ja leuk gesprek voeren met mezelfquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]klik op het mannetje icon op je post en doe toggle user, nog een tip
Kan ook bij andere usersquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja leuk gesprek voeren met mezelf
ik vond het in het begin eigenlijk wel meevallen. vooral die pope vond ik een erg tof personage. maggie en die andere blonde chick vond ik geil dus dat waren uiteraard ook redenen om verder te kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat een aids is dat zeg
Die popequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond het in het begin eigenlijk wel meevallen. vooral die pope vond ik een erg tof personage. maggie en die andere blonde chick vond ik geil dus dat waren uiteraard ook redenen om verder te kijken.
tegen het eind van seizoen 4 werd het zó slecht dat ik maar gestopt was
wat een nutteloze functie is datquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan ook bij andere users
toch nieuw voor je he?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een nutteloze functie is dat
wat is er mis met popequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die popewat een aids... alles aids... en zo ga ik het weer kijken
ja dat wel .. zo leer je nog eens watquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch nieuw voor je he?
Die hele serie is gewoon kut .. alles met The Kids ... omg ... harnas omg omgquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er mis met pope
kaolo grote badass
sommige afleveringen waren echt tof hoor :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die hele serie is gewoon kut .. alles met The Kids ... omg ... harnas omg omgwat een ellende...
In dm werkt het beter, kilik op een avatar en je hebt alleen die figur en jou gefilterdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat wel .. zo leer je nog eens wat
Ik heb er bij jou op gedrukt, geen idee of er iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een nutteloze functie is dat
Voor Willoow deze?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:21 schreef remi1986 het volgende:
je hebt een mooie stem en daar hou ik het bij
ik heb het tegen jou jou jou ja jij
je mag me pijpen met je lelijke smoel
wil je nog weten wat ik voor je voel?
nee echt kut, maar het alternatief hier is een serie over advocaten.. en dta is nog meer kutquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sommige afleveringen waren echt tof hoor :s
ok nu weet ik dat je aan het trollen bentquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
aar het alternatief hier is een serie over advocaten.. en dta is nog meer kut
:")quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja mijn gedicht speciaal gemaakt voor haar
nee ik meen het, ik heb het over "teh good wife" wat een aidsquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok nu weet ik dat je aan het trollen bent
optyfen jij
geen idee, werd gezegd dat ik haar heb weggepest .. enige wat ik gedaan heb, is haar voor slet uitmakenquote:
en dreigen dat je haar foto ging geotaggenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee, werd gezegd dat ik haar heb weggepest .. enige wat ik gedaan heb, is haar voor slet uitmaken
Better Call Saul is tofquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee echt kut, maar het alternatief hier is een serie over advocaten.. en dta is nog meer kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
ik dacht dat je het over better call saul hadquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik meen het, ik heb het over "teh good wife" wat een aids
aaw wat sneu voor haarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geen idee, werd gezegd dat ik haar heb weggepest .. enige wat ik gedaan heb, is haar voor slet uitmaken
Gemeen van je.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Better call saul moeten we nog...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over better call saul had
is beter dit anders had ik je nooit meer gesproken
knap zonder fotoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dreigen dat je haar foto ging geotaggen
breaking bad wel volledig gezien hoop ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Better call saul moeten we nog...
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had vorig jaar wel een scheur in mijn bad, maar dat bedoel je vast nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
breaking bad wel volledig gezien hoop ik
nee maar ik hoop wel dat je dat gefixt heb :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had vorig jaar wel een scheur in mijn bad, maar dat bedoel je vast niet
Zal wel meevallen inderdaad denk ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ga er niet van uit. Zou ik best wel sneu vinden
ik denk dat ze alles meeleestquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
naja ga er niet van uit. Zou ik best wel sneu vinden
Je probeerde een lijk in het bad met zuur weg te werken?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
had vorig jaar wel een scheur in mijn bad, maar dat bedoel je vast niet
ja duhh, wil wel met mijn badeendje kunnen spelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar ik hoop wel dat je dat gefixt heb :s
bij die scene wist ik dat ik een geweldige serie aan het kijken wasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je probeerde een lijk in het bad met zuur weg te werken?
Ja, dat was de 2 aflevering al dacht ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij die scene wist ik dat ik een geweldige serie aan het kijken was
uiteraardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
breaking bad wel volledig gezien hoop ik
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:31 schreef remi1986 het volgende:
niet gezien die serie, zou niet weten
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik denk dat ze alles meeleest
hoi willioow
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)fd4f88769ed404fd298e
kom danquote:
quote:
precies genoeg tijd om uit te loggen met vb en in te loggen met dp, betraptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)fd4f88769ed404fd298e
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:38 schreef SideEffect het volgende:
Ja ik heb net mijn laptop afgesloten
quote:
kutzooiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
precies genoeg tijd om uit te loggen met vb en in te loggen met dp, betrapt
gelukkig kunnen laptops meerdere keren per dag worden aangezetquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:38 schreef SideEffect het volgende:
Ja ik heb net mijn laptop afgesloten
waarom doe je alsof het zoveel moeite is om op een knop te drukkenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik doe hem niet meer aan, geen zin in
Jij kent mijn laptop nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je alsof het zoveel moeite is om op een knop te drukken
Als je toch eens wistquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad, ik wou beleefd doen
Nee, heb geen besef van geldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ik moet wat. Weet je wel wat grond kost.
Hijgende hertenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je wel en john deere?
Kost erg duur doorgaansquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, heb geen besef van geld
Kost erg duurquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hijgende herten![]()
. Plastic meuk.
[..]
Kost erg duur doorgaans.
Typical Mortaxxquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:46 schreef housesoftheholy het volgende:
ja, je leest het goed. Vandaag viel de trein stil en ik stond daar in the middle of nowhere. Raakte een beetje aan de praat met een jonge nlse dame. Later vroeg ze of ik mee wilde rijden. Ongelofelijk, ik een lichtgetinte buitenlander terwijl het donker is en we stonden in een gat van paar duizend inwoners. Ik stond perplex. Was dit tere jonge meisje niet bang dat ik haar in de auto zou overvallen of erger. Nee dus. O, die excuses is voor mijn generalisaties (racistische neigingen)jegens de nlse vrouw terwijl eentje mij vandaag uit de brand heeft geholpen. Klacht mij zelf.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:39 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zo stom uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/235/duur_kosten_zijn/
Bedoelde eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijd niet meer gezien/om gelachen.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijkheb een tijdlang geloofd dat dit mortaxx was. had niet verwacht dat hij eruit zou zien als een marokkaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijd niet meer gezien/om gelachen.wat kijk jij
Seriously Houses.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb een tijdlang geloofd dat dit mortaxx was. had niet verwacht dat hij eruit zou zien als een marokkaan.
Heb vandaag niet gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je ny beleefd met foef
Realiseerde me laatst dat ik een grafhekel aan Mascha hebquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb vandaag niet gezien.
Vind d'r iedere keer weer minder worden eigenlijk.
Ik kijk ook echt alleen nog maar om Macki eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Realiseerde me laatst dat ik een grafhekel aan Mascha heb
Macki saladqueenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt alleen nog maar om Macki eigenlijk.
Ik zou zinloos geweld overwegen in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Die achterlijke roze air max met luipaardprint nepbontjas ik kan niet
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijkWeet je dat ik die pic heb geshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijd niet meer gezien/om gelachen.?
In de tijd dat het hier nog leuk was.
Misschien ook tijd om eens die gele gouden ketting van Gregor heroverwegen die altijd subtiel boven de kraag van zijn afzichtelijke truien uitsteektquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
Hoewel ze laatst wel eens classy opgemaakt was i.p.v. dat super street rat hood hooker.
Haha die passief agressieve ondertoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je dat ik die pic heb geshopt?
Wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je dat ik die pic heb geshopt?
Vanuit bepaalde hoeken heeft Gregor's gelaat een hoog mongoloïde gehalte vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien ook tijd om eens die gele gouden ketting van Gregor heroverwegen die altijd subtiel boven de kraag van zijn afzichtelijke truien uitsteekt
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
Vanuit bepaalde hoeken heeft Gregor's gelaat een hoog mongoloïde gehalte vind ik.
Ik wil wel weer opnieuw met je rellenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
MAAR WAT DE FACK IS DIT NOU WEER.
Ben een paar uurtjes weg en gelijk rellen.
Kies je slachtoffer en ik doe mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil wel weer opnieuw met je rellen
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies je slachtoffer en ik doe mee.
Tegen wie?? Wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou djedje pakken als ik hem was, liep mad te katten tegen hem ;s
quote:Op zondag 15 februari 2015 23:44 schreef Liliane. het volgende:
Al enige tijd heb ik een relatie met mijn vriend. Nu willen we graag een keer gemeenschap hebben zonder condoom.
Wanneer hadden jullie voor het eerst gemeenschap zonder condoom en welke voorbereidingen troffen jullie? Is een soa test doen volgens jullie nodig? En is zonder condoom maar met een willekeurig ander conceptiemiddel niet heel erg zenuwmakend? Ik ben bang dat ik toch angst zal hebben voor zwangerschap ook al weet ik dat de kans bijna 0 is...
Overduidelijk mapimaquote:
Zeker door Tjerryquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Nu snap ik waarom mapima een bietje "normaal" doet. Ze is eindelijk een paar keer goed doorgesmeerd.
hrhaharwhahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:37 schreef hoink581 het volgende:
Nu snap ik waarom mapima een bietje "normaal" doet. Ze is eindelijk een paar keer goed doorgesmeerd.
Quote-alert is een bitch!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beter hou je effe op voordat ze blijft.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kies je slachtoffer en ik doe mee.
De trieste waarheid inderdaad.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou het erg leuk vinden als je af en toe met ons mee wil chatten lieverd
haha zo kun je altijd met dezelfde zeikerds praten, hahaha echt handig ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Ohjoooooo je kan gewoon op de pc whatsappen hahaha
Al vrij lang.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef DjeDje het volgende:
Ohjoooooo je kan gewoon op de pc whatsappen hahaha
Ik ben waarschijnlijk de laatste die je nog een beetje mag. Dus kom niet stoer doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha zo kun je altijd met dezelfde zeikerds praten, hahaha echt handig ja!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:34 schreef Gridlok het volgende:
quote:
wow, onnodig kwetsendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk de laatste die je nog een beetje mag. Dus kom niet stoer doen.
Wat heb ik gedaan??quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
De trieste waarheid inderdaad.
guus waar was je opeensquote:
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.quote:
wow, onnodig hardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.
vrouwen zijn ten alle tijde een bitchquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
vies kutwijf is DjeDje eigenlijk: "ja ben vet onzeker, ben helemaal niet zo knap" vervolgens alle complimenten binnenharken met valse bescheidenheid en nu iedereen weg is en zij haar aandachtsorgasme weer gehad heeft jou de grond in katten.
en denken allemaal te weten hoe de wereld in elkaar zitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vrouwen zijn ten alle tijde een bitch
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja waarheid is hard als een bus ja togquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel waar, maar kom op dat kun je niet zeggen hoink
ja tokquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja waarheid is hard als een bus ja tog
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :s
Het boeit me ook gewokn niet meer.
wow djedje mag mij beetje doe even normaal tegen mijn beste vriendin johquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
Waarom moet ik nu denken aan Blondje?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik droog "thnx" zeg word ik uitgemaakt voor ondankbaar kreng. Het is ook fucking nooit goed hier. :s
Het boeit me ook gewoon niet meer.
zou nooit kwetsende opmerkingen maken zoals hoink bbquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het boeit me ook gewoon niet meer.
quote:Zou die djedje wel raken hoor
Zij is buiten fok zeker een vies sletje
Daarom fokt ze zoveel, ze is te makkelijk voor mannen en vriendinnen heeft ze niet meer omdat ze al die vriendjes al gepakt heeft
En overgebleven met een slechte internetreputatie en een stukje slap hangend rosbief
hjbquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vrouwen zijn ten alle tijde een bitch
wow, wist het altijd al.. wat een portretquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef hoink581 het volgende:
echt hard kan niet. niet zelf verzonnen
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om aandacht hoereren op de eerste plaats, maar dat vergeet je dus even te melden.
klopt, je mag gewoon doen wat je zelf wil hoor.. laat die krulsnor maar praten meidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.
wow, wow, wow. gelijk ook schuld verschuiven, slachtofferrol.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
Ik zit hier niet om fucking aandacht te vragen. Jullie gaan er op in. Het is niet zo dat ik daar perse om vraag. En iedereen vraagt hier wel om aandacht, máár omdat ik een vrouw ben en het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen, ben ik gelijk een aandachtshoer.
Zo denken die mensen. I dont care. Het is internet. Alles wordt verkeerd opgevat. De mensen die zme wél kennen zouden dat nooit over mij zeggen. Dusja. Geloof wat je wil geloven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:55 schreef hoink581 het volgende:
wow ik was zo aan het surfen weet je wat ik tegen kom dit
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle vanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar nu even serieus, heb je zin in potje bukkake?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
het niet erg vind om een foto van mezelf te plaatsen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, je mag gewoon doen wat je zelf wil hoor.. laat die krulsnor maar praten meid
#girlpower
wow very fishy wow such whore much attentionquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat wil je nou? :squote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
wow, wow, wow. gelijk ook schuld verschuiven, slachtofferrol.
Niet meer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle van
ja maar dat is toch zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maak je hier nu serieus een emancipatiestruggle van
Nee moest lachen. Positief.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ik verdedig je en dan dit
Ik ook met een stoeptegel en een stoplichtquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja een hele mooie, zou alleen z'n snor al raken
wat. Dat is een soulpatch om het een bietje visueel te balanceren, kut.quote:
Ja, heb jij zin in een potje bukkake.quote:
haha echt hè hahahquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn inderdaad een stel gore misogynistische varkens vaak
een baksteen ligt lekkerder in de handquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook met een stoeptegel en een stoplicht
Ok doeiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Leuk. Heb het toch al een beetje gehad met fok, waarschijnlijk maar een "braddie pauze" nemen.
ja haha ik voel me ziekkut door je opmerking haha echt hoor hahaha ga snel naar hui-tui-en-keuken-psycholoog wickedman om over m'n gevoelens te praten hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahaha ja ironisch lachen alsof ik niet kkbutthhurt ben nu wsha ;ps;s;
Kom jij dan terug als VallendBroodjeAardbei?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Leuk. Heb het toch al een beetje gehad met fok, waarschijnlijk maar een "braddie pauze" nemen.
sws lang geleden dat jij butthurt bent geweest ;s ifyaknowwhatimean.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ahaha ja ironisch lachen alsof ik niet kkbutthhurt ben nu wsha ;ps;s;
Wajoo, Braddie dreigement dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef DjeDje het volgende:
Kalmeer maar even. Het is goed zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja haha ik voel me ziekkut door je opmerking haha echt hoor hahaha ga snel naar hui-tui-en-keuken-psycholoog wickedman om over m'n gevoelens te praten haha
24 jaar ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
sws lang geleden dat jij butthurt bent geweest ;s ifyaknowwhatimean.
hvj manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kalmeer maar even. Het is goed zo.
dat zeg je omdat ik net online ben he ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Heeft de instelling een computer uurtje?![]()
![]()
bewaar m voor mortie ;squote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Virgino ;s. Still like u bby.
gvd ik ook van jouquote:
Heeft geen zin. Houses is verbaal veel te sterk joh. Ik heb het al een paar keer extra geaaid om het beter te laten voelen.quote:
duidelijk, zou niet pikken haasquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat zeg je omdat ik net online ben he ;s
al mijn aandacht is al op jou gericht manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wil gwn alle aandacht voor mezelf
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat zeg je omdat ik net online ben he ;s
Sorry jongens het kwam hard aan zie ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duidelijk, zou niet pikken haas
wtf denkt die kerel
hij is het niet waardquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
duidelijk, zou niet pikken haas
wtf denkt die kerel
ok leukquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
weten jullie waar ik echt zo van geniet
oren schoonmaken met wattenstaafjes
vooral als je er ook wat uithaaltquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Oke thats enough internet for today.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat gevoel is hemels. Maar wat vind je van het resultaat wat op de staafjes zit?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:09 schreef housesoftheholy het volgende:
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gevoel is hemels. Maar wat vind je van het resultaat wat op de staafjes zit?
slaap lekker triest plankje van mequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke thats enough internet for today.
Slaaplekker trieste autisten van me!
xx
well zegt men moeder steedsquote:
Computer uurtje voorbij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke thats enough internet for today.
Slaaplekker trieste autisten van me!
xx
Ik heb soms echt van die fucking hompen als ik het een tijdje vergeet te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ik![]()
van die bruine hardequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb soms echt van die fucking hompen als ik het een tijdje vergeet te doen.
dat is slecht voor je ter bescherming moet d'r wel beetje smeer zittenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Krijg niet zoveel resultaat meer omdat ik het te vaak doe denk ik![]()
enige reden waarom je op mijn snor haat is je eigen testosterontekort, donslipquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
de enige reden waarom hoink op je geilt is vanwege je snor
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.quote:
wow.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.
Dit is wel echt ranzig, Hoink.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hard zijn ze niet echt. Heb ook een keer gehad dat ik gewoon voelde hoe een klompje oorsmeer van de oorwand losliet en mijn oorkanaal in viel. Dat was ook vies.
wow zo abruptquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
nee grapje hoor weet zeker dat jullie allemaal immens grote testikels hebben
welterusten xx
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
haha boos
cup je onderonwikkelde ballen maar terwijl je jezelf in slaap huilt
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
nee grapje hoor weet zeker dat jullie allemaal immens grote testikels hebben
welterusten xx
wow, pik je dat houses?quote:
klaploper is geen woord?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
wat een klaploper die Wickedmen echt
geen woorden voor gewoon
jij bent gewoon jaloers op zijn succesvolle levenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
geen woorden voor gewoon
hoe kom je hier opeens bijquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef remi1986 het volgende:
geen woorden voor gewoon
wowquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwen
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluitenquote:
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluiten
Waarom zoveel haat dead...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.
soms moet er iemand het verstandigste zijn, dat net jij dat bent is wel eens goed voor de veranderingquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het feestje kan niet voor altijd doorgaan.
lol hij leest dus meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wickedman is op haxball en lult over chai en dat ze vreemd gaat en remi vindt dat wickedman chai niet mag bedreigen en nu is iedereen mad en etto wil gewoon spelen en guus doet alleen maar emosmiley's en uiteindelijk gaat deadprez de room sluiten
Volgens mij haatte ik juist het minst van iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
soms moet er iemand het verstandigste zijn, dat net jij dat bent is wel eens goed voor de verandering
respect man
Hehequote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij haatte ik juist het minst van iedereen.
Jammer dat wickedman hier niet meer mag posten met zijn psychose.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is een zionistisch complotquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zo
Mannen die hun ballen niet scherenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ben niet mad want ik heb gewoon lichaamshaar en gezichtshaar, minstens net zoveel als alle andere gezonde mannen en turkse vrouwen
hij heeft permabanquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jammer dat wickedman hier niet meer mag posten met zijn psychose.
ik ben volledig geassimileerd op fok!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag was een vielozovische... Waarom die haat in de wereld en zo
wickedmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |