ziet er wel weer netjes uitquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kun je de .apk downloaden van de Xiaomi Yi camera. Met wat videos, foto e.d.
Niet geheel verrassend nagenoeg geheel in het Chinees...
Wel een M8pro, geen P4.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Blijepeen het volgende:
Toevallig iemand een Pipo P4 tablet te koop?
Ik laat niemand binnen. Hooguit de postbode mag 3 stappen binnenkomen om een grote doos binnen te schuiven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan loop je het risico dat iemand ertegenaan loopt en je HDD's instant crashen.
Wellicht voor een goede prijsquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Blijepeen het volgende:
Toevallig iemand een Pipo P4 tablet te koop?
je zielquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:15 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wat is volgens jou een redelijke prijs?
Dus zo wordt iemand moderator!quote:
Heel veel plastic spul en dat is niet bepaald iets wat ik uit China zou halen en dan in een hete pan / bij voedsel zou gebruiken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:24 schreef JapieGijs het volgende:
Voor leukigheidjes ben ik meer op zoek naar zulks: http://eu.mnkbusiness.com/kitchen/
dx en banggood etc hebben wel handige dingen, maar zit weinig humor in en allemaal een beetje hetzelfde assortiment.
Iemand een idee waar ik het best los kan gaan met het bestellen van deze spullen?
Ik reageer wel even in je V&A topic, dat is wat praktischer dan hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:15 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Uiteraard!
Wat is volgens jou een redelijke prijs?
Dat was al bekend ja. Toch handig jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:06 schreef dimmak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-voor-ideal-toe.html
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:32 schreef l0lownkill het volgende:
Dat was al bekend ja. Toch handig niet aan te raden ja
gewoon in de live chat gaan?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:15 schreef davedavy het volgende:
Banggood reageert enorm traag of reageren ze gewoon niet?
Als je een cc hebt is het niet handig nee, maar als je van beke de shops koopt valt het vast wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |