Ik wilde nog een witte onderbroek van de Wibra volsmeren met pindakaas om je reactie te zien...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:20 schreef Downstar het volgende:
Whoeiii mijn IboodMonkeybrain box is verzonden!
een box vol met (china)zooi waar is waarschijnlijk niet op zit te wachten op een paar dingetjes na
Maargoed met monkey weet je het nooit
Mogelijk morgen nog binnen.. Voorwaarde van monkey was dat ik hem ga unboxen voor dit topic..
Weet niet of het zo verstandig is geweest om dat voorstel te accepteren
hahah ja daar zou jij wel voor instaat zijn jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wilde nog een witte onderbroek van de Wibra volsmeren met pindakaas om je reactie te zien...
Dat pakket is verdomme al anderhalve maand eerder verzonden. Wat zijn dat daar voor achterlijke medewerkers? Kan ik het geld ook terug claimen via de creditcard maatschappij?quote:his applies to all escalated disputes for orders that were shipped during 2014/12/1 to 2015/1/15.
Op wat voor manier is een licht horloge eigenlijk niet comfortabel? Lijkt me alleen een probleem als je je naakt voelt zonder iets aan je pols of zo.quote:
Van Aliexpress. Over 18 dagen is weer zo'n dispute result en dan komen ze weer aan met 'wacht to mei'. En dan kom je bij de AE support chat, jezus. Bespaar je tijd, kom daar niet! Leg je het hele verhaal uit, krijg je als antwoord; 'I suggest you to respond on the dispute'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:17 schreef G-NiLES het volgende:
Van wie kreeg je te horen dat je moest wachten?
Hey Colinquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Toch niet. Net zo'n Chuango G5 alarm gekocht.
AliExpress niets gevonden.quote:
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
AliExpress niets gevonden.
Nou via Tomtop deze gevonden.
http://www.tomtop.com/out(...)-camping-h10371.html
Echter kun je de grootte selecteren maar hij past de prijs niet aan?
In de titel staat 25L maar bij opties nog grotere versies. Zou eigenlijk de 35L versie willen.
Ik heb deze ook op ebay (tomtopstore) gevonden maar daar is de 25L versie al 20 dollar ipv 14
EDIT: oh, er komen ook nog verzendkosten bij![]()
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtik heb honderden resultaten.
Aah, daar heb ik niet naar gekeken of dat er is :p mijn excusesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.
Ik wil PVC.
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef rene90 het volgende:
Hendige shit, orico cable wrap
$1,29 voor 1 meter
klik
[ afbeelding ]
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
Mystery Xiaomi device to be lightweight and super small, possible GoPro rival?
[..]
Over ruim 72 uur weten we meer. Ik hoop het.
Ik verwacht niet de eerder genoemde specs voor eerder genoemde prijs maar ben toch benieuwd.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellen. Vast niet zo mooi als die Orico dingen, maar ze voldoen prima.
Die kostte eerst geen kut inderdaad, dan kan je beter die orico nemen voor die 1.29 dollar.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:02 schreef RobertNL het volgende:
Die zijn het, maar ze ware eerst goedkoper dacht ik.
Kan niet wachtenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.
(Ververs de pagina maar eens een paar keer en haal het eens door de vertaalmachine)
Dus eigenlijk alleen de vraag; met wat voor resoluties en framerates gaan ze komen.
Daarnaast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |