SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
http://gearbullet.tweakbl(...)ese-windows-tablet-2quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een review over geschreven?![]()
Hoe lang heb je hem al? Is dat dé win8 tablet op dit moment, want ik ben er totaal niet in thuis. Telefoons volg ik nog wel, maar tablets... Ga mijn telefoon ook al vervangen voor een Lumia, dus alles windows lijkt me wel wat.
[..]
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik hoop voor je dat de app store inmiddels wat uitgebreider geworden is. Het gebrekkige aanbod was voor mij de reden om van Windows Phone af te stappen ondanks het briljante interface. (draai nu een WP8 launcher op Androidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem al? Is dat dé win8 tablet op dit moment, want ik ben er totaal niet in thuis. Telefoons volg ik nog wel, maar tablets... Ga mijn telefoon ook al vervangen voor een Lumia, dus alles windows lijkt me wel wat.
[..]
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.)
De allerbelangrijkste apps waren er wel, maar daarnaast miste ik toch veel. Als een tv-programma oid een app uitbracht, was dat alleen voor Android en iPhone.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Vandaag oordopjes binnen gekregen (die bestverkochte op aliexpress). Niks van te zeggen voor die prijs. Zitten lekker, sluiten de buitenwereld goed af. Prima. En dat voor een dollar of 3 geloof ik.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://gearbullet.tweakbl(...)ese-windows-tablet-2Toch nog wat nadelen als ik 't zo lees.
- opslag - is er geen 64 of 128gb versie beschikbaar?
- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de app store inmiddels wat uitgebreider geworden is. Het gebrekkige aanbod was voor mij de reden om van Windows Phone af te stappen ondanks het briljante interface. (draai nu een WP8 launcher op Android)
De allerbelangrijkste apps waren er wel, maar daarnaast miste ik toch veel. Als een tv-programma oid een app uitbracht, was dat alleen voor Android en iPhone.of toch maar de tab nog even houden
Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.![]()
Bedankt voor de tip. De pipo w6 ziet eruit als een goede kandidaat ter vervanging van het vorige model.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
http://tweakers.net/productreview/105423/voyo-a1-mini-zwart.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef FreaZ het volgende:
[..]
[..]
Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.
Gaat welliswaar niet om dezelfde tablet, maar dan heb je wel een beetje een idee hoe of wat omtrent windows tablets![]()
![]()
wat dat betreft worden dualboot tablets ook steeds goedkoper. voor iets meer dan 110 euro heb je een Chuwi Vi8, 32GB met Android & Win 8.1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FreaZ het volgende:
[..]
BedanktToch nog wat nadelen als ik 't zo lees.
- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.
[..]
Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen wordenof toch maar de tab nog even houden
Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.
Dan heb je zowel je windows als je clash of clans
5% korting met 8S0is2v2LI (werkt op een hoop artikelen) bij Tinydeal
[ Bericht 6% gewijzigd door Kenzi op 25-02-2015 03:18:35 ]![]()
opslag is inderdaad wat klein. Zelf heb ik er dan ook een 64gb externe virituele schijf aan gekoppeld (in vorm van micro sd). Wellicht update ik die nog eens naar 128gb als ik ruimte te kort kom.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FreaZ het volgende:
[..]
BedanktToch nog wat nadelen als ik 't zo lees.
- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.
Gamen gaat hem niet worden inderdaad, daarvoor zou je een surface moeten hebben.
Dat hoop ik ookquote:[..]
Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen wordenof toch maar de tab nog even houden
Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben nu dan eindelijk opzoek naar een USB hub van 3USB+
Ik heb inmiddels 3 USB apparaten die ik iedere dag moet opladen en wordt gek van alle slots die het inneemt. Dus wil ik 2x een cheape dock hebben van 3-5 USB poorten. Wel is het van belang dat het snel oplaad en dit als minimum per poort heeft: 2A at 20V
Iemand tips?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dit Anker-geval wat al enkele malen voorbij is gekomen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb inmiddels 3 USB apparaten die ik iedere dag moet opladen en wordt gek van alle slots die het inneemt. Dus wil ik 2x een cheape dock hebben van 3-5 USB poorten. Wel is het van belang dat het snel oplaad en dit als minimum per poort heeft: 2A at 20V
Iemand tips?
http://www.amazon.de/gp/product/B00GTGS2I6/![]()
Bedankt! Ik heb nu een galaxy tab 8.9 met een resolutie van 1280 x 800 en ik zou het liefst toch een tablet willen met een hogere resolutie. Het is nu gewoon te blokkerig voor mijn gevoel en na 3 jaar wil ik toch wel een stap vooruit maken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://tweakers.net/productreview/105423/voyo-a1-mini-zwart.html
Gaat welliswaar niet om dezelfde tablet, maar dan heb je wel een beetje een idee hoe of wat omtrent windows tabletsJa, dat inderdaad een optie. Ik was hem ook al tegen gekomen. De twijfel zit hem dan eerder in de 32GB opslag. Met een dualboot blijft er nog minder over. Een microSD is een optie, maar dan heb je meteen ook veel lagere lees/schrijf snelheden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:25 schreef Kenzi het volgende:
[..]
wat dat betreft worden dualboot tablets ook steeds goedkoper. voor iets meer dan 110 euro heb je een Chuwi Vi8, 32GB met Android & Win 8.1
Dan heb je zowel je windows als je clash of clans
5% korting met 8S0is2v2LI (werkt op een hoop artikelen) bij TinydealEn waarom is gamen zo'n "probleem" bij dit soort tablets? Ligt dat aan windows 8 of de hardware? Dus zou een dualboot (en dus android) dat probleem oplossen? Ik zie in youtube reviews dat het voornamelijk (bij 1200p) tablets aan de resolutie ligt. Wanneer je die lager zet is gamen prima te doen, aldus die mensen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
opslag is inderdaad wat klein. Zelf heb ik er dan ook een 64gb externe virituele schijf aan gekoppeld (in vorm van micro sd). Wellicht update ik die nog eens naar 128gb als ik ruimte te kort kom.
Gamen gaat hem niet worden inderdaad, daarvoor zou je een surface moeten hebben.
[..]
Dat hoop ik ook
Wat ik eigenlijk zoek (tot dusver)
- 64GB+ opslag
- 8,9 tot 10,1 inch scherm
- Full HD (of 1200p)
- Windows 8.1 (dualboot mag)
- voldoende power om te gamen. Geen steam games, maar app store games.
En dat alles voor niet meer dan $200![]()
![]()
Wie heeft er ervaring met Bluetooth oordopjes? Ik heb een gave die ervoor zorgt dat de kabeltjes steeds stukgaan (2 Xiaomi Pistons gesloopt), vandaar wil ik het eens met bluetooth proberen.
Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.![]()
Die 2A begrijp ik, maar 20V?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand tips?
Is dat niet een beetje heel veel te veel?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Is voor een laptopquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die 2A begrijp ik, maar 20V?
Is dat niet een beetje heel veel te veel?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ben bang dat die combo van 20V + USB moeilijk te vinden is.quote::: Not an expert, but I play one on the web ::
Zojuist naar aanleiding van jullie lovende recensies, de Earson bluetooth speaker besteldben benieuwd...
[ Bericht 0% gewijzigd door denkjedat op 25-02-2015 16:59:23 ]![]()
ik heb deze. lange batt duur en zit goed (op de fiets in ieder geval, ik gruwel bij hardlopen met doppies/muziek)quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef wihehin het volgende:
Wie heeft er ervaring met Bluetooth oordopjes? Ik heb een gave die ervoor zorgt dat de kabeltjes steeds stukgaan (2 Xiaomi Pistons gesloopt), vandaar wil ik het eens met bluetooth proberen.
Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.
werkt alleen niet op Lumia
maar verder prima op iOS (Andr weet ik niet)
give it a try voor 9
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html
of deze op Ali
http://www.aliexpress.com/item/-/1992802845.htmlNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
bangood? of elders?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef denkjedat het volgende:
Zojuist naar aanleiding van jullie lovende recensies, de Earson bluetooth speaker besteldben benieuwd...
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
iemand deze aangeschaft en wil delen hoe ze bevallen?
http://www.aliexpress.com/item/-/1990907447.html
(staan in mijn cart al een tijdje, de lichte apricot, maar ik twijfel)Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
iets boven je budget maar http://www.tinydeal.com/a(...)rt-app-p-143698.htmlquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef wihehin het volgende:
Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.
zijn wel tof met die magneetjes wanneer je hem niet in hebt.![]()
![]()
Bluedio i6,quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef wihehin het volgende:
Kan je gewoon lekker je eigen dopjes koppelen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
hm..quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:51 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Ben je wel voor een tientje genaaid
http://m.banggood.com/Wat(...)tphone-p-911696.html![]()
![]()
Zie het zo, voor dat beetje meer krijg je er een doos bij. (de banggood versie is OEM)quote:
ook kan het een andere versie zijn (klepje verschillend)
maar met doos was je hier wel iets voordeliger geweest :p http://www.tinydeal.com/e(...)peaker-p-125257.html![]()
Thanks, heb die van Banggood gekocht! Ben benieuwd...quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik heb deze. lange batt duur en zit goed (op de fiets in ieder geval, ik gruwel bij hardlopen met doppies/muziek)
werkt alleen niet op Lumia
maar verder prima op iOS (Andr weet ik niet)
give it a try voor 9
http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html
of deze op Ali
http://www.aliexpress.com/item/-/1992802845.html![]()
Er is voor jou nog een hoop te leren als chinashopper dusquote:
Tip 1: Chinaprices.us
Tip 2: http://chinakorting.nl/
al is die bij banggood niet te vinden onder de naam earson..![]()
Ach.. gelukkig gaat het niet om mega bedragen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Er is voor jou nog een hoop te leren als chinashopper dus
Tip 1: Chinaprices.us
Tip 2: http://chinakorting.nl/
al is die bij banggood niet te vinden onder de naam earson..
Maar bedankt voor de tip! zal het direct even noteren![]()
![]()
Nouja. geen Mega bedragen.. Ik vind 11 a 12 euro op 1 item veel verschilquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:26 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Ach.. gelukkig gaat het niet om mega bedragen.
Maar bedankt voor de tip! zal het direct even noteren
Zeker in china.
Daarvoor had je nog wel veel dingen in china van kunnen kopen![]()
![]()
Ik heb nog 's wat ledstrips besteld
Was alweer veel te lang geleden
3x 5m 5630 Warm White bij Banggood, vanwege het feit dat ik daar al 3 keer dezelfde bestelling heb
gedaan en ik tevreden ben over de strips.
Ik heb 'n nieuwe wapenkast (omdat de vorige niet meer voldeed voor het aantal wapens dat ik in huis heb) en die moet natuurlijk ook mooi verlicht worden
:: Not an expert, but I play one on the web ::
Weet er iemand of er ledstrips bestaan in een iet-wat robustere uitvoering om bv in de voortent van een caravan of partytent of zo op te hangen.
Dus een strip die niet permantent blijft hangen, maar af en toe voor een aantal dagen gebruikt wordt en misschien ook wat tegen vocht ed kan.![]()
Zowiezo voor 'n strip gaan met 'n laagje siliconen erover.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef ridsel het volgende:
Weet er iemand of er ledstrips bestaan in een iet-wat robustere uitvoering om bv in de voortent van een caravan of partytent of zo op te hangen.
Dus een strip die niet permantent blijft hangen, maar af en toe voor een aantal dagen gebruikt wordt en misschien ook wat tegen vocht ed kan.
Om 'm verwijderbaar te maken zou ik er velcro (de hook-kant) tegenzetten en dan de andere kant van de velcro (de loop-kant) op de tent zelf.
Weet je al hoe je 'm wil gaan voeden?
Want er zijn ook strips die je kan voeden vanaf je powerbank met 'n USB-stekker
Linkjes :
http://www.banggood.com/3(...)f-IP65-p-940908.html voor 12V
http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-956701.html voor USB/5V:: Not an expert, but I play one on the web ::
vandaag mn XP10400 binnengekregen. als je je telefoon er aan hebt hangen, knipperen er dan altijd lichtjes?![]()
Yes.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef bl-bl-blikje het volgende:
vandaag mn XP10400 binnengekregen. als je je telefoon er aan hebt hangen, knipperen er dan altijd lichtjes?![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef dodge_911 het volgende:
Ik heb 'n nieuwe wapenkast (omdat de vorige niet meer voldeed voor het aantal wapens dat ik in huis heb) en die moet natuurlijk ook mooi verlicht worden
You can't be late if you don't show up.![]()
Hoe kan dat op 5V werken?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zowiezo voor 'n strip gaan met 'n laagje siliconen erover.
Om 'm verwijderbaar te maken zou ik er velcro (de hook-kant) tegenzetten en dan de andere kant van de velcro (de loop-kant) op de tent zelf.
Linkjes :
http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-956701.html voor USB/5V
Alle ledstrips werken normaliter op 12V.
Verder al iemand ervaring met cashback retourkosten via Paypal?![]()
Super, deze met usb lijkt mij handigst. Ofwel met een gsm-lader, ofwel gewoon aan de powerbank.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zowiezo voor 'n strip gaan met 'n laagje siliconen erover.
Linkjes :
http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-956701.html voor USB/5V
Deze zijn zeker met een siloconenlaagje?![]()
Zou het dan toch?
Mystery Xiaomi device to be lightweight and super small, possible GoPro rival?Over ruim 72 uur weten we meer. Ik hoop het.quote:Xiaomi fans should mark the 2nd March as a date to remember in their diary as a new mystery product will be unveiled, but what on earth could it be?
A teaser posted on Xiaomi’s Weibo simply shows us a picture of a matchbox and promises more in formation on the 2nd March, while a second image shows the matchbox open showing packed luggage and a snorkel mask, so what are Xiaomi planning to launch?
Our guess (and we might be grasping at straws here) is that Xiaomi could finally be ready to unveil their own action camera to rival the GoPro. Current GoPro camera are roughly the size of a matchbox and are very lightweight (once removed from their waterproof casing), and they are perfect for use while traveling or swimming too.
GoPro camera’s and Chinese cameras such as the SJ5000, have become very popular around the globe and are often used for extreme sports, and radio control drones. Current sports camera’s range from around $100 to $500, a Xiaomi camera will likely cost much less.
Ik verwacht niet de eerder genoemde specs voor eerder genoemde prijs maar ben toch benieuwd.
EDIT: oh, en vorige week woensdag wat bij BG besteld, de 20e verzonden en vandaag binnen.
Snel!![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 26-02-2015 21:54:14 ]![]()
Nopez, er zijn ook ledstrips die op andere voltages werken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe kan dat op 5V werken?
Alle ledstrips werken normaliter op 12V.Yepz! Waterproofquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:53 schreef ridsel het volgende:
[..]
Super, deze met usb lijkt mij handigst. Ofwel met een gsm-lader, ofwel gewoon aan de powerbank.
Deze zijn zeker met een siloconenlaagje?Lolz, zoveel niet, maar ik ben van 10 stuks naar 15 stuks gegaan, en dan moet je volgens de wettelijke voorschriften blijkbaar opeens een kluis hebben ipv een kast.quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door dodge_911 op 26-02-2015 22:55:09 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Dat zou awesome zijn!quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
[ afbeelding ]
Mystery Xiaomi device to be lightweight and super small, possible GoPro rival?
[..]
Over ruim 72 uur weten we meer. Ik hoop het.
Ik verwacht niet de eerder genoemde specs voor eerder genoemde prijs maar ben toch benieuwd.
EDIT: oh, en vorige week woensdag wat bij BG besteld, de 20e verzonden en vandaag binnen.
Snel!![]()
![]()
![]()
Niemand heeft gezegd dat Xiaomi niet met een action cam gaat komen, ik verwacht zeker dat dit een action cam gaat worden of dat hij over niet veel tijd aangekondigd wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
[ afbeelding ]
[..]
Snel!![]()
![]()
Het is alleen zo dat de prijs en de specificaties van destijd nooit gerealiseerd gaan worden denk ik.
De prijs was destijds voor 99 yuan al een foutje.. dat moest 999 yuan zijn.
maar 4K verwacht ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik laat me graag verassen![]()
![]()
En dan je urne Chinashoppen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat Xiaomi niet met een action cam gaat komen, ik verwacht zeker dat dit een action cam gaat worden of dat hij over niet veel tijd aangekondigd wordt.
Het is alleen zo dat de prijs en de specificaties van destijd nooit gerealiseerd gaan worden denk ik.
maar 4K verwacht ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik laat me graag verassen![]()
![]()
Ik zag vandaag op Youtube een Amerikaanse review van de Mi Note.
Daarin werd gezegd dat Xiaome de aanval op de US heeft ingezet met kleine accessoires.
Review was trouwens erg positief.
[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 27-02-2015 01:48:58 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Aan de andere kant; stel dat die 999 yuan moet worden; dat is zo'n $140.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:45 schreef Downstar het volgende:
Niemand heeft gezegd dat Xiaomi niet met een action cam gaat komen, ik verwacht zeker dat dit een action cam gaat worden of dat hij over niet veel tijd aangekondigd wordt.
maar 4K verwacht ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik laat me graag verassen
Met zo'n prijs kunnen ze niet met 1080p 30fps. aankomen; eigenlijk ook al geen 1080p 60fps. meer.Laten ze die camerasensor in de camera stoppen: 4K video.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:50 schreef dodge_911 het volgende:
Daarin werd gezegd dat Xiaome de aanval op de US heeft ingezet met kleine accessoires.
Review was trouwens erg positief.![]()
![]()
VOTE5WQJNB voor 10% extra korting op deze producten: http://c.dx.com/collectio(...)campaign=201502osars
Waardoor je oa een SJ4000 voor $66 kan oppikken.![]()
En vandaag bestelling 2 ontvangen; had tegelijk 3 producten besteld dus misschien morgen de laser level binnen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Snel!![]()
![]()
![]()
Het bekende horloge. Best wel mooi ding. Even lastig met instellen (datum, maand etc.) maar uiteindelijk wel gelukt. Alleen nog kijken hoe alarm moet.
Wel grappig dat de klok op Hong Kong tijd staat bij ontvangst.![]()
(Foto is dus 45 minuten geleden gemaakt)
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 27-02-2015 14:41:00 ]![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En vandaag bestelling 2 ontvangen; had tegelijk 3 producten besteld dus misschien morgen de laser level binnen?![]()
[ afbeelding ]
Het bekende horloge. Best wel mooi ding. Even lastig met instellen (datum, maand etc.) maar uiteindelijk wel gelukt. Alleen nog kijken hoe alarm moet.
(Foto is dus 45 minuten geleden gemaakt)
Edit: Thanks, besteld
[ Bericht 4% gewijzigd door roflmaker op 27-02-2015 14:52:05 ]Hello, is it me you are looking for!?![]()
Kreeg dit, een of andere mail van een QQ. Geen idee van welke bestelling het is. Of is dit gewoon spam? Heb er wel even op gereageerd maar vroeg mij af of iemand dit vaker mee heeft gemaakt.quote:Hello,
Could you kindly pay extra USD3.50 as registration fee?The parcel that shipped to Netherlands may lost on the way, or it takes a long time to arrive there.What’s more,the post office may delay the regular mail.In order to track the parcel and make sure it arrive successfully, I hope you can pay it. If you don't accept it, I am afraid that it might lose.Hope you can understand. Waiting for your early reply.Ajax Amsterdam![]()
Dat zal chinabuye wel zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:13 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Kreeg dit, een of andere mail van een QQ. Geen idee van welke bestelling het is. Of is dit gewoon spam? Heb er wel even op gereageerd maar vroeg mij af of iemand dit vaker mee heeft gemaakt.You can't be late if you don't show up.![]()
Ziet er op de foto leuk uit, maar 127 gr... Man dat is toch niet comfortabel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En vandaag bestelling 2 ontvangen; had tegelijk 3 producten besteld dus misschien morgen de laser level binnen?![]()
[ afbeelding ]
(Foto is dus 45 minuten geleden gemaakt)"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Het gewicht van een zwaarder horloge went heel snel. Als je geen 127gr. kunt hebben aan je arm dan heb je een groot probleemquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ziet er op de foto leuk uit, maar 127 gr... Man dat is toch niet comfortabel?In je broekzak gaat zo'n gewicht hangen en trekken. Aan je pols heb je daar totaal geen last van.
Een beetje duikhorloge tikt ruim boven de 200 gram aan.![]()
Ik vind het juist te lichtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het gewicht van een zwaarder horloge went heel snel. Als je geen 127gr. kunt hebben aan je arm dan heb je een groot probleemIn je broekzak gaat zo'n gewicht hangen en trekken. Aan je pols heb je daar totaal geen last van.
Een beetje duikhorloge tikt ruim boven de 200 gram aan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ah, zo ken ik de Verge, Apple voor en naquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:50 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
En dan je urne Chinashoppen?![]()
![]()
Review was trouwens erg positief..
Whoeiii mijn IboodMonkeybrain box is verzonden!
een box vol met (china)zooi waar is waarschijnlijk niet op zit te wachten op een paar dingetjes na
Maargoed met monkey weet je het nooit
Mogelijk morgen nog binnen.. Voorwaarde van monkey was dat ik hem ga unboxen voor dit topic..
Weet niet of het zo verstandig is geweest om dat voorstel te accepteren![]()
![]()
Ik wilde nog een witte onderbroek van de Wibra volsmeren met pindakaas om je reactie te zien...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:20 schreef Downstar het volgende:
Whoeiii mijn IboodMonkeybrain box is verzonden!
een box vol met (china)zooi waar is waarschijnlijk niet op zit te wachten op een paar dingetjes na
Maargoed met monkey weet je het nooit
Mogelijk morgen nog binnen.. Voorwaarde van monkey was dat ik hem ga unboxen voor dit topic..
Weet niet of het zo verstandig is geweest om dat voorstel te accepteren![]()
hahah ja daar zou jij wel voor instaat zijn jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik wilde nog een witte onderbroek van de Wibra volsmeren met pindakaas om je reactie te zien...![]()
![]()
Ik heb even jullie hulp nodig. Op AE heb ik een order met 5 curren horloges niet gekregen, besteld in november. Dispute aangemaakt vorige maand, kreeg te horen dat ik moest wachten tot 15 maart. Daar was ik al boos over, maar goed. Toen begon die 'teller' als het waren te tellen tot en met gister. Toen is er weer zo'n 'dispute process' geweest. Nu moet ik wachten tot 4 april?!?!
Wat is dit voor idiote 'seller protection'.Dat pakket is verdomme al anderhalve maand eerder verzonden. Wat zijn dat daar voor achterlijke medewerkers? Kan ik het geld ook terug claimen via de creditcard maatschappij?quote:his applies to all escalated disputes for orders that were shipped during 2014/12/1 to 2015/1/15.![]()
Op wat voor manier is een licht horloge eigenlijk niet comfortabel? Lijkt me alleen een probleem als je je naakt voelt zonder iets aan je pols of zo.quote:
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Van Aliexpress. Over 18 dagen is weer zo'n dispute result en dan komen ze weer aan met 'wacht to mei'. En dan kom je bij de AE support chat, jezus. Bespaar je tijd, kom daar niet! Leg je het hele verhaal uit, krijg je als antwoord; 'I suggest you to respond on the dispute'.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:17 schreef G-NiLES het volgende:
Van wie kreeg je te horen dat je moest wachten?
En, 'ik kan zien dat dit het laatste bericht is dat je gereageerd hebt, en dit is de laatste email van de dispute afdeling'. Ja leuk.. Maar dat bericht heb ik zelf getypt en die brief had ik al gezien, daarom zit ik in deze chat??
Laatste keer AE voor mij dit. Frustratie ten top![]()
Hey Colinquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik zoek 2 waterproof drybags van 30 a 40L van PVC voor een goede prijs.
Heb zelf alle bovenstaande webshops en ebay al doorgekeken maar kan zo niet echt iets vinden.
Max. 18 dollar per stuk.![]()
AliExpress dudeThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Toch niet. Net zo'n Chuango G5 alarm gekocht.Het is een virus, hè.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
AliExpress niets gevonden.quote:
Nou via Tomtop deze gevonden.
http://www.tomtop.com/out(...)-camping-h10371.html
Echter kun je de grootte selecteren maar hij past de prijs niet aan?
In de titel staat 25L maar bij opties nog grotere versies. Zou eigenlijk de 35L versie willen.
Ik heb deze ook op ebay (tomtopstore) gevonden maar daar is de 25L versie al 20 dollar ipv 14
EDIT: oh, er komen ook nog verzendkosten bij
[ Bericht 6% gewijzigd door Miniem op 28-02-2015 17:27:13 ]![]()
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
AliExpress niets gevonden.
Nou via Tomtop deze gevonden.
http://www.tomtop.com/out(...)-camping-h10371.html
Echter kun je de grootte selecteren maar hij past de prijs niet aan?
In de titel staat 25L maar bij opties nog grotere versies. Zou eigenlijk de 35L versie willen.
Ik heb deze ook op ebay (tomtopstore) gevonden maar daar is de 25L versie al 20 dollar ipv 14
EDIT: oh, er komen ook nog verzendkosten bij![]()
ik heb honderden resultaten.
![]()
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:44 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe jij zoekt dat je dat niet vindtik heb honderden resultaten.
Ik wil PVC.![]()
Aah, daar heb ik niet naar gekeken of dat er is :p mijn excusesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik niet. Meeste is allemaal nylon etc.
Ik wil PVC.![]()
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef rene90 het volgende:
Hendige shit, orico cable wrap
$1,29 voor 1 meter
klik
[ afbeelding ]. Vast niet zo mooi als die Orico dingen, maar ze voldoen prima.
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het dan toch?
[..]
(Ververs de pagina maar eens een paar keer en haal het eens door de vertaalmachine)
Dus eigenlijk alleen de vraag; met wat voor resoluties en framerates gaan ze komen.
Daarnaast:![]()
![]()
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb ondertussen al 6 pakjes van die dingen van mininthebox. Ga van het nieuwe tegoed nog maar wat bestellen. Vast niet zo mooi als die Orico dingen, maar ze voldoen prima.
![]()
Die zijn het, maar ze ware eerst goedkoper dacht ik.
Die kostte eerst geen kut inderdaad, dan kan je beter die orico nemen voor die 1.29 dollar.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:02 schreef RobertNL het volgende:
Die zijn het, maar ze ware eerst goedkoper dacht ik.
![]()
Kan niet wachtenquote:Op zondag 1 maart 2015 00:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er 100% zeker van kunnen zijn dat ze met een camera gaan komen; zie hun website.
(Ververs de pagina maar eens een paar keer en haal het eens door de vertaalmachine)
Dus eigenlijk alleen de vraag; met wat voor resoluties en framerates gaan ze komen.
Daarnaast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Gearbest kan er ook wat van met hun nieuwsbrieven
Pipo W2F van $323,20naar $139,05
Lijkt ibood wel joh.![]()
Hoelang duurt het voordat cashbackXL bedragen goedkeurt? Alles staat hier nog op 'bevestigd', en nog niet op 'goedgekeurd'.
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.![]()
Het moet niet gekker worden, Afgelopen zondag heb ik een bestelling geplaatst bij buyincoins en gisteren stond de postbode aan de deur. Zo snel heb ik het niet vaak meegemaakt![]()
![]()
Hoe werkt dat dat precies?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
20 meter rollen FTW
inderdaad erg handig dit soort spul voor cablemanagment.
Ik heb trouwens ook nog wel veel van die china klittenband gekleurde dingen pakjes liggen,
waren inderdaad soms 1 of 10 cent ofzo..You can't be late if you don't show up.![]()
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?![]()
Zie het probleem nietquote:Op zondag 1 maart 2015 13:03 schreef mitchy112 het volgende:
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?. Gewoon verzonden met de Belgische post.
Bij mij sturen ze heel vaak pakjes met China post terwijl het ook naar Nederland gaat. Vet raarquote:Op zondag 1 maart 2015 13:03 schreef mitchy112 het volgende:
Vind het raar, geekbuying heeft mijn power bank verstuurd. Maar ik krijg een tracking code van Bpost, terwijl dat ik het naar Nederland heb laten versturen... Anyone can enlighten me?![]()
ik heb een tijd terug bij een bestelling deze meegenomen:quote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
20 meter rollen FTW
inderdaad erg handig dit soort spul voor cablemanagment.
Ik heb trouwens ook nog wel veel van die china klittenband gekleurde dingen pakjes liggen,
waren inderdaad soms 1 of 10 cent ofzo..
https://www.conrad.nl/nl/(...)mm-zwart-523147.html
en ondanks dat het wat dunner material is, werkt het vrij goed. (en het dunne was voor mijn gebruik toevallig ook erg handig)
dat dikke klittenband is vaak relatief duur, of hele korte stukjes.. Wil zelf op maat knippen![]()
![]()
Geen idee, kijk gewoon in de FAQ van cashbackxlquote:Op zondag 1 maart 2015 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoelang duurt het voordat cashbackXL bedragen goedkeurt? Alles staat hier nog op 'bevestigd', en nog niet op 'goedgekeurd'.
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.![]()
Jongens ipv zo lullig te doen he, kun je miss ook een beetje aardig reageren. Ik ben normaal gewend dat het via HK post gaat, vond dit gewoon raar. Geesh want zijn jullie toxic zeg.![]()
Met een noodgang!quote:Op zondag 1 maart 2015 12:52 schreef noodgang het volgende:
Het moet niet gekker worden, Afgelopen zondag heb ik een bestelling geplaatst bij buyincoins en gisteren stond de postbode aan de deur. Zo snel heb ik het niet vaak meegemaakt
(Je pakketje komt met Britney-air!)quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef mitchy112 het volgende:
Jongens ipv zo lullig te doen he, kun je miss ook een beetje aardig reageren. Ik ben normaal gewend dat het via HK post gaat, vond dit gewoon raar. Geesh want zijn jullie toxic zeg.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Bij Banggood duurde het 6 wekenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bestellingen zijn al ruim anderhalve week geleden gedaan.
Ach ja, als het geld maar komt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: