Kijk, hier kan ik wat mee, dankjewel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De SJ4000 versus de SJ5000 verschilt vooral in sensor (nieuwere schijnt beter te zijn) en heeft in foto stand iets meer megapixels en iets groter schermpje (maar zelfde resolutie op dat scherm).
Van beide versies heb je ook de Wifi versie.
De SJ5000 is de 'beste' SJcam die je nu kunt krijgen; die heeft zeg maar alles wat de SJ5000 wifi heeft maar doet daar 60fps. bij 1080p bij.
Ergens in deze reeks zijn deze camera's wel gereviewd.
Ik krijg die SJ4000 niet goed ingesteld, ik faal er gewoon inquote:
Mijn ervaring met schoenen uit china is dat de zool er vrijwel meteen uitscheurt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef mcwops het volgende:
Iemand deze aangeschaft en wil delen hoe ze bevallen?
http://www.aliexpress.com/item/-/1990907447.html
[ afbeelding ]
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)
Wat is je prijs? Wellicht dat ik hem van je koop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga mijn SJ4000 verkopen, vind hem maar niets. Iemand interesse?Maar twee keer gebruikt. Ga zo Xiaomi camera kopen als hij uitkomt.
Al het geld voor de kabeltjes die mijn iPad niet ondersteunen terug gekregen van Mini in the Box. Super netjes van ze!
HA! that's what she saidquote:
Wat is de vraagprijs? Ik heb misschien wel interessequote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga mijn SJ4000 verkopen, vind hem maar niets. Iemand interesse?
Je kan het beste gewoon eens naar een markt toe, hier in Amsterdam op de Dappermarkt heb je gewoon een kraam staan met allemaal van zulke schoenen voor 15-25 euro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef mcwops het volgende:
Iemand deze aangeschaft en wil delen hoe ze bevallen?
http://www.aliexpress.com/item/-/1990907447.html
[ afbeelding ]
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)
Moet je niet je volvo in een soort uitleest stand zetten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb de OBD2 dongle even geprobeerd, krijg hem niet echt aan de praat. Heb hem in het OBD poortje in de Volvo S60 gedaan maar krijg hem niet werkend met dashcommand op android of iObd op iOS. Wat is precies de bedoeling?
contact moet aanstaan he!quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef l0lownkill het volgende:
Ik heb de OBD2 dongle even geprobeerd, krijg hem niet echt aan de praat. Heb hem in het OBD poortje in de Volvo S60 gedaan maar krijg hem niet werkend met dashcommand op android of iObd op iOS. Wat is precies de bedoeling?
Contact aan of zelfs de motor stationair laten draaien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:49 schreef l0lownkill het volgende:
Mwah, camera zit toch op mijn helm of aan harnas bij mijn buik. Kost alleen maar accu.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:01 schreef Miniem het volgende:
Jammer de nieuwe Xiaomi camera geen schermpje heeft. Lijkt me echt een gemis bij zoiets?
Ik vind het kut dat je nu niet weet wat je film/fotokader is. Zeker fotos is op de gok.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah, camera zit toch op mijn helm of aan harnas bij mijn buik. Kost alleen maar accu.
Had hem wel in het contact staan, met draaiende motor nog niet uitgeprobeerd. Probeer morgen nog wel even.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Contact aan of zelfs de motor stationair laten draaien?
140 tot 170 graden in de meeste gevallen dus zo'n probleem zal het niet zijn. Of zoals bij gopro zo'n opzetstukje achterop zodat je lcd scherm hebtquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat je nu niet weet wat je film/fotokader is. Zeker fotos is op de gok.
Wat voor opzetstukje is dat dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
140 tot 170 graden in de meeste gevallen dus zo'n probleem zal het niet zijn. Of zoals bij gopro zo'n opzetstukje achterop zodat je lcd scherm hebt
Enn...quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
NITECORE Digicharger D4 LCD Display Universal Smart Charger in de aanbieding bij Banggood: $24.99.
[ afbeelding ]
Gewoon ff Techmoan volgen en dan weet je het.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:49 schreef Miniem het volgende:
Shiznuts of iemand anders.
Ik zit nu in het dashcamtopic te kijken.
Daar raden ze een G1W dashcam aan.
Zijn die beelden te vergelijken met een SJ4000 en dergelijke?
Ik wil hem namelijk op mijn brommer hebben met of een powerbank of een 5V aansluiting knutselen.
Weet alleen of dat aan te raden is? behoudt zon ding wel zijn settings als de stroom eraf is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |