Het is net alsof...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij mijn kloon?
Ook op 22 februari besteld. Ook vandaag binnengekregen...
Is overigens ¤16.99 geworden.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen weer in de aanbieding om 18:00 uur. Kost nu nog ¤25,41 maar dan dus minder.
[ afbeelding ]
Ik loop er niet mee, maar ze zitten niet echt goed in m'n oren. Waarschijnlijk niet geschikt voor je.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:09 schreef verbraakje het volgende:
Is er iemand die hardloopt met de Xiaomi Pistons? Is dit een beetje te doen of vallen ze makkelijk uit je oren? Momenteel loop ik met de orginele apple IEM's maar daar zit een mic aan wat niet zo handig is.
Heb je andere pasvormen geprobeerd? (die in dat doosje onder de headset zitten :pquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik loop er niet mee, maar ze zitten niet echt goed in m'n oren. Waarschijnlijk niet geschikt voor je.
Yup.. misschien heb ik teveel druk op m'n oren of zoquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Heb je andere pasvormen geprobeerd? (die in dat doosje onder de headset zitten :p
Bij mij zitten ze vrij stevig, en hardlopen of mountainbiken is totaal geen probleem.
voor iets meer heb je hem morgen met nederlandse garantiequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:40 schreef Iemand91 het volgende:
NITECORE Digicharger D4 LCD Display Universal Smart Charger in de aanbieding bij Banggood: $24.99.
[ afbeelding ]
niemand?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:18 schreef Thee het volgende:
Heeft iemand ervaring met een niet te dure nacht kijker? Ik vond een bericht uit 2010 maar ik denk dat er inmiddels weer andere spullen te krijgen zijn.
Inclusief verzending ¤30.90.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef Catch22- het volgende:
voor iets meer heb je hem morgen met nederlandse garantie
http://www.dampaccu.nl/nitecore-digicharger-d4.html
( zelfde shop als http://www.nkon.nl/nitecore-digicharger-d4.html)
Misschien de 60fps. bij 1080p?quote:
De SJ4000/5000 is 60 x 41 x 24.7 millimeter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef Kenzi het volgende:
xiaomi is wat kleiner toch? maar verder bijna hetzelfde als de SJ5000+
Jij hier?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:04 schreef The_Dean het volgende:
Welke is nou de betere keuze? Nu ik in China zit ga ik binnenkort sowieso de Xiaomi bestellen, maar wil er ook een SJCam bij... welke is dan de betere? De SJ5000 of de 6000? Of alsnog de 4000?
Iemand ervaringen?
Ik hier!quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien de 60fps. bij 1080p?
[..]
De SJ4000/5000 is 60 x 41 x 24.7 millimeter.
De XiaoYi is 60.4 x 42 x 21.2 millimeter.
Puur qua specs is de SJ5000+ nagenoeg gelijk aan de XiaoYi; alleen die laatste heeft geen schermpje en kan ook op 960p filmen (de SJCams naar mijn weten niet, of wel?).
En nu de XiaoYi qua pre-orders rond de $80-100 ligt lijkt deze een stuk goedkoper te gaan worden dan de SJ5000+.
Al moet je bij de XiaoYi natuurlijk nog wel de accessoires bijkopen die je bij de SJCams al bijkrijgt.
Maar het lijkt dat de XiaoYi hetzelfde mountingssyteem krijgt als de SJCams/GoPro's dus dat is relatief goedkoop en groot aanbod.
[..]
Jij hier?![]()
De SJ6000 bestaat niet.
De XiaoYi is nog maar een paar dagen geleden aangekondigd en op een paar filmpjes na is er eigenlijk nog niets over bekend. Youtube kent hevige compressie dus daar kun je ook niet echt op aan.
Het is wachten op de eerste reviews of de XiaoYi inderdaad een goede camera wordt.
Puur qua specs en prijs doet het al beter dan de SJCam's en de GoPro Hero, maar goede specs zegt niet alles.
De SJ4000 versus de SJ5000 verschilt vooral in sensor (nieuwere schijnt beter te zijn) en heeft in foto stand iets meer megapixels en iets groter schermpje (maar zelfde resolutie op dat scherm).quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hier!
En specs al wat bekeken, maar was benieuwd naar eigen ervaringen met de SJ4000 en SJ5000, wil er een bij hebben, als reserve en voor alle bijgeleverde items.
Die Yi komt er sowieso. Zit hier toch, en lokale collega's kunnen mooi even het Chinees voor me vertalen en bemiddelen op Taobao
Ik meende echt dat ik een SJ6000 zag, zal nog eens zoeken.
Edit: Ah, een nepper dus. Mijn excuses, niet goed opgelet.
Meh, weinig aanbod en hogere prijzen. Zo'n MiBand heb je voor nog geen ¤14 uit China; een Europese shop van Xiaomi gaat duurder zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:34 schreef tokko1 het volgende:
Concurentie voor de Chinese webshop op het gebied van Xiaomi, een echt europese shop van Xiaomi zelf.
https://www.techinasia.co(...)ories-europe-launch/
Kijk, hier kan ik wat mee, dankjewel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De SJ4000 versus de SJ5000 verschilt vooral in sensor (nieuwere schijnt beter te zijn) en heeft in foto stand iets meer megapixels en iets groter schermpje (maar zelfde resolutie op dat scherm).
Van beide versies heb je ook de Wifi versie.
De SJ5000 is de 'beste' SJcam die je nu kunt krijgen; die heeft zeg maar alles wat de SJ5000 wifi heeft maar doet daar 60fps. bij 1080p bij.
Ergens in deze reeks zijn deze camera's wel gereviewd.
Ik krijg die SJ4000 niet goed ingesteld, ik faal er gewoon inquote:
Mijn ervaring met schoenen uit china is dat de zool er vrijwel meteen uitscheurt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef mcwops het volgende:
Iemand deze aangeschaft en wil delen hoe ze bevallen?
http://www.aliexpress.com/item/-/1990907447.html
[ afbeelding ]
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)
Wat is je prijs? Wellicht dat ik hem van je koop.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga mijn SJ4000 verkopen, vind hem maar niets. Iemand interesse?Maar twee keer gebruikt. Ga zo Xiaomi camera kopen als hij uitkomt.
Al het geld voor de kabeltjes die mijn iPad niet ondersteunen terug gekregen van Mini in the Box. Super netjes van ze!
HA! that's what she saidquote:
Wat is de vraagprijs? Ik heb misschien wel interessequote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga mijn SJ4000 verkopen, vind hem maar niets. Iemand interesse?
Je kan het beste gewoon eens naar een markt toe, hier in Amsterdam op de Dappermarkt heb je gewoon een kraam staan met allemaal van zulke schoenen voor 15-25 euro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef mcwops het volgende:
Iemand deze aangeschaft en wil delen hoe ze bevallen?
http://www.aliexpress.com/item/-/1990907447.html
[ afbeelding ]
(staan al een tijdje in cart-modus, de lichte apricot, maar ik twijfel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |