..]
Over ruim 72 uur weten we meer. Ik hoop het.
Ik verwacht niet de eerder genoemde specs voor eerder genoemde prijs maar ben toch benieuwd.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellen. Vast niet zo mooi als die Orico dingen, maar ze voldoen prima.
Die kostte eerst geen kut inderdaad, dan kan je beter die orico nemen voor die 1.29 dollar.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:02 schreef RobertNL het volgende:
Die zijn het, maar ze ware eerst goedkoper dacht ik.
Kan niet wachtenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.
(Ververs de pagina maar eens een paar keer en haal het eens door de vertaalmachine)
Dus eigenlijk alleen de vraag; met wat voor resoluties en framerates gaan ze komen.
Daarnaast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe werkt dat dat precies?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
20 meter rollen FTW
inderdaad erg handig dit soort spul voor cablemanagment.
Ik heb trouwens ook nog wel veel van die china klittenband gekleurde dingen pakjes liggen,
waren inderdaad soms 1 of 10 cent ofzo..
Zie het probleem nietquote:Op zondag 1 maart 2015 13:03 schreef mitchy112 het volgende:
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?
Bij mij sturen ze heel vaak pakjes met China post terwijl het ook naar Nederland gaat. Vet raarquote:Op zondag 1 maart 2015 13:03 schreef mitchy112 het volgende:
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?
ik heb een tijd terug bij een bestelling deze meegenomen:quote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
20 meter rollen FTW
inderdaad erg handig dit soort spul voor cablemanagment.
Ik heb trouwens ook nog wel veel van die china klittenband gekleurde dingen pakjes liggen,
waren inderdaad soms 1 of 10 cent ofzo..
Geen idee, kijk gewoon in de FAQ van cashbackxlquote:Op zondag 1 maart 2015 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang duurt het voordat cashbackXL bedragen goedkeurt? Alles staat hier nog op 'bevestigd', en nog niet op 'goedgekeurd'.
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.
Met een noodgang!quote:Op zondag 1 maart 2015 12:52 schreef noodgang het volgende:
Het moet niet gekker worden, Afgelopen zondag heb ik een bestelling geplaatst bij buyincoins en gisteren stond de postbode aan de deur. Zo snel heb ik het niet vaak meegemaakt
(Je pakketje komt met Britney-air!)quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef mitchy112 het volgende:
Jongens ipv zo lullig te doen he, kun je miss ook een beetje aardig reageren. Ik ben normaal gewend dat het via HK post gaat, vond dit gewoon raar. Geesh want zijn jullie toxic zeg.
Bij Banggood duurde het 6 wekenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang duurt het voordat cashbackXL bedragen goedkeurt? Alles staat hier nog op 'bevestigd', en nog niet op 'goedgekeurd'.
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |