abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:49 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_150004897

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:41:52 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150005074
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Heb je hier toevallig een review over geschreven? O-)

Hoe lang heb je hem al? Is dat dé win8 tablet op dit moment, want ik ben er totaal niet in thuis. Telefoons volg ik nog wel, maar tablets... Ga mijn telefoon ook al vervangen voor een Lumia, dus alles windows lijkt me wel wat.

[..]

Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.
http://gearbullet.tweakbl(...)ese-windows-tablet-2
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_150005504
De beste wensen mensen!
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:57:42 #4
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_150005811
quote:

[..]

Hoe lang heb je hem al? Is dat dé win8 tablet op dit moment, want ik ben er totaal niet in thuis. Telefoons volg ik nog wel, maar tablets... Ga mijn telefoon ook al vervangen voor een Lumia, dus alles windows lijkt me wel wat.

[..]

Ja, om die reden ben ik ook android moe. Veel vrijheid, maar er is altijd wel iets wat niet werkt zoals je het wil.
Ik hoop voor je dat de app store inmiddels wat uitgebreider geworden is. Het gebrekkige aanbod was voor mij de reden om van Windows Phone af te stappen ondanks het briljante interface. (draai nu een WP8 launcher op Android :@ )
De allerbelangrijkste apps waren er wel, maar daarnaast miste ik toch veel. Als een tv-programma oid een app uitbracht, was dat alleen voor Android en iPhone.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:59:12 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_150005895
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:02:49 #6
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_150006141
Gelukkig nieuw geit-jaar!
pi_150007659
Vandaag oordopjes binnen gekregen (die bestverkochte op aliexpress). Niks van te zeggen voor die prijs. Zitten lekker, sluiten de buitenwereld goed af. Prima. En dat voor een dollar of 3 geloof ik.
pi_150008279
quote:
Bedankt :) Toch nog wat nadelen als ik 't zo lees.

- opslag - is er geen 64 of 128gb versie beschikbaar?
- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat de app store inmiddels wat uitgebreider geworden is. Het gebrekkige aanbod was voor mij de reden om van Windows Phone af te stappen ondanks het briljante interface. (draai nu een WP8 launcher op Android :@ )
De allerbelangrijkste apps waren er wel, maar daarnaast miste ik toch veel. Als een tv-programma oid een app uitbracht, was dat alleen voor Android en iPhone.
Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen worden :P of toch maar de tab nog even houden :+

Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.
pi_150008981
Bedankt voor de tip. De pipo w6 ziet eruit als een goede kandidaat ter vervanging van het vorige model.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_150015399
quote:

[..]

[..]

http://tweakers.net/productreview/105423/voyo-a1-mini-zwart.html

Gaat welliswaar niet om dezelfde tablet, maar dan heb je wel een beetje een idee hoe of wat omtrent windows tablets ;)
pi_150017898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FreaZ het volgende:

[..]

- gamen - is dat een probleem met alle win8 tablets, want voor zover ik zie gebruiken ze allemaal dezelfde soort cpu's.

[..]

Ja, hier moet ik nog wel even naar kijken. Maar om heel eerlijk te zijn gebruik ik ook niet echt veel apps. Bankieren, paar spelletjes.... aaarrrgh geen clash of clans/boom beach in de store.... ach, dan maar volwassen worden :P of toch maar de tab nog even houden :+

Als die paar ontbrekende apps je tegenhouden, gaat windows phone nooit wat worden. En ik hoop van harte dat (vooral met windows 10 en universal apps) ze een aanzienlijk marktaandeel gaan krijgen.
wat dat betreft worden dualboot tablets ook steeds goedkoper. voor iets meer dan 110 euro heb je een Chuwi Vi8, 32GB met Android & Win 8.1
Dan heb je zowel je windows als je clash of clans :)

5% korting met 8S0is2v2LI (werkt op een hoop artikelen) bij Tinydeal

[ Bericht 6% gewijzigd door Kenzi op 25-02-2015 03:18:35 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 09:38:35 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150020638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef FreaZ het volgende:

[..]

opslag is inderdaad wat klein. Zelf heb ik er dan ook een 64gb externe virituele schijf aan gekoppeld (in vorm van micro sd). Wellicht update ik die nog eens naar 128gb als ik ruimte te kort kom.

Gamen gaat hem niet worden inderdaad, daarvoor zou je een surface moeten hebben :P.
quote:
[..]

Dat hoop ik ook :D
  woensdag 25 februari 2015 @ 11:33:46 #13
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_150023927
Ik ben nu dan eindelijk opzoek naar een USB hub van 3USB+

Ik heb inmiddels 3 USB apparaten die ik iedere dag moet opladen en wordt gek van alle slots die het inneemt. Dus wil ik 2x een cheape dock hebben van 3-5 USB poorten. Wel is het van belang dat het snel oplaad en dit als minimum per poort heeft: 2A at 20V

Iemand tips?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_150024000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:

Ik heb inmiddels 3 USB apparaten die ik iedere dag moet opladen en wordt gek van alle slots die het inneemt. Dus wil ik 2x een cheape dock hebben van 3-5 USB poorten. Wel is het van belang dat het snel oplaad en dit als minimum per poort heeft: 2A at 20V

Iemand tips?
Dit Anker-geval wat al enkele malen voorbij is gekomen?

http://www.amazon.de/gp/product/B00GTGS2I6/
pi_150024420
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://tweakers.net/productreview/105423/voyo-a1-mini-zwart.html

Gaat welliswaar niet om dezelfde tablet, maar dan heb je wel een beetje een idee hoe of wat omtrent windows tablets ;)
Bedankt! Ik heb nu een galaxy tab 8.9 met een resolutie van 1280 x 800 en ik zou het liefst toch een tablet willen met een hogere resolutie. Het is nu gewoon te blokkerig voor mijn gevoel en na 3 jaar wil ik toch wel een stap vooruit maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 02:25 schreef Kenzi het volgende:

[..]

wat dat betreft worden dualboot tablets ook steeds goedkoper. voor iets meer dan 110 euro heb je een Chuwi Vi8, 32GB met Android & Win 8.1
Dan heb je zowel je windows als je clash of clans :)

5% korting met 8S0is2v2LI (werkt op een hoop artikelen) bij Tinydeal
Ja, dat inderdaad een optie. Ik was hem ook al tegen gekomen. De twijfel zit hem dan eerder in de 32GB opslag. Met een dualboot blijft er nog minder over. Een microSD is een optie, maar dan heb je meteen ook veel lagere lees/schrijf snelheden.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 09:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

opslag is inderdaad wat klein. Zelf heb ik er dan ook een 64gb externe virituele schijf aan gekoppeld (in vorm van micro sd). Wellicht update ik die nog eens naar 128gb als ik ruimte te kort kom.

Gamen gaat hem niet worden inderdaad, daarvoor zou je een surface moeten hebben :P.

[..]

Dat hoop ik ook :D
En waarom is gamen zo'n "probleem" bij dit soort tablets? Ligt dat aan windows 8 of de hardware? Dus zou een dualboot (en dus android) dat probleem oplossen? Ik zie in youtube reviews dat het voornamelijk (bij 1200p) tablets aan de resolutie ligt. Wanneer je die lager zet is gamen prima te doen, aldus die mensen.

Wat ik eigenlijk zoek (tot dusver)
- 64GB+ opslag
- 8,9 tot 10,1 inch scherm
- Full HD (of 1200p)
- Windows 8.1 (dualboot mag)
- voldoende power om te gamen. Geen steam games, maar app store games.

En dat alles voor niet meer dan $200 :+
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:09:14 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_150027170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:50 schreef FreaZ het volgende:

En dat alles voor niet meer dan $200 :+
Zie mijn reactie in het andere topic :D
pi_150032230
Wie heeft er ervaring met Bluetooth oordopjes? Ik heb een gave die ervoor zorgt dat de kabeltjes steeds stukgaan (2 Xiaomi Pistons gesloopt), vandaar wil ik het eens met bluetooth proberen.

Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:13:58 #18
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150033295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:

Iemand tips?
Die 2A begrijp ik, maar 20V?
Is dat niet een beetje heel veel te veel? :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:19:04 #19
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_150033464
quote:
12s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die 2A begrijp ik, maar 20V?
Is dat niet een beetje heel veel te veel? :)
Is voor een laptop :P
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:34:50 #20
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150033988
USB is +/-5 volt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 16:39:10 #21
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_150034112
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Is voor een laptop :P
Ben bang dat die combo van 20V + USB moeilijk te vinden is.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_150034164
Zojuist naar aanleiding van jullie lovende recensies, de Earson bluetooth speaker besteld :) ben benieuwd... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door denkjedat op 25-02-2015 16:59:23 ]
pi_150034681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef denkjedat het volgende:
sies over de Earson b
Zo die zin leest moeilijk :P
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_150034728
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:57 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Zo die zin leest moeilijk :P
excusez-moi :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:46:17 #25
128384 mcwops
gat in je glas
pi_150036165
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:44 schreef wihehin het volgende:
Wie heeft er ervaring met Bluetooth oordopjes? Ik heb een gave die ervoor zorgt dat de kabeltjes steeds stukgaan (2 Xiaomi Pistons gesloopt), vandaar wil ik het eens met bluetooth proberen.

Mijn budget is rond de $20, de geluidskwaliteit hoeft niet super te zijn aangezien het toch maar tijdens het hardlopen of op de fiets is. Voor thuis heb ik een goede koptelefoon.
ik heb deze. lange batt duur en zit goed (op de fiets in ieder geval, ik gruwel bij hardlopen met doppies/muziek)
werkt alleen niet op Lumia
maar verder prima op iOS (Andr weet ik niet)

give it a try voor 9 ;)

http://www.banggood.com/W(...)-Phone-p-926533.html

of deze op Ali
http://www.aliexpress.com/item/-/1992802845.html
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')